Maar ik wil wel weten waar jullie afspreken.quote:
Fuck... daat gaat onze Orgie..quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Jullie dachten toch niet dat MB alleen kwam he?.
Eh... natuurlijk niet; ze zei toch al dat jij mee zou komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop dat Babette komtquote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... natuurlijk niet; ze zei toch al dat jij mee zou komen.![]()
Maar er moeten wel meer vrouwen komen, heur! En Cc, wat is dat voor slag-om-de-arm-gedrag met je "mocht ik toevallig in Amsterdam zijn"-mentaliteit?!![]()
! Do or do not. There is no try, BITCH!
((((((((!
Komt Tania?!?
Die heeft toch al gezegd dat ze niet kon?quote:
Mijn beste vriend, die ik vanaf juni niet meer heb gezien, is die week in Nederland. Dus hij heeft nét wat meer prioriteit dan een SHO meet. Maar misschien zijn we die dag wel in Amsterdam... en wil ik wel even een drankje meedrinken...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Zhenar het volgende:
Maar er moeten wel meer vrouwen komen, heur! En Cc, wat is dat voor slag-om-de-arm-gedrag met je "mocht ik toevallig in Amsterdam zijn"-mentaliteit?!![]()
! Do or do not. There is no try, BITCH!
((((((((!
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend, die ik vanaf juni niet meer heb gezien, is die week in Nederland. Dus hij heeft nét wat meer prioriteit dan een SHO meet. Maar misschien zijn we die dag wel in Amsterdam... en wil ik wel even een drankje meedrinken...
En verder: BEK HOUDEN!!!
Je bent wel lekker agressief laatste tijd. Daar gaat je imagequote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
En verder: BEK HOUDEN!!!
Misschien... maar laten we van het positieve uitgaanquote:Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeft toch al gezegd dat ze niet kon?![]()
Of was dat nog steeds "misschien"?![]()
De aap komt gewoon eindelijk uit de mouw!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
Je bent wel lekker agressief laatste tijd. Daar gaat je image
Oeeeh.. lekker kinkyquote:Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
De aap komt gewoon eindelijk uit de mouw!
Of, zoals mijn broer jaren terug plachte te zeggen: Uit het hok. Want heb jij ooit een aap uit een mouw zien komen?
Ik ben gewoon een enorme biatch.
Deze heeft Yeahinho speciaal voor me gemaaktquote:
Die van jou is zacht en donzig, Dizer.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:53 schreef Dizer het volgende:
Dizer
[afbeelding]
BVO
[afbeelding]
Goh.. echt apart hoor. Lijkt er totaal niet op!
Gelukkig dat smaken verschillenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:57 schreef Copycat het volgende:
Zacht en donzig is suf.
Fel en sprankelend is sexy!
Zacht en donzig is gay:quote:
Let op de tattoo op z'n kont. Een hartje, omdat 'ie daar graag geneukt wordt.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zacht en donzig is gay:
[afbeelding]
We hebben het dus over sex... ooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zacht en donzig is gay:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Let op de tattoo op z'n kont. Een hartje, omdat 'ie daar graag geneukt wordt.!
Al kidding aside: isn't that carebear the gayest thing you've ever seen???quote:
Damn.. ik zit op school.. anders had ik even gegoogled naar een echte gay bearquote:Op woensdag 7 december 2005 12:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Al kidding aside: isn't that carebear the gayest thing you've ever seen???![]()
Ik zal Christine eens polsenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Zhenar het volgende:
Maar er moeten wel meer vrouwen komen, heur!
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Jij gaat toch wel Irakees voor ons maken?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, waar gaan we uiteten in Amsterdam?
Italiaans, Grieks, Argentijns, GrillHouse of McDonalds?
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
Die gaat vast mee, wnt die wou Dizer zo graag eens zien
Aangezien mensen al lopen te miepen dat het doordeweeks moet omdat anders hun OV niet geldig is en een kaartje te duur is voorspel ik een Discount Pizzariaquote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, waar gaan we uiteten in Amsterdam?
Italiaans, Grieks, Argentijns, GrillHouse of McDonalds?
Ja is goed!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel Irakees voor ons maken?![]()
Niks mis met een discount pizzaquote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien mensen al lopen te miepen dat het doordeweeks moet omdat anders hun OV niet geldig is en een kaartje te duur is voorspel ik een Discount Pizzaria.
Cheap ass foodquote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niks mis met een discount pizza
Picollino's is cheap én tasty!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:33 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook naar Picollino'svoor 15 euries heb je een pizza + 2 biertjes
Als we met z'n allen roepen komt hij er vast wel uitquote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zacht en donzig is gay:
[afbeelding]
quote:
Op de Haarlemmerstraat toch? (en hebben ze niet nog een filiaal?)quote:Op woensdag 7 december 2005 12:47 schreef Dizer het volgende:Ken je Piccolino's? He is daar zooooooo cool
Hun Piccolino Kalzone is zoooo lekker... maar ook zoooo groot
En jij moet me niet meer zo laten schrikken!!!quote:
Ik ga altijd naar Piccolino's die in de Leidse Dwarsstraat of zo iets. Die ene straat achter het Leidse plein. Die met al die restauranten erin. Eerste wat je tegenkomt is recht een Australian en links een Mac. In die straat helemaal achterin op het hoekje aan de linkerkantquote:Op woensdag 7 december 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de Haarlemmerstraat toch? (en hebben ze niet nog een filiaal?)
Ging ik vroeger, in mijn Amsterdamse tijd, regelmatig eten. Vooral met een grote club een perfecte spot.
Aha, op de Haarlemmerweg zit er ook een. Die is volgens mij wel wat gezelliger dan die in die toeristenvreetschuurstraat.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ga altijd naar Piccolino's die in de Leidse Dwarsstraat of zo iets. Die ene straat achter het Leidse plein. Die met al die restauranten erin. Eerste wat je tegenkomt is recht een Australian en links een Mac. In die straat helemaal achterin op het hoekje aan de linkerkant
Is het echt vandezelfde eigenaar? Anders ga ik daar een keer lansquote:Op woensdag 7 december 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, op de Haarlemmerweg zit er ook een. Die is volgens mij wel wat gezelliger dan die in die toeristenvreetschuurstraat.
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij moet me niet meer zo laten schrikken!!!
[afbeelding]
Wel. Das toch die ene tent waar je elke pizza voor 5 euro krijgt?quote:
Rimini's is echt niet ranzigquote:Op woensdag 7 december 2005 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE.... Het is daar ranzig
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
Nieuwe nummer één Top 2000
GERECHTIGHEID
EINDELIJK
BABET (waar je ook zit), DEEL MEE IN DE VREUGDE
fuck off, de BMA is voor mij......quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Zhenar het volgende:
Mijn GJDA is pas compleet met een BMA erbij.![]()
OH MY GOD! Wat een bagger nieuws. Queen niet meer op 1quote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]HOERA
![]()
NIEUWE NR.1
EN IK HEB ER NIET EENS OP HOEVEN STEMMEN
Haarlemmerstraat bedoel ik, vanaf het station af gezien achteraan, aan de rechterkant.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
Is het echt vandezelfde eigenaar? Anders ga ik daar een keer lans
Eet al jaren in het toeristen steegje
Ja!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef Duiveltja het volgende:
Was wel een pisnichten actie van mij heh?
BOUDEWIJN ROCKS JA. SMOEL HOUWE JIJ.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
OH MY GOD! Wat een bagger nieuws. Queen niet meer op 1![]()
![]()
![]()
Hoe goed Boudewijn is, Queen is toch echt veel beterquote:Op woensdag 7 december 2005 13:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
BOUDEWIJN ROCKS JA. SMOEL HOUWE JIJ.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
MSN --> Niks Waar ben jij dan
SMS --> Niks Jij ook niet?
FoBo --> Niks Zie hierboven
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|