Ik ben 1.85, breed en niet dik. Neuque?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben 1.80, als ik schoenen met een hak aanheb, ben ik evengroot tot groter dan de gemiddelde man
Ik ga eigenlijk ook voor de grote mannen, waar je lekker in kan kruipen(maar dan geen dikke mannen, brede ok! maar dik
)
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:34 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Ik ben 1.85, breed en niet dik. Neuque?
quote:lange vrouwen zijn pauper.
Ze doen me denken aan mijn basisschooljuffrouw
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?quote:
Ja, helaas.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?
niet tofquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben 1.80, als ik schoenen met een hak aanheb, ben ik evengroot tot groter dan de gemiddelde man
Ik ga eigenlijk ook voor de grote mannen, waar je lekker in kan kruipen(maar dan geen dikke mannen, brede ok! maar dik
)
Idem.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
)
En terecht!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Idem.
Ik haat 't wel om lang te zijn..
Ik zag met oud en nieuw een mokkel van om en nabij de 2 meterquote:Op zondag 1 januari 2006 19:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt vrouwen die groter zijn dan 2m?
Cer, ik begon je voorspelbaarheid bijna te missen.quote:
Ik ook, dus ik dacht: Hee, laten we mayo even een plezier doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Cer, ik begon je voorspelbaarheid bijna te missen.
juist ja......quote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
Minimaal kop kleiner, maximaal 5 cm kleiner.![]()
Fijn hoor Cer.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik dacht: Hee, laten we mayo even een plezier doen.
Graag gedaan hoor meid.
Moet het niet andersom?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:47 schreef Nickthedick het volgende:
Minimaal kop kleiner, maximaal 5 cm kleiner.![]()
Als in: minimale en maximale lengte midgetquote:Op maandag 2 januari 2006 02:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Moet het niet andersom?Dit staat zo raar.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef -Guppie- het volgende:
Ik ben zelf maar 1.58,maar toch val ik niet op kleine jongens..liefst tussen de 1.80 en 1.90
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben zelf 1.94m dus ik heb wel liever een vriendin die kleiner is.
Maar dat meisjes vallen op jongens die groot zijn heb ik niet erg veel van gemerkt
Ik ben langer dan Leon hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]Dan niet hoor!
OT: Hoe langer, hoe beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |