abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32988627
Gefeliciteerd feyenoorders en succes met de play-offs alvast
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32988710
Feyenoord(aanhangers): Gefeliciteerd met deze overwinning!
Yeah baby Yeah!
pi_32988779
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Cultheld
Feyenoord
Koné speelde niet en daar ging ik wel van uit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32988947
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Koné speelde niet en daar ging ik wel van uit.
ik ook, scheelt een slok op een borrel als je de beste spits op de nederlandse velden kunt opstellen.
Yeah baby Yeah!
pi_32988990
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

ik ook, scheelt een slok op een borrel als je de beste spits op de nederlandse velden kunt opstellen.
Dan moet je die spits eerst wel kopen van Feyenoord
pi_32989057
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Dan moet je die spits eerst wel kopen van Feyenoord
Haha, Kone heeft veel meer in zijn mars dan Kalou en Kuyt, alleen spelen laatst genoemden al op 90% van hun kunnen en Kone nog niet.
Yeah baby Yeah!
pi_32989100
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Haha, Kone heeft veel meer in zijn mars dan Kalou en Kuyt, alleen spelen laatst genoemden al op 90% van hun kunnen en Kone nog niet.
En zet nu eens je neutrale bril op
  zondag 11 december 2005 @ 15:07:38 #158
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_32989165
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:11 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Buiten het feit dat hij nog geen eens 2 seizoenen bij Feijenoord speelt, ben ik wel benieuwd waarop jij je mening hebt gebaseerd? Vertel...

@Twi: Volgende keer beter.
ik zei ook niet dat hij al 2 seizoenen in de kuip speelde. Ik weet niet wat zijn contract is maar ik kan me niet voorstellen dat wim de optie zou lichten om zijn contract te verlengen.
Mijn mening is gebaseerd op wat ik heb gezien. En op conclusies die ik kan trekken uit situaties van dit seizoen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_32989226
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:04 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

En zet nu eens je neutrale bril op
Ik geef toe: dat is af en toe lastig.

Maar ik vind Kone een grotere plaag voor de defensie dan een Kalou ogf Kuyt, Kuyt omdat die door 'zijn verassingen' heen is en Nederland hem zo ongeveer wel kent (al blijft het een spits die de eredivisie ver ontgroeid is) en Kalou is imo té vormgevoelig, hij kan briljante dingen als alles goed loopt, maar zodra 'het' niet loopt bij Kalou kun je hem net zo goed wisselen.

En mijn mening over Kone baseer ik op wat ik van hem ga verwachten komend seizoen, niet wat hij tot op heden gepresteerd heeft, want dat moet beter.
Yeah baby Yeah!
pi_32989298
Kijk maar uit hoor... volgende week krijgen jullie weer klop van de buren
  zondag 11 december 2005 @ 15:13:07 #161
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_32989333
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik geef toe: dat is af en toe lastig.

Maar ik vind Kone een grotere plaag voor de defensie dan een Kalou ogf Kuyt, Kuyt omdat die door 'zijn verassingen' heen is en Nederland hem zo ongeveer wel kent (al blijft het een spits die de eredivisie ver ontgroeid is) en Kalou is imo té vormgevoelig, hij kan briljante dingen als alles goed loopt, maar zodra 'het' niet loopt bij Kalou kun je hem net zo goed wisselen.

En mijn mening over Kone baseer ik op wat ik van hem ga verwachten komend seizoen, niet wat hij tot op heden gepresteerd heeft, want dat moet beter.
Kone is net zo grillig als kalou hoor. Dat soort spelers zijn altijd gevoelig voor vorm omdat ze het moeten hebben van onnavolgbare acties en hun techniek.
En kone is minder omdat hij nogal dom speelt en vaak verkeerde beslissingen neemt. Hij verliest te vaak het overzicht. Verder vind ik het wel een ontzettend goede voetballer en na kuyt en kalou de beste van nederland.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_32989347
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef Ludacriss het volgende:
Kijk maar uit hoor... volgende week krijgen jullie weer klop van de buren
Op zich zou ik het Willem II wel gunnen, maar PSV kan zich geen puntverlies meer permiteren en het kwaliteitsverschil is gewoon te groot.
Yeah baby Yeah!
pi_32989387
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Op zich zou ik het Willem II wel gunnen, maar PSV kan zich geen puntverlies meer permiteren en het kwaliteitsverschil is gewoon te groot.
Hij bedoelt ADO - Feyenoord
pi_32989472
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik bedoel Ado
pi_32989685
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ik bedoel Ado
Haha, sorry allemaal...

Maar ADO is niet echt in staat om Feyenoord pijn te doen denk ik, of Feyenoord moet ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen ofzo.
Yeah baby Yeah!
pi_32989740
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Haha, sorry allemaal...

Maar ADO is niet echt in staat om Feyenoord pijn te doen denk ik, of Feyenoord moet ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen ofzo.
We zullen zien
pi_32990076
Toch leuk dat yvette aan de hand van 5 minuten al het oordeel klaar heeft liggen.

Was vandaag een leuke wedstrijd. Top. Wel zielig omdat van Kone. Kijk ook even naar wat Feyenoord niet kon opstellen dan: Castelen of zijn vervanger Vincken, Hofs, Schreuder, Ono. Overigens vind ik dat PSV nu draait op Alex zoals Feyenoord vorig seizoen vooral draaide op Kuyt.

In het debat voor wie de beste spits is van nederland, moet je je natuurlijk niet baseren op je verwachtingen he, ik verwacht ook heel veel van.. uhm... noem maar een speler X. Daarom is hij het beste van iedereen op de Nederlandse velden
pi_32990218
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef snabbi het volgende:
Toch leuk dat yvette aan de hand van 5 minuten al het oordeel klaar heeft liggen.

Was vandaag een leuke wedstrijd. Top. Wel zielig omdat van Kone. Kijk ook even naar wat Feyenoord niet kon opstellen dan: Castelen of zijn vervanger Vincken, Hofs, Schreuder, Ono. Overigens vind ik dat PSV nu draait op Alex zoals Feyenoord vorig seizoen vooral draaide op Kuyt.

In het debat voor wie de beste spits is van nederland, moet je je natuurlijk niet baseren op je verwachtingen he, ik verwacht ook heel veel van.. uhm... noem maar een speler X. Daarom is hij het beste van iedereen op de Nederlandse velden
Het was inderdaad een leuke wedstrijd, zonder afwachtend voetbal en voor de competitie een zeer interessante uitslag.

Kone is misschien niet slands beste spits (op dit moment), maar wel de gevaarlijkste.
Yeah baby Yeah!
pi_32990571
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:43 schreef Elgigante het volgende:
Het was inderdaad een leuke wedstrijd, zonder afwachtend voetbal en voor de competitie een zeer interessante uitslag.

Kone is misschien niet slands beste spits (op dit moment), maar wel de gevaarlijkste.
Het ziet er zeker naar uit dat Kone een grote gaat worden in Nederland ja, maar de beste wil ik hem ook niet noemen nee
pi_32990672
Jaaaaaaaaaa Feyenoord

Geweldige wedstrijd in de kuip gezien
pi_32990754
Was het echt zo goed?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32991240
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef Suijk het volgende:
Was het echt zo goed?
In vlagen zeer goed ja. Maar het was gewoon een leuke wedstrijd, ook voor de neutrale toeschouwer.
  zondag 11 december 2005 @ 17:04:32 #173
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_32991374
zkr een goede wedstrijd. Had een maat meegenomen die voor psv is en die vond het een goede pot. Tenminste niet zo saai want de sfeer was wel weer top Maar Feijenoord moest er toch echt meer maken. 2 grote kansen voor Kuyt en een paar van Kalou. Als ze die 2-0 maken was psv knock-out gegaan en was er nog genoeg tijd om er nog meer in te knallen Ik ben een tevreden man!
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_32991572
Feyenoord
Hadden nog wel een paar goaltjes mogen vallen, Kuyt 2x, Kalou etc. Schande dat Bossen zon wedstrijd mag fluiten. Greene, Ali en Bosschaart verdienen een pluim

eer en trouw, is dat niet eoa SS-motto?
  zondag 11 december 2005 @ 17:18:49 #175
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32991704
Heerlijke wedstrijd vanmiddag, redelijk leuk sfeertje ook van beide kanten...

Feyenoord en psv speelde allebei om te winnen, waarbij Feyenoord echt een zeer goede tweede helft speelde. Jammer dat de 2-0 niet gemaakt werd, want psv loerde op de 1-1.

Kalou sneed door de psv defensie alsof het niets was, Kuyt, Ghaly en Ali waren de knokkers in deze wedstrijd, Ghaly begint mij steeds meer te bekoren, alleen het rendement moet hoger worden. Paauwe speelde als vanouds, De Guzman speelde (wederom) top. En Greene en Bahia in het centrum is toch wel een zekerheidje, moet ook wel met zulke backs...

Psv viel me wel tegen, Cocu niet gezien, Farfan had ik meer van verwacht (zeker als ie op Östlund stond), Alex was ook niet zo goed als gewoonlijk (maar zelfs dan is hij nog echt top), en natuurlijk Gomes op goal, die houdt er toch ook wel wat tegen.

Kortom een zeer leuke wedstrijd (ook voor de neutrale toeschouwer) met een terrechte winnaar.

ADO uit zal pittig worden, en dan AZ thuis en Willem2. Minimaal 7 punten moet je pakken uit die 3 wedstrijden, maar liever nog de volle 9.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32991828
Fotos van het spandoek:

zondag 11 december 2005 @ 17:42:17 #177
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32992263
Wat een dag zeg, om half 10 al aan de pistang, malibu en likeur en toen naar zo sportclub gegaan lekker bier gedronken, rond 11 uur naar voorplein gegaan daar met vlag gewacht op de psv trein, die kwam netjes op tijd. ff lekker heen en weer zingen. en toen stadion in en toen een draak van een wedstrijd gezien, sfeer sinds tijden weer zo goed als vandaag. alleen bossen vond ik echt slecht fluiten zeg. net voor tijd word Lodewijks omver gelopen door Ooijer en er gebeurd niks. net voor tijd gekloot bij het uitvak, zo ongeveer aangevallen. toen na afloop naar Legioenzaal ff goede muziek gehoord, en toen stadion uitgegaan beetje rondjes gelopen en uur gewacht op de psv trein die weg ging, allemaal sippe gezichtjes van hun en ff nog met de vlag gezwaaid.
Who the fuck is ajax ?
pi_32992374
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:42 schreef xboxps2 het volgende:
toen een draak van een wedstrijd gezien,
Teveel gedronken zeker

Kunnen de josti's (de echte bedoel ik dan) voortaan hun rolstoel uitzetten. Dat constante geclaxonneer was best irritant.... (ik ga er tenminste van uit dat dat daar vandaan kwam...)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32992431
Zin in De Wedstrijden en Studio Voetbal Leren komt er niet echt meer van. Benieuwd of Lamey rood had moeten hebben en wie Lodewijks nou onderuit trapte
  zondag 11 december 2005 @ 17:57:10 #180
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32992614
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
Zin in De Wedstrijden en Studio Voetbal Leren komt er niet echt meer van. Benieuwd of Lamey rood had moeten hebben en wie Lodewijks nou onderuit trapte
De Wedstrijden.

Als ze gaan nabespreken zal het wel weer voor 80% over Kalou in het Nederlands Elftal gaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32992716
'toch leuk om te zien dat Salomon die dingen oppikt waar ik vorig jaar op heb zitten stampen'
  zondag 11 december 2005 @ 18:02:17 #182
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32992748
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Erasmusch het volgende:
'toch leuk om te zien dat Salomon die dingen oppikt waar ik vorig jaar op heb zitten stampen'
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32992767
Proficiat Feijenoorders.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32992906
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Erasmusch het volgende:

Tja er wordt bij Talpa ook gewerkt aan de nodige humor tijdens de wedstrijden
  zondag 11 december 2005 @ 18:15:50 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32993047
Op zulke dagen baal ik echt dat ik geen seizoenskaart heb. En werd zelfs pas wakker toen de wedstrijd al voorbij was.
2000 light years from home
  zondag 11 december 2005 @ 18:21:08 #186
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32993149
Wat een geweldige middag in de Kuip

Feyenoord!!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 11 december 2005 @ 18:32:43 #187
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32993374
Ben nu pas terug van me werk

Geweldig Vanavond lekker TV kijke
Feyenoord!!! * Barça
pi_32993582
Klasse overwinning Feyenoord! Goed voor de competitie

Jammer dat AZ niet wat punten verspeelde! Alhoewel het nu gewoon leuk spannend in de comptetitie is!
pi_32993950
4-0 had niet misstaan vandaag
Whehe

Pub was ook nog wel gezellig vanmiddag!
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 11 december 2005 @ 19:38:04 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32995264
Terecht gewonnen als ik de samenvatting zo zie .
2000 light years from home
pi_32995478
Mooie overwinning, mooi feestje ook na het laatste fluitsignaal
Bosschaart ook echt lekker aan 't ballen. Echt goed.

ow ja, psvau
Smerige kutclub
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_32996961
Wat een heerlijke overwinning, het was weer billenknijpen, maar al met al terecht gewonnen.

Wat liep die Bossen matig te fluiten zeg

Na de wedstrijd nog effe in de Legioenszaal geweest, en een stukje DJ Rob & MC Joe meegepikt, The beat is flow! Geweldig, ging goed los, alleen veel te druk, dus bn maar naar DHZ gegaan.

Al met al een topdag!
pi_32997309
Sjonge wat een optimisme hier zeg

Vergeet niet... volgende week zijn jullie bij ons op bezoek
  zondag 11 december 2005 @ 20:44:35 #194
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32997728
Heerlijke middag en gewoon een verdiende overwinning.
Vooraf eerst al ff op varkenoord een paar biertjes gedronken.
kwart over 12 het vak op en daarna een hele goede wedstrijd waarbij we gewoon
veel meer hadden moeten scoren.
Na de wedstrijd nog naar de legioenzaal waar DJ Rob nog ff super relax draaide en toen nog
maar ff de kroeg in gedoken.

Kortom weer een heerlijk weekend...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32997731
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef Luni het volgende:
Wat liep die Bossen matig te fluiten zeg
Ik (als neutrale toeschouwer) vond hem wel goed fluiten. Hij liet lekker veel doorgaan en dat hield de snelheid in het spel. Ik heb een ontzettende hekel aan scheidsrechters die voor ieder klein dingetje fluiten (lees: Luinge )

Hij had wel een paar vreemde beslissingen zoals bij de 'doorgebroken' Kalou. Als je daar een vrije trap voor geeft hoort er ook een kaart bij. Maar over het algemeen floot hij toch een aardige wedstrijd.
pi_32998276
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik (als neutrale toeschouwer) vond hem wel goed fluiten. Hij liet lekker veel doorgaan en dat hield de snelheid in het spel. Ik heb een ontzettende hekel aan scheidsrechters die voor ieder klein dingetje fluiten (lees: Luinge )

Hij had wel een paar vreemde beslissingen zoals bij de 'doorgebroken' Kalou. Als je daar een vrije trap voor geeft hoort er ook een kaart bij. Maar over het algemeen floot hij toch een aardige wedstrijd.
Hij floot opzich niet verkeerd, maar Bousabon kreeg wel erg makkelijk geel, en bij PSV 'ers hield hij ze op zak, zoals inderdaad bij het geval Kalou, als je daarvoor fluit moet je ook een kaart geven, volgens de regels zelfs rood, al had dat erg zwaar geweest.
pi_32998679
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom vinden Feyenoord-supporters het altijd zo leuk als de tegenstander zware blessures oplopen?

http://img11.imageshack.u(...)999400madurohleb.jpg
  zondag 11 december 2005 @ 22:07:16 #198
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33000275
Feijenoord.
A.M.A.B
pi_33000478
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nou leuk
Snap ook niet waarom hij het niet doet. Op het forum van Lunatic staat een topic waar deze link uvandaan komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')