Deze heeft Yeahinho speciaal voor me gemaaktquote:
Die van jou is zacht en donzig, Dizer.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:53 schreef Dizer het volgende:
Dizer
[afbeelding]
BVO
[afbeelding]
Goh.. echt apart hoor. Lijkt er totaal niet op!
Gelukkig dat smaken verschillenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:57 schreef Copycat het volgende:
Zacht en donzig is suf.
Fel en sprankelend is sexy!
Zacht en donzig is gay:quote:
Let op de tattoo op z'n kont. Een hartje, omdat 'ie daar graag geneukt wordt.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zacht en donzig is gay:
[afbeelding]
We hebben het dus over sex... ooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zacht en donzig is gay:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Let op de tattoo op z'n kont. Een hartje, omdat 'ie daar graag geneukt wordt.!
Al kidding aside: isn't that carebear the gayest thing you've ever seen???quote:
Damn.. ik zit op school.. anders had ik even gegoogled naar een echte gay bearquote:Op woensdag 7 december 2005 12:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Al kidding aside: isn't that carebear the gayest thing you've ever seen???![]()
Ik zal Christine eens polsenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Zhenar het volgende:
Maar er moeten wel meer vrouwen komen, heur!
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Jullie dachten toch niet dat MB alleen kwam he?.
Jij gaat toch wel Irakees voor ons maken?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, waar gaan we uiteten in Amsterdam?
Italiaans, Grieks, Argentijns, GrillHouse of McDonalds?
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:24 schreef MissBliss het volgende:
Die gaat vast mee, wnt die wou Dizer zo graag eens zien
Aangezien mensen al lopen te miepen dat het doordeweeks moet omdat anders hun OV niet geldig is en een kaartje te duur is voorspel ik een Discount Pizzariaquote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, waar gaan we uiteten in Amsterdam?
Italiaans, Grieks, Argentijns, GrillHouse of McDonalds?
Ja is goed!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel Irakees voor ons maken?![]()
Niks mis met een discount pizzaquote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien mensen al lopen te miepen dat het doordeweeks moet omdat anders hun OV niet geldig is en een kaartje te duur is voorspel ik een Discount Pizzaria.
Cheap ass foodquote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niks mis met een discount pizza
Picollino's is cheap én tasty!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:33 schreef Dizer het volgende:
We kunnen ook naar Picollino'svoor 15 euries heb je een pizza + 2 biertjes
Als we met z'n allen roepen komt hij er vast wel uitquote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zacht en donzig is gay:
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |