abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:42:03 #101
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32949630
Ja die siert de vos van talpa was er ook.

Kalou maakte nog een mooie goal met zn hak

ben benieuwd zondag

eerst lekker indrinken op DHZ
Who the fuck is ajax ?
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:00:18 #102
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32950058
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:42 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]
Het is natuurlijk overdreven om 'Feyenoord-supporters' over één kam te scheren, maar ik heb wel het idee dat ik hier vaker mensen op zware blessures lees hopen.
Goed hè.
A.M.A.B
pi_32950151
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:42 schreef xboxps2 het volgende:
Ja die siert de vos van talpa was er ook.

Kalou maakte nog een mooie goal met zn hak

ben benieuwd zondag

eerst lekker indrinken op DHZ
Succes zondag iig

PSV vind ik nou echt een baggerclub
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:24:10 #104
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32950575
Roda is ook een baggerclub, reservemof!
A.M.A.B
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:25:21 #105
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32950599
ze zijn wel gastvrij,

kon zo stevens en hesp interviewen hulde !
beter dan zo club als groningen, ado,utrecht,nac

waar dat niet mag
Who the fuck is ajax ?
pi_32960183
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om eppo
Ik maak me niet druk, ik stel een vraag. Maar sorry hoor, ik zit in jullie topic en dat mag niet hè...

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32964969
Weet iemand toevallig of Feyenoord een eerste optie tot koop heeft op Luigi Bruins van Excelsior?
pi_32966420
Doet ie t goed dan?
pi_32966546
18 jaar en z'n beetje de spelmaker van Excelsior
  zaterdag 10 december 2005 @ 11:43:37 #110
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32966568
Is eigendom van Excelsior. Geloof niet dat Feijenoord er rechten op heeft...

Vraag het Mindlight...
A.M.A.B
pi_32966727
Nee, Luigi Bruins is eigen opleiding. Dus daar zal Feyenoord voor moeten betalen, al weet ik niet hoe de afspraken daaromtrent liggen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32966772
ach, we hebben nog wel een paar ruilobjecten in de aanbieding
pi_32966827
quote:
Feyenoord scout intensief in Frankrijk

Feyenoord-trainer Erwin Koeman wil zijn selectie graag versterken met drie à vier aankopen. Er zal echter eerst verkocht moeten worden, alvorens spelers binnengehaald kunnen worden. Potentiële aanwinsten worden onder meer gezocht in Frankrijk.
Met name adviseur Wim Jansen houdt zich bezig met mogelijke versterkingen. "Sinds de zomer heeft Wim al honderden wedstrijden gezien. Hij is heel druk bezig met spelers in kaart te brengen die wat voor ons kunnen zijn", vertelt Koeman in het AD.

Met name de Franse Ligue 1 geniet Feyenoords prioriteit. "Maar we volgen ook de Franse tweede divisie, met veel goede, technisch vaardige spelers die doorstromen uit de bekende academies" , weet Koeman te melden. "We zetten in op Nederlanders, maar buitenlanders met kwaliteit blijven welkom. Ik denk dat Scandinaviërs dan het meest typische Feyenoord-spelers blijven, maar Feyenoord staat ook voor techniek zoals Franse spelers die meebrengen. Dit is ook de club van Moulijn, van de broers Kalou."

Ook FC Utrecht is actief in Frankrijk. De onlangs overleden David di Tommaso werd in 2004 overgenomen van Sedan. Franck Grandel en Marc-Antoine Fortuné kwamen in 2005 van respectievelijk Troyes AC en Stade Brest.
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:23:08 #114
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32967327
Het hele artikel:
quote:
De dwingende hand van Feyenoord
Door MAARTEN WIJFFELS

ROTTERDAM - Toen Erwin Koeman voor het eerst met Jorien van den Herik sprak, zei de voorzitter van Feyenoord...

Erwin Koeman in de Kuip. Foto MILAN RINCK
...ietwat geïrriteerd tegen zijn nieuwe trainer: ‘we gaan dus niet alleen maar kopen. Er moet ook een aantal spelers weg.’ Daags voor de topper tegen PSV praat Koeman over zijn eerste vijf maanden in de Kuip.
Laatst reed Erwin Koeman na Utrecht - Feyenoord terug naar Acht. Na de tweede nederlaag in vier dagen kruiste hij vlakbij huis de auto van zijn vrouw. ,,Ze kwam met mijn zoon terug van de wedstrijd'', glimlacht Koeman. ,,Ik dacht: benieuwd wat zij er van vonden. Prompt draait mijn zoon het raampje open, steekt een witte sok naar buiten en begint daar mee te zwaaien. Hé trainer, moven!’’

Hij vertelt de anekdote om aan te geven dat Len Koeman (15) net zo cynisch uit de hoek kan komen als zijn vader. Het is toch al een Koeman-trek, want Ronald heeft het ook. Maar het zwaaien met de sok zegt tegelijkertijd iets over de impact die het trainerschap van Feyenoord heeft op de oudste Koeman en zijn gezin.

,,Het is voor ons allemaal best spannend’’, ervaart de vader van twee kinderen. ,,Feyenoord is de grootste club waar ik tot nu toe heb gewerkt. Een club waar emotie regeert. Dat kan snel goed of slecht uitpakken, wisten we vooraf. Overal waar je komt word je op de resultaten van Feyenoord aangesproken, dat was als trainer van RKC veel minder.’’

Deze week is hij exact vijf maanden de baas bij Feyenoord. Morgen wacht zijn eerste topper in de Kuip, tegen PSV. Over een kampioenschap praat de opvolger van Ruud Gullit nooit. Zijn doel was en is een elftal neer te zetten dat herkenbaarder is dan vorig seizoen, meer eenheid uitstraalt en stabieler presteert. ,,In de eerste gesprekken heeft de directie zelf ook die punten naar voren gebracht. ‘We verwachten geen wonderen van je’, zeiden ze erbij.’’

De wijze waarop Koeman in Rotterdam-Zuid werkt, verdient respect. Hij presteert maximaal met nagenoeg dezelfde selectie die eind vorig seizoen een losgeslagen bende was.

Zoals gedacht vult Koeman zijn taak als ‘trainer’ anders in dan dat Gullit deed. De ex-topspits ging sterk uit van de eigen verantwoordelijkheid van voetballers. Geen probleem voor de beste spelers, die Gullit waardeerden. Maar funest voor diverse mindere goden bij Feyenoord. Zij misten gaandeweg houvast, een dwingende hand langs de kant.

In de laatste fase stonden in de selectie twee kampen lijnrecht tegenover elkaar na een forse knokpartij op de training tussen de ‘Nederlands georiënteerde’ routinier Bart Goor en de jonge ‘buitenlandse’ wisselspeler Danko Lazovic.

,,Iedere trainer heeft zijn eigen visie op dit vlak. Ik ben er van overtuigd dat een trainer kort op een groep moet zitten. Voortdurend moet weten wat er speelt en leeft, zeker als je zoveel culturen hebt verzameld als Feyenoord.’’

In de voorbereiding is hij bewust met iedere Feyenoorder individueel een gesprek aangegaan. Dat ging over de positie waarvoor iemand in aanmerking komt, over de taken op die positie. En over ambitie. Vervolgens gooide hij snel na de start de onverbeterlijke Leonardo en Magrao uit de selectie.

Sinds er duidelijkheid is op diverse vlakken, is de rust weergekeerd. Koeman: ,,En natuurlijk denk ik soms ook nog wel: jongen, waarom doe jij dit of dat nou niet gewoon vanzelf? Bij Hossam Ghaly bijvoorbeeld was mijn geduld een tijdje terug op. Maar al snel blijkt dat je hem door blessures toch weer nodig hebt. En dus ga je weer aan de slag samen.

,,Ik heb daar geen moeite mee. In het algemeen valt het mij op hoeveel mensen in het voetbal tegenwoordig ruzie met elkaar hebben. Binnen clubs zie je zelfs leidinggevenden een tijd niet met elkaar praten omdat ze het niet eens zijn. Waar gaat dat over?’’

Ook onder Koeman is er geknokt op het trainingsveld. Een tijdje terug vlogen Bosschaart en Kalou elkaar naar de keel. Waar Gullit vechters liet begaan, daar grijpt hij meteen in. ,,Je haalt ze direct uit elkaar en praat met beiden om ergernissen snel weg te nemen.’ ’

In sportief opzicht is dit voor Feyenoord de week van de kraker tegen PSV. Achter de schermen wordt verder vooruitgekeken. De Raad van Commissarissen liet zich gisteren bijpraten over de countouren van het nieuwe beleidsplan voor de komende vijf jaar. Koeman, technisch directeur Mark Wotte en adviseur Wim Jansen kunnen weer wat nadrukkelijker aan de slag met het Feyenoord van de toekomst.

Net als eerder Ruud Gullit ziet Koeman de noodzaak van versterkingen. ,,Om door te kunnen groeien denk ik aan drie à vier posities.’’ De haalbaarheid hangt ook af van wat er met Kuyt en Kalou gebeurt. ,,Je weet redelijkerwijs dat je binnen een jaar ten minste één van die twee voor veel geld zult verkopen.’’

Voor Kuyt ziet Koeman een toekomst in de échte top. ,,Dat zeg ik op basis van de compleetheid van Dirk: Hij is balvast, heeft overzicht, is redelijk snel, heeft behalve een goed oog voor het doel ook oog voor de steekpass. En hij is een liefhebber die altijd fit is. Als hij straks gaat, moet hij alleen niet kiezen voor een club met een roulatiesysteem. Kuyt moet het ritme van veel spelen voelen.

,,Kalou is jonger. Ik denk dat hij nog een tijdje een hoop kan leren bij Feyenoord, in Nederland. En daar is niet alleen Van Basten voor nodig. Ik hoop dat ik ook een van de vele mensen ben die Kalou momenteel beïnvloeden, al kan ik dat niet precies inschatten. Ik heb wel het gevoel dat ik tot hem doordring.’’ Voor de opvolging van Kuyt spraken Koeman en Mark Wotte inmiddels met Klaas Jan Huntelaar.

Koeman heeft Huntelaar hetzelfde plaatje voorgehouden als hij vorig jaar bij RKC tegenover Serginho Greene deed. Greene vroeg Koeman om raad toen hij kon kiezen tussen AZ en Feyenoord.

,,Ik heb Serginho gezegd: als ik jou was koos ik voor Feyenoord. Dat zei ik zonder dat ik ook maar enig idee had dat ik er zelf zou gaan werken. Feyenoord is en blijft een topclub, die altijd weer terug zal komen. Op basis van de historie en vanwege de druk van media en fans die er altijd is. De Kuip is een fantastisch stadion. Altijd 40 duizend mensen, die altijd achter je blijven staan zolang je gewoon je werk doet. Je zag het laatst weer met Kuyt tegen Heracles. Hij miste twee grote kansen, maar het publiek bleef hem toejuichen. Daarna waren kans drie en vier raak. Bij Ajax was de spits al lang het stadion uit gefloten.’ ’

De echte liefhebber blijft gevoelig voor Feyenoords verhaal, is Koemans overtuiging. ,,Bij Huntelaar hou ik een goed gevoel over aan het gesprek, al was het natuurlijk nog maar een kennismaking.’’

Feyenoord hoopt ook te kunnen putten uit de database van Wim Jansen. Koeman en hij hebben gemiddeld zo’n vier keer per week contact. Ze praten samen over het trainersvak - Koeman: ’ ik weet nu bijvoorbeeld dat Wim nooit aan nabesprekingen deed’ - maar ze praten vooral over de toekomst van de club. ,,Sinds de zomer heeft Wim al honderden wedstrijden gezien. Hij is heel druk bezig met spelers in kaart te brengen die wat voor ons kunnen zijn.’ ’

Feyenoord scout veel in Frankrijk. In de stadions van Lille, Lens en Metz komt de hele Franse eredivisie voorbij.

,,Maar we volgen ook de Franse tweede divisie, met veel goede, technisch vaardige spelers die doorstromen uit de bekende academies’ ’ , zegt Koeman. ,,We zetten in op Nederlanders, maar buitenlanders met kwaliteit blijven welkom. Ik denk dat Scandinaviërs dan het meest typische Feyenoord-spelers blijven, maar Feyenoord staat ook voor techniek zoals Franse spelers die meebrengen. Dit is ook de club van Moulijn, van de broers Kalou.’’

Een groot gedeelte van de markt valt echter af voor de Rotterdammers. Op de transfermarkt is Feyenoord al een aantal jaren aangewezen op de categorie 0 tot 2,5 miljoen. Met misschien eens een uitschieter naar 3 miljoen. Het blijft een andere situatie dan bij Ajax, dat twee spitsen kocht van ieder 5,5 miljoen. Ook PSV haalde voor 5 miljoen bankzitter Robert.

,,Toch bekijk ik nu spelers die ik eerder ook namens PSV heb bekeken’’ , stelt Koeman. ,,We laten bij vergaderingen soms per keer wel 10, 20 spelers de revue passeren. We zijn het onderling wel eens oneens, maar de samenwerking verloopt voor mijn gevoel goed.’ ’

Hij denkt niet dat er in januari al wat mogelijk is. Feyenoord wil dan eerst saneren. Een speler met transferwaarde zoals Shinji Ono wil het liefst vertrekken. Koeman: ,,Hij heeft een andere uitdaging nodig, zegt hij. Ik ga Ono dan niet tegenhouden.’’

Eerst saneren, dan bouwen. Het is ook het traject dat Jorien van den Herik zijn nieuwe trainer voorspiegelde bij een van hun eerste ontmoetingen. Koeman weet nog dat de voorzitter hem een hand gaf en meteen zei: ‘we gaan dus niet alleen maar kopen, trainer. Er moet ook een aantal spelers weg.’

,,Er sprak enige irritatie uit die opmerking en dat kon ik me best voorstellen. ‘Ik denk er niet anders over, voorzitter’, zei ik en ik bleef recht in zijn ogen kijken. ‘Maar we moeten af en toe óók even kijken wie erbij kan komen.’ Daar kon Van den Herik wel om glimlachen. Het brak meteen het ijs tussen ons.’’
Jorien heeft ook het licht gezien.
A.M.A.B
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:38:56 #115
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32967693
Leuk stuk!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32968250
Eitje voor psv

0-2
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:59:01 #117
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_32969458
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Eitje voor psv

0-2
Zorgen jullie maar 'ns dat je wint bij Vitesse zielepoot......
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_32971449
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:59 schreef Football_Lad het volgende:

[..]

Zorgen jullie maar 'ns dat je wint bij Vitesse Heracles, ADO Den Haag, Heerenveen, PSV, Feyenoord, FC Utrecht, NEC, zielepoot......
pi_32971491
DIRK KUYT ONTBREEKT OP AFSLUITENDE TRAINING

Dirk Kuyt ontbrak zaterdagochtend op Feyenoords laatste training voor de topper tegen PSV. De Katwijker heeft nog altijd last van blessure aan het onderbeen en werd intensief behandeld. Of hij zondag onzetbaar is, blijft tot het laatste moment onduidelijk. Erwin Koeman kon wel weer beschikken over Serginho Greene en Karim Saidi die voluit konden meetrainen.

Laat het niet waar zijn........
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:22:43 #120
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32971744
misschien gewoon oorlogsvoering

gister trainde die gewoon vol uit
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:24:59 #121
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32971784
Als Kuyt niet meespeelt morgen, dan zie ik het somber in.

Maar ik verwacht hem gewoon aan de aftrap!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:29:30 #122
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32971904
wie moet hem eigenlijk vervangen ? als die morgen niet speelt
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:32:00 #123
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32971962
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef xboxps2 het volgende:
wie moet hem eigenlijk vervangen ? als die morgen niet speelt
Kalou of Ali doorschuiven naar de spits, en Owoeri ofzo op links/rechts?
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:38:45 #124
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32972109
of gelijk bisseswar op rechts en kalou links ?
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:11:47 #125
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32972539
gewoon een keer leuk,

net hoorde je weer mooi
mark van bommel breek je been [:D]
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:43:17 #126
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_32972876
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Kalou of Ali doorschuiven naar de spits, en Owoeri ofzo op links/rechts?
forget it. Owoeri zal niet spelen, die gast kan het gewoon niet. En ik vraag me af of die zelf wel op de bank zit, volgens mij zelfs dat niet eens.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:45:22 #127
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32972905
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

forget it. Owoeri zal niet spelen, die gast kan het gewoon niet. En ik vraag me af of die zelf wel op de bank zit, volgens mij zelfs dat niet eens.
want ?
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:50:26 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32972979
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Heb jij hem dan al vaak genoeg zien spelen om er een correct oordeel over te geven of zuig je het zoals gewoonlijk weer uit je duim?

Niet dat ik vind dat hij morgen moet spelen, integendeel, daarvoor is deze wedstrijd veel te belangrijk...
A.M.A.B
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:52:07 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32973006
Paniek bij Feyenoord, er ontbreekt een speler
pi_32973111
ja man paniek
pi_32973147
Er ontbreken wel meer spelers Twi. Ons hele middenveld bijvoorbeeld?
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:01:15 #132
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_32973154
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Heb jij hem dan al vaak genoeg zien spelen om er een correct oordeel over te geven of zuig je het zoals gewoonlijk weer uit je duim?

Niet dat ik vind dat hij morgen moet spelen, integendeel, daarvoor is deze wedstrijd veel te belangrijk...
ja ik heb al genoeg informatie.
En ik ben niet iemand die daar 2 seizoenen voor nodig heeft om iemand te beoordelen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:04:42 #133
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32973210
geef dan eens feiten...
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:11:16 #134
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32973335
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:01 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ja ik heb al genoeg informatie.
En ik ben niet iemand die daar 2 seizoenen voor nodig heeft om iemand te beoordelen.
Buiten het feit dat hij nog geen eens 2 seizoenen bij Feijenoord speelt, ben ik wel benieuwd waarop jij je mening hebt gebaseerd? Vertel...

@Twi: Volgende keer beter.
A.M.A.B
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:14:59 #135
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32974550
Kaartje voor Roda uit voor de beker vandaag gehaald.
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:20:37 #136
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32974685
uitvak of roda vak
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:25:58 #137
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32974790
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:20 schreef xboxps2 het volgende:
uitvak of roda vak
uitvak.
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:13:13 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32975784
Late TVP.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:18:24 #139
53267 TC03
pi_32975887
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond. Gezeik van haar altijd.
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:31:32 #140
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32976173
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

uitvak.
hoe ga je er heen
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:47:49 #141
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32976550
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:31 schreef xboxps2 het volgende:
hoe ga je er heen
Auto.

(Woon namelijk in Weert, want ongeveer 3 kwartiertje van Kerkrade is)
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:56:17 #142
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_32978615
3 maten van me van Leeds komen ook morgen.We moeten gvd van die boeren winnen morgen....
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_32980578
quote:
10-12-2005: Gelderlander: Wéér geen Feyenoorders naar Arnhem
[Bron: FR-Fans.nl]

Supporters van Feyenoord willen niet meewerken aan een proef van de gemeente Arnhem om vierhonderd Rotterdamse fans op 15 januari met de auto naar Arnhem te laten komen. Dat meldt Dagblad de Gelderlander. De overige achthonderd moeten reizen met een buscombi. Het is alles of niets, stelt Joop Verschuuren, bestuurslid van de Feyenoord Supportersvereniging. "Of we komen allemaal met vrij vervoer, of we komen niet."

In de proef van de gemeente Arnhem reizen vierhonderd fans met eigen vervoer naar een verzamelplek, waar zij hun biljet dat zij in Rotterdam hebben gekregen, kunnen omruilen voor een kaartje voor de wedstrijd in Gelredome. "Onbespreekbaar", aldus Verschuuren.

De Rotterdamse fans begrijpen niet waarom de gemeente Arnhem vasthoudt aan een gedeeltelijke buscombi. "De afgelopen vijf jaar is er niets gebeurd bij Vitesse en toch komen ze steeds weer met een regeling. Dat we bij risicowedstrijden als ajax met een combi moeten reizen, begrijpt de achterban. Maar wij zien Vitesse niet als risicowedstrijd. Dat is de afgelopen jaren wel bewezen."

Arnhems burgemeester Pauline Krikke begrijpt dat supporters liever niet met een buscombi reizen. "Maar de veiligheid van Arnhemmers rond het stadion moet gegarandeerd zijn. Daarbij moeten rivaliserende supportersgroepen elkaar niet tegenkomen." Krikke erkent dat de Feyenoordfans zich de laatste jaren goed hebben gedragen. "Daarom willen we die proef ook houden. Maar dat kan niet allemaal tegelijk, want het blijft risicovol om de teugels te laten vieren."
Geen terrasjesweer
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:06:24 #144
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32982450
Ga sowieso wel. Fuck Arnhem.

Heb zin in morgne.
A.M.A.B
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:32:10 #145
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32983014
Wat heeft die Oewoeri al laten zien dan?
Hup, aan het werk!
  zondag 11 december 2005 @ 00:45:03 #146
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32984391
nog niks, omdat die nog niet heb gespeeld
Who the fuck is ajax ?
  zondag 11 december 2005 @ 01:18:28 #147
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32985030
Dat is ook niet voor niets natuurlijk.
Hup, aan het werk!
pi_32988165
Mooie uitslag vandaag
pi_32988474
was ik nou maar toch gegaan
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  zondag 11 december 2005 @ 14:46:10 #150
53267 TC03
pi_32988608
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef cultheld het volgende:
Misschien het wedstrijdje stenen gooien. Op het veld gaat Feyenoord echt niet winnen van PSV. Koné en Farfán zijn niet af te stoppen door die Feyenoord-verdediging en het duo Alex - Ooijer is beter dan het duo Kuijt/Kalou op dit moment.

Cultheld
Feyenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')