Nee.. een Senseo-apparaat komt mijn huis niet inquote:Op woensdag 7 december 2005 09:44 schreef Frezer het volgende:
Mên tis geen weer voor ijs! Doe dan trakteren op koffie,.
En schaf jezelf een Senseo aan.
Bitterkoekjesquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
oew bitterkoekjes ijs of ben en jerry ijs
mee eens!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
Kan het gelijk afgelopen zijn met die klote smiley
Scheelt je klote sociale verplichtingenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Geef mij eens één goede reden
Ow Ben en Jerry's ...jamjam..quote:
Rare Delftenaar,quote:Op woensdag 7 december 2005 09:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee.. een Senseo-apparaat komt mijn huis niet inEn ijs is de traditie.. elke twee weken, in de zomer elke week
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
Kan het gelijk afgelopen zijn met die klote smiley
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
- Of langzaam een transexueel worden.
En dat geldt ook voor sommige modjes,quote:
Stond er gister ook alquote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Frezer het volgende:
[..], de OP begint nu wel eng te worden.
I second that.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef _Cara_ het volgende:
Maar die kosten héééél vééél centjes.... en dus drink ik nog steeds gewone bocht..![]()
Nog enger dan,quote:
die zweep zwiept niet echt mooi hequote:
Ik had een Catwoman-smiley toch leuker gevonden.quote:
Ze probeerd mij te versierenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had een Catwoman-smiley toch leuker gevonden.![]()
opgedroogdquote:Op woensdag 7 december 2005 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow Ben en Jerry's ...jamjam..
Hoe is het je neus nu Yns? gaat het?
Ja die zeker ookquote:
Nee, da's inderdaad een lullig zwiepertje...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef nixxx het volgende:
die zweep zwiept niet echt mooi hemeer oefenen Cc.. Litpho biedt zich vast aan
Ik ook.... wie is er hier creatief met smilies?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had een Catwoman-smiley toch leuker gevonden.![]()
Dan moet ze dat maar niet hier in het openbaar doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze probeerd mij te versieren![]()
Bemoei je er niet mee
Straks niet in m'n gezicht niesen he.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
opgedroogd
en nu maar niet meer niesen
zal mijn best doenquote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Straks niet in m'n gezicht niesen he.![]()
Zeg, het is dat je Lapin Kulta drinkt...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
die zweep zwiept niet echt mooi hemeer oefenen Cc.. Litpho biedt zich vast aan
Goed punt!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet ze dat maar niet hier in het openbaar doen.![]()
En bedanktquote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef Copycat het volgende:
Nee, da's inderdaad een lullig zwiepertje...
Ik zal straks wel even een poging wagenquote:Ik ook.... wie is er hier creatief met smilies?
quote:
Cool!!!quote:Ik zal straks wel even een poging wagen.
Jij houdt wel van vrouwen/katten met zweepjes?quote:
werkquote:
Dat is wel zoquote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef GF het volgende:
[..]
Scheelt je klote sociale verplichtingen
Die is hard aan het werkquote:
quote:
Pinguinflagellatie is niet mijn ding, sorryquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:40 schreef _Arual_ het volgende:
Is Pheno hier ook al niet?
Niet roddelen!quote:
Ik roddel niet, ik bevestig dat Plato niet je kloon is (of vice versa).quote:
Bevestig?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik bevestig dat Plato niet je kloon is (of vice versa).
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef nixxx het volgende:
mooie uitspraak in de Delta .. " Vrouwelijke intuitie is het resultaat van miljoenen jaren niet denken"
Je kan ook dingen bevestigen waar geen enkele twijfel over bestaatquote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bevestig?
Ik heb dat nooit gedacht
Oh, dat is idd geen roddel, dat is een feitquote:Op woensdag 7 december 2005 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik bevestig dat Plato niet je kloon is (of vice versa).
ik was niet kwijtquote:
Het beste wat ik zo snel kon vinden:quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het beste wat ik zo snel kon vinden:
[afbeelding]
Wat? Ze lijkt sprekend op ons Modkatjequote:
flawattes?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh ja... flagellatie is helemaal mijn ding![]()
Ik kreeg de indruk dat dat niet echt een probleem was, mits zwarte Piet meegeleverd werdquote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh ja... flagellatie is helemaal mijn ding![]()
Vast welquote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Ze lijkt sprekend op ons Modkatje.
rrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaarghhhhquote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh, ik was in hilversumquote:
Ik vind 'm leuk!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Mooiquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef Jumparound het volgende:
i neeeeeeeed cccccccoffffffffffffe NOWWWWWWWWWww
Wow!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb even de pauper koffie tender aangeslingerdquote:
Als je een beetje je best zou doen vast welquote:Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Alsof ik dat vanuit Nijmegen kan zien...
laat me radenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga vanmiddag bier zuipen op de plaats waar het GEMAAKT wordt
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
je gaat naar de grolsch fabriek
probeer tquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Copycat het volgende:
Zou die smiley trouwens een leuke avatar kunnen opleveren, vraagt deze digibete zich af?
One way to find outquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Copycat het volgende:
Zou die smiley trouwens een leuke avatar kunnen opleveren, vraagt deze digibete zich af?
Ik vond de hint best duidelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Ynske het volgende:
[Zou die smiley trouwens een leuke avatar kunnen opleveren, vraagt deze digibete zich af?]
probeer t
jup. prikje in je wijsvinger voor ijzergehalte, bloeddruk meten, en dan 5 buisjes van 10 cc uit je arm. No biggy, dat gaat helemaal goedkomen, welkom bij de clubquote:Op woensdag 7 december 2005 11:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Moet eerst nog weg voor bloeddonatie zometeen
Nou ja, eerste keer, dus ze zullen nog wel geen halve liter afnemen, maar eerst testen of je geen HIV hebt enzo
Of een te hoge THC waardequote:Op woensdag 7 december 2005 11:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Moet eerst nog weg voor bloeddonatie zometeen
Nou ja, eerste keer, dus ze zullen nog wel geen halve liter afnemen, maar eerst testen of je geen HIV hebt enzo
Ynske is te langzaamquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer t
* Ynske zet m ff om naar 60 pix voor je
Kut inderdaad jaquote:
Cool, ik ben beniewd, ik ga maar eensquote:Op woensdag 7 december 2005 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jup. prikje in je wijsvinger voor ijzergehalte, bloeddruk meten, en dan 5 buisjes van 10 cc uit je arm. No biggy, dat gaat helemaal goedkomen, welkom bij de club
viezequote:Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ynske is te langzaam. En ik vind deze kwaliteit beter dan die van BttD.
[afbeelding]
Wat?quote:
slijmbalquote:Op woensdag 7 december 2005 11:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat?. Ik had al aangeboden om voor Cc nog eventuele kleine wijzigingen te maken
.
Dat is noch voor jou, noch voor Cc nieuwsquote:
kloptquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is noch voor jou, noch voor Cc nieuws.
Ik was gisteren nog in Utrecht. Lekker aan de Oudegracht Geflambeerde Ossehaaspuntjes in Stroganoffsaus gegetenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
* Ynske geeft je eens een dikke knuffel
wanneer ben je weer eens in Uttetrecht?
Daar testen ze niet op.. en staat ook niet op de vragenlijst geloof ik..quote:Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kut inderdaad ja
Eergisteren nog staan blowen
hoelaat was je op t station?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Utrecht. Lekker aan de Oudegracht Geflambeerde Ossehaaspuntjes in Stroganoffsaus gegeten.
Zo rond zessen en zo rond tienen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat was je op t station?
dacht dat ik je gezien had
Suggestie voor een achtergrondje?quote:
jah flauw hequote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Nu heeft BtB d'r al gejat...
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
Litpho wil zichzelf er best wel ff onder monteren![]()
In ieder geval een kleurtje. Rood? Of wordt dat té?quote:
Wat moet jij in vredesnaam met een Catwomansmiley?quote:
Of is dit een poging om CC de liefde te verklaren?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat moet jij in vredesnaam met een Catwomansmiley?![]()
Weet je dat die dingen nog NOOIT gewerkt hebben bij me? Echt irritant is dat.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef nixxx het volgende:
* nixxx gooit paracetamolletjes naar de pinguin
Het is ook niet voor niets dat ze pinguïns niet als proefdieren gebruiken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat die dingen nog NOOIT gewerkt hebben bij me? Echt irritant is dat.
Ze is ook single, dus ik zie geen onoverkomelijke problemenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of is dit een poging om CC de liefde te verklaren?![]()
Dat scheelt wel jaquote:Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat ze pinguïns niet als proefdieren gebruiken.![]()
Het is Cc...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
Of is dit een poging om CC de liefde te verklaren?![]()
Nee, op het eerste gezicht niet nee.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is ook single, dus ik zie geen onoverkomelijke problemen
een paar lekkere visjes dan? een heerlijke nog levende inktvis bv?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat die dingen nog NOOIT gewerkt hebben bij me? Echt irritant is dat.
Volgens mij spel je het verkeerd.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Cc...
Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc
Leeftijdsverschil doet er toch niet zo toe... al denk ik wel dat Cc erg dominant zal zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is het leeftijdsverschil, maar CC is jong van geest, dus dat moet wel lukken.![]()
Uit welk jaar is Pheno?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is het leeftijdsverschil, maar CC is jong van geest, dus dat moet wel lukken.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit welk jaar is Pheno?
T/m '81 voorzie ik geen problemen.
Even stilstaande plaatjes voor het idee:quote:Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval een kleurtje. Rood? Of wordt dat té?
Nou, de avatar wordt sowieso te groot als normale avatar, dus zal het als webicon moeten. Daar komen we wel aan toe zo er überhaupt iets is om up te krijgenquote:En als je dan ook zo lief wilt zijn me even te mailen hoe ik die avatar up krijg, ben je helemaal een engel!
oooow Catfight.. _Arual_ zal daar niet zo blij mee zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit welk jaar is Pheno?
We hebben het over BttD, Pheno is al getrouwd. BttD is 23/24, dus op het randje.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit welk jaar is Pheno?
rood is nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even stilstaande plaatjes voor het idee:
[afbeelding]
En geleend van je huidige avatar:
[afbeelding]
[..]
Nou, de avatar wordt sowieso te groot als normale avatar, dus zal het als webicon moeten. Daar komen we wel aan toe zo er überhaupt iets is om up te krijgen.
Wil jij dan een relatie met Copycat?quote:
Helemaal mee eens, maar Cc wilde graag rood proberen. Dan leveren we rood (en bij een definitieve versie wat minder stukjes witquote:
sssstquote:Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dan een relatie met Copycat?![]()
Ik ben geen BttDquote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit welk jaar is Pheno?
gaarnequote:Op woensdag 7 december 2005 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar Cc wilde graag rood proberen. Dan leveren we rood (en bij een definitieve versie wat minder stukjes wit).
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben het over BttD, Pheno is al getrouwd. BttD is 23/24, dus op het randje.![]()
Nee inderdaad... Dat domineert te veel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Sorry voor de verwarring...
yourself!
Ik heb George Michael gelukkig nog niet gehoord dit jaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
He bah, kerstplaat van Band Aid op de radio
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
He bah, kerstplaat van Band Aid op de radio
Wam heb ik nog niet gehoord, dit is de eerste kerstplaat die ik dit jaar hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb George Michael gelukkig nog niet gehoord dit jaar.
vrouwen van 28-32quote:Op woensdag 7 december 2005 11:50 schreef Mokster het volgende:
Jullie gaan weer erg hard vandaag...
Mannen van 23/24
Ik ookquote:
Mja, meer zenders zijn er niet te ontvangen op dit brakke dingquote:
Kuch...quote:
allemaal 3fm luisteraarsquote:Op woensdag 7 december 2005 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En voor de afwisseling een zomersch plaatje nu... From Jamaica to the world...
keelpastille?quote:
Ik vind nummers die ik elk uur hoor per definitie irritant wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
keelpastille?
ik vind een leuk liedje
quote:
ach gossie.... geniet er nog even vanquote:
nah 2 jaartjes danquote:Op woensdag 7 december 2005 11:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach gossie.... geniet er nog even van
ik heb ook nog... 1 jaar 1maand en 8 daagjes voor het bij mij zover is... maar ik vind vrouwen van rond de 30 veel aantrekkelijker dan meisjes van 18bv... moet ik nu naar een psycholoog/psychiater?quote:
zo valt het zwart van het pakje een beetje weg.. das wel jammerquote:Op woensdag 7 december 2005 12:00 schreef Litpho het volgende:
Zoiets, Yns? En Cc natuurlijk?
[afbeelding]
Dat is in beweging wel minder.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo valt het zwart van het pakje een beetje weg.. das wel jammer
Te donker en wat Nixx zegtquote:Op woensdag 7 december 2005 12:00 schreef Litpho het volgende:
Zoiets, Yns? En Cc natuurlijk?
[afbeelding]
Ja... laat dr een teletubby whippenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te donker en wat Nixx zegt.
Qua tegenstelling vind ik een wat vrolijker gekleurde achtergrond denk ik mooier...
Of hij heeft de playlist samengesteld...quote:
Vrolijke zonsondergang dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te donker en wat Nixx zegt.
Qua tegenstelling vind ik een wat vrolijker gekleurde achtergrond denk ik mooier...
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:23 schreef _Cara_ het volgende:
Nou moe.. ben ik ff hard aan het werk geweest... zie ik daar een gevaarlijke juf met zweep..
Wordt hier eigenblij wel gewerkt..? ik geloof er nix van..![]()
Ik werk heel hardquote:Op woensdag 7 december 2005 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ja , er wordt, door een beperkt deel van de aanwezige populatie, hard gewerkt. En de rest is student of leraar
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ja , er wordt, door een beperkt deel van de aanwezige populatie, hard gewerkt. En de rest is student of leraar
Dus de wolken zijn nog roze en een worteltje per dag is genoeg als maaltijdquote:Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens ik ben érg blij met de uitzonderingen.. mijn ideale wereldje viel al bijna in duigen....![]()
Een wordteltje.. En.. en cup-a-soup !! maar ik ga nu ook een cracker pakken.. En dan begin ik nog ff snel aan mn spaghetti... dan ben ik straks snel klaar..quote:Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Dus de wolken zijn nog roze en een worteltje per dag is genoeg als maaltijd
Ik denk dat ik zo maar eens opzoek ga naar een broodje kroket met mosterd,quote:Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
een worteltje per dag is genoeg als maaltijd
Pets.. een draai om je oren...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar eens opzoek ga naar een broodje kroket met mosterd,.
![]()
quote:
Ik loop niet alleen op cup-a-soup hoor...ik eet ook ander dingen. maar jah idd weinig...Straks eet ik wel een héééél groot boterhammenbordje spaghetti.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:45 schreef Ynske het volgende:
Hmmm 1 tomaatje en wat komkommer, en een crackertje dun gesneden kipfilet
trouwens _Cara_ cup a soup is helemaal niet zo goed voor je hoor
Ik heb net een broodje gebakken ei opquote:Op woensdag 7 december 2005 12:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar eens opzoek ga naar een broodje kroket met mosterd,.
![]()
Het was een liefdevolle draai....quote:Op woensdag 7 december 2005 12:45 schreef Frezer het volgende:
[..]ik dacht dat je een lief/braaf meisje was!
je komt nixxx tekort? Dus je mist nixxx?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik loop niet alleen op cup-a-soup hoor...ik eet ook ander dingen. maar jah idd weinig...Straks eet ik wel een héééél groot boterhammenbordje spaghetti.![]()
Ik kom echt nix tekort.....![]()
Pets ook gij brutus.. een draai om je oren...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje gebakken ei op
Alleen niet door de week of in het weekend zekerquote:
ow man.. ik kom nix tekort qua vitamientjes en mineralen en weet ik veel wat! alleen weinig kilojoules..bléh!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je komt nixxx tekort? Dus je mist nixxx?
Oeh, maak me gekquote:Op woensdag 7 december 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pets ook gij brutus.. een draai om je oren...![]()
Ik heb onder andere cup a soup bij me. Maar ik vreet de hele dag. Zeker in december.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik loop niet alleen op cup-a-soup hoor...ik eet ook ander dingen. maar jah idd weinig...Straks eet ik wel een héééél groot boterhammenbordje spaghetti.![]()
Ik kom echt nix tekort.....![]()
Nee ik maak spaghetti!!quote:
quote:
Ach, die kilojoules zitten wel in je spagethi hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow man.. ik kom nix tekort qua vitamientjes en mineralen en weet ik veel wat! alleen weinig kilojoules..bléh!
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen niet door de week of in het weekend zeker![]()
December is een rotmaand ..als je op het eten let! En als je dan ook nog een weak-spot voor chocolade hebt.. tja.. dan...heb je discipline nodig!! (gelukkig heb ik die.. dat dan weer welquote:Op woensdag 7 december 2005 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb onder andere cup a soup bij me. Maar ik vreet de hele dag. Zeker in december.
Smakelijk dan maarquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Frezer het volgende:
[..]Ik laat me er verder maar niet over uit.
Geloof me.. ik weet precies hoeveel kilojoules ik straks eet!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, die kilojoules zitten wel in je spagethi hoor
Jij bent dan ook vast tien ker slanker dan ikquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
December is een rotmaand ..als je op het eten let! En als je dan ook nog een weak-spot voor chocolade hebt.. tja.. dan...heb je discipline nodig!! (gelukkig heb ik die.. dat dan weer wel)
daar ging het me niet omquote:Op woensdag 7 december 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow man.. ik kom nix tekort qua vitamientjes en mineralen en weet ik veel wat! alleen weinig kilojoules..bléh!
Ben jij mal!! ik heb een klein flubberbuikje........Maar dat mochtquote:Op woensdag 7 december 2005 12:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vast tien ker slanker dan ik![]()
Ik heb vooral problemen met speculaasbrokken en pepernoten.
Mee eens, maar ik ben dan ook verreweg geen art directorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef Ynske het volgende:
@Litpho, neej beiden zijn niets
ik zal mijn gedachten nog eens laten gaan
Is me bekend Ynske..ik hou dat in de gaten hoor....quote:Op woensdag 7 december 2005 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ging het me niet om
maar als je veel cup a soup binnenkrijgt, krijgt je lichaam een overdosis aan zouten en aromas binnen
en dat kan je lichaam niet fatsoendelijk verwerken
December is dus een heerlijk maand qua eten hequote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
December is een rotmaand ..als je op het eten let! En als je dan ook nog een weak-spot voor chocolade hebt.. tja.. dan...heb je discipline nodig!! (gelukkig heb ik die.. dat dan weer wel)
je hebt ze allemaal vooraf uitgenodigd voor een sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 7 december 2005 12:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof me.. ik weet precies hoeveel kilojoules ik straks eet!
daarom was ik ook op nog een paar ideetjes aan t zinnenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik ben dan ook verreweg geen art director.
en ook niet bijzonder op de hoogte van de smaak van Copycat
Ik heb een appel.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb onder andere cup a soup bij me. Maar ik vreet de hele dag. Zeker in december.
heb al n week wafels in mijn tas, netjes verpaktquote:Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb een appel.
Maar mn collega heeft chocola en stroopwafels en is nooit te beroerd om te delen helaas
Is dat nou ook al een club op uitnodiging?quote:
En dan heb ik ook nog een clustercoördinator die minstens een keer per week zakken drop of pakken koekjes of wat dan ook over de hele afdeling verspreidt, zodat er op elke kamer waar ie binnenloopt wel iets te snaaien valt...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb al n week wafels in mijn tas, netjes verpakten nog niet geopend
Nee hoor. Iedereen is van harte welkom. Maar voor je je aansluit zou ik wel even bedenken of het echt wel iets voor je is...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat nou ook al een club op uitnodiging?.
Dat zorgt ervoor dat de gewichtsbewuste collega's minder overbodig gaan socializen en meer gaan werken. Werkt het?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog een clustercoördinator die minstens een keer per week zakken drop of pakken koekjes of wat dan ook over de hele afdeling verspreidt, zodat er op elke kamer waar ie binnenloopt wel iets te snaaien valt...
Je wil gewoon niet samen met mij geen zin hebben he, geef maar toequote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen is van harte welkom. Maar voor je je aansluit zou ik wel even bedenken of het echt wel iets voor je is...
Nope. Het zet juist aan tot nog meer (overbodige) "overlegjes"...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zorgt ervoor dat de gewichtsbewuste collega's minder overbodig gaan socializen en meer gaan werken. Werkt het?
Integendeel. Dit was juist een uiting van het feit dat ik mij zeer om jouw welzijn bekommerquote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet samen met mij geen zin hebben he, geef maar toe.
100 gram gekookte spaghetti ..94 Kcal oftewel 394 kilojoules.. En dat zonder saus!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef _Arual_ het volgende:
Hoeveel kj zit er dan in spaghetti?
En wat is er gebeurd met de good old calorie?
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Integendeel. Dit was juist een uiting van het feit dat ik mij zeer om jouw welzijn bekommer
anders past je trouwjurk nietquote:Op woensdag 7 december 2005 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
100 gram gekookte spaghetti ..94 Kcal oftewel 394 kilojoules.. En dat zonder saus!
en een hoopje van 100 gram spaghetti is voor de meeste mensen iets voor in een holle kies.. dus tel maar uit!
100 gram saus..ongeveer 85 Kcal..
Dus .....![]()
En ja ik ben waarschijnlijk op het moment iets extreem..dat weet ik ..But I have my reasons..![]()
en die zijn?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En ja ik ben waarschijnlijk op het moment iets extreem..dat weet ik ..But I have my reasons..![]()
hahaquote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Ynske het volgende:
of moet je maria spelen in het kerstspel en past die jurk dan niet?
ik zit gewoon niet echt lekker in mn vel.. that's it!!quote:
En je vel ruimer om de rest van jou heen laten zitten is de oplossing?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik zit gewoon niet echt lekker in mn vel.. that's it!!
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je vel ruimer om de rest van jou heen laten zitten is de oplossing?.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je vel ruimer om de rest van jou heen laten zitten is de oplossing?.
Als jij je hierdoor lekkerder voelt moet je het vooral doen, zolang je idd maar je vitamientjes e.d. binnen krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik zit gewoon niet echt lekker in mn vel.. that's it!!
Arme Pheno.. zit jij je te ergeren..? Relax.. drink je een kop thee of zo...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, eindelijk wat KUTspammerts kwijt. Jesus, hoezo agressieve verkopers?
Mij om de week bellen over mijn pensioenberekeing, damnit flikker op.
verouderd, we hebben nu SI-eenheden!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef _Arual_ het volgende:
En wat is er gebeurd met de good old calorie?
Das goed voor 'em, dan gaat hij misschien eens werken.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Xcalibur het volgende:
ik moet van Nixxx melden dat zijn FOK het niet doet, en nu heeft hij afkickverschijnselen![]()
mee eensch.!!.maar toch...ocherm...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das goed voor 'em, dan gaat hij misschien eens werken.
Hij kan ook gewoon de computer van Xcalibur afpakken,quote:Op woensdag 7 december 2005 13:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mee eensch.!!.maar toch...ocherm...![]()
tja ik blijf een vriendelijke user..
Wat eten we vandaag?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:44 schreef _Arual_ het volgende:
IEKS
Hier komt dadelijk iemand met een overgeeffobie, dus zal er een live kotssessie plaatsvinden, uitgevoerd door mijn baas.
Wat een vreemde baan heb ik toch...
Zoals altijd zal ik je bij het avondeten alle interessante details van mijn werkdag vertellen.quote:
Je lekt weer?quote:
jah alweerquote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je lekt weer?Loop niet helemaal leeg he!
Je scherm?quote:
Wel de stukjes tellen hequote:Op woensdag 7 december 2005 14:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zoals altijd zal ik je bij het avondeten alle interessante details van mijn werkdag vertellen.
Hij heeft speciaal hiervoor 2 croissants en een halve liter melk op.quote:
Gelukkig dan!quote:
Maar ik wel, dus je gaat maar mooi in de tuin etenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal hiervoor 2 croissants en een halve liter melk op.
ik heb me opgeofferd om straks in de overgeefkamer verder te werken. Je kunt er met die stank de rest van de dag geen andere cliënten meer ontvangen. En ik ruik toch niets...
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik wel, dus je gaat maar mooi in de tuin eten
die zit te ver weg... ze waren blijkbaar aan het prutsen op de TU.. bijna geen enkele site deed het.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon de computer van Xcalibur afpakken,.
Ik hoef geen kotslucht te ruikenquote:
volgens mij heb jij echt een heel aparte baanquote:Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal hiervoor 2 croissants en een halve liter melk op.
ik heb me opgeofferd om straks in de overgeefkamer verder te werken. Je kunt er met die stank de rest van de dag geen andere cliënten meer ontvangen. En ik ruik toch niets...
Wat voor filmpjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt een heel aparte baanmisschien moet je wat van die japanse filmpjes downloaden voor die client..
Stle je neit aan je bent ook verkouden.quote:
Ik zal het voor je bevestigen. Je mist niets.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat goatse en tubegirl gevleugelde woorden zijn hier op fok. Ik heb ze gelukkig niet gezien, en nee, dat hoef ik ook niet. Gezien de reacties op die filmpjes, mis ik niets
Vindt je het erg als ik geen flauw idee heb waar je het over hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat goatse en tubegirl gevleugelde woorden zijn hier op fok. Ik heb ze gelukkig niet gezien, en nee, dat hoef ik ook niet. Gezien de reacties op die filmpjes, mis ik niets
japanners zijn nogal gek.. die kicken op wat extremere dingen.. zoals ook wel over elkaar heenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:23 schreef _Arual_ het volgende:
Wat voor filmpjes?
Lampje kapot?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit ipv te werken met kerstlampjes te froebelen.. en het lukt niet!!!!![]()
Technisch....quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit ipv te werken met kerstlampjes te froebelen.. en het lukt niet!!!!![]()
Ehm... Hier hebben we het over mensen die al jaren geen café of ziekenhuis meer van binnen hebben gezien, omdat de kans dat je daar een kotsend persoon tegenkomt wat groter is dan normaal. Of die amper nog eten, omdat ze bang zijn dat eht weer naar buiten komt.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
japanners zijn nogal gek.. die kicken op wat extremere dingen.. zoals ook wel over elkaar heen-en ....
japanners
Dankquote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal het voor je bevestigen. Je mist niets.
nee 3e bloedneus voor vandaagquote:
woooooot!??!? erg apart... en daar gaat jou baas dus voor kotsen... leuke baan heeft hij dan ook.. doet ie nog meer fobie-en?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:28 schreef _Arual_ het volgende:
Ehm... Hier hebben we het over mensen die al jaren geen café of ziekenhuis meer van binnen hebben gezien, omdat de kans dat je daar een kotsend persoon tegenkomt wat groter is dan normaal. Of die amper nog eten, omdat ze bang zijn dat eht weer naar buiten komt.
kortom, dat is misschien iets te heftig.
Je houdt het toch wel ff in de gaten hé? Ik heb er nooit last van dus geen idee of zoiets ook spontaan kan komen...quote:
Een bezoek aan de lokale bouwmarkt/verlengkabelboer?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:31 schreef _Cara_ het volgende:
Maar Cara is niet voor een gat te vangen..![]()
Crea Beaquote:Op woensdag 7 december 2005 14:31 schreef _Cara_ het volgende:
De lampjes doen het..die stomme kabel is tekort voor wat ik wil, en ik kan in deze hele toko geen verlengkabel vinden...
Dus nix technisch probleem.Ik wil weer te creatief zijn...Maar Cara is niet voor een gat te vangen..
![]()
in de gaten houden, t valt niet te overzienquote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je houdt het toch wel ff in de gaten hé? Ik heb er nooit last van dus geen idee of zoiets ook spontaan kan komen...
Hoogtevrees: van hoge gebouwen springen met de klantquote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
woooooot!??!? erg apart... en daar gaat jou baas dus voor kotsen... leuke baan heeft hij dan ook.. doet ie nog meer fobie-en?
sex-fobie?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
woooooot!??!? erg apart... en daar gaat jou baas dus voor kotsen... leuke baan heeft hij dan ook.. doet ie nog meer fobie-en?
ja, tientallen. Niet allemaal even extreem natuurlijk. Maar wel met veel praktijkdingetjes. Veel mensen met dierenfobieën. in deze kamer vindt je dan ook muizen, vogels, vogelspinnen. Vorige week denderde ook een hond rond, en er is wel eens een slang. Oh, en ik zie nu ook de pad nog in de hoek staan.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze beklimmen kerktorens of gaan naar warenhuizen met roltrappen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoogtevrees: van hoge gebouwen springen met de klant
Of een tandemsprong, kan het ze aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |