moet je sneller zijnquote:
Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijnquote:
jij lijkt wel een ventquote:
Ik ook...quote:
Nee hoor. Heb je ook iets tegen dolfijnergernissen?quote:
Jullie haten mequote:
Ik heb zulke vreemde dingen gezien, ik geloof alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je ook iets tegen dolfijnergernissen?
hey ik denk ook wel aan andere dingen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij lijkt wel een ventje denkt ook maar aan 1 ding
toch nog slimme beesten, die pinguinsquote:
Zijn dat jouw gedachtes of de mijne..quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey ik denk ook wel aan andere dingen hoorcomputers sex slapen kinderkes
pyromaantje!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga naar de winkel .. en schei uit met klooien hier..voordat er iets mis gaat..
Maar die lampjes zullen branden straks..hoe dan ook.. ze zijn zo leuk!! Net kleine vlammetjes..![]()
Jij hebt Madagascar niet gezien, dus het is niet zo vreemd dat je dat nog niet wistquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
toch nog slimme beesten, die pinguins
Is dat niet te vet voor je?quote:
Of een grote steekvlam uit de stekkerdoosquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga naar de winkel .. en schei uit met klooien hier..voordat er iets mis gaat..
Maar die lampjes zullen branden straks..hoe dan ook.. ze zijn zo leuk!! Net kleine vlammetjes..![]()
wie .... jong...?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
pyromaantje!
@ Yns... kindertjes... zo jong al...
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet te vet voor je?.
[afbeelding]
Ik heb ooit eens, toen ik hoorde dat iemand van mijn leeftijd zwanger was, gevraagd wanneer ze het weg liet halen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie .... jong...?
euhm, a zul je dat beiden moeten wilen
b euhm ik en moeder zijnlaat me niet lachen
c dan komt de chaoot in me naar boven, dus dat gaat fout
d daar heb je een huis voor nodig, laat ik daar maar eerst voor zorgen
e ik leen de kleine van mijn zus nog wel ff
+5 subtielquote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens, toen ik hoorde dat iemand van mijn leeftijd zwanger was, gevraagd wanneer ze het weg liet halen.
Maar het bleek gepland te zijn.
![]()
Waarom zou dat niet gepland zijn? Mensen verschillen hier nou eenmaal in, bovendien moet je ook niet vergeten dat een zwangerschap ook moeder-instincten stimuleert.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens, toen ik hoorde dat iemand van mijn leeftijd zwanger was, gevraagd wanneer ze het weg liet halen.
![]()
woepsquote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Ja duh!! deze wel .. die geef ik aan iemand die ze lekker vind...quote:
denk je dat ik t niet aankan ofzow,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schoot toch even in de lach!
Maar idd, Yns je bent nog te jong. Ik moet er echt niet aan denken,
.
enorm dom mens, kon zichzelf niet eens redden. Laat staan een kind.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gepland zijn? Mensen verschillen hier nou eenmaal in, bovendien moet je ook niet vergeten dat een zwangerschap ook moeder-instincten stimuleert.
In dat geval kan ik het me prima begrijpen dat je haar geen kind ziet opvoeden.. Maar dat heeft dan toch niet zoveel met haar leeftijd te maken, maar eerder met haar volwassenheid?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
enorm dom mens, kon zichzelf niet eens redden. Laat staan een kind.
En ze was een uitgaansbeest. Plus miss oppervlakkigheid in eigen persoon.
Dus ik dacht aan een vervelende neukbijwerking.
cerrorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef cerror het volgende:
Is dit topic voor de labielen onder ons?
Tof. 14.hiv
Zie ook de punten die je zelf noemde,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je dat ik t niet aankan ofzow,
of vind je me geen mama
Ja, eigenlijk wel. Onvolwassenheid welteverstaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dat geval kan ik het me prima begrijpen dat je haar geen kind ziet opvoeden.. Maar dat heeft dan toch niet zoveel met haar leeftijd te maken, maar eerder met haar volwassenheid?
Onder andere.quote:
Jij zit wel op je subtiele stoel hé?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
een vervelende neukbijwerking.
dat klopt..quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
In dat geval kan ik het me prima begrijpen dat je haar geen kind ziet opvoeden.. Maar dat heeft dan toch niet zoveel met haar leeftijd te maken, maar eerder met haar volwassenheid?
hahahaquote:Op woensdag 7 december 2005 14:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie ook de punten die je zelf noemde,. Tijd genoeg,
Dan ken je mij nog niet irlquote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij zit wel op je subtiele stoel hé?
Nou ja, ik mag dat soort duidelijkheid altijd wel eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij zit wel op je subtiele stoel hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |