Koné speelde niet en daar ging ik wel van uit.quote:
ik ook, scheelt een slok op een borrel als je de beste spits op de nederlandse velden kunt opstellen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koné speelde niet en daar ging ik wel van uit.
Dan moet je die spits eerst wel kopen van Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
ik ook, scheelt een slok op een borrel als je de beste spits op de nederlandse velden kunt opstellen.
Haha, Kone heeft veel meer in zijn mars dan Kalou en Kuyt, alleen spelen laatst genoemden al op 90% van hun kunnen en Kone nog niet.quote:Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Dan moet je die spits eerst wel kopen van Feyenoord![]()
En zet nu eens je neutrale bril opquote:Op zondag 11 december 2005 15:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Haha, Kone heeft veel meer in zijn mars dan Kalou en Kuyt, alleen spelen laatst genoemden al op 90% van hun kunnen en Kone nog niet.
ik zei ook niet dat hij al 2 seizoenen in de kuip speelde. Ik weet niet wat zijn contract is maar ik kan me niet voorstellen dat wim de optie zou lichten om zijn contract te verlengen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij nog geen eens 2 seizoenen bij Feijenoord speelt, ben ik wel benieuwd waarop jij je mening hebt gebaseerd? Vertel...
@Twi: Volgende keer beter.
Ik geef toe: dat is af en toe lastig.quote:Op zondag 11 december 2005 15:04 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
En zet nu eens je neutrale bril op
Kone is net zo grillig als kalou hoor. Dat soort spelers zijn altijd gevoelig voor vorm omdat ze het moeten hebben van onnavolgbare acties en hun techniek.quote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geef toe: dat is af en toe lastig.
Maar ik vind Kone een grotere plaag voor de defensie dan een Kalou ogf Kuyt, Kuyt omdat die door 'zijn verassingen' heen is en Nederland hem zo ongeveer wel kent (al blijft het een spits die de eredivisie ver ontgroeid is) en Kalou is imo té vormgevoelig, hij kan briljante dingen als alles goed loopt, maar zodra 'het' niet loopt bij Kalou kun je hem net zo goed wisselen.
En mijn mening over Kone baseer ik op wat ik van hem ga verwachten komend seizoen, niet wat hij tot op heden gepresteerd heeft, want dat moet beter.
Op zich zou ik het Willem II wel gunnen, maar PSV kan zich geen puntverlies meer permiteren en het kwaliteitsverschil is gewoon te groot.quote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef Ludacriss het volgende:
Kijk maar uit hoor... volgende week krijgen jullie weer klop van de buren
Hij bedoelt ADO - Feyenoordquote:Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Op zich zou ik het Willem II wel gunnen, maar PSV kan zich geen puntverlies meer permiteren en het kwaliteitsverschil is gewoon te groot.
Ik bedoel Adoquote:Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Op zich zou ik het Willem II wel gunnen, maar PSV kan zich geen puntverlies meer permiteren en het kwaliteitsverschil is gewoon te groot.
Haha, sorry allemaal...quote:
We zullen zienquote:Op zondag 11 december 2005 15:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Haha, sorry allemaal...
Maar ADO is niet echt in staat om Feyenoord pijn te doen denk ik, of Feyenoord moet ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen ofzo.
Het was inderdaad een leuke wedstrijd, zonder afwachtend voetbal en voor de competitie een zeer interessante uitslag.quote:Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef snabbi het volgende:
Toch leuk dat yvette aan de hand van 5 minuten al het oordeel klaar heeft liggen.
Was vandaag een leuke wedstrijd. Top. Wel zielig omdat van Kone. Kijk ook even naar wat Feyenoord niet kon opstellen dan: Castelen of zijn vervanger Vincken, Hofs, Schreuder, Ono. Overigens vind ik dat PSV nu draait op Alex zoals Feyenoord vorig seizoen vooral draaide op Kuyt.
In het debat voor wie de beste spits is van nederland, moet je je natuurlijk niet baseren op je verwachtingen he, ik verwacht ook heel veel van.. uhm... noem maar een speler X. Daarom is hij het beste van iedereen op de Nederlandse velden![]()
Het ziet er zeker naar uit dat Kone een grote gaat worden in Nederland ja, maar de beste wil ik hem ook niet noemen neequote:Op zondag 11 december 2005 15:43 schreef Elgigante het volgende:
Het was inderdaad een leuke wedstrijd, zonder afwachtend voetbal en voor de competitie een zeer interessante uitslag.
Kone is misschien niet slands beste spits (op dit moment), maar wel de gevaarlijkste.
In vlagen zeer goed ja. Maar het was gewoon een leuke wedstrijd, ook voor de neutrale toeschouwer.quote:Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef Suijk het volgende:
Was het echt zo goed?
Teveel gedronken zekerquote:Op zondag 11 december 2005 17:42 schreef xboxps2 het volgende:
toen een draak van een wedstrijd gezien,
De Wedstrijden.quote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
Zin in De Wedstrijdenen Studio Voetbal
Leren komt er niet echt meer van. Benieuwd of Lamey rood had moeten hebben en wie Lodewijks nou onderuit trapte
quote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Erasmusch het volgende:
'toch leuk om te zien dat Salomon die dingen oppikt waar ik vorig jaar op heb zitten stampen'![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Erasmusch het volgende:
'toch leuk om te zien dat Salomon die dingen oppikt waar ik vorig jaar op heb zitten stampen'![]()
Ik (als neutrale toeschouwer) vond hem wel goed fluiten. Hij liet lekker veel doorgaan en dat hield de snelheid in het spel. Ik heb een ontzettende hekel aan scheidsrechters die voor ieder klein dingetje fluiten (lees: Luingequote:
Hij floot opzich niet verkeerd, maar Bousabon kreeg wel erg makkelijk geel, en bij PSV 'ers hield hij ze op zak, zoals inderdaad bij het geval Kalou, als je daarvoor fluit moet je ook een kaart geven, volgens de regels zelfs rood, al had dat erg zwaar geweest.quote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik (als neutrale toeschouwer) vond hem wel goed fluiten. Hij liet lekker veel doorgaan en dat hield de snelheid in het spel. Ik heb een ontzettende hekel aan scheidsrechters die voor ieder klein dingetje fluiten (lees: Luinge)
Hij had wel een paar vreemde beslissingen zoals bij de 'doorgebroken' Kalou. Als je daar een vrije trap voor geeft hoort er ook een kaart bij. Maar over het algemeen floot hij toch een aardige wedstrijd.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom vinden Feyenoord-supporters het altijd zo leuk als de tegenstander zware blessures oplopen?
Nou leukquote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
http://img11.imageshack.u(...)999400madurohleb.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |