Mja, gaat het óóit wel een ergens over hier?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vet groot. Goed idee, waar hebben we het eigenlijk over ? Ik kom niet eens naar die meet...
.
Eum, nou zo af en toe... als we het hebben over niet nader te noemen onderwerpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, gaat het óóit wel een ergens over hier?
quote:
Svenquote:
Ik al om 07.47 uur... met wekker... met snooze... met tegenzin...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
mogguh... was er al om 8 uur uit vandaag
Wel zonder wekker wakker geworden
Al word ik om 7 uur wakker. Zolang het is zonder wekker... dan heet dat bij mij: "uitslapen"quote:Op woensdag 7 december 2005 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik al om 07.47 uur... met wekker... met snooze... met tegenzin...
9 uur vind ik niet vroeg doordeweeksquote:
Wakker zonder wekker noem ik "verslapen". (Behalve in het weekend)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Al word ik om 7 uur wakker. Zolang het is zonder wekker... dan heet dat bij mij: "uitslapen"
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
Mag ik een warm welkom voor Tom_Tom-??
Maar ik wil wel weten waar jullie afspreken.quote:
Fuck... daat gaat onze Orgie..quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Jullie dachten toch niet dat MB alleen kwam he?.
Eh... natuurlijk niet; ze zei toch al dat jij mee zou komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Jullie dachten toch niet dat MB alleen kwam he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |