That's the spirit!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
richting aangeven op rotondes is juist stoer, omdat je veel handelingen tegelijk moet doen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Want je moet wel schuin in je kuipstoeltje liggen om met je rechterhand door je hippe hardstyle CD heen te kunnen skippen.
Het verkeersplein Floraplein in Eindhoven ligt helemaal open, daar komt nu zo'n turborotonde, zoals je ze tegenwoordig overal in Nederland ziet...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef Ramon73 het volgende:
Ja, behoorlijk irritant. Maar je hebt van die rotondes, eigenlijk gewoon een rechte weg waar een cirkeltje in gekwakt is. Probeer daar maar eens fatsoenlijk richting aan te geven.
Kijk, een rotonde vind ik pas pleinen als het Floraplein in Eindhoven of het Keizer Karelplein in Nijmegen of het Tongerseplein in Maastricht.
ik luister nooit hardstyle dus ik denk dat je een verkeeld beeld hebt over mijquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Want je moet wel schuin in je kuipstoeltje liggen om met je rechterhand door je hippe hardstyle CD heen te kunnen skippen.
Neen...en je hebt je linkervoet zeker ook standaard op de koppeling?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik luister nooit hardstyle dus ik denk dat je een verkeeld beeld hebt over mij
en ik zit idd een beetje schuin in mn stoel en mn rechterhand steunt op de pook.. stoer he![]()
Je rechter dan? dat is helemaal onhandig!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef 2609 het volgende:
nee
Mee eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb 200000 x liever rotondes dan stoplichten .
incl blauwe hoerenlichten tussen de rijbanen....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het verkeersplein Floraplein in Eindhoven ligt helemaal open, daar komt nu zo'n turborotonde, zoals je ze tegenwoordig overal in Nederland ziet...
dat ga ik denk ik ook maar eens doen, mischien helpt het als we het allemaal doen, ik heb idd ook een schijthekel aan deze mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:14 schreef 12knarf het volgende:
Mensen die geen richting aangeven krijgen van mij steevast een middelvinger te zien.
Ach ga toch weg.quote:
Nee, ik ben niet de cynicus hier dat zijn die mensen die te lui zijn om even richting aan te geven. Het is gewoon zo'n kleine moeite en het is netjes toe naar andere automobilisten dus ze kunnen het gewoon doen. Bovendien is het veiliger.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:08 schreef 2609 het volgende:
jankerd
Vooral zo doorgaan dan! Jij word later vast een goede voor de verzekering!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef 2609 het volgende:
ik ben niet op de wereld gezet om netjes te doen naar andere automobilisten
Linksom is dan ook de verplichte rijrichting op een rotonde...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:27 schreef Sportguy het volgende:
Of nog leuker, omatjes die een afsluiting van een straat aan de rotonde als gelegenheid gebruiken om linksom de rotonde te gebruiken.(rotonde was verder gewoon open !)
Ook leuk:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:28 schreef _BR_ het volgende:
Of van die klotefietsers die dan tegen de richting in fietsen. Kun je wegrijden (omdat je ziet dat die auto tóch afslaat), krijg je ineens van rechts een fietser !@#.
heb ik toch ook niet, ik geef alleen voorrang als dat volgens de regels moet en verder ga ik niet aardig doen ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:22 schreef mrcool het volgende:
[..]
Op jouw stoere reactie dat je niets te maken hebt met het overige verkeer om je heen! Way 2 go!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |