quote:Op woensdag 7 december 2005 13:07 schreef cazizz het volgende:
ligt er maar net aan hoe lang je zelf bent.. zelf ben ik iets langer dan jou..maar het liefst heb ik wel dat een jongen langer is dan ik of even groot.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:27 schreef thaeastwood het volgende:
Ik man mannetje ben 1.63m. heb eigenlijk nog nooit een kleinere vriendin gehad. Ze waren zelfs allemaal groter. De grootste 1.76m Nooit problemen mee gehad
Zo hoort het ook!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:46 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Haha dat soort grapjes hoor je dan je hele leven. Gelukkig vind ik dat geen probleem...![]()
Wat snop zegt alleen ben ik dan 1.63 maar heb liever wel iets groter het liefste dan dus minimaal 1.70 ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef snopprinses het volgende:
zolang die maar groter dan mij is.
dus groter dan 1.59
dankjequote:Op woensdag 7 december 2005 13:05 schreef Relneger18 het volgende:
Wat hebben meisjes liever een lange lummel van 2 meter of een korte dwerg van 1.55?
Of ertussen in? Vertel op![]()
Ik ben 1.76 en naar mijn mening vind ik dat vrij kort, en ik heb gehoord dat meisjes altijd voor de lange gozers gaan, is dat een vooroordeel of wel degelijk de waarheid?
Subtiel hoor imberr.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
Ik ga dus voor jongens van +/- 1.75![]()
mop dit geldt alleen voor jongens hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
dankje![]()
![]()
Ik ga dus voor jongens van +/- 1.75![]()
vandaar ook dequote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
mop dit geldt alleen voor jongens hoor, kvind kleine korte meiskes lief
![]()
![]()
edit: anders begint iedereen pedo te roepen ofzo
dat vind ik ook ideaalquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef appelsap het volgende:
Ik ben zelf 1.54 dus ik heb liever niet iemand van 2 meter.
Met iemand van mijn eigen lengte zou ik geen problemen hebben maar toch denk ik liever rond de 1.70/1.80, dan hoef ik niet telkens op een krukje te gaan staan om iets wat hoog in de kast staat te pakken
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:31 schreef Relneger18 het volgende:
tot welke leeftij groei je eigenlijk in de lengte
doe dan geen hakken aanquote:Op woensdag 7 december 2005 18:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben 1.67/1.68.. Geef mij maar een gozer van ongeveer 1.85
Me ex was 1.76.. vond dat niet echt prettig.. kdoe hakken aan en ben bijna even groot..
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
hoef geen kabouter als vriendin .
Pff.. wat heb jij te klagen! Niet zeuren zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben 1.67/1.68.. Geef mij maar een gozer van ongeveer 1.85
Me ex was 1.76.. vond dat niet echt prettig.. kdoe hakken aan en ben bijna even groot..
Tja zo is het nu eenmaal... Vrouwen hebben het liefst een lange jongen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik, vrouw, 1.68, heb een vriend van 1.90.Is fijn & voelt veilig en vertrouwd..
![]()
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:59 schreef Steijn het volgende:
Ik ben 1,77 en heb liever niet een vriendin die langer is dan ik. Ongeveer even lang vind ik het leukst maar kleiner (tot 1,65 ofzo) mag ook, zeker ivm hakken, dat schijnt nogal een issue te zijn soms.Verder denk ik niet dat vrouwen het niet echt belangrijk vinden hoe lang hun vriend is, wat wel mee speelt is denk ik het totale postuur. Maar het belangrijkst is denk ik altijd nog dat hij leuk, interessant en aardig is.
Ze zeggen het omdat het makkelijk grijpbaar is, maar ik betwijfel of ze er ook daadwerkelijk zoveel waarde aan hechten als ze zelf zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongen
willen "waar ze tegenop kunnen kijken". Letterlijk dus. Het gaat om lengte.
Ik denk dat bouw belangrijker is dan lengte. Ik zie zelden een lekker wijf lopen met een gast van 2 meter en 65 kgquote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik hoor anders veel geluiden van meisjes dat erop wijst dat ze het liefst een jongen
willen "waar ze tegenop kunnen kijken". Letterlijk dus. Het gaat om lengte.
Ik vraag me welleens af of ze niet expres iets in baby voeding of melk stoppen.
Waardoor Nederlandse inwoners zo erg lang worden.
Het is echt niet normaal wat ik zie aan lange mensen. En het worden er steeds meer.
Niks mis met meiden aan het bier hoor, hoewel het niet van die uitgeneukte studentes met een hese stem van het paffen moeten zijn. Het moet wel een vrouw blijven he.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
bier drinken
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt opquote:Op donderdag 8 december 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Niks mis met meiden aan het bier hoor, hoewel het niet van die uitgeneukte studentes met een hese stem van het paffen moeten zijn. Het moet wel een vrouw blijven he.
Klopt, het vrouwelijke mag er niet onder leiden. En dat doet het vaak wel toch zou ik het wel leuk vinden als mijn vriendin bier drinkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt op
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
Dat die mannen zin in jou hebben met zo'n lengteverschil.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
LangBen 1.63
2 exen waren 2 meter
![]()
Krijg je dan geen nekpijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef Sylvana het volgende:
ik ben zelf erg klein met mijn 1.58 meter, maar heb over het algemeen wel vriendjes die een stuk langer ( 1.90 + meter) zijn
nee hoor, gaat primaquote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Krijg je dan geen nekpijn?
lange meisjes (hormoon-freak)quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef Bob. het volgende:
een man moet langer natuurlijk! ik ben zelf vrij lang (1,79) en ik moet er niet aan denken dat mijn vriend korter zou zijnAl was het alleen maar omdat korte mannen er gewoon een stuk minder leuk uit zien
(Ja, en nu mogen jullie allemaal gaan roepen dat lange meisjes er ook niet uitzien
)
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef Bob. het volgende:Al was het alleen maar omdat korte mannen er gewoon een stuk minder leuk uit zien
Steijntje, je moet niet zoveel in het puberforum komen, daar ben je al veel te groot voor. Net als de ballenbak vorige keer, weet je nog, dat loopt niet goed af.quote:
Tja, dat is weer net waar je vandaan komt. Hier in omgeving eindhoven wordt je niet gezien als een boerin als je bier drinkt. Maar ben keer of wat in de omgeving amsterdam/rotterdam etc op stap geweest waar mijn vriendin bij was (die dus bier drinkt) en daar kreeg ze van die grappige boerin reactie's. Kheb me kapot gelachen, ze 1.68, 54 kg, netjes gekleed, komt zon koe van 1.80 en 100 kg vertelle dat ze boerin isquote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt op
Een beetje breed/spieren mag wel ja.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef DR878 het volgende:
Hmmm, is breder ( kwa spieren dan he) nou ook goed bij de kippen vrouwtjes of wat??
Kbedoel meer van : lang = breed?quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje breed/spieren mag wel ja.
Maar niet dat diegene bijvoorbeeld geen nek meer heeft ofzo.
Laat je niks wijsmaken, bierdrinkende vrouwen zijn stoer. Ook in Amsterdam.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Tja, dat is weer net waar je vandaan komt. Hier in omgeving eindhoven wordt je niet gezien als een boerin als je bier drinkt. Maar ben keer of wat in de omgeving amsterdam/rotterdam etc op stap geweest waar mijn vriendin bij was (die dus bier drinkt) en daar kreeg ze van die grappige boerin reactie's. Kheb me kapot gelachen, ze 1.68, 54 kg, netjes gekleed, komt zon koe van 1.80 en 100 kg vertelle dat ze boerin is![]()
Wel makkelijker hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
Ik heb wel een fototoestel. Dat trekt jou toch ook wel heb ik begrepen?quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje breed/spieren mag wel ja.
Maar niet dat diegene bijvoorbeeld geen nek meer heeft ofzo.
Gut kerel, jij moet het cabaret in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:29 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Ik heb wel een fototoestel. Dat trekt jou toch ook wel heb ik begrepen?
Dank je. Ik vind mezelf ook uitermate hilarisch.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gut kerel, jij moet het cabaret in.![]()
volgensmij hebben we het nu over 2 totaal verschillende dingen.. ging niet over de lengte van je henk of hoe je hem dan ook noemtquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:17 schreef Geqxon het volgende:
De meeste meisjes waren best tevreden met mijn 23cm.
Idd. hehe. die gasten durven geen korte broek te dragenquote:Op donderdag 8 december 2005 03:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat bouw belangrijker is dan lengte. Ik zie zelden een lekker wijf lopen met een gast van 2 meter en 65 kg
de mijne: Grandmaster Theodore The Greatquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef ReseTTim het volgende:
tja.. ben zelf 1m69.. heb daar soms wel last van dat meiden weer perse een grotere jongen willen dan ze zelf zijn.. maar de meesten draaien wel bij![]()
[..]
volgensmij hebben we het nu over 2 totaal verschillende dingen.. ging niet over de lengte van je henk of hoe je hem dan ook noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |