quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Black is beautiful, ain't it motherfucker!?!"
Wedden dat het meerendeel van de bezoekers van dat topic man is. Gewoon nieuwsgierigheid. Maar wat een slecht smaak zeg, ik kom nog wel met een post in dat topic terug van wat beter is. En dan lopen vrouwen te zeiken dat mannen alleen maar op domme belspelmeisjes vallen. Nou zij vallen ook op complete zeugkneuzen.quote:
Ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Wedden dat het meerendeel van de bezoekers van dat topic man is. Gewoon nieuwsgierigheid. Maar wat een slecht smaak zeg, ik kom nog wel met een post in dat topic terug van wat beter is. En dan lopen vrouwen te zeiken dat mannen alleen maar op domme belspelmeisjes vallen. Nou zij vallen ook op complete zeugkneuzen.
Ik vond de laatste bijdrage uit dat topic ook niet te versmaden andersquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens.![]()
Behalve dan die allereerste gozer in de OP. Wie kan die man nou niet mooi vinden?!
Doe dat dan ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Zet *hier* je onlinestatus op "online"
Kuttopic.:R
![]()
![]()
:R!!!!!!11
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3
[afbeelding]
Die voorste lijkt Filemon van BNN wel.
Mweh.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond de laatste bijdrage uit dat topic ook niet te versmaden anders![]()
Gelukkig is HeatWave niet zo'n iel scharminkel, anders zou ik nog aan je smaak gaan twijfelen.quote:
Aan mijn smaak twijfelen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig is HeatWave niet zo'n iel scharminkel, anders zou ik nog aan je smaak gaan twijfelen.![]()
Ik zal je maar op je woord geloven.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aan mijn smaak twijfelen?
Matthew Bellamy is tegenwoordig trouwens ook geen iel scharminkel meer
quote:
Nouquote:
Awwww...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou
Ik moet ook wel eens naar school hoor
Het woord 'college' krijg ik mijn bek niet uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |