quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef MouseInteractive het volgende:
Kan k me ook enorm aan irriterenergeren ja
Meisjes die door auto's worden aangetrokken vallen in de categorie 'makkelijke, domme sletjes'.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef optifree het volgende:
Ja he, ik wil niet dat mijn dure chick aantrekkende bolide teveel slijt![]()
wat hij zegt.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef MouseInteractive het volgende:
Kan k me ook enorm aan irriteren ja
Die moet je gewoon een tik geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:28 schreef _BR_ het volgende:
Of van die klotefietsers die dan tegen de richting in fietsen. Kun je wegrijden (omdat je ziet dat die auto tóch afslaat), krijg je ineens van rechts een fietser !@#.
Ze neuken gemakkelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 19:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Meisjes die door auto's worden aangetrokken vallen in de categorie 'makkelijke, domme sletjes'.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Dr.Death het volgende:
Ik heb wel es op t punt gestaan zo'n mongool achterna te rijden om hem even te "corrigeren"..
Gelukkig maar niet gedaan, maar het zou wél terecht zijn geweest.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt er gewoon niet meer van op aan. Er zou gewoon een paar keer flink op beboet moeten worden. Paf gelijk 60 euro boete. Doe dat een paar keer en dan geven ze zelfs richting aan in een supermarkt.
Ik ook niet, maar dan is het ook niet lastig voor degene die er toch niet staat!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:29 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik doe het trouwens alleen als ik mensen zie, anders doe ik het ook niet...![]()
en dan ben je het niet gewend en vergeet je het de helft van de tijd als er iemand staat ( die jij niet gezien hebt bijv.?)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:32 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan is het ook niet lastig voor degene die er toch niet staat!
Neen!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan ben je het niet gewend en vergeet je het de helft van de tijd als er iemand staat ( die jij niet gezien hebt bijv.?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |