quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef MouseInteractive het volgende:
Kan k me ook enorm aan irriterenergeren ja
Meisjes die door auto's worden aangetrokken vallen in de categorie 'makkelijke, domme sletjes'.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef optifree het volgende:
Ja he, ik wil niet dat mijn dure chick aantrekkende bolide teveel slijt![]()
wat hij zegt.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef MouseInteractive het volgende:
Kan k me ook enorm aan irriteren ja
Die moet je gewoon een tik geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:28 schreef _BR_ het volgende:
Of van die klotefietsers die dan tegen de richting in fietsen. Kun je wegrijden (omdat je ziet dat die auto tóch afslaat), krijg je ineens van rechts een fietser !@#.
Ze neuken gemakkelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 19:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Meisjes die door auto's worden aangetrokken vallen in de categorie 'makkelijke, domme sletjes'.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Dr.Death het volgende:
Ik heb wel es op t punt gestaan zo'n mongool achterna te rijden om hem even te "corrigeren"..
Gelukkig maar niet gedaan, maar het zou wél terecht zijn geweest.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt er gewoon niet meer van op aan. Er zou gewoon een paar keer flink op beboet moeten worden. Paf gelijk 60 euro boete. Doe dat een paar keer en dan geven ze zelfs richting aan in een supermarkt.
Ik ook niet, maar dan is het ook niet lastig voor degene die er toch niet staat!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:29 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik doe het trouwens alleen als ik mensen zie, anders doe ik het ook niet...![]()
en dan ben je het niet gewend en vergeet je het de helft van de tijd als er iemand staat ( die jij niet gezien hebt bijv.?)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:32 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan is het ook niet lastig voor degene die er toch niet staat!
Neen!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan ben je het niet gewend en vergeet je het de helft van de tijd als er iemand staat ( die jij niet gezien hebt bijv.?)
Dat zijn inderdaad de makkelijkste ja.quote:
eigen verantwoording is helemaal weg tegenwoordig, komt door de overdaad aan regeltjes in dit land.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:07 schreef mrcool het volgende:
Is het nou zo moeilijk om eens verdomme die hendel een keer aan te tikken zodat je richtingaanwijzer knippert als je van een rotonde afrijd? Klootzakken!Je ziet toch verdomme dat er iemand staat te wachten en dan geven jullie nog geen richting aan!
Stelletje lamzakken!
![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk. Want je moet wel schuin in je kuipstoeltje liggen om met je rechterhand door je hippe hardstyle CD heen te kunnen skippen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:16 schreef 2609 het volgende:
ik geef ook nooit richting aan op de rotonde want ik rij altijd maar met 1 hand en dat is mn linker en die ligt op mn stuur dus dan kan ik niet ook nog eens richting aangeven natuurlijk lijkt me vrij logisch![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
richting aangeven op rotondes is juist stoer, omdat je veel handelingen tegelijk moet doen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Want je moet wel schuin in je kuipstoeltje liggen om met je rechterhand door je hippe hardstyle CD heen te kunnen skippen.
Het verkeersplein Floraplein in Eindhoven ligt helemaal open, daar komt nu zo'n turborotonde, zoals je ze tegenwoordig overal in Nederland ziet...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef Ramon73 het volgende:
Ja, behoorlijk irritant. Maar je hebt van die rotondes, eigenlijk gewoon een rechte weg waar een cirkeltje in gekwakt is. Probeer daar maar eens fatsoenlijk richting aan te geven.
Kijk, een rotonde vind ik pas pleinen als het Floraplein in Eindhoven of het Keizer Karelplein in Nijmegen of het Tongerseplein in Maastricht.
ik luister nooit hardstyle dus ik denk dat je een verkeeld beeld hebt over mijquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Want je moet wel schuin in je kuipstoeltje liggen om met je rechterhand door je hippe hardstyle CD heen te kunnen skippen.
Neen...en je hebt je linkervoet zeker ook standaard op de koppeling?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik luister nooit hardstyle dus ik denk dat je een verkeeld beeld hebt over mij
en ik zit idd een beetje schuin in mn stoel en mn rechterhand steunt op de pook.. stoer he![]()
Je rechter dan? dat is helemaal onhandig!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef 2609 het volgende:
nee
Mee eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb 200000 x liever rotondes dan stoplichten .
incl blauwe hoerenlichten tussen de rijbanen....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het verkeersplein Floraplein in Eindhoven ligt helemaal open, daar komt nu zo'n turborotonde, zoals je ze tegenwoordig overal in Nederland ziet...
dat ga ik denk ik ook maar eens doen, mischien helpt het als we het allemaal doen, ik heb idd ook een schijthekel aan deze mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:14 schreef 12knarf het volgende:
Mensen die geen richting aangeven krijgen van mij steevast een middelvinger te zien.
Ach ga toch weg.quote:
Nee, ik ben niet de cynicus hier dat zijn die mensen die te lui zijn om even richting aan te geven. Het is gewoon zo'n kleine moeite en het is netjes toe naar andere automobilisten dus ze kunnen het gewoon doen. Bovendien is het veiliger.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:08 schreef 2609 het volgende:
jankerd
Vooral zo doorgaan dan! Jij word later vast een goede voor de verzekering!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef 2609 het volgende:
ik ben niet op de wereld gezet om netjes te doen naar andere automobilisten
Linksom is dan ook de verplichte rijrichting op een rotonde...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef Sportguy het volgende:
Of nog leuker, omatjes die een afsluiting van een straat aan de rotonde als gelegenheid gebruiken om linksom de rotonde te gebruiken.(rotonde was verder gewoon open !)
Ook leuk:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:28 schreef _BR_ het volgende:
Of van die klotefietsers die dan tegen de richting in fietsen. Kun je wegrijden (omdat je ziet dat die auto tóch afslaat), krijg je ineens van rechts een fietser !@#.
heb ik toch ook niet, ik geef alleen voorrang als dat volgens de regels moet en verder ga ik niet aardig doen ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:22 schreef mrcool het volgende:
[..]
Op jouw stoere reactie dat je niets te maken hebt met het overige verkeer om je heen! Way 2 go!
Aardig doen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:55 schreef 2609 het volgende:
[..]
heb ik toch ook niet, ik geef alleen voorrang als dat volgens de regels moet en verder ga ik niet aardig doen ofzo
Inderdaad, dit zijn pas echte rotondes:quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef Ramon73 het volgende:
Ja, behoorlijk irritant. Maar je hebt van die rotondes, eigenlijk gewoon een rechte weg waar een cirkeltje in gekwakt is. Probeer daar maar eens fatsoenlijk richting aan te geven.
Kijk, een rotonde vind ik pas pleinen als het Floraplein in Eindhoven of het Keizer Karelplein in Nijmegen of het Tongerseplein in Maastricht.
Ik heb ook vaak dat ik in de auto richting aangeef en dat mensen maar blijven wachten dat ik ga twijfelen of mijn lampen het nog wel doen... blijkbaar nemen sommige het zekere voor het onzekere want je hebt ook van die stuntpiloten die richting aangeven en dan vervolgens de compleet andere kant op gaan waardoor je bijna een aanrijding hebt, en ja, met die achterlijk kromme regels hier in dit land ben je dan de lul.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Nenootje het volgende:
Ik geef altijd richting aan maar heb het idee dat auto's het nooit zien (ik rij met de fiets). Dan wil ik naar rechts, steek m'n rechter-arm uit, stopt de auto terwijl ik insla![]()
Helaas wel...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:12 schreef mrcool het volgende:
Topic gaat nergens meer over, geloof dat er zo onderhand wel een slotje op kan!
Het is je geleerd omdat het verplicht is, het is gewoon godvers vervelend en ook niet echt goed voor je brandstofverbruik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef The_Terminator het volgende:
En ontopic:
Ik heb ook een hekel aan mensen die geen richting aangeven op rotondes. Blijf je voor niets staan wachten omdat iemand te beroerd is zijn richtingaanwijzer te gebruiken. Zelf geef ik verder altijd richting aan op rotondes, het is je niet voor niets geleerd tijdens je rijlessen.
Nee, niet alles. Maar dat is één van de dingen die ik nog wel doe. Dit omdat het gewoon rete irritant is voor je medeweggebruikers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:38 schreef 2609 het volgende:
doe jij nog alles precies hoe het je geleerd is dan?
Tuurlijk niet, maar richting aangeven is ook een vorm van fatsoen tonen tegenover de mede-automobilisten. Daar komt bij dat het dus gewoon verplicht is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:38 schreef 2609 het volgende:
doe jij nog alles precies hoe het je geleerd is dan?
Daar gaat het in dit topic dus niet over! We hebben het hier over het geen richting aangeven op rotondes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:43 schreef 2609 het volgende:
jah het is ook verplicht om je aan de snelheid te houden doe je dat ook altijd?
Tsja, je kan natuurlijk niet alles hebben he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:45 schreef 2609 het volgende:
jah maar dan moet je ook gewoon consuquent zijn en je aan alle regels houden en niet alleen aan richting geven als je van de rotonde afgaat
Dat zal ook echt NOOIT gaan gebeuren maar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:47 schreef 2609 het volgende:
neej dus ook niet dat iedereen richting aangeeft op de rotonde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |