abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32912583
Ja, weer een kloon, maar wil voorkomen dat dit topic aan mijn persoontje wordt gelinkt
Oke, ff de voorgeschiedenis:
Ik 20+ sinds een tijdje weer single en bevalt eigenlijk goed. Nou ben ik toch wel verliefd aan het worden op iemand die ik nog niet zo lang ken. Zij heeft echter net een hele lange relatie achter de rug, maar aangegeven open te staan voor iets nieuws. We hebben sinds een maand of 2 vooral over sms en msn contact en kom haar af en toe tegen. Allemaal erg gezellig enzo, maar ik wil toch wel meer.

De vraag is: zal ik langzamerhand proberen meer contact met haar te krijgen (vragen of ze een keer komt eten oid) of zal ik meteen mijn bedoeligen duidelijk maken en kijken hoe ze reageert? Van de ene kant wil ik haar niet nu al te duidelijk voor een keus stellen, omdat het waarschijnlijk beter werkt als we elkaar wat beter kennen, maar van de andere kant wil ik niet in de "friend-zone" terecht komen.

Hoe kijken de dames hier er tegenaan? Weet je altijd meteen of je iemand interessant of niet vindt? Ik heb dat zelf vrij sterk, maar weet niet of de meeste vrouwen dat ook hebben. Ik heb al vaker leuk contact verward voor interesse, omdat ik niet meer objectief was (verliefd he ) Dat wil ik deze keer voorkomen.
pi_32912638
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Helpdezekloon het volgende:

De vraag is: zal ik langzamerhand proberen meer contact met haar te krijgen (vragen of ze een keer komt eten oid)
Waarom niet? Niks mis mee toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 december 2005 @ 10:13:41 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32912648
gewoon doen waar je je het beste bij voelt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32912688
ga ervoor.. maar niet forceren.. gewoon een etentje (misschien is uit eten iets neutraler dan thuis) en na afloop een bakkie koffie drinken.. en dán.. gewoon kijken wat er verder gebeurt.
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_32912716
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:16 schreef spinnertje het volgende:
ga ervoor.. maar niet forceren.. gewoon een etentje (misschien is uit eten iets neutraler dan thuis) en na afloop een bakkie koffie drinken.. en dán.. gewoon kijken wat er verder gebeurt.
Misschien handig om erbij te vermelden: we zitten allebei op kamers. Denk dus dat thuis eten net iets neutraler is, studentenhuis enzo.
pi_32912807
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:18 schreef Helpdezekloon het volgende:

[..]

Misschien handig om erbij te vermelden: we zitten allebei op kamers. Denk dus dat thuis eten net iets neutraler is, studentenhuis enzo.
als je maar wel zorgt dat de keuken enigzins schoon is
da was bij ons vroeger nogal eens een probleem (vooral met chinezen in huis: RESPECT!).

je moet gewoon zien of jullie leuk met elkaar kunnen praten; als je het op je kamer doet, maak het dan niet TE romantisch maar keep it simple.. wees jezelf.. daar moet ze op vallen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 december 2005 @ 10:27:27 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32912851
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:18 schreef Helpdezekloon het volgende:

[..]

zou ik dus niet doen
denk niet dat ik me erg op mijn gemak voel als ik bij iemand thuis moet komen eten
kijk liever eerst de kat uit de boom, gezellig ergens in een tentje of kroeg in de stad
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32912961
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

zou ik dus niet doen
denk niet dat ik me erg op mijn gemak voel als ik bij iemand thuis moet komen eten
kijk liever eerst de kat uit de boom, gezellig ergens in een tentje of kroeg in de stad
eens met jou
pi_32912962
Ja, daar zit ook wat in natuurlijk. Heb daar zelf nooit moeite mee, dus daarom denk ik daar niet zo snel aan. Maar ergens in de stad gaan eten lijkt me meteen een erg duidelijke move. Of zie ik dat verkeerd?
pi_32912978
Gewoon ervoor gaan kerel. Vrouwen leren begrijpen is een ilusie die je moet loslaten. Charish the moment, go with the flow.
pi_32913006
Ontspan es .. elke situatie is anders bij ieder persoon.
Blijf jezelf en doe wat jij denkt dat goed is.
Niemand hier kan de situatie, achtergrond, personen, beter inschatten dan jijzelf.
pi_32913023
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon ervoor gaan kerel. Vrouwen leren begrijpen is een ilusie die je moet loslaten. Charish the moment, go with the flow.
Daar heb je misschien wel gelijk in Maar ik wil niet teveel overhaasten, vooral omdat ze net uit een lange ralatie komt. En er gewoon voor gaan heeft al vaker gebackfired in dit soort gevallen. Kreeg net ook al de tip rustig aan te doen van een goeie vriendin.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:36 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Ontspan es .. elke situatie is anders bij ieder persoon.
Blijf jezelf en doe wat jij denkt dat goed is.
Niemand hier kan de situatie, achtergrond, personen, beter inschatten dan jijzelf.
Ik ben ook wel ontspannen hoor. Dat is het probleem niet. Ik vraag jullie ook niet dé oplossing te geven, gewoon een beetje het algemene gevoel hierover peilen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 december 2005 @ 10:39:05 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32913054
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:34 schreef Helpdezekloon het volgende:
Ja, daar zit ook wat in natuurlijk. Heb daar zelf nooit moeite mee, dus daarom denk ik daar niet zo snel aan. Maar ergens in de stad gaan eten lijkt me meteen een erg duidelijke move. Of zie ik dat verkeerd?
tuurlijk niet
vraag haar of ze zin heeft om gezellig eens wat te gaan drinken in de stad
"zullen we dan samen ook wat gaan eten?"

wat is het probleem
ok je moet niet naar een of ander romantisch duur restaurant gaan maar gewoon ergens gezellig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32913098
Gewoon doen man.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
haha, echt erg dit, het komt opeens weer onverwachts opzetten en ik vertrouw nergens meer op.
vliefd zijn is leuk
pi_32913145
Ik zou gewoon lekker dingen met haar gaan doen zoals inderdaad uit eten gaan enz. Maar probeer het zelf ook een beetje romantisch te maken.. probeer een beetje spanning te houden.

Niet teveel natuurlijk, dat kan afschrikken. Het moet op zo'n niveau zijn dat het het er onbewust wel is, dat jullie het alletwee weten, maar dat er nog niet over gesproken kan worden. Als er te weinig spanning is dan ziet ze je niet als mogelijke partner.
Their eyes opaque.
pi_32913160
Just Do It!.... of lees jij nooit de reclames en ad's van nike? die geven gewoon top advies
pi_32913170
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef rashudo het volgende:
Ik zou gewoon lekker dingen met haar gaan doen zoals inderdaad uit eten gaan enz. Maar probeer het zelf ook een beetje romantisch te maken.. probeer een beetje spanning te houden.

Niet teveel natuurlijk, dat kan afschrikken. Het moet op zo'n niveau zijn dat het het er onbewust wel is, dat jullie het alletwee weten, maar dat er nog niet over gesproken kan worden. Als er te weinig spanning is dan ziet ze je niet als mogelijke partner.
Oew, dat lijkt me idd wel een plan. Btje vaag blijven, laat haar maar een btje gissen, maar wel met hints. Wat vinden de vrouwen hiervan?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 december 2005 @ 10:47:03 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32913203
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef Helpdezekloon het volgende:

[..]

Oew, dat lijkt me idd wel een plan. Btje vaag blijven, laat haar maar een btje gissen, maar wel met hints. Wat vinden de vrouwen hiervan?
zolang het er niet te dik bovenop ligt, want dat is afstand creeëren omdat je er mee overdonderd wordt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32913207
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:37 schreef Helpdezekloon het volgende:

[..]

Daar heb je misschien wel gelijk in Maar ik wil niet teveel overhaasten, vooral omdat ze net uit een lange ralatie komt. En er gewoon voor gaan heeft al vaker gebackfired in dit soort gevallen. Kreeg net ook al de tip rustig aan te doen van een goeie vriendin.
[..]

Ik ben ook wel ontspannen hoor. Dat is het probleem niet. Ik vraag jullie ook niet dé oplossing te geven, gewoon een beetje het algemene gevoel hierover peilen.
Maar dan weet je wel precies waar je aan toe bent! anders modder je maar een beetje aan en dit is emotioneel gezien ook niet echt een goede keuze. Take a chance and move forward.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:47:36 #21
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32913216
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef Helpdezekloon het volgende:
Misschien moet ik dit weekend maar eens regelen dat we toevallig op dezelfde plaats uitgaan als zij. Anders toch maar de gok wagen en vragen of ze gezellig mee gaat wat drinken. denk ik....
haha, echt erg dit, het komt opeens weer onverwachts opzetten en ik vertrouw nergens meer op.
vliefd zijn is leuk
ik wil ook wel weer ns
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_32913309
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Maar dan weet je wel precies waar je aan toe bent! anders modder je maar een beetje aan en dit is emotioneel gezien ook niet echt een goede keuze. Take a chance and move forward.
Ja, maar er is dus een verschil tussen een kans wagen en haar voor het blok zetten. Dat laatste doe ik dus zeker niet, want dat werkt zeker niet.
pi_32913350
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef Helpdezekloon het volgende:

[..]

Ja, maar er is dus een verschil tussen een kans wagen en haar voor het blok zetten. Dat laatste doe ik dus zeker niet, want dat werkt zeker niet.
Geef dan aan dat je het leuk zou vinden dat ze je een keer zou bellen om iets af te spreken. Dan is de keuze aan haar.
pi_32913379
Dat zou kunnen. Ik neem het mee in m'n afweging
pi_32913603
Nu weer hard aan het werk, ff ergens anders aan denken
Vanavond kom ik weer terug.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:18:18 #26
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_32913830
NIet op fok posten wat je moet doen maar doen wat goed voelt, je hebt vast zat leuke ideas.. dat eten bijv.
:r Patty Brard :r
pi_32913948
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef Helpdezekloon het volgende:
Anders toch maar de gok wagen en vragen of ze gezellig mee gaat wat drinken.
Dat lijkt me de meest simpele oplossing, waarom proberen toevallig tegen te komen als je de mogelijkheden hebt rechtstreeks aan haar te vragen of ze zin heeft iets te gaan doen? Bovendien heeft ze zeker geen hekel aan je als ze op je vraag ingaat, . Bovendien leer je iemand beter kennen als er geen hordes vrienden/stapmaatjes van beide partijen omheen staan.
quote:
vliefd zijn is leuk
Ik vind er geen hol aan, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_32915237
The friend zone sucks!!
Kom daar idd niet terecht.
Ben niet meteen open over gevoel, houd het een beetje gezellig en niet te diepgaand.
Zorg dat er nog wat aan je te ontdekken valt.
Ben je een open boek en loopt het uit op diepe gesprekken ben je al in de friend zone als ze door heeft dat je veel begrip hebt en je een goed luisterend oor hebt.
Dat zijn kwaliteiten die later pas mogen blijken
so keep it simple!! en vatbaar voor herhaling!
NIET MET ME FOKKEN, ik haat het als mensen over mn schouder meelezen.
signed,
The Dude
pi_32915726
Ik snap nooit dat "friend-zone" idee. Zelfs al heeft ze ene lange relatie achter de rug, dan is ze nog steeds gevoelig voor 'liefde' of alles wat daar voor door moet gaan, en is ze wellicht ook geinteresseerd in jou. Mits jij op de gebruikelijke maniertjes duidelijk maakt dat je haar aantrekkelijk vindt etc. Of zie jij dat anders?
pi_32924733
Ik weet ook niet precies hoe het met die friend-zone zit, maar ik wil er iig niet in terecht komen (ken het wel)
Ik ga binnenkort vragen of ze zin heeft om samen <vul in> te gaan doen, alleen nog ff kijken wat en wanneer. Dat laatste is meer een praktische overweging
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat lijkt me de meest simpele oplossing, waarom proberen toevallig tegen te komen als je de mogelijkheden hebt rechtstreeks aan haar te vragen of ze zin heeft iets te gaan doen? Bovendien heeft ze zeker geen hekel aan je als ze op je vraag ingaat, . Bovendien leer je iemand beter kennen als er geen hordes vrienden/stapmaatjes van beide partijen omheen staan.
[..]

Ik vind er geen hol aan, .
Daar heb je gelijk in, goed punt
pi_32926701
Nog meer tips?
pi_32929298
googoodoll, volgens mij heeft dat niet zozeer wat te maken met de gevoeligheid voor liefde bij een bepaald meisje. Men bedoelt met de friendszone een verandering in het contact, waarna het meisje jou niet meer ziet als potentieel relatiemateriaal. Als je elkaar nog niet zo lang kent dan kan een contact eigenlijk nog beide kanten op gaan. Als er dan te lang niet duidelijk blijkt dat een jongen wel liefdesinteresse heeft, wordt hij op den duur gezien als een 'gewone' vriend. Niet iemand waar je die spannende liefdesgevoelens bij voelt of kan voelen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_32929341
Overig Helpdezekloon, het lijkt me een leuk idee om voor te stellen om eens iets te gaan eten of drinken. Als ze daar enthousiast op reageert dan kan je toch gewoon vragen: zullen we in de stad wat eten of zal ik voor je koken? Daarmee merk je gelijk of zij uit eten te serieus vindt of bij jou/haar thuis te intiem
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_32933207
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:13 schreef Ynske het volgende:
gewoon doen waar je je het beste bij voelt.
Het is allemaal zo makkelijk
pi_32934519
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Helpdezekloon het volgende:
Hoe kijken de dames hier er tegenaan? Weet je altijd meteen of je iemand interessant of niet vindt?
Ja: meteen.

Je bespaart jezelf waarschijnlijk veel gedoe & moeite als je meteen duidelijk bent. Als zij nú al afwijzend of aarzelend reageert, moet je haar uit je hoofd zetten. Het is echt onzin om te denken dat ze er over drie maanden opeens heel anders over zal denken, alleen omdat ze dan haar vorige relatie heeft kunnen 'verwerken'. Verliefdheid kun je niet timen of uitstellen of plannen. Het overkomt je. Oók als je net een lange relatie achter de rug hebt. Of niet, dat kan natuurlijk ook...
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:08:46 #36
83951 rashudo
project 2501
pi_32937642
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 00:58 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja: meteen.

Je bespaart jezelf waarschijnlijk veel gedoe & moeite als je meteen duidelijk bent. Als zij nú al afwijzend of aarzelend reageert, moet je haar uit je hoofd zetten. Het is echt onzin om te denken dat ze er over drie maanden opeens heel anders over zal denken, alleen omdat ze dan haar vorige relatie heeft kunnen 'verwerken'. Verliefdheid kun je niet timen of uitstellen of plannen. Het overkomt je. Oók als je net een lange relatie achter de rug hebt. Of niet, dat kan natuurlijk ook...
Hoe vaak gebeurt het niet dat een jongen in deze situatie zit, "rustig aan doet" en 2 weken later heeft ze met een andere vent

Aan de andere kant als je te duidelijk bent dan zal het haar toch ook wel afschrikken.
Their eyes opaque.
pi_32937864
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik wil ook wel weer ns
Kom maar dan
Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_32939529
Gewoon de beuk erin.

Al die strategietjes slaan nergens op, je verspeeld je tijd ermee. Ziet ze je zitten, dan is 't mooi. Ziet ze je niet zitten, dan zoek je een andere chick.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_33190119
Update:
Het heeft ff geduurd, maar heb haar net gesmst of ze meegaat wat drinken komende week. Ik heb haar afgelopen week niet gezien, dus niet irl kunnen vragen. Ze is nog werken bedacht ik me net, dus ff wachten op het antwoord
  zondag 18 december 2005 @ 15:23:38 #40
83951 rashudo
project 2501
pi_33191573
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef Helpdezekloon het volgende:
Update:
Het heeft ff geduurd, maar heb haar net gesmst of ze meegaat wat drinken komende week. Ik heb haar afgelopen week niet gezien, dus niet irl kunnen vragen. Ze is nog werken bedacht ik me net, dus ff wachten op het antwoord
EKSAAITINKKKKKK
Their eyes opaque.
pi_33215584
Gisteravond haar even op msn gesproken. Ze had het komende week super druk, maar gaf wel aan het een leuk idee te vinden. Ze zou zeggen wanneer ze een keer tijd had.

Pff, nou weet ik nog nix. Ben niet goed in wachten
Van de ene kant geloof ik dat ze het erg druk heeft, maar je moet er ook tijd voor willen maken natuurlijk. Het kan dus nog alle kanten op
The ball's in her court, ff afwachten dus
pi_33329962
Aaaah, de onzekerheid is killing me
Gister even de stad in geweest, ze was met een vriendin wat drinken. Was erg gezellig, flink gelachen en ik had wel het idee dat ze eerder naar huis waren gegaan als ik niet was gekomen. Nog ff mee naar hun huis gefietst (wonen ze allebei, dus niet echt met haar alleen geweest) en aan de deur ff alleen met haar gepraat, maar kort. Ik krijg er geen hoogte van wat ze van me vind, heb af en toe wel het idee positieve signalen op te vangen, maar het is zo lastig als ik wil dat die er zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')