abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32949765
Kort lontje
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32949787
Wat mij betreft gaat de politie eens controleren daarop, en dan bij iedereen die het niet doet een flinke boete, dat brengt nog veel meer op dan flitsen maar ze krijgen er wel een stuk meer respect door.
pi_32949822
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:47 schreef Beach het volgende:
Kort lontje
Ach ga toch weg. Die lui moeten gewoon richting aangeven, ze brengen het verkeer in gevaar en zorgen bovendien voor onnodig oponthoud. Alle reden om er boos over te mogen worden, zeker omdat het zo'n simpele handeling betreft.
pi_32950339
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:08 schreef 2609 het volgende:
jankerd
Nee, ik ben niet de cynicus hier dat zijn die mensen die te lui zijn om even richting aan te geven. Het is gewoon zo'n kleine moeite en het is netjes toe naar andere automobilisten dus ze kunnen het gewoon doen. Bovendien is het veiliger.
pi_32950508
ik ben niet op de wereld gezet om netjes te doen naar andere automobilisten
pi_32951137
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef 2609 het volgende:
ik ben niet op de wereld gezet om netjes te doen naar andere automobilisten
Vooral zo doorgaan dan! Jij word later vast een goede voor de verzekering!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32951331
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef Sportguy het volgende:
Of nog leuker, omatjes die een afsluiting van een straat aan de rotonde als gelegenheid gebruiken om linksom de rotonde te gebruiken. (rotonde was verder gewoon open !)
Linksom is dan ook de verplichte rijrichting op een rotonde...
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:16:35 #58
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_32951750
heerlijk toch, lekker aan jezelfd denken, scheurend over neerlands rotondes, prachtig.
en elke mongool die naar mij een middelvinger opsteekt in het verkeer krijgt een welgemeende middelvinger terug, een scheldpartijtje en niet te vergeten mijn knallende toeter om de oren! dat zal ze leren, ik rijd niet voor niks in een bolide.
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:07:44 #59
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32952995
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:28 schreef _BR_ het volgende:
Of van die klotefietsers die dan tegen de richting in fietsen. Kun je wegrijden (omdat je ziet dat die auto tóch afslaat ), krijg je ineens van rechts een fietser !@#.
Ook leuk:

Jij rijdt een rotonde op, en geeft dan richting waar je de rotonde verlaat. Je ziet in je spiegels een fietser aankomen dus je stopt netjes om de fietser voor te laten, want die heeft voorrang. En wat doet de fietser dan? Die slaat ook rechtsaf ZONDER een hand uit te steken, waardoor jij dus voor jan doedel op die rotonde staat te wachten, met auto's achter je.....

Maar fietsers die hun hand nog uitsteken zijn geloof ik uitgestorven, da's veel te veel moeite.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_32965883
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:22 schreef mrcool het volgende:

[..]

Op jouw stoere reactie dat je niets te maken hebt met het overige verkeer om je heen! Way 2 go!
heb ik toch ook niet, ik geef alleen voorrang als dat volgens de regels moet en verder ga ik niet aardig doen ofzo
pi_32970854
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:55 schreef 2609 het volgende:

[..]

heb ik toch ook niet, ik geef alleen voorrang als dat volgens de regels moet en verder ga ik niet aardig doen ofzo
Aardig doen? Richting aangeven als men een rotonde verlaat is gewoon een geschreven regel hoor! Je geeft wel voorrang als dat volgens de regels moet maar geeft geen richting aan als het volgens de regels moet? Heeft niets maar dan ook niets met aardig doen te maken, maar blijkbaar ben je niet helemaal op de hoogte van de verkeersregels!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32970986
voor richting aangeven op de rotonde ga ik niet mn rechterhand aan het stuur doen en dan met mn linkerhand richting aangeven hoor, dat soort regels zijn onzin dus hou ik me er ook niet aan, dan wacht je maar even op me hoor
pi_33063078
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef Ramon73 het volgende:
Ja, behoorlijk irritant. Maar je hebt van die rotondes, eigenlijk gewoon een rechte weg waar een cirkeltje in gekwakt is. Probeer daar maar eens fatsoenlijk richting aan te geven.
Kijk, een rotonde vind ik pas pleinen als het Floraplein in Eindhoven of het Keizer Karelplein in Nijmegen of het Tongerseplein in Maastricht.
Inderdaad, dit zijn pas echte rotondes:

Een heer met stijl
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:47:00 #64
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33177844
Richting aangeven op rotondes das echt gaar, dan kan je toch geen gas geven he gek.

En vooral bij Leerling auto's geweldig om hun reacties te zien zomaar in 1 sjieke actie van mij 50euro verliezen damn im good
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33180942
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Nenootje het volgende:
Ik geef altijd richting aan maar heb het idee dat auto's het nooit zien (ik rij met de fiets). Dan wil ik naar rechts, steek m'n rechter-arm uit, stopt de auto terwijl ik insla
Ik heb ook vaak dat ik in de auto richting aangeef en dat mensen maar blijven wachten dat ik ga twijfelen of mijn lampen het nog wel doen... blijkbaar nemen sommige het zekere voor het onzekere want je hebt ook van die stuntpiloten die richting aangeven en dan vervolgens de compleet andere kant op gaan waardoor je bijna een aanrijding hebt, en ja, met die achterlijk kromme regels hier in dit land ben je dan de lul.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_33382644
Topic gaat nergens meer over, geloof dat er zo onderhand wel een slotje op kan!
pi_33382855
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:12 schreef mrcool het volgende:
Topic gaat nergens meer over, geloof dat er zo onderhand wel een slotje op kan!
Helaas wel...
pi_33383234
Zo, even de offtopic/bagger reacties verwijderd. Nu graag normaal verder zonder dat offtopic geblaat. Reageer ontopic, of anders gewoon niet.
pi_33383463
En ontopic:

Ik heb ook een hekel aan mensen die geen richting aangeven op rotondes. Blijf je voor niets staan wachten omdat iemand te beroerd is zijn richtingaanwijzer te gebruiken. Zelf geef ik verder altijd richting aan op rotondes, het is je niet voor niets geleerd tijdens je rijlessen.
pi_33383502
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef The_Terminator het volgende:
En ontopic:

Ik heb ook een hekel aan mensen die geen richting aangeven op rotondes. Blijf je voor niets staan wachten omdat iemand te beroerd is zijn richtingaanwijzer te gebruiken. Zelf geef ik verder altijd richting aan op rotondes, het is je niet voor niets geleerd tijdens je rijlessen.
Het is je geleerd omdat het verplicht is, het is gewoon godvers vervelend en ook niet echt goed voor je brandstofverbruik.
pi_33383518
doe jij nog alles precies hoe het je geleerd is dan?
pi_33383571
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:38 schreef 2609 het volgende:
Nee, niet alles. Maar dat is één van de dingen die ik nog wel doe. Dit omdat het gewoon rete irritant is voor je medeweggebruikers.
pi_33383578
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:38 schreef 2609 het volgende:
Tuurlijk niet, maar richting aangeven is ook een vorm van fatsoen tonen tegenover de mede-automobilisten. Daar komt bij dat het dus gewoon verplicht is.
pi_33383660
jah het is ook verplicht om je aan de snelheid te houden doe je dat ook altijd?
pi_33383687
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:43 schreef 2609 het volgende:
jah het is ook verplicht om je aan de snelheid te houden doe je dat ook altijd?
Daar gaat het in dit topic dus niet over! We hebben het hier over het geen richting aangeven op rotondes.
pi_33383729
jah maar dan moet je ook gewoon consuquent zijn en je aan alle regels houden en niet alleen aan richting geven als je van de rotonde afgaat
pi_33383777
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:45 schreef 2609 het volgende:
jah maar dan moet je ook gewoon consuquent zijn en je aan alle regels houden en niet alleen aan richting geven als je van de rotonde afgaat
Tsja, je kan natuurlijk niet alles hebben he?
pi_33383827
neej dus ook niet dat iedereen richting aangeeft op de rotonde
pi_33383841
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:47 schreef 2609 het volgende:
neej dus ook niet dat iedereen richting aangeeft op de rotonde
Dat zal ook echt NOOIT gaan gebeuren maar dat wil niet zeggen dat het niet vervelend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')