quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
geen idee eigelijk. Normaal doe ik dat pas als ik iets nodig heb.
Hey Viper! Twist is er (nog) niet hoor!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:24 schreef Viper_74 het volgende:
mogguh
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik ook niets meer nodig
jah nieuwe schoenen maar die wachten maar tot in jan
Sociaal. En goed om andermans angsten de vrije loop te latenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zodat we alsnog de foto kunnen bekijken!
Je, we gaan hem alsnog makenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zodat we alsnog de foto kunnen bekijken!
Dat is nog een eind wegquote:Op donderdag 8 december 2005 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je, we gaan hem alsnog maken
Ik heb lekker reisgidsen gekocht voor volgend jaar![]()
Dat zal zeker gaan meevallen, het is zo maartquote:
Laten we het hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal zeker gaan meevallen, het is zo maart
Das wel weer heel rot voor je, zeker als het in rotterdan moetquote:
Het plaatje nog eens wat beter bestuderende, kom ik tot de conclusie dat in dit geval de allochtoon flagelleert, dus zou de term "flagelleerallochtoon" mijns inziens beter op zijn plaats zijn.quote:
Je lijkt TC welquote:
fla·gel·le·ren (ov.ww.)quote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Mokster het volgende:
Het plaatje nog eens wat beter bestuderende, kom ik tot de conclusie dat in dit geval de allochtoon flagelleert, dus zou de term "flagelleerallochtoon" mijns inziens beter op zijn plaats zijn.![]()
Iemand die flagelleert is dan ook een flagellantquote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het plaatje nog eens wat beter bestuderende, kom ik tot de conclusie dat in dit geval de allochtoon flagelleert, dus zou de term "flagelleerallochtoon" mijns inziens beter op zijn plaats zijn.![]()
Hij slaat de ganse dag op zijn rechterhand?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
fla·gel·le·ren (ov.ww.)
1 geselen, met name als zelfkastijding
Ik zie alleen de zelfkastijding niet...
Grote feest der herkenning voor jou?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:00 schreef Litpho het volgende:
Hij slaat de ganse dag op zijn rechterhand?
ach erm meiske tochquote:Op donderdag 8 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
GDVR... Ik heb echt de verkeerde dossiers gekregen hier.
Iedereen maakt dienstreizen naar allerlei exotische (en minder exotische) uithoeken van de wereld en ik zit altijd maar op kantoor!![]()
Tja, doe er wat aanquote:Op donderdag 8 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
Iedereen maakt dienstreizen naar allerlei exotische (en minder exotische) uithoeken van de wereld en ik zit altijd maar op kantoor!![]()
Hoogste tijd voor een goed gesprek met degene die de dossiers verdeeld?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
Goed he.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:13 schreef Frezer het volgende:
Wat een mooi onderschrif heb je daar, ouwe Griek.![]()
genialiteit is slechts aan enkelen besteed.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed he.Ik heb het helaas niet zelf verzonnen.
Klopt, ik voel me ook zeer verheven.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
genialiteit is slechts aan enkelen besteed.![]()
quote:
Jij jat van anderenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, ik voel me ook zeer verheven.![]()
Juist jij als pinguïn zou moeten weten hoe het is om gediscrimineerd te worden.quote:
En erger nog, zijdelings van Danny de Munckquote:
Ik heb de bron vermeld, dus er is geen sprake van plagiaat.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Juist jij als pinguïn zou moeten weten hoe het is om gediscrimineerd te worden.![]()
Juist, het wordt tijd voor radicale maatregelen.quote:
quote:
Nee, dan ben je slechts een lamme citerende wetenschapper.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de bron vermeld, dus er is geen sprake van plagiaat.![]()
Die zingt het alleen maar, die heeft vast de tekst niet geschreven. Ik denk zelfs dat hij helemaal niet kan schrijven.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En erger nog, zijdelings van Danny de Munck.
quote:
quote:
Goede wetenschappers werken verder vanaf een bestaand kennisniveau. Waarom zou ik nog een keer een onderzoek doen dat al lang door de beroemde geleerde QyRoZ Einstein uitgevoerd is?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee, dan ben je slechts een lamme citerende wetenschapper.
Ik dacht al: waar komt die quote ineens vandaan.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
vond t niet echt op zijn plaats daar
Volgens de meest recente onderzoeken in kansarme volksbuurten is hij in ieder geval daarin niet verdomd alleenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij helemaal niet kan schrijven.![]()
Hoogleraar in het Singlisme.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
de beroemde geleerde QyRoZ Einstein
Verzin een onderwerp! Diep je tirade over oninteressante dossiers uit! Vermaak ons!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Mokster het volgende:
Dusss...
Verliefd worden.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Frezer het volgende:
[..], das waar.
Maar ik doe er niet meer aan, verliefd worden,.
Wat wil je daarmee zeggen? Ik beledig jou toch ook niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Mokster het volgende:
Dusss...
Zie je wel, jullie haten mequote:
I'm with stupid!quote:
jou niet, pinguins welquote:
Regel dat je geen vrouwen tegenkomt waar je meer voor voelt dan je gemiddelde zusje. Doet wonderenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Frezer het volgende:
Maar ik doe er niet meer aan, verliefd worden,.
Nee, vandaar dat de Telegraaf een groter lettertype gebruikt dan de kwaliteitskranten.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens de meest recente onderzoeken in kansarme volksbuurten is hij in ieder geval daarin niet verdomd alleen.
En meer plaatjes. En kleurcodes.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat de Telegraaf een groter lettertype gebruikt dan de kwaliteitskranten.
We zijn best bereid om je op proef te nemen andersquote:Op donderdag 8 december 2005 11:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moksy als animeermeisje... Mmm... kweenie...![]()
quote:
Ik weet niet wat je voelt bij een zusje, bij gebrek daar aan,quote:Op donderdag 8 december 2005 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Regel dat je geen vrouwen tegenkomt waar je meer voor voelt dan je gemiddelde zusje. Doet wonderen.
Leuk. Het is niet mijn type boek, maar het leek me wel iets voor jou.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:
@Plato
hijs echt gaaf, gister al in begonnen
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:
@Plato
hijs echt gaaf, gister al in begonnen
Ynske heeft mijn dagboek gejat.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
, laat ons een mee delen in je vreugde?
gezellige vriendschapquote:Op donderdag 8 december 2005 11:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je voelt bij een zusje, bij gebrek daar aan,.
, ik maak zelf wel uit of ik verliefd word of niet.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske heeft mijn dagboek gejat.![]()
Joh!quote:
Haaai zus!quote:hoi broertje van me
Hoi Arnol,quote:Op donderdag 8 december 2005 11:39 schreef Pheno het volgende:
Jesus redt!
owjahquote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef Litpho het volgende:
Zeg Yns, waar blijft mijn art direction?.
quote:
Kutkikkersquote:
Kutpinguin.quote:
zeg gooi eens met je eigen vleesquote:
Dat klinkt toch ook nietquote:
Idd, maar probeer dat maar aan Yns wijs te maken,quote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook niet
kutwijsquote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef Frezer het volgende:
Goed bezig BttD,.
[..]
Idd, maar probeer dat maar aan Yns wijs te maken,.
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:46 schreef Ynske het volgende:
probeer anders eens met een zachte creme kleur, en dan uit dit logo
[afbeelding] een tint te nemen om er een lijn omheen te zetten
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het KANON
Niks mis met Rotterdamquote:Op donderdag 8 december 2005 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel weer heel rot voor je, zeker als het in rotterdan moet
Volslagen overschat biertje inderdaad, alleen maar semipopulair geworden omdat er een hoog alcoholpercentage in zit. Voor datzelfde percentage heb ik wel andere voorkeuren. Maar goed, Grolsch weigert te geloven dat ze eigenlijk niets anders kunnen dan pils brouwen (en dat kunnen ze dan weer prima). Alle speciaalbiertjes zijn meh tot dusver.quote:
Er zit inderdaad veel alcohol in, maar qua smaak is het niet veel.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volslagen overschat biertje inderdaad, alleen maar semipopulair geworden omdat er een hoog alcoholpercentage in zit. Voor datzelfde percentage heb ik wel andere voorkeuren. Maar goed, Grolsch weigert te geloven dat ze eigenlijk niets anders kunnen dan pils brouwen (en dat kunnen ze dan weer prima). Alle speciaalbiertjes zijn meh tot dusver.
Shoppenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:08 schreef GF het volgende:
[..]
Niks mis met Rotterdam
Want ja, daar gaan we shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |