muhahahahquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef nokwanda het volgende:
En toen waren er twee. Je was net iets sneller
Die heb je van mij gepiktquote:
jaloers?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
*zet er een potje lijm bij* Dan plakt het NOG beter
nee schat die is al heeeeeel oudquote:
dat is een teken dat je bewust wakker wordtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ok dan![]()
uhmm weet iemand de diepere (spirituele) betekenis als je telkens elke dag 14-14 12-12 21-21 11-11 enzo ziet als je op je digitale klok kijk
21:21 lol bewust wakkerworden?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat is een teken dat je bewust wakker wordt
Had ik ook al beantwoord.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:15 schreef Enyalius het volgende:
[..]
jaloers?
en ben nog niet op msn omdat:
1. ik zit nog niet op een eigen pc. moet deze delen met me pa, die me tevens in werkt
2. ik moet af en toe wel nog een beetje werken en rondlopen en doen. en cake eten en thee drinken.
veel verantwoordelijkheid en druk
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee schat die is al heeeeeel oud
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ok dan![]()
uhmm weet iemand de diepere (spirituele) betekenis als je telkens elke dag 14-14 12-12 21-21 11-11 enzo ziet als je op je digitale klok kijk
gebaseerd op watquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat is een teken dat je bewust wakker wordt
ik draag geen horlogequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mirage....
ow sorry
ik denk idd dat het komt omdat het meer opvalt.. hoevaak kijk je wel op je horloge ofzo dat je daarna weer moet kijken omdat je niet meer weet wat je zag... misschien zag je het onderbewust wel
Helloquote:
Koffie graag, en neem zelf ook watquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hello
Koffie? thee? Iets anders? Gebakje?
Ga zitten en relax![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |