Super! Ze hebben veel langer gespeeld dan ik verwacht had, en ze hadden het duidelijk erg naar hun zin.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:45 schreef Z het volgende:
Hoe was het bij de Strokes?
erm què ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:43 schreef Z het volgende:
Heb je daar de CD's van LOOSE bijgeteld?
Lekker bandje. Helaas treden ze niet (meer) op geloof ik. Check het centrale topicquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom ontdek ik bandjes altijd te laatIk hoor nu voor het eerst 35007 en ik vind het erg tof .. blijken ze al 5 cds te hebben
Bij da capo Utrecht liggen de eerste en de liquid EP op vinylquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb 35007 een keer live gezien. Was erg tof! Ik vond de plaat daarna een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Misschien moet ik het nog eens proberen, maar de cd (de vorige) is moeilijk te vinden in de winkels.
Gewoon bestellen via http://www.stickman-records.de/. Hun mailorder is geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb 35007 een keer live gezien. Was erg tof! Ik vond de plaat daarna een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Misschien moet ik het nog eens proberen, maar de cd (de vorige) is moeilijk te vinden in de winkels.
In de laatste terrorizer staat een interview met Fields of the Nephilim trouwens, ze hebben een nieuwe plaat uit (maar dat wist je natuurlijk alquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:09 schreef Seborik het volgende:
Altijd al willen weten wat John Lennon en de Fields of The Nephilim met elkaar te maken hebben? Lees het hier: Wat heb jij gedaan?
Nee, dat ga ik nu doen, want de cd's zijn wel binnen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef dwerg het volgende:
Portishead al geluisterd, sebbo?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef dwerg het volgende:
Portishead
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:32 schreef Litpho het volgende:. Vooral de live-dvd is erg de moeite wat mij betreft
.
Ik zal straks eens aan een openingspost gaan werken. De Portisheadgerelateerde topics die ik zo kan vinden zijn in ieder geval niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:35 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja.
Open jij eens een centraal Portishead topic. Anders doe ik het morgen zelf wel.
Wasn't me.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef Jane het volgende:
Sebbo! Heb jij toevallig een scheikundedoos gekregen van Sinterklaas?
Vreemde explosie te horen in Zeeland
![]()
Btw, n.a.v. je column heb ik Happy X-mas (War is over) voor het eerst dit jaar maar eens opgezet.
De eerste is matig. Komt door de zanger die ze toen nog hadden. Cosmic Messenger van dat albums is wel een geweldige track (geen vocalsquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij da capo Utrecht liggen de eerste en de liquid EP op vinylIk heb geen geld anders had ik hem meegenomen ... even wachten op volgende stufi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |