Veel langer dan ik in ieder geval. Op de Fok! 6-jaarsmeet was ik ook al de kleinste, op Danny naquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef Airelle het volgende:
[..]. Mwah... 1.83
. Laten we het niet erger maken dan het is...
Van mij wel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
Mag ik een warm welkom voor Tom_Tom-??
En ik tennis natuurlijk drie keer per weekquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Veel langer dan ik in ieder geval. Op de Fok! 6-jaarsmeet was ik ook al de kleinste, op Danny na
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
En ik tennis natuurlijk drie keer per week.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
En ik rook ook nog
Maar goed: ik heb 3 keer per week seks!
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Airelle het volgende:
[..].
Dan staan we ongeveer quite. Oh je rooktje zei je?.
Vet grootquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaen je bent vet groot, dus nee... laten we niet gaan vechten
Mja, gaat het óóit wel een ergens over hier?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vet groot. Goed idee, waar hebben we het eigenlijk over ? Ik kom niet eens naar die meet...
.
Eum, nou zo af en toe... als we het hebben over niet nader te noemen onderwerpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, gaat het óóit wel een ergens over hier?
quote:
Svenquote:
Ik al om 07.47 uur... met wekker... met snooze... met tegenzin...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
mogguh... was er al om 8 uur uit vandaag
Wel zonder wekker wakker geworden
Al word ik om 7 uur wakker. Zolang het is zonder wekker... dan heet dat bij mij: "uitslapen"quote:Op woensdag 7 december 2005 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik al om 07.47 uur... met wekker... met snooze... met tegenzin...
9 uur vind ik niet vroeg doordeweeksquote:
Wakker zonder wekker noem ik "verslapen". (Behalve in het weekend)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Al word ik om 7 uur wakker. Zolang het is zonder wekker... dan heet dat bij mij: "uitslapen"
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
Mag ik een warm welkom voor Tom_Tom-??
Maar ik wil wel weten waar jullie afspreken.quote:
Fuck... daat gaat onze Orgie..quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Jullie dachten toch niet dat MB alleen kwam he?.
Eh... natuurlijk niet; ze zei toch al dat jij mee zou komen.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Jullie dachten toch niet dat MB alleen kwam he?.
Ik hoop dat Babette komtquote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... natuurlijk niet; ze zei toch al dat jij mee zou komen.![]()
Maar er moeten wel meer vrouwen komen, heur! En Cc, wat is dat voor slag-om-de-arm-gedrag met je "mocht ik toevallig in Amsterdam zijn"-mentaliteit?!![]()
! Do or do not. There is no try, BITCH!
((((((((!
Komt Tania?!?
Die heeft toch al gezegd dat ze niet kon?quote:
Mijn beste vriend, die ik vanaf juni niet meer heb gezien, is die week in Nederland. Dus hij heeft nét wat meer prioriteit dan een SHO meet. Maar misschien zijn we die dag wel in Amsterdam... en wil ik wel even een drankje meedrinken...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Zhenar het volgende:
Maar er moeten wel meer vrouwen komen, heur! En Cc, wat is dat voor slag-om-de-arm-gedrag met je "mocht ik toevallig in Amsterdam zijn"-mentaliteit?!![]()
! Do or do not. There is no try, BITCH!
((((((((!
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend, die ik vanaf juni niet meer heb gezien, is die week in Nederland. Dus hij heeft nét wat meer prioriteit dan een SHO meet. Maar misschien zijn we die dag wel in Amsterdam... en wil ik wel even een drankje meedrinken...
En verder: BEK HOUDEN!!!
Je bent wel lekker agressief laatste tijd. Daar gaat je imagequote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
En verder: BEK HOUDEN!!!
Misschien... maar laten we van het positieve uitgaanquote:Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeft toch al gezegd dat ze niet kon?![]()
Of was dat nog steeds "misschien"?![]()
De aap komt gewoon eindelijk uit de mouw!quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
Je bent wel lekker agressief laatste tijd. Daar gaat je image
Oeeeh.. lekker kinkyquote:Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
De aap komt gewoon eindelijk uit de mouw!
Of, zoals mijn broer jaren terug plachte te zeggen: Uit het hok. Want heb jij ooit een aap uit een mouw zien komen?
Ik ben gewoon een enorme biatch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |