quote:Op woensdag 7 december 2005 13:07 schreef cazizz het volgende:
ligt er maar net aan hoe lang je zelf bent.. zelf ben ik iets langer dan jou..maar het liefst heb ik wel dat een jongen langer is dan ik of even groot.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:27 schreef thaeastwood het volgende:
Ik man mannetje ben 1.63m. heb eigenlijk nog nooit een kleinere vriendin gehad. Ze waren zelfs allemaal groter. De grootste 1.76m Nooit problemen mee gehad
Zo hoort het ook!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:46 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Haha dat soort grapjes hoor je dan je hele leven. Gelukkig vind ik dat geen probleem...![]()
Wat snop zegt alleen ben ik dan 1.63 maar heb liever wel iets groter het liefste dan dus minimaal 1.70 ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef snopprinses het volgende:
zolang die maar groter dan mij is.
dus groter dan 1.59
dankjequote:Op woensdag 7 december 2005 13:05 schreef Relneger18 het volgende:
Wat hebben meisjes liever een lange lummel van 2 meter of een korte dwerg van 1.55?
Of ertussen in? Vertel op![]()
Ik ben 1.76 en naar mijn mening vind ik dat vrij kort, en ik heb gehoord dat meisjes altijd voor de lange gozers gaan, is dat een vooroordeel of wel degelijk de waarheid?
Subtiel hoor imberr.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
Ik ga dus voor jongens van +/- 1.75![]()
mop dit geldt alleen voor jongens hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
Ik ga dus voor jongens van +/- 1.75![]()
vandaar ook dequote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
mop dit geldt alleen voor jongens hoor, kvind kleine korte meiskes lief
![]()
![]()
edit: anders begint iedereen pedo te roepen ofzo
dat vind ik ook ideaalquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef appelsap het volgende:
Ik ben zelf 1.54 dus ik heb liever niet iemand van 2 meter.
Met iemand van mijn eigen lengte zou ik geen problemen hebben maar toch denk ik liever rond de 1.70/1.80, dan hoef ik niet telkens op een krukje te gaan staan om iets wat hoog in de kast staat te pakken
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:31 schreef Relneger18 het volgende:
tot welke leeftij groei je eigenlijk in de lengte
doe dan geen hakken aanquote:Op woensdag 7 december 2005 18:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben 1.67/1.68.. Geef mij maar een gozer van ongeveer 1.85
Me ex was 1.76.. vond dat niet echt prettig.. kdoe hakken aan en ben bijna even groot..
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
hoef geen kabouter als vriendin .
Pff.. wat heb jij te klagen! Niet zeuren zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:10 schreef Brechtje het volgende:
Me ex was 1.76.. vond dat niet echt prettig.. kdoe hakken aan en ben bijna even groot..
Tja zo is het nu eenmaal... Vrouwen hebben het liefst een lange jongen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik, vrouw, 1.68, heb een vriend van 1.90.Is fijn & voelt veilig en vertrouwd..
![]()
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:59 schreef Steijn het volgende:
Ik ben 1,77 en heb liever niet een vriendin die langer is dan ik. Ongeveer even lang vind ik het leukst maar kleiner (tot 1,65 ofzo) mag ook, zeker ivm hakken, dat schijnt nogal een issue te zijn soms.Verder denk ik niet dat vrouwen het niet echt belangrijk vinden hoe lang hun vriend is, wat wel mee speelt is denk ik het totale postuur. Maar het belangrijkst is denk ik altijd nog dat hij leuk, interessant en aardig is.
Ze zeggen het omdat het makkelijk grijpbaar is, maar ik betwijfel of ze er ook daadwerkelijk zoveel waarde aan hechten als ze zelf zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongen
willen "waar ze tegenop kunnen kijken". Letterlijk dus. Het gaat om lengte.
Ik denk dat bouw belangrijker is dan lengte. Ik zie zelden een lekker wijf lopen met een gast van 2 meter en 65 kgquote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongen
willen "waar ze tegenop kunnen kijken". Letterlijk dus. Het gaat om lengte.
Ik vraag me welleens af of ze niet expres iets in baby voeding of melk stoppen.
Waardoor Nederlandse inwoners zo erg lang worden.
Het is echt niet normaal wat ik zie aan lange mensen. En het worden er steeds meer.
Niks mis met meiden aan het bier hoor, hoewel het niet van die uitgeneukte studentes met een hese stem van het paffen moeten zijn. Het moet wel een vrouw blijven he.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
bier drinken
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt opquote:Op donderdag 8 december 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Niks mis met meiden aan het bier hoor, hoewel het niet van die uitgeneukte studentes met een hese stem van het paffen moeten zijn. Het moet wel een vrouw blijven he.
Klopt, het vrouwelijke mag er niet onder leiden. En dat doet het vaak wel toch zou ik het wel leuk vinden als mijn vriendin bier drinkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt op
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
Dat die mannen zin in jou hebben met zo'n lengteverschil.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
LangBen 1.63
2 exen waren 2 meter
![]()
Krijg je dan geen nekpijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef Sylvana het volgende:
ik ben zelf erg klein met mijn 1.58 meter, maar heb over het algemeen wel vriendjes die een stuk langer ( 1.90 + meter) zijn
nee hoor, gaat primaquote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Krijg je dan geen nekpijn?
lange meisjes (hormoon-freak)quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef Bob. het volgende:
een man moet langer natuurlijk! ik ben zelf vrij lang (1,79) en ik moet er niet aan denken dat mijn vriend korter zou zijnAl was het alleen maar omdat korte mannen er gewoon een stuk minder leuk uit zien
(Ja, en nu mogen jullie allemaal gaan roepen dat lange meisjes er ook niet uitzien
)
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef Bob. het volgende:Al was het alleen maar omdat korte mannen er gewoon een stuk minder leuk uit zien
Steijntje, je moet niet zoveel in het puberforum komen, daar ben je al veel te groot voor. Net als de ballenbak vorige keer, weet je nog, dat loopt niet goed af.quote:
Tja, dat is weer net waar je vandaan komt. Hier in omgeving eindhoven wordt je niet gezien als een boerin als je bier drinkt. Maar ben keer of wat in de omgeving amsterdam/rotterdam etc op stap geweest waar mijn vriendin bij was (die dus bier drinkt) en daar kreeg ze van die grappige boerin reactie's. Kheb me kapot gelachen, ze 1.68, 54 kg, netjes gekleed, komt zon koe van 1.80 en 100 kg vertelle dat ze boerin isquote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt op
Een beetje breed/spieren mag wel ja.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef DR878 het volgende:
Hmmm, is breder ( kwa spieren dan he) nou ook goed bij de kippen vrouwtjes of wat??
Kbedoel meer van : lang = breed?quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje breed/spieren mag wel ja.
Maar niet dat diegene bijvoorbeeld geen nek meer heeft ofzo.
Laat je niks wijsmaken, bierdrinkende vrouwen zijn stoer. Ook in Amsterdam.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Tja, dat is weer net waar je vandaan komt. Hier in omgeving eindhoven wordt je niet gezien als een boerin als je bier drinkt. Maar ben keer of wat in de omgeving amsterdam/rotterdam etc op stap geweest waar mijn vriendin bij was (die dus bier drinkt) en daar kreeg ze van die grappige boerin reactie's. Kheb me kapot gelachen, ze 1.68, 54 kg, netjes gekleed, komt zon koe van 1.80 en 100 kg vertelle dat ze boerin is![]()
Wel makkelijker hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
Ik heb wel een fototoestel. Dat trekt jou toch ook wel heb ik begrepen?quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje breed/spieren mag wel ja.
Maar niet dat diegene bijvoorbeeld geen nek meer heeft ofzo.
Gut kerel, jij moet het cabaret in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:29 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Ik heb wel een fototoestel. Dat trekt jou toch ook wel heb ik begrepen?
Dank je. Ik vind mezelf ook uitermate hilarisch.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gut kerel, jij moet het cabaret in.![]()
volgensmij hebben we het nu over 2 totaal verschillende dingen.. ging niet over de lengte van je henk of hoe je hem dan ook noemtquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef Geqxon het volgende:
De meeste meisjes waren best tevreden met mijn 23cm.
Idd. hehe. die gasten durven geen korte broek te dragenquote:Op donderdag 8 december 2005 03:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat bouw belangrijker is dan lengte. Ik zie zelden een lekker wijf lopen met een gast van 2 meter en 65 kg
de mijne: Grandmaster Theodore The Greatquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef ReseTTim het volgende:
tja.. ben zelf 1m69.. heb daar soms wel last van dat meiden weer perse een grotere jongen willen dan ze zelf zijn.. maar de meesten draaien wel bij![]()
[..]
volgensmij hebben we het nu over 2 totaal verschillende dingen.. ging niet over de lengte van je henk of hoe je hem dan ook noemt
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:57 schreef thaeastwood het volgende:
Oja alle kleine vrouwen bij mij melden
Ik ben zelf 1.66 geen 2 meter voor mij graag. Ik wil nog een keer een gozer die korter is dan ik proberen. M'n huidige is weer stukken langer, en het bevalt me beter als hij op z'n knieen gaat staan zodat ik 'm van bovenaf kan kussen. M'n ex was maar een paar cm langer en dat beviel ook wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:05 schreef Relneger18 het volgende:
Wat hebben meisjes liever een lange lummel van 2 meter of een korte dwerg van 1.55?
Ik ben 1.76 en naar mijn mening vind ik dat vrij kort, en ik heb gehoord dat meisjes altijd voor de lange gozers gaan, is dat een vooroordeel of wel degelijk de waarheid?
Dan moet je maar aan jongens beginnenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
Meisjes worden te klein...
(ik ben nu 1,90, net 16...)
Jongens zijn te ew...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef koning_leeuw het volgende:
[..]
Dan moet je maar aan jongens beginnen
Ik ben 1:91, vind ik prima lengte, gaat allemaal prima met meisjes
Jeeeeeeeeeesus. 1,90 en 16 jaar oudquote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
Mn moeder 1,80, mn vader 1,85...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeesus. 1,90 en 16 jaar oud![]()
Wat de fok hebben je ouders jou te eten gegeven?
Volgens mij enten ze babys van tegenwoordig bij het ziekenhuis in met een speciaal soepje.
waardoor kinderen al nu beter van worden.
Mijn god! 1.90 en pas 16 jaar oud. Lucky son of a bi*** !
het leven is een stuk makkelijker voor jou daardoor meen ik.
Mag ik vragen hoe lang jou ouders zijn?
Ok. That expains it.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mn moeder 1,80, mn vader 1,85...
En ik heb gewoon hollansche aardappelen met groenten en vleesch te eten gekregen.. En ik moest altijd mn bordje leegeten.
Zou ik maar is een DNA testje doen, waarschijnlijk zijn die mensen die zich voordoen als je ouders, niet je echte vader en moederquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ok. That expains it.
Explain this: moeder 1.54 vader 1.70 Jongen zelf 1.94
hakken van 9cmquote:Op woensdag 7 december 2005 18:10 schreef Brechtje het volgende:
Mijn broertje is nu langer dan ik, dus minstens 1.96 en is 15,8 jaar ofzo (in maart jarig), maat 47.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
quote:
Voor kinderen is melk wel weer goed hoorquote:Volgens sommige deskundigen is het drinken van melk niet zo gezond als we altijd gedacht hebben. Het zou de kans op hart- en vaatziekten vergroten en je hebt een verhoogd risico op prostaat- en borstkanker. Volgens Colin Campbell, biochemicus aan de Cornell University, is het zelfs heel eigenaardig dat volwassenen het witte goedje drinken, omdat het bestemd is voor zuigelingen en bovendien drinken wij het ook nog eens van een andere soort.
Ik ben ook stuk groter dan me vader en moeder. Maar de broers van me moeder zijn dan wel allemaal een stuk groter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ok. That expains it.
Explain this: moeder 1.54 vader 1.70 Jongen zelf 1.94
lange vrouwen zijn pauper.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haat lange vrouwen..tenminste.. als vriendin dan..
Ik hoor de spullen van de kast te pakken en zij de stijve nek (bij het zoenen dan natuurlijk hehe), niet andersom..
Ik ben 1.85, breed en niet dik. Neuque?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben 1.80, als ik schoenen met een hak aanheb, ben ik evengroot tot groter dan de gemiddelde man
Ik ga eigenlijk ook voor de grote mannen, waar je lekker in kan kruipen(maar dan geen dikke mannen, brede ok! maar dik
)
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:34 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Ik ben 1.85, breed en niet dik. Neuque?
quote:lange vrouwen zijn pauper.
Ze doen me denken aan mijn basisschooljuffrouw
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?quote:
Ja, helaas.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?
niet tofquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben 1.80, als ik schoenen met een hak aanheb, ben ik evengroot tot groter dan de gemiddelde man
Ik ga eigenlijk ook voor de grote mannen, waar je lekker in kan kruipen(maar dan geen dikke mannen, brede ok! maar dik
)
Idem.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
)
En terecht!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Idem.
Ik haat 't wel om lang te zijn..
Ik zag met oud en nieuw een mokkel van om en nabij de 2 meterquote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?
Cer, ik begon je voorspelbaarheid bijna te missen.quote:
Ik ook, dus ik dacht: Hee, laten we mayo even een plezier doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Cer, ik begon je voorspelbaarheid bijna te missen.
juist ja......quote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
Minimaal kop kleiner, maximaal 5 cm kleiner.![]()
Fijn hoor Cer.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik dacht: Hee, laten we mayo even een plezier doen.
Graag gedaan hoor meid.
Moet het niet andersom?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
Minimaal kop kleiner, maximaal 5 cm kleiner.![]()
Als in: minimale en maximale lengte midgetquote:Op maandag 2 januari 2006 02:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Moet het niet andersom?Dit staat zo raar.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef -Guppie- het volgende:
Ik ben zelf maar 1.58,maar toch val ik niet op kleine jongens..liefst tussen de 1.80 en 1.90
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben zelf 1.94m dus ik heb wel liever een vriendin die kleiner is.
Maar dat meisjes vallen op jongens die groot zijn heb ik niet erg veel van gemerkt
Ik ben langer dan Leon hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]Dan niet hoor!
OT: Hoe langer, hoe beter![]()
[edit] laat maar. je had het overduidelijk niet over mijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
Lange vrouwen zijn gewoon te 'groot' al zijn ze slank.
Ik ben 1.86. Lange vrouwen, daar is gewoon teveel van en alles is te groot. Ik hou van petiet.quote:
De meeste meisjes van de rond 1.60 die ik ken vallen juist op jongens vanaf 1.80quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben maar 1.63 dus dan schiet 'n groot vriendje ook niet echt op moet je altijd 'n krukje meenemen.Zo rond de 1.75 vind ik ideaal.
Ken je mijn exquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:53 schreef welkominspace het volgende:
ik ken iemand wiens vriend 35 cm langer is
Allebei m'n exen waren 1.75.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben maar 1.63 dus dan schiet 'n groot vriendje ook niet echt op moet je altijd 'n krukje meenemen.Zo rond de 1.75 vind ik ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, da's voor mij niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:36 schreef tochmaarwel het volgende:
Hij moet langer zijn dan ik.
Want?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, da's voor mij niet zo moeilijk.![]()
Ik ben 1.63quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:13 schreef angel008 het volgende:
[..]
kleine meisjes zijn lief![]()
![]()
hoe groot/klein ben jij dan ?![]()
sweetquote:
Jezum. Wat klein!quote:
Haha, nee ik ben sinds m'n 12e al niet meer gegroeid.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:27 schreef angel008 het volgende:
[..]
sweet![]()
maar nu heb je eigenlijk nog geen antwoord gegeven![]()
val je nu op langere of kleinere jongens ? (ookal is dat moeilijker met jou lengte..)
maar je bent ook nog redelijk jong dus je groeid nog
en anders vragen aan je ouders of ze je toch maar meergeven
dat werkt
![]()
Op de een of andere manier vind ik jongens die echt lang zijn (groter dan 1.90) vaak helemaal niet aantrekkelijk. Het zijn vaak slungelige types of van die 'beren' en dat is voor mij best een grote turn-offquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Ryoga het volgende:
ze zeggen dat een vrouw gevoelsmatiger sneller op een langere man afgaat. hoe langer hoe beter zeg maar. dit wordt bepaald door het onbewuste gevoel dat een langere man voor gezondere kinderen kan zorgen of zoiets.
ik had een jaartje terug een vriendin die 10 cm groter was en dat vond ik echt een ramp
angel008 hint naar fotoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben sinds m'n 12e al niet meer gegroeid.![]()
Ik denk eigenlijk niet dat je echt iemand selecteert op z'n lengte tis meer 'n gevoelskwestie denk ik.![]()
Hehe.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef angel008 het volgende:
[..]
angel008 hint naar foto![]()
![]()
aja klein maar fijn zeggen ze dan maar he:)
heb je helemaal gelijk in..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:25 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind lang mooi bij mannen, als ze zich goed weten te kleden
en dat is lastig als je lang bent, omdat er maar een heel klein gedeelte van de kleding in jouw maat verkrijgbaar is
Maar wel om hém in de ogen te kunnen kijken / te kunnen zoenenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef appelsap het volgende:
Met iemand van mijn eigen lengte zou ik geen problemen hebben maar toch denk ik liever rond de 1.70/1.80, dan hoef ik niet telkens op een krukje te gaan staan om iets wat hoog in de kast staat te pakken
voetenquote:Op maandag 12 juni 2006 01:24 schreef Chrishop het volgende:
Grote kerel grote... duidelijk.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:39 schreef Borkydude het volgende:
1,95 zijn is master.
Ik ben +/- 2 mtr en moet ook niet zo'n giraffe hebben, tenzij ze echt héééél mooi isquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf ook 1.95 en mn vriendin haalt net de 1.70 denk ik
Maar het is wel lief, ik moet niet een meid die net zo lang is als ik, das eng
Haha dat had ik ook, maar ik ben dan 2 meter.. en zij weet ik niet...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ben 1m91, m'n vriendin 1m66... Ze past precies met haar hoofd onder mijn kin...![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind de vraag 'zijn lange jongens aantrekkelijk?' net zoiets als 'zijn slanke vrouwen aantrekkelijk?'
retorisch dus
ralle? Als in ik geef je een ralle?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Chrishop het volgende:
[..]ik weet niet hoor maar ik zie genoeg slanke ralle chicks en dr zullen ongetwijfeld lange ralle kerels rondlopen
.
Pardon? Ralle als in ranzige, vieze, niet knappe etc.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
ralle? Als in ik geef je een ralle?
Het zegt natuurlijk niet alles, maar over het algemeen zeur ik niet als een meisje gewoon slank is en een leuk koppie heeft.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Pardon? Ralle als in ranzige, vieze, niet knappe etc.
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk niet alles, maar over het algemeen zeur ik niet als een meisje gewoon slank is en een leuk koppie heeft.
Idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.
Helemaal niet, het is EN EN, niet OF OF.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.
Ja maar zulke wijve ken jij niet krijgequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is EN EN, niet OF OF.
Heb je nooit geleerd alleen voor jezelf te praten en niet voor anderen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar zulke wijve ken jij niet krijge
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je nooit geleerd alleen voor jezelf te praten en niet voor anderen?![]()
quote:Op 17-05-2006 20:11 schreef Tranceptor
Als het pruimentijd is he en je bent weer single, trek even aan de bel.![]()
Play on playerquote:
angel008 vind dat juist lief als een meisje moet ''kijken''quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef Sjarr het volgende:
Ik ben zelf 1.61, en voor mij is het dus niet zo moeilijk om aan een langere jongen te komen![]()
Ik wil dus wel een langere jongen, maar absoluut niet té lang, anders moet ik zo omhoog kijken, en dat is ook zo dom. Dus een jongen tussen de 1.70/en vooruit, 1.85 dan maar. Ik vind sowieso wel dat een jongen groter moet zijn, anders dan vind ik het er toch een beetje raar uitzien![]()
Het verbaasd mij dat ik nog geen hernia heb opgelopen met mijn lieftallige lange (oeh, alliteratie) vriendje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:53 schreef angel008 het volgende:
[..]
angel008 vind dat juist lief als een meisje moet ''kijken''![]()
staat zo schattig..
maar kan soms ook vervelend zijn...
al heb je daar in bed geen last van om een of andere vage reden..![]()
daar hebben we nou juist die o zo mooie laarzen met heeeele hogen hakken voor uitgevondenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:50 schreef vintrax het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat ik nog geen hernia heb opgelopen met mijn lieftallige lange (oeh, alliteratie) vriendje.
Naah, grapje
Ik heb ook hoge hakken, maar toch loop ik liever op mijn skaterschoentjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
daar hebben we nou juist die o zo mooie laarzen met heeeele hogen hakken voor uitgevonden![]()
alleen volgens mij bevordert dat juist de herniaach jammer dan
wie mooi wilt zijn..
kijkt naar sig...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:02 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ik heb ook hoge hakken, maar toch loop ik liever op mijn skaterschoentjes.![]()
Ach ja.
vriendje
Meiden van 1.90 zijn er bijna niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef DemonRage het volgende:
Meestal zie je bij hele lange meiden/vrouwen (1.90m ~ 2.10m) dat ze, ondanks dat ze slank zijn, nogal lomp gebouwd zijn en ook in hun gezicht (wat erg lelijk is).
Bij lange mannen is dat weinig het geval dat ze er lelijker van worden... maar ik vraag me af of vrouwen een grote lompe boer boven iemand van gemiddelde lengte kiezen.
HAHA!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
ja das een goeie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef DemonRage het volgende:
Meestal zie je bij hele lange meiden/vrouwen (1.90m ~ 2.10m) dat ze, ondanks dat ze slank zijn, nogal lomp gebouwd zijn en ook in hun gezicht (wat erg lelijk is).
Bij lange mannen is dat weinig het geval dat ze er lelijker van worden... maar ik vraag me af of vrouwen een grote lompe boer boven iemand van gemiddelde lengte kiezen.
ja maar jij bent 13quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Frederiqueske het volgende:
als ie ietsje groter is vink het nie erg, maar ik ben nogal klein whehe dus liever ook iemand van 1,52 ofzo![]()
Ga es groeienquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Frederiqueske het volgende:
als ie ietsje groter is vink het nie erg, maar ik ben nogal klein whehe dus liever ook iemand van 1,52 ofzo![]()
Ben jij 1,50 ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Frederiqueske het volgende:
Haha, doe die foto's es heel snel terugquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ben jij 1,50 ?
En waar zijn al jouw foto's gebeleven? Mochten ze niet meer van mams?
(Geintje)
Waar dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef Frederiqueske het volgende:
1.52, die foto's staan er nog altijd hoor![]()
Waarom houd die ene een leeg vel papier omhoogquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
De tweede van links ben ik, die.......kleine..........![]()
[afbeelding]
waar?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef Frederiqueske het volgende:
1.52, die foto's staan er nog altijd hoor![]()
ff aangepast de foto, want hij was te grootquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarom houd die ene een leeg vel papier omhoog
Wel lief hoor.
*meldtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef appelsap het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
De middelste ben ik, die.......kleine..........![]()
[afbeelding]
Wat is de vrouwelijke obesessie met lang, langer, langst?quote:
je leeft weerquote:Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef Talena het volgende:
Ik val op langMaar dan moet diegene ook breed zijn hae, aan sprietjes heb je niets
Ik ben zelf 1.76 en mn vriend in 1.78
Maar hij is wel lief
ik wil je wel leren hoe je met lange mannen zoentquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
Uhw, ik met kleine meisjes (ben zelf 186 cm). Heb nog last van me rug na vrijdag..quote:Op woensdag 6 september 2006 20:55 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik wil je wel leren hoe je met lange mannen zoent
Misschien kan ik met jou oefenen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
Langere man, iig groter dan ik ben, maar heel moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:05 schreef Relneger18 het volgende:
Kleutviool, je mag hier niet zijn..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Langere man, iig groter dan ik ben, maar heel moeilijk is dat niet.
Heb een zwak voor grote, sterke mannen...iig sterk, daar hou ik wel erg van...
Heb ik wat spannends gemist dan????quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Kleutviool, je mag hier niet zijn..![]()
![]()
Vast wel, je bent veel te oud..quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb ik wat spannends gemist dan????
Ja, ben al bijna bejaard inmiddels, dat is waar, maar bejaardenseks kan heel leuk zijn hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Vast wel, je bent veel te oud..![]()
ik vind jou sexci (beetje jammer als je jonger bent als 16 wat volgens mij wel zo isquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
1,60?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke obesessie met lang, langer, langst?
De piemol groeit meestal niet evenredig mee in lengte hoor.
Gemiddelde blijft 15-16cm ahgi.
Maarja.
Trouw dan met een wolkenkrabber ofzo. Das zo hoog, als je er dan heel dichtbij gaat staan he... Krijg je
vast zo een sensatie dat je dan gelijk klaarkomt.![]()
tssss.. vrouwen
staand sex met een rolator.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, ben al bijna bejaard inmiddels, dat is waar, maar bejaardenseks kan heel leuk zijn hoor
Maar dan alleen als ik de bejaarde ben he
Laatste x dat ik me mezelf mat. Was het 1.71 Maar er is dus een meisje dat zegt dat ze 1.69 is.quote:
Ghehehequote:Op woensdag 6 september 2006 22:53 schreef kevin85 het volgende:
Kleine lieve meisjes![]()
Langer dan 1.75 hoeven ze van mij niet te zijn.
Ik ben zelf 1.92
Dus als die lange de korte had gemept, had je wel een stijve gekregen?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef quickie1985 het volgende:
Ik krijg hier zon godgans gruwelijke slappe vanik heb gasten van 1.65 gasten van 2.10 de sterren uit de ogen zien meppen (ging toevallig om een vriendin) dus hoe kom je erbij dat lengte "veiligheid" bied? Als je echt van elkaar houd maakt lengte niets uit. of ze nou 10 cm groter of korter is mij zou het niets boeien
Als je van elkaar houdt boeit het toch niet 'hoe het eruit ziet' of ga jij een relatie aan met iemand om leuk te flaneren over straat? En dat van niet practisch vind ik ook wel meevallen, in bed merk je er niks van en als je zit ook niet. Ja staand kussen is moeilijk, maar hoe vaak kus je nou staand?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ghehehe
Ben wel klein, maar niet altijd lief![]()
Wat hebben jongens van bijna 2m met kleine vrouwtjes?![]()
Dat is echt niet praktisch hoor, moet ik zeggen.
En het ziet er eerlijk gezegd ook niet uit.![]()
Maar grote mannen blijven![]()
Ben je zo groot?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef xannie90 het volgende:
het is altijd wel zo prettig als de jongen iets langer is (of evenlang kan ook)
maar kleiner is ook zo stom
een van de redenen dat een vriendje voor mij redelijk lastig te vinden is![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben 1.83. 90
Liever kleinere vriendinnen.
Ben je al uitgegroeid?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef xannie90 het volgende:
ik ben 1.83 ofzo
lang zat dus
*irri*
hopelijk wel jaquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef xannie90 het volgende:
[..]
hopelijk wel ja
ze zeiden op de basisschool dat ik hooguit 1.85 zou worden , dus ik vind dat ik nu stop
Dat valt nou ook wel weer mee hoor.....ook lange vrouwen zijn er in alle soorten en maten....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Repeat het volgende:
van die lange wijven
zijn altijd net bouwvakkers, met van die grote kaken enz.
16,5quote:
in de lengte , van plan om tonnetje rond te worden?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef xannie90 het volgende:
[..]
16,5
maar ik was al vrij vroeg groot... dus ik hoop dat ik dan ook vrij vroeg stop met groeien in de lengte
nee alsjeblieft nietquote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
in de lengte , van plan om tonnetje rond te worden? :S)
Maar ik moet nog groeienquote:Op donderdag 7 september 2006 16:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als belediging tegen mstr, niet tegen jou
Stoer tochquote:Op donderdag 7 september 2006 16:55 schreef xannie90 het volgende:
ik wist ook niet dat het een belediging was
en het si geen uitzondering... op school is het wel grappig. als je dan samen met zo'n vriendin van me kijkt... zij komt boven 15 op de 50 brugjes uit ofzo...
ik boven 50 van de 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |