Nee.. een Senseo-apparaat komt mijn huis niet inquote:Op woensdag 7 december 2005 09:44 schreef Frezer het volgende:
Mên tis geen weer voor ijs! Doe dan trakteren op koffie,.
En schaf jezelf een Senseo aan.
Bitterkoekjesquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
oew bitterkoekjes ijs of ben en jerry ijs
mee eens!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
Kan het gelijk afgelopen zijn met die klote smiley
Scheelt je klote sociale verplichtingenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Geef mij eens één goede reden
Ow Ben en Jerry's ...jamjam..quote:
Rare Delftenaar,quote:Op woensdag 7 december 2005 09:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee.. een Senseo-apparaat komt mijn huis niet inEn ijs is de traditie.. elke twee weken, in de zomer elke week
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
Kan het gelijk afgelopen zijn met die klote smiley
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef Godlike02 het volgende:
- Of langzaam een transexueel worden.
En dat geldt ook voor sommige modjes,quote:
Stond er gister ook alquote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Frezer het volgende:
[..], de OP begint nu wel eng te worden.
I second that.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef _Cara_ het volgende:
Maar die kosten héééél vééél centjes.... en dus drink ik nog steeds gewone bocht..![]()
Nog enger dan,quote:
die zweep zwiept niet echt mooi hequote:
Ik had een Catwoman-smiley toch leuker gevonden.quote:
Ze probeerd mij te versierenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had een Catwoman-smiley toch leuker gevonden.![]()
opgedroogdquote:Op woensdag 7 december 2005 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow Ben en Jerry's ...jamjam..
Hoe is het je neus nu Yns? gaat het?
Ja die zeker ookquote:
Nee, da's inderdaad een lullig zwiepertje...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef nixxx het volgende:
die zweep zwiept niet echt mooi hemeer oefenen Cc.. Litpho biedt zich vast aan
Ik ook.... wie is er hier creatief met smilies?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had een Catwoman-smiley toch leuker gevonden.![]()
Dan moet ze dat maar niet hier in het openbaar doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze probeerd mij te versieren![]()
Bemoei je er niet mee
Straks niet in m'n gezicht niesen he.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
opgedroogd
en nu maar niet meer niesen
zal mijn best doenquote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Straks niet in m'n gezicht niesen he.![]()
Zeg, het is dat je Lapin Kulta drinkt...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
die zweep zwiept niet echt mooi hemeer oefenen Cc.. Litpho biedt zich vast aan
Goed punt!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet ze dat maar niet hier in het openbaar doen.![]()
En bedanktquote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef Copycat het volgende:
Nee, da's inderdaad een lullig zwiepertje...
Ik zal straks wel even een poging wagenquote:Ik ook.... wie is er hier creatief met smilies?
quote:
Cool!!!quote:Ik zal straks wel even een poging wagen.
Jij houdt wel van vrouwen/katten met zweepjes?quote:
werkquote:
Dat is wel zoquote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef GF het volgende:
[..]
Scheelt je klote sociale verplichtingen
Die is hard aan het werkquote:
quote:
Pinguinflagellatie is niet mijn ding, sorryquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:40 schreef _Arual_ het volgende:
Is Pheno hier ook al niet?
Niet roddelen!quote:
Ik roddel niet, ik bevestig dat Plato niet je kloon is (of vice versa).quote:
Bevestig?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik bevestig dat Plato niet je kloon is (of vice versa).
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef nixxx het volgende:
mooie uitspraak in de Delta .. " Vrouwelijke intuitie is het resultaat van miljoenen jaren niet denken"
Je kan ook dingen bevestigen waar geen enkele twijfel over bestaatquote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bevestig?
Ik heb dat nooit gedacht
Oh, dat is idd geen roddel, dat is een feitquote:Op woensdag 7 december 2005 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik bevestig dat Plato niet je kloon is (of vice versa).
ik was niet kwijtquote:
Het beste wat ik zo snel kon vinden:quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het beste wat ik zo snel kon vinden:
[afbeelding]
Wat? Ze lijkt sprekend op ons Modkatjequote:
flawattes?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh ja... flagellatie is helemaal mijn ding![]()
Ik kreeg de indruk dat dat niet echt een probleem was, mits zwarte Piet meegeleverd werdquote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh ja... flagellatie is helemaal mijn ding![]()
Vast welquote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Ze lijkt sprekend op ons Modkatje.
rrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaarghhhhquote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh, ik was in hilversumquote:
Ik vind 'm leuk!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Mooiquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef Jumparound het volgende:
i neeeeeeeed cccccccoffffffffffffe NOWWWWWWWWWww
Wow!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb even de pauper koffie tender aangeslingerdquote:
Als je een beetje je best zou doen vast welquote:Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Alsof ik dat vanuit Nijmegen kan zien...
laat me radenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga vanmiddag bier zuipen op de plaats waar het GEMAAKT wordt
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
je gaat naar de grolsch fabriek
probeer tquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Copycat het volgende:
Zou die smiley trouwens een leuke avatar kunnen opleveren, vraagt deze digibete zich af?
One way to find outquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Copycat het volgende:
Zou die smiley trouwens een leuke avatar kunnen opleveren, vraagt deze digibete zich af?
Ik vond de hint best duidelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Ynske het volgende:
[Zou die smiley trouwens een leuke avatar kunnen opleveren, vraagt deze digibete zich af?]
probeer t
jup. prikje in je wijsvinger voor ijzergehalte, bloeddruk meten, en dan 5 buisjes van 10 cc uit je arm. No biggy, dat gaat helemaal goedkomen, welkom bij de clubquote:Op woensdag 7 december 2005 11:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Moet eerst nog weg voor bloeddonatie zometeen
Nou ja, eerste keer, dus ze zullen nog wel geen halve liter afnemen, maar eerst testen of je geen HIV hebt enzo
Of een te hoge THC waardequote:Op woensdag 7 december 2005 11:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Moet eerst nog weg voor bloeddonatie zometeen
Nou ja, eerste keer, dus ze zullen nog wel geen halve liter afnemen, maar eerst testen of je geen HIV hebt enzo
Ynske is te langzaamquote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer t
* Ynske zet m ff om naar 60 pix voor je
Kut inderdaad jaquote:
Cool, ik ben beniewd, ik ga maar eensquote:Op woensdag 7 december 2005 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jup. prikje in je wijsvinger voor ijzergehalte, bloeddruk meten, en dan 5 buisjes van 10 cc uit je arm. No biggy, dat gaat helemaal goedkomen, welkom bij de club
viezequote:Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ynske is te langzaam. En ik vind deze kwaliteit beter dan die van BttD.
[afbeelding]
Wat?quote:
slijmbalquote:Op woensdag 7 december 2005 11:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat?. Ik had al aangeboden om voor Cc nog eventuele kleine wijzigingen te maken
.
Dat is noch voor jou, noch voor Cc nieuwsquote:
kloptquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is noch voor jou, noch voor Cc nieuws.
Ik was gisteren nog in Utrecht. Lekker aan de Oudegracht Geflambeerde Ossehaaspuntjes in Stroganoffsaus gegetenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
* Ynske geeft je eens een dikke knuffel
wanneer ben je weer eens in Uttetrecht?
Daar testen ze niet op.. en staat ook niet op de vragenlijst geloof ik..quote:Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kut inderdaad ja
Eergisteren nog staan blowen
hoelaat was je op t station?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Utrecht. Lekker aan de Oudegracht Geflambeerde Ossehaaspuntjes in Stroganoffsaus gegeten.
Zo rond zessen en zo rond tienen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat was je op t station?
dacht dat ik je gezien had
Suggestie voor een achtergrondje?quote:
jah flauw hequote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Nu heeft BtB d'r al gejat...
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
Litpho wil zichzelf er best wel ff onder monteren![]()
In ieder geval een kleurtje. Rood? Of wordt dat té?quote:
Wat moet jij in vredesnaam met een Catwomansmiley?quote:
Of is dit een poging om CC de liefde te verklaren?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat moet jij in vredesnaam met een Catwomansmiley?![]()
Weet je dat die dingen nog NOOIT gewerkt hebben bij me? Echt irritant is dat.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef nixxx het volgende:
* nixxx gooit paracetamolletjes naar de pinguin
Het is ook niet voor niets dat ze pinguïns niet als proefdieren gebruiken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat die dingen nog NOOIT gewerkt hebben bij me? Echt irritant is dat.
Ze is ook single, dus ik zie geen onoverkomelijke problemenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of is dit een poging om CC de liefde te verklaren?![]()
Dat scheelt wel jaquote:Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat ze pinguïns niet als proefdieren gebruiken.![]()
Het is Cc...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
Of is dit een poging om CC de liefde te verklaren?![]()
Nee, op het eerste gezicht niet nee.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is ook single, dus ik zie geen onoverkomelijke problemen
een paar lekkere visjes dan? een heerlijke nog levende inktvis bv?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je dat die dingen nog NOOIT gewerkt hebben bij me? Echt irritant is dat.
Volgens mij spel je het verkeerd.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Cc...
Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc Cc
Leeftijdsverschil doet er toch niet zo toe... al denk ik wel dat Cc erg dominant zal zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is het leeftijdsverschil, maar CC is jong van geest, dus dat moet wel lukken.![]()
Uit welk jaar is Pheno?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is het leeftijdsverschil, maar CC is jong van geest, dus dat moet wel lukken.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit welk jaar is Pheno?
T/m '81 voorzie ik geen problemen.
Even stilstaande plaatjes voor het idee:quote:Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval een kleurtje. Rood? Of wordt dat té?
Nou, de avatar wordt sowieso te groot als normale avatar, dus zal het als webicon moeten. Daar komen we wel aan toe zo er überhaupt iets is om up te krijgenquote:En als je dan ook zo lief wilt zijn me even te mailen hoe ik die avatar up krijg, ben je helemaal een engel!
oooow Catfight.. _Arual_ zal daar niet zo blij mee zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit welk jaar is Pheno?
We hebben het over BttD, Pheno is al getrouwd. BttD is 23/24, dus op het randje.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit welk jaar is Pheno?
rood is nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even stilstaande plaatjes voor het idee:
[afbeelding]
En geleend van je huidige avatar:
[afbeelding]
[..]
Nou, de avatar wordt sowieso te groot als normale avatar, dus zal het als webicon moeten. Daar komen we wel aan toe zo er überhaupt iets is om up te krijgen.
Wil jij dan een relatie met Copycat?quote:
Helemaal mee eens, maar Cc wilde graag rood proberen. Dan leveren we rood (en bij een definitieve versie wat minder stukjes witquote:
sssstquote:Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dan een relatie met Copycat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |