Yo.quote:
Ik zou niet weten, ze werkt voor CNN, spreekt leuk in de ochtend hier. Verder weet ik haar naam daarom niet omdat het vroeg is, dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
Yo.
Wie is die chick in je usericon?
Ze kijkt alsof ze nog iets moet doorslikken.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten, ze werkt voor CNN, spreekt leuk in de ochtend hier. Verder weet ik haar naam daarom niet omdat het vroeg is, dan.
[afbeelding]
En ik komt net van t sporten, dus mn archief staat uit.
I don't care, ze ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze nog iets moet doorslikken.![]()
Leuk voorstel.quote:'Ieder huishouden vijf spaarlampen cadeau'
Geef ieder huishouden vijf spaarlampen cadeau. Dat is de oplossing die voormalig Milieu-minister Ed Nijpels (VVD) heeft voor een impasse tussen kabinet en parlement. Een meerderheid van het parlement, onder aanvoering van CDA-leider Maxime Verhagen, wil ieder gezin 35 euro geven, als tegemoetkoming in de gestegen energiekosten.
Minister Gerrit Zalm van Financiën ziet een dergelijke financiële vergoeding niet zitten. Hij dreigt zelfs zijn functie neer te leggen als de motie van coalitiegenoot CDA wordt aangenomen. Volgens Nijpels, tegenwoordig voorzitter van Milieu Centraal en Commissaris van de Koningin van Friesland, zouden vijf spaarlampen een perfect gebaar zijn. Niet alleen is de waarde van de lampen ongeveer 35 euro, daarbij levert het gebruik ervan een energiebesparing van nog eens 40 euro op. Of Zalm met deze oplossing wel kan leven, is niet bekend.
Morgen komt de directeur van de bonzo voorstellen om elk gezin drie zakken hondevoer te geven. Op die manier kunnen we nog wel even doorgaan.quote:
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_142612.htmlquote:Regering past gratis spaarlampenactie aan
e Vlaamse regering heeft vrijdag de wijzigingen aan de energiebonactie goedgekeurd. Dat is de actie waarbij de netbeheerders in 2004 en 2005 aan ieder gezin een gratis spaarlamp, spaardouchekop of energiemeter schonken.
De actie was geen eenduidig succes, onder meer omdat heel wat mensen de spaarlamp bij De Post moesten afhalen of omdat er maar één type spaarlamp werd verdeeld, die niet overal kon worden gebruikt. De netbeheerders zullen nu in mei 2006 per gezin een aantal kortingbonnen van vijf euro bezorgen, waarmee ze een spaarlamp naar keuze kunnen kopen. (dwm)
Een praktisch voorstel.. hoe eigenaardigquote:
quote:Op de honderdste verjaardag komt J.P. Balkenende langs bij Frits om zijn felicitaties te wensen.Zeg hedde gij niks beters te doen
quote:Bij de opening van een nieuwe jeugsopleiding van voetballers.Wat leuk dat jullie een oude zak als mij hebben uitgenodigd om e.e.a. een tintje te geven
Markante persoonlijkheid. Maar heerlijk down to earth.quote:De verslaggever van de telegraaf kwam lang op zijn 100-ste verjaardag.Die bloemen zijn zeker voor straks op mijn kist.
Man, op VA / VO (weet je vast wel wat dat is), werd hij voornamelijk gemeden. Hij was namelijk erg om een praatje verlegen, dus kwam je ook moeilijk van 'm af. Het was nou niet de meest charmante verschijning he?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Net ff in de kroeg gedoken en wat kranten zitten doornemen onder het genot van een leuk gesprek.
De bar-meiden waren weer in vorm vandaag.
Leuke quotes van mijnheer Frits Phillips
[..]
[..]
[..]
Markante persoonlijkheid. Maar heerlijk down to earth.
![]()
Monita Rajpal, mooie vrouwquote:Op woensdag 7 december 2005 23:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten, ze werkt voor CNN, spreekt leuk in de ochtend hier. Verder weet ik haar naam daarom niet omdat het vroeg is, dan.
[afbeelding]
En ik komt net van t sporten, dus mn archief staat uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |