moet je sneller zijnquote:
Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijnquote:
jij lijkt wel een ventquote:
Ik ook...quote:
Nee hoor. Heb je ook iets tegen dolfijnergernissen?quote:
Jullie haten mequote:
Ik heb zulke vreemde dingen gezien, ik geloof alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je ook iets tegen dolfijnergernissen?
hey ik denk ook wel aan andere dingen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij lijkt wel een ventje denkt ook maar aan 1 ding
toch nog slimme beesten, die pinguinsquote:
Zijn dat jouw gedachtes of de mijne..quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey ik denk ook wel aan andere dingen hoorcomputers sex slapen kinderkes
pyromaantje!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga naar de winkel .. en schei uit met klooien hier..voordat er iets mis gaat..
Maar die lampjes zullen branden straks..hoe dan ook.. ze zijn zo leuk!! Net kleine vlammetjes..![]()
Jij hebt Madagascar niet gezien, dus het is niet zo vreemd dat je dat nog niet wistquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
toch nog slimme beesten, die pinguins
Is dat niet te vet voor je?quote:
Of een grote steekvlam uit de stekkerdoosquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga naar de winkel .. en schei uit met klooien hier..voordat er iets mis gaat..
Maar die lampjes zullen branden straks..hoe dan ook.. ze zijn zo leuk!! Net kleine vlammetjes..![]()
wie .... jong...?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
pyromaantje!
@ Yns... kindertjes... zo jong al...
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet te vet voor je?.
[afbeelding]
Ik heb ooit eens, toen ik hoorde dat iemand van mijn leeftijd zwanger was, gevraagd wanneer ze het weg liet halen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie .... jong...?
euhm, a zul je dat beiden moeten wilen
b euhm ik en moeder zijnlaat me niet lachen
c dan komt de chaoot in me naar boven, dus dat gaat fout
d daar heb je een huis voor nodig, laat ik daar maar eerst voor zorgen
e ik leen de kleine van mijn zus nog wel ff
+5 subtielquote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens, toen ik hoorde dat iemand van mijn leeftijd zwanger was, gevraagd wanneer ze het weg liet halen.
Maar het bleek gepland te zijn.
![]()
Waarom zou dat niet gepland zijn? Mensen verschillen hier nou eenmaal in, bovendien moet je ook niet vergeten dat een zwangerschap ook moeder-instincten stimuleert.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens, toen ik hoorde dat iemand van mijn leeftijd zwanger was, gevraagd wanneer ze het weg liet halen.
![]()
woepsquote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Ja duh!! deze wel .. die geef ik aan iemand die ze lekker vind...quote:
denk je dat ik t niet aankan ofzow,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schoot toch even in de lach!
Maar idd, Yns je bent nog te jong. Ik moet er echt niet aan denken,
.
enorm dom mens, kon zichzelf niet eens redden. Laat staan een kind.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gepland zijn? Mensen verschillen hier nou eenmaal in, bovendien moet je ook niet vergeten dat een zwangerschap ook moeder-instincten stimuleert.
In dat geval kan ik het me prima begrijpen dat je haar geen kind ziet opvoeden.. Maar dat heeft dan toch niet zoveel met haar leeftijd te maken, maar eerder met haar volwassenheid?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
enorm dom mens, kon zichzelf niet eens redden. Laat staan een kind.
En ze was een uitgaansbeest. Plus miss oppervlakkigheid in eigen persoon.
Dus ik dacht aan een vervelende neukbijwerking.
cerrorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef cerror het volgende:
Is dit topic voor de labielen onder ons?
Tof. 14.hiv
Zie ook de punten die je zelf noemde,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je dat ik t niet aankan ofzow,
of vind je me geen mama
Ja, eigenlijk wel. Onvolwassenheid welteverstaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dat geval kan ik het me prima begrijpen dat je haar geen kind ziet opvoeden.. Maar dat heeft dan toch niet zoveel met haar leeftijd te maken, maar eerder met haar volwassenheid?
Onder andere.quote:
Jij zit wel op je subtiele stoel hé?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
een vervelende neukbijwerking.
dat klopt..quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
In dat geval kan ik het me prima begrijpen dat je haar geen kind ziet opvoeden.. Maar dat heeft dan toch niet zoveel met haar leeftijd te maken, maar eerder met haar volwassenheid?
hahahaquote:Op woensdag 7 december 2005 14:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie ook de punten die je zelf noemde,. Tijd genoeg,
Dan ken je mij nog niet irlquote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij zit wel op je subtiele stoel hé?
Nou ja, ik mag dat soort duidelijkheid altijd wel eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
hoe moet ik het anders voelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
subtiliteits fobie!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat blijft altijd lastig.. Ik vraag me ook in die gevallen wel af waarom iemand een kind wil. Zou iemand dan werkelijk niet beseffen wat de consequenties daarvan zijn, of zouden die onderschat worden, of wat verwacht zo iemand nou precies?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Onvolwassenheid welteverstaan.
dat compenseerd je maagzuurquote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hoe moet ik het anders voelen.
kostend persoon komt net binnen, en vreet meteen de halve droppot leeg.
Komt allemaal wel op de juiste tijd...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahaha
jah zeker
ik hoef nu nog niet zo nodig
Volwassenheid bewijzen. Een redelijke inschatting maken van de lusten en de lasten wegwuiven als vervelende onbewezen consequenties.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat blijft altijd lastig.. Ik vraag me ook in die gevallen wel af waarom iemand een kind wil.
hoe moet ik het anders noemen?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je houdt je dus in hier op Fok!? Wil je er misschien over praten?quote:
Dat is een van de weinige dingen die ik me kan bedenken idd..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volwassenheid bewijzen. Een redelijke inschatting maken van de lusten en de lasten wegwuiven als vervelende onbewezen consequenties.
ik heb een fokfobiequote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je houdt je dus in hier op Fok!? Wil je er misschien over praten?
Triple zelfsquote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef _Arual_ het volgende:
dubbel
Fok doet raar. ik duw op edit en dan komt er weer een nieuwe post van mij.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef _Arual_ het volgende:
dubbel
Ja heel vaag. Ik kreeg eerst zo'n serverfout, toen verbeterde ik de post die ik had willen sturen, en toen ging alles mis. want die post stond er dus al of zo.quote:
Mijn moeder werkt in een opvanghuis voor vrouwen met allerhande problemen, daar zitten dus ook veel van die gevallen tussen heel jong en en/of veel kinderen. Die dames staan gewoon absoluut niet stil bij de gevolgen, zien het als een echte versie van een pop, ongelukjes, ze vinden dat het zo hoord, enz.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dingen die ik me kan bedenken idd..
als ze ver van me af zijn wel jaquote:
Kortom, allemaal redenen die eigenlijk neerkomen op "Het is nu eenmaal zo, en waarom zou ik zelf verantwoordelijkheid nemen?" ..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in een opvanghuis voor vrouwen met allerhande problemen, daar zitten dus ook veel van die gevallen tussen heel jong en en/of veel kinderen. Die dames staan gewoon absoluut niet stil bij de gevolgen, zien het als een echte versie van een pop, ongelukjes, ze vinden dat het zo hoord, enz.
Is dat laatste naar jouw indruk genetisch bepaald, of komt dat uit de omstandigheden voort?quote:In elk geval hebben ze redenen genoeg, maar geen waar uit blijkt dat ze een weloverwogen keuze hebben gemaakt (wat ze vaak niet eens kunnen). Het trieste is dat die kinderen vaak na een jaar of 17 op de zelfde situatie terecht komen als moeders,.
Dan is het goedquote:
Een combinatie van beiden denk ik. Als een moeder of vader niet een van de slimsten is zal de kans ook wel groot zijn dat dat voor de kinderen geldt.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
Is dat laatste naar jouw indruk genetisch bepaald, of komt dat uit de omstandigheden voort?
ik denk dat daar toch vaak een "ik weet niet beter" iets is bij de 2e generatiequote:Op woensdag 7 december 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kortom, allemaal redenen die eigenlijk neerkomen op "Het is nu eenmaal zo, en waarom zou ik zelf verantwoordelijkheid nemen?" ..
[..]
Is dat laatste naar jouw indruk genetisch bepaald, of komt dat uit de omstandigheden voort?
Pheno zou zegegn: beter een gat in je lievelingssok dan een lievelingssok in je ...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Er zit een gat in m'n lievelingssok!
Agreed..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een combinatie van beiden denk ik. Als een moeder of vader niet een van de slimsten is zal de kans ook wel groot zijn dat dat voor de kinderen geldt.
In de meeste gevallen zal dat niet zo zijn, hoewel vaak andere familieleden ook wel voor de opvoeding zorgen.. Hoewel je je dan wel weer kunt afvragen of daar ook niet iets mee aan de hand is..quote:Maar die kinderen van zo'n moeder krijgen ook absoluut niet de juiste zorg, ik denk dat opvoeding een erg grote rol speeld in hoe iemand zich later gaat gedragen.
Dat lijkt me erg sterk. Op een gegeven moment ga je toch jezelf reflecteren en meten aan leeftijdsgenoten..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk dat daar toch vaak een "ik weet niet beter" iets is bij de 2e generatie
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno zou zegegn: beter een gat in je lievelingssok dan een lievelingssok in je ...
Maar ik zeg zulke dingen niet!
![]()
Daar heeft ie ook helemaal gelijk in denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno zou zegegn: beter een gat in je lievelingssok dan een lievelingssok in je ...
Maar ik zeg zulke dingen niet!
![]()
ik kan me nog goed herinneren dat een meisje wel zag dat het bij haar klasgenoten anders was, maar niet wist hoe ze het moest aanpakken om niet in dezelfde situatie te komen, en om hulp vragen durfde ze nietquote:Op woensdag 7 december 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk. Op een gegeven moment ga je toch jezelf reflecteren en meten aan leeftijdsgenoten..
Maar wat je net ook zelf aangaf, vaak bestaat hun omgeving ook uit mensen die veel op ze lijken... Je reflecteerd je vooral aan de groep waar je intensief mee omgaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk. Op een gegeven moment ga je toch jezelf reflecteren en meten aan leeftijdsgenoten..
Hmm... Weet je ook wat de achterliggende redenen waren waarom ze niet aan de bel durfde te trekken? En vooral waarom niet bij vriendinnen?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren dat een meisje wel zag dat het bij haar klasgenoten anders was, maar niet wist hoe ze het moest aanpakken om niet in dezelfde situatie te komen, en om hulp vragen durfde ze niet
Qua familie wel, maar dat het ook geld voor bijvoorbeeld school en uitgaansleven? Dat zie ik dan weer wat minder..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar wat je net ook zelf aangaf, vaak bestaat hun omgeving ook uit mensen die veel op ze lijken... Je reflecteerd je vooral aan de groep waar je intensief mee omgaat.
Ik denk idd ook dat opvoeding Het sleutelwoord is..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:18 schreef Frezer het volgende:
Maar die kinderen van zo'n moeder krijgen ook absoluut niet de juiste zorg, ik denk dat opvoeding een erg grote rol speeld in hoe iemand zich later gaat gedragen.
omdat ze zich schaamde voor de situatie, nooit iemand meenam, en nooit over thuis praatte.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Weet je ook wat de achterliggende redenen waren waarom ze niet aan de bel durfde te trekken? En vooral waarom niet bij vriendinnen?
Ze schaamde zich puur voor het feit dat haar moeder haar op jonge leeftijd had gekregen, of speelden er ook andere factoren mee?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ze zich schaamde voor de situatie, nooit iemand meenam, en nooit over thuis praatte.
uitgaan, dat deed ze ook nooit
En DAT is het belangrijkst in het leven: ijs!quote:
En de zeeleeuwen dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En DAT is het belangrijkst in het leven: ijs!
Weet ik ook weer waar ik staquote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
moeder had de situatie thuis niet in de handquote:Op woensdag 7 december 2005 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze schaamde zich puur voor het feit dat haar moeder haar op jonge leeftijd had gekregen, of speelden er ook andere factoren mee?
Moeten ook aan het ijsquote:
Op antarticaquote:
sneeuw ook wel voor pinguins.. Maar dit was met een lekker smaakjequote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan ik me in ieder geval er iets bij voorstellen dat je iemand niet graag kennis laat maken met je thuissituatie...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
moeder had de situatie thuis niet in de hand
niet met geld om kunnen gaan, dus veel schulden
een smeerzooi
3 kids, en nog een op komst
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:37 schreef _Cara_ het volgende:
...
Licht in de duisternis!quote:btw Mijn lampjes branden..haha![]()
zuid-afrika hebben ze toch ook pinguins.. en zuidamerika.. maar jij bent dus een echte antarctische pinguinquote:
omdat ze zelf door de situatie in mijn ogen best wel labiel wasquote:Op woensdag 7 december 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan kan ik me in ieder geval er iets bij voorstellen dat je iemand niet graag kennis laat maken met je thuissituatie...
Aan de andere kant, waarom wist zij dat zij dezelfde kant op ging, en kon zij dat zelf niet tegenhouden?
Ook in Blijdorp hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 15:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
zuid-afrika hebben ze toch ook pinguins.. en zuidamerika.. maar jij bent dus een echte antarctische pinguin
Te krapquote:
Samenquote:
Kans op verstoorde ontwikkeling is inderdaad groot.. Zijn er eigenlijk gevallen bekend waarin kinderen van tienermoeders "goed" terecht komen uiteindelijk?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ze zelf door de situatie in mijn ogen best wel labiel was
ze sneed zich en wilde geen hulp zoeken enzo
uiteindelijk hebben we haar wel van dat snijden afgekregen, maar hoe het nu gaat ik zou het niet weten
Nee, ik zou me daar uitgraven en naar Antartica gaanquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno.
Ik moet je iets vertellen.
IK BEN GEEN PINGUÏN.
neee!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno.
Ik moet je iets vertellen.
IK BEN GEEN PINGUÏN.
Wie is hier de pinguinquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
neee!![]()
DAT had ik nou niet verwacht. wat jullie?
Werk ze Caraquote:Op woensdag 7 december 2005 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben helemaal afgedwaald.... maar aangezien mijn lampjes het nu ook doen, ga ik nog ff 2 uur flink aan de slag..
* Cara heeft nog een druk leven buiten FOK! raar maar waar!!
1 grote verrassing amice.. dieptreurig...quote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Twisted_fok het volgende:
neee!![]()
DAT had ik nou niet verwacht. wat jullie?
Dat begin ik me dus een beetje af te vragen hequote:
Een leven misschien wel, maar gezien het aantal posters op fok verwacht ik er niet veel vanquote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk ze Cara
En dat leven buiten fok!, bestaat zoiets echt![]()
* ontgoocheling *quote:Op woensdag 7 december 2005 16:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik val ook helemaal niet op pinguins pheno, dus ik ga niet samen met jou op antarctica staan kleumen.
Triest om zo te zien hoe een huwelijk strandt op de barre kusten van Antarctica * nixxx tissuetje paktquote:Op woensdag 7 december 2005 16:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik val ook helemaal niet op pinguins pheno, dus ik ga niet samen met jou op antarctica staan kleumen.
Doe zoals ik, raak geen pc aan op vakantiequote:Op woensdag 7 december 2005 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb net 2 lonely planets besteld, dus ga het komend jaar nog wel een keer of 2 proberen of het ook echt bestaat. Al zullen ze ook daar wel weer internet hebben
Dan maar verhuizen naar zuid afrikaquote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Triest om zo te zien hoe een huwelijk strandt op de barre kusten van Antarctica * nixxx tissuetje pakt
Maar je blijft een pinguïn.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maar verhuizen naar zuid afrika
Als ik alleen ga, of met iemand waarmee het toch niet helemaal klikt is het 's avonds wel even lekker om wat te internetten. Kan het niet mis ik het ook niet op dat momentquote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals ik, raak geen pc aan op vakantie
Nou ja, 1 vakantie wel gedaan, maar de uitzondering bevestigt de regel
op zich is dat wel grond om een huwelijk te ontbindenquote:
Nou vooruit, dan heb ik ook een mededeling te doen: ik ben GEEN pinguin!quote:
Je zou ook wat anders kunnen doen. Ik mis de computer eigenlijk niet op de vakanties. Ik heb er dan ook geen zin in. Of er moet iets bijzonders zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik alleen ga, of met iemand waarmee het toch niet helemaal klikt is het 's avonds wel even lekker om wat te internetten. Kan het niet mis ik het ook niet op dat moment![]()
Nu is m'n wereldbeeld dus helemaal verpest, bedankt!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan heb ik ook een mededeling te doen: ik ben GEEN pinguin!
hij kletst maar wat hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu is m'n wereldbeeld dus helemaal verpest, bedankt!![]()
het moest er toch een keer van komen. Zo'n sok in je gat is ook niet allesquote:Op woensdag 7 december 2005 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu is m'n wereldbeeld dus helemaal verpest, bedankt!![]()
Ik ga toch voor _Arual_ d'r verklaring.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
het moest er toch een keer van komen. Zo'n sok in je gat is ook niet alles
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga toch voor _Arual_ d'r verklaring.
Let op je werkwoorden!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:24 schreef Godlike02 het volgende:
Je raad het al!
Meestal zit ik er savonds achter, na het eten. Dan doe ik toch weinig meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou ook wat anders kunnen doen. Ik mis de computer eigenlijk niet op de vakanties. Ik heb er dan ook geen zin in. Of er moet iets bijzonders zijn
Nee. Hij werkt nog steeds prima als tvp!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zijn die smileys nu nog niet weg...
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Hij werkt nog steeds prima als tvp!![]()
![]()
Uhm... wat betekenen die drie knipperende rode driehoekjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
.
We hadden het over een PIquote:Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... wat betekenen die drie knipperende rode driehoekjes?
En dit is dus een PIquote:Op woensdag 7 december 2005 17:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... wat betekenen die drie knipperende rode driehoekjes?
dit is mukie nietwaar?quote:
Wel grappige film!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
dit is mukie nietwaar?
ben ondertussen filmpje aan het kijken.. echt iets voor mij.. lord of war, met nicolas cage, over een wapenhandelaar
en het was ook mukie nietquote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
dit is mukie nietwaar?
ben ondertussen filmpje aan het kijken.. echt iets voor mij.. lord of war, met nicolas cage, over een wapenhandelaar
is dat het beste plaatje dat je ervan hebt?quote:
hahahhaha als je op de site van de hunkemoller kijkt, dan naar ned dan naar tempting, dan de middelstequote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dat het beste plaatje dat je ervan hebt?
Ben jij dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahhaha als je op de site van de hunkemoller kijkt, dan naar ned dan naar tempting, dan de middelste
Nee, dat lijkt alleen maar zoquote:Op woensdag 7 december 2005 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
Gaat het hier nu over bh's?
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
Gaat het hier nu over bh's?
Je verliest wel eens een weddenschap enzoquote:
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verliest wel eens een weddenschap enzo![]()
Nu geloof ik je niet meerquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verliest wel eens een weddenschap enzo![]()
Niet, das jammer, t is helaas wel waar. Met een heel team tegelijk hebben we in een dames outfit moeten spelen. Dus incl rokjesquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet, das jammer, t is helaas wel weer. Met een heel team tegelijk hebben we in een dames outfit moeten spelen. Dus incl rokjes![]()
sommige dingen moet je stil houdenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet, das jammer, t is helaas wel weer. Met een heel team tegelijk hebben we in een dames outfit moeten spelen. Dus incl rokjes![]()
Er zijn gelukkig geen foto (voor zover ik weet)quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
sommige dingen moet je stil houden![]()
Jammerquote:Op woensdag 7 december 2005 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig geen foto (voor zover ik weet)![]()
Zonder foto's en alleen het inbeelden is al leuk genoegquote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Laat ons nou ook is lachen
Dat kan dus niet he en ja, dat hoop ik zo hardquote:Op woensdag 7 december 2005 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Laat ons nou ook is lachen
fotooooooooosss... pleaasssseeeequote:
Ik het ze niet, en voor zover ik weet bestaan ze nietquote:
doe jij je eigen avatar weer eens terug, jongetjequote:
Iddquote:Op woensdag 7 december 2005 19:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe jij je eigen avatar weer eens terug, jongetje![]()
Sorry, er zijn heel er weinig foto's van mij, dus een genant is al moeilijk. Al zijn alle foto's waar ik op sta eigenlijk wel genantquote:Op woensdag 7 december 2005 19:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe jij je eigen avatar weer eens terug, jongetje![]()
@marc .. jij een genante foto van jezelf , dan zoek ik er ook eentje van me op...
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zal mijn eigen avatar weer terug zetten
Ik vond het wel vet
dat probleem heb ik ook wel.. dan zijn die in mijn FB nog absoluut niet-genant.. vergeleken met... eehemquote:Op woensdag 7 december 2005 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, er zijn heel er weinig foto's van mij, dus een genant is al moeilijk. Al zijn alle foto's waar ik op sta eigenlijk wel genant![]()
Zonder bhquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Al mijn goede foto's staan ook in mijn fotoboek
ik wil een foto met bh... van marc of yns of wie dan ook maakt niet zoveel uit.. alhoewelquote:
alles is fijn.. ik heb bier.. ow nee.. niet meer.. maar nog wel rode wijnquote:
Als je dan kiezen moet neem dan yns maar, ziet er stukken beter uitquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil een foto met bh... van marc of yns of wie dan ook maakt niet zoveel uit.. alhoewel
ik geloof je op je woord marcquote:Op woensdag 7 december 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dan kiezen moet neem dan yns maar, ziet er stukken beter uit![]()
BttD nietquote:Op woensdag 7 december 2005 20:24 schreef nixxx het volgende:
En? Iemand al single af?
Ikke, heb even geen zin meer om single te zijn. Heb gewoon geen status op dit momentquote:Op woensdag 7 december 2005 20:24 schreef nixxx het volgende:
En? Iemand al single af?
* nixxx noteert marcb1974 als statuslozequote:Op woensdag 7 december 2005 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ikke, heb even geen zin meer om single te zijn. Heb gewoon geen status op dit moment
En naar welke status wil je toe?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ikke, heb even geen zin meer om single te zijn. Heb gewoon geen status op dit moment
Zo dronken dat ik het niet meer weet allemaal, is dat ook een optie als statusquote:Op woensdag 7 december 2005 20:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En naar welke status wil je toe?
Klinkt erg deprimerendquote:Op woensdag 7 december 2005 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo dronken dat ik het niet meer weet allemaal, is dat ook een optie als status![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo dronken dat ik het niet meer weet allemaal, is dat ook een optie als status![]()
daar hoef ik niet voor te zuipen.. maar wil liever een kuzziie van iemand andersquote:Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef Viper_74 het volgende:
kwil kuzzie van twist
beetje gezopen
Gewoon 1 keer maar weer hoor, hoeft geen blijvende status te zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klinkt erg deprimerend
Niet een lang en gelukkig leven
Hoe heet ze of hij om alle opties open te houdenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar hoef ik niet voor te zuipen.. maar wil liever een kuzziie van iemand anders
Moeder laat kinderen in de kou staanquote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heet ze of hij om alle opties open te houden?
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heet ze of hij om alle opties open te houden?
Gelezen ja,quote:Op woensdag 7 december 2005 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeder laat kinderen in de kou staan
Marc je toekomst![]()
Als je ook zo veel gaat drinkenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelezen ja,
en nee, dat is onmogelijk bij mij![]()
Dat mag dus nietquote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je ook zo veel gaat drinken
Das een tweede ja. En als ik ze dan vergeet vind niemand ze meer terug natuurlijkquote:
Zit je nou fok voor te lezen?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef _Arual_ het volgende:
Over die cola met koffiesmaak zegt Pheno het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaan zo stinken dat iemand ze wel gaat vindenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een tweede ja. En als ik ze dan vergeet vind niemand ze meer terug natuurlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar hoef ik niet voor te zuipen.. maar wil liever een kuzziie van iemand anders
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wil ook van iemand anders een kus
ze gaan vast die ijsbeer niet openmaken om te zien wat er nou inzit hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze gaan zo stinken dat iemand ze wel gaat vinden
Ik wil je best delen hoor. Maar goed, je wilt me niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja sorry!
Het stond al in de op!
je had het kunnen weten
zeur nietquote:
Die hebben ook prachtige setjes in het zwart met turqoise... en ik kan het weten..quote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Ynske het volgende:
hahahhaha als je op de site van de hunkemoller kijkt, dan naar ned dan naar tempting, dan de middelste
wel... lingerie.. mijn favo shop-item...quote:
wat hij zegtquote:
en Lush.. goeie combinatiequote:Op woensdag 7 december 2005 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wel... lingerie.. mijn favo shop-item...![]()
Pics?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die hebben ook prachtige setjes in het zwart met turqoise... en ik kan het weten..![]()
Daarom smaakt het dan ook naar koffiequote:Op woensdag 7 december 2005 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
Cola met koffiesmaak... jakkes lijkt me dat.. maar ik ben dan ook geen coladrinker..
Hierbij verwijs ik u naar de officiele site van hunkemuller....quote:
flauwquote:Op woensdag 7 december 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hierbij verwijs ik u naar de officiele site van hunkemuller....![]()
Sta je daar op?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hierbij verwijs ik u naar de officiele site van hunkemuller....![]()
Edit
Pagina 6 van de Romantic - serie..![]()
Waarschijnlijk.. maar ik ga toch zaterdag nog een stuk ginger-soap kopen..quote:
ja hoor wel ja...quote:
tss.. ik ben bang dat ik dat zelf moet regelen.. maar dan geen cocolademelk maar thee..quote:Op woensdag 7 december 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
en laat je neefje je maar verzorgenchocolademelk brengen etc
trusten in je mooie lingeriequote:
ja.. ik...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
maar goed, iemand nog wat leuks te vertellen?
jij toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
maar goed, iemand nog wat leuks te vertellen?
En van wie?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Pics hierboven ergens Frezer, links zoek je zelf maar
Ik heb geen idee. Het enige wat ik te vertellen heb is dat ik mn longen dr aan het uit hoesten ben, maar of dat nou zo fijn is.quote:
Ja erg he, bij mij zijn mn collega's en mn clienten al een week of 2 bezig. Dus dat ik ook zou beginnen zat er wel in.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:52 schreef Frezer het volgende:
Er zijn weer een boel mensen aan het snotteren zeg,.
Beterschap!
Niet van een userin? Deceptie,quote:Op woensdag 7 december 2005 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee van wie die pics, een model met bh
Dat was onverwacht geweest ja als het van een userin was geweest, daar is dit niet het topic voor he.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef Frezer het volgende:
Niet van een userin? Deceptie,.
Edoch niet geheel onverwacht,.
Gaat het hier wel eens ontopic dan,quote:Op woensdag 7 december 2005 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
daar is dit niet het topic voor he.
Aangezien er geen echt topic is is alles ontopic tochquote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gaat het hier wel eens ontopic dan,.
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aangezien er geen echt topic is is alles ontopic toch![]()
Kan het me niet voorstellen, of we moeten de uitverkoop gemist hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
.
Tis wel weer druk hier, iedereen heeft een leven behalve wij![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien bij de mediamarkt, die zit nu ook in Eindhoven, dus kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |