Die gasten zijn gek. Ze kunnen dat geld beter bewaren voor een type Rijkaard.quote:
Ik neem aan dat ie wel een concrete aanbieding heeft nu. Anders zou hij echt niet zo stellig zeggen dat ie weggaat. Als er slechts vage contacten zijn is de kans te groot dat ie niet wegkomt ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:58 schreef Houniet het volgende:
Dan komt hij misschien bij een subtopper in Engeland op de bank en kan hij gedag zeggen tegen het WK.
Maargoed, der is nog geen club die zich gemeld heeft. HSV kwam ook een paar keer voorbij, misschien gaat hij wel bij Rafael spelen.
Idd, die heeft allang ergens een voorcontract getekend denk ik en anders is die ergens heel erg dicht bij een contract..quote:Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie wel een concrete aanbieding heeft nu. Anders zou hij echt niet zo stellig zeggen dat ie weggaat. Als er slechts vage contacten zijn is de kans te groot dat ie niet wegkomt ofzo.
Dat zegt hij ja. We moeten het maar afwachtenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie wel een concrete aanbieding heeft nu. Anders zou hij echt niet zo stellig zeggen dat ie weggaat. Als er slechts vage contacten zijn is de kans te groot dat ie niet wegkomt ofzo.
Waarom bullshit??quote:
Ben benieuwd of hij speelt vanavondquote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dit hoofdstuk is af.
Het is (wederom) jammer, maar als het zo is dan maar. We zullen het zonder Nigel moeten klaren...
quote:BennyNL zei :
je doet MBo, dat verklaart een hoop van je posts
Terugkomen? Bij terugkomen denk ik aan een speler die in het verleden iets moois bij Ajax heeft neergezet, en aan het einde nog 2 jaartjes z'n carriere komt afsluiten. De Jong en Van der Vaart hebben niks moois neergezet. Ja, Rafael misschien individueel van die prachtige momenten, maar niet op de manier waarop ik over een jaar of zeven terug verlang naar een Van der Vaart. Hij en Nigel zijn gewoon niet klaar bij Ajax, en dan valt de hele fundering weg van het principe waarom ik mensen terug zie komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:19 schreef Houniet het volgende:
Kijken of hij inderdaad wel zo'n echte Ajacied is, en of hij ooit nog terug komt. Mits beide partijen meewerken.
Volgens mij krijgen we die wel, maar dat is natuurlijk een habbekrats.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:23 schreef Mr.Johnson het volgende:
Zou Ajax eigenlijk nog een opleidingsvergoeding kunnen krijgen? Ik dacht dat de Fifa dat ooit een keer had besloten om clubs te 'belonen' die spelers opleiden. Of is De Jong al te oud daarvoor?
Dat ben ik niet met je eens hoor Twi. vd Vaart was nooit meer op het niveau gekomen bij Ajax dat ie in het begin had en nu bij HSV haalt. Er was zoveel gebeurd met hem, om hem heen, hij moest gewoon ergens helemaal opnieuw beginnen. Ik had het er ook niet supermoeilijk mee dat hij wegging en zeker niet omdat hij verkocht wilde worden en niet op een transfervrije manier weg wilde gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Terugkomen? Bij terugkomen denk ik aan een speler die in het verleden iets moois bij Ajax heeft neergezet, en aan het einde nog 2 jaartjes z'n carriere komt afsluiten. De Jong en Van der Vaart hebben niks moois neergezet. Ja, Rafael misschien individueel van die prachtige momenten, maar niet op de manier waarop ik over een jaar of zeven terug verlang naar een Van der Vaart. Hij en Nigel zijn gewoon niet klaar bij Ajax, en dan valt de hele fundering weg van het principe waarom ik mensen terug zie komen.
Litmanen, Witschge en Winter.....quote:Op woensdag 7 december 2005 12:51 schreef Jajong het volgende:
Welke spelers zijn de afgelopen tijd nog "teruggekomen" na succes periodes in t buitenland.. Ik kan me alleen Rijkaard herinneren.. en dat ik bij zijn afscheidswedstrijd was in de Meer is alweer een tijdje geleden......
Arjen afgestudeerd in medicijnen? Serieus?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef Snatched het volgende:
[over Arjen de Zeeuw]
Afgestudeerd in medicijnen ... lijkt me duidelijke zaak he
Tja..quote:
Yea, was te gast in Studio Voetbal.. Hij is nu bezig met zijn post-doctoraal in Infectieziekten volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Arjen afgestudeerd in medicijnen? Serieus?
Helaas heb je gelijk, behalve de opmerking over Nando. Waarom wel een Huntelaar willen halen en geen nando die gratis is en een ajax verleden heeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:36 schreef twi het volgende:
Chivu komt de komende 7 jaar niet erug, Ronald en Frank zijn geen toegevoegde waarde op sportief vlak, Davids en Kluivert zitten lekker bij hun club en komen niet terug, Bogarde is gestopt, Benny zal niet meer naar Ajax willen, Bergkamp blijft lekker in Engeland, Reuser voegt niks meer toe behalve kleedkamergrappen, Gronkjaer weet niet eens meer dat 'ie ooit voor Ajax heeft gespeeld en Nando Rafael is gratis maar onervaren.
Ohja, Seedorf wil natuurlijk nooit meer een voet op Nederlandse bodem zetten, tenzij het voor een buitenlandse club niet anders kan.
die Gronkjaer is ook erg diep gevallen, dus die moet ik ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie hebben we met een ajaxverleden nog die zouden kunnen komen? Ik kom op een schamel lijstje:
Ronald de Boer, Clarence Seedorf, Frank de Boer, Davids, Gronkjaer, Kluivert, Benny, Bogarde, Bergkamp, Chivu, Nando, Reuser?
Welk van dit rijitje zou een versterking zijn?
Ik kom op: Chivu, Gronkjaer, Davids en Seedorf, rest zie ik niet echt als een versterking
Veelal invalbeurten, in de jeugd ging het prima + hij kan in 433 spelen. de laatste tijd speelt hij regelmatiger...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:43 schreef twi het volgende:
Voorlopig heeft 'ie in 70 duels 16 keer gescoord. Dat is nou niet iets waar ik van onder de indruk raak.
Op zich bedoelde ik over van der Vaart gewoon dat normaal gesproken hij er op een of andere manier wel weer bovenop had moeten komen, om dan nog een stuk of 2 a 3 landskampioenschappen mee te maken. Een jaar of zes in 't eerste bij Ajax spelen na de jeugdopleiding te hebben doorlopen vind ik een normale duur. Dat het bij van der Vaart anders is gelopen, met name door het gezeik op z'n vriendin/vrouw waardoor het ook prive geen pretje meer was in Nederland, staat daar natuurlijk los van. Dat maakt het begrijpelijk dat hij wel is vertrokken na eigenlijk maar 3 jaar (1 compleet jaar revalideren tel ik dan niet mee) in 't eerste elftal.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ben ik niet met je eens hoor Twi. vd Vaart was nooit meer op het niveau gekomen bij Ajax dat ie in het begin had en nu bij HSV haalt. Er was zoveel gebeurd met hem, om hem heen, hij moest gewoon ergens helemaal opnieuw beginnen. Ik had het er ook niet supermoeilijk mee dat hij wegging en zeker niet omdat hij verkocht wilde worden en niet op een transfervrije manier weg wilde gaan.
Dat lijkt me niet, hij wil naar een ''grotere'' club, dit zit er denk ik achter:quote:Op woensdag 7 december 2005 14:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Laten we de jong nou gewoon een waardig afscheid geven. Ajax moet niet weer de fout ingaan door te zakelijk overkomen zodat hij in de toekomst nooit meer terugkomt. Hij komt over een jaartje of 5 terug met hangende pootjes wanneer hij al 2 jaar bankzitter is bij birmingham city.
Maar wat zou zn reden van vertrek nou kunnen geweest zijn? Misschien mede door het overlijden van zn vriend? andere omgeving enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |