Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
kutwinkels. beetje op koopavond om half 7 al dicht zijn. naja, gelukkig was de platenzaak nog open, en heb ik ze van 8 cds en 3 dvds verlost, waaronder een cd van David Hasselhoff. En nog wat meer foute shit, wat ik niet zal noemen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem He had a black case in his hands Went through the back door and pulled out his gold companion He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende: Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Nog 6 posts en dan is iedereen deze nieuwjaarswens weer vergeten Dus vooruit maar: Gelukkig nieuwjaar voor dit jaar. En volgend jaar doen we het wel weer opnieuw.
Everything under the sun is in tune but the sun is eclipsed by the moon (Ik scrobbel ook audio)
* Bosbeetle doet het nog een maandje in nederland en dan vanaf februari is het new york new york
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna