Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt opquote:Op donderdag 8 december 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Niks mis met meiden aan het bier hoor, hoewel het niet van die uitgeneukte studentes met een hese stem van het paffen moeten zijn. Het moet wel een vrouw blijven he.
Klopt, het vrouwelijke mag er niet onder leiden. En dat doet het vaak wel toch zou ik het wel leuk vinden als mijn vriendin bier drinkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt op
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
hoef geen kabouter als vriendin .
Dat die mannen zin in jou hebben met zo'n lengteverschil.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
LangBen 1.63
2 exen waren 2 meter
![]()
Krijg je dan geen nekpijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:17 schreef Sylvana het volgende:
ik ben zelf erg klein met mijn 1.58 meter, maar heb over het algemeen wel vriendjes die een stuk langer ( 1.90 + meter) zijn
nee hoor, gaat primaquote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Krijg je dan geen nekpijn?
lange meisjes (hormoon-freak)quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef Bob. het volgende:
een man moet langer natuurlijk! ik ben zelf vrij lang (1,79) en ik moet er niet aan denken dat mijn vriend korter zou zijnAl was het alleen maar omdat korte mannen er gewoon een stuk minder leuk uit zien
(Ja, en nu mogen jullie allemaal gaan roepen dat lange meisjes er ook niet uitzien
)
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef Bob. het volgende:Al was het alleen maar omdat korte mannen er gewoon een stuk minder leuk uit zien
Steijntje, je moet niet zoveel in het puberforum komen, daar ben je al veel te groot voor. Net als de ballenbak vorige keer, weet je nog, dat loopt niet goed af.quote:
Tja, dat is weer net waar je vandaan komt. Hier in omgeving eindhoven wordt je niet gezien als een boerin als je bier drinkt. Maar ben keer of wat in de omgeving amsterdam/rotterdam etc op stap geweest waar mijn vriendin bij was (die dus bier drinkt) en daar kreeg ze van die grappige boerin reactie's. Kheb me kapot gelachen, ze 1.68, 54 kg, netjes gekleed, komt zon koe van 1.80 en 100 kg vertelle dat ze boerin isquote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een meisje dat Rosé of zo drinkt. Whisky heeft dan wel weer wat. Maar vrouwen die bier drinken, relateer ik vrijwel gelijk aan boerinnen en daar val ik niet echt op
Een beetje breed/spieren mag wel ja.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef DR878 het volgende:
Hmmm, is breder ( kwa spieren dan he) nou ook goed bij de kippen vrouwtjes of wat??
Kbedoel meer van : lang = breed?quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje breed/spieren mag wel ja.
Maar niet dat diegene bijvoorbeeld geen nek meer heeft ofzo.
Laat je niks wijsmaken, bierdrinkende vrouwen zijn stoer. Ook in Amsterdam.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Tja, dat is weer net waar je vandaan komt. Hier in omgeving eindhoven wordt je niet gezien als een boerin als je bier drinkt. Maar ben keer of wat in de omgeving amsterdam/rotterdam etc op stap geweest waar mijn vriendin bij was (die dus bier drinkt) en daar kreeg ze van die grappige boerin reactie's. Kheb me kapot gelachen, ze 1.68, 54 kg, netjes gekleed, komt zon koe van 1.80 en 100 kg vertelle dat ze boerin is![]()
Wel makkelijker hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
hoef geen kabouter als vriendin .
Ik heb wel een fototoestel. Dat trekt jou toch ook wel heb ik begrepen?quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje breed/spieren mag wel ja.
Maar niet dat diegene bijvoorbeeld geen nek meer heeft ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |