Lijkt me ook!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De 14e heeft natuurlijk m'n voorkeur als het een vrij weekend is.
Bij Tante Rita.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Is het bij Sandman thuis?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont, ik heb laatst een sneeuwbal tegen haar ruit gegooid![]()
Ik meen me te herinneren dat het dit jaar allemaal vrij vroeg was ivm WK...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Heel januari is toch een vrije voetbalmaand voor amateurs qua competitie Sandman?
snel maar een andere smoes verzinnen danquote:Op woensdag 7 december 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Opvallend vroeg, hoofdklasse start pas weer begin februari.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Blumchen het volgende:Dit keer wil ik er zeker bij zijn!!!
oh dan kan ik thuis blijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Blumchen het volgende:Dit keer wil ik er zeker bij zijn!!!
In dat geval verzet ik misschien die geplande begrafenissen wel even.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Blumchen het volgende:Dit keer wil ik er zeker bij zijn!!!
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef VoreG het volgende:
heb ik al gezegd dat 14 januari helemaal geen goede datum is!
Maar dat gebeurt dan dus alleen wanneer Pfaf ook komtquote:Op donderdag 8 december 2005 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Als mitt komt, dan kom ik ook.
Pff doe moeilijk... het is graag of niet, ben je bang dat je geen vriendjes kan maken ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef zjroentje het volgende:
En ik.
Dude.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Pff doe moeilijk... het is graag of niet, ben je bang dat je geen vriendjes kan maken ofzo![]()
dan hoop ik dat "de Tolk" ook komtquote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Zjroentje in gesprek met pascal, dat heeft pas charme
jajajajaj ok, maar er zijn wel mensen die hun eigen aanwezigheid laten afhangen van anderen. Ik bedoel... na een paar bier maakt dat toch niks meer uit hequote:Op donderdag 8 december 2005 12:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dude.Dit was gewoon ff inside humor.
En natuurlijk ben ik niet te verstaan Suijk. Dat is natuurlijk de charme.
Proest!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan hoop ik dat "de Tolk" ook komt
Dan ben jij zelfs te pruimen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
bedoel... na een paar bier maakt dat toch niks meer uit he![]()
![]()
Jullie allemaalquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie allemaal
Zeker als we weer naar een café gaan waar geen vbl wedstrijd is
en geen messen...
Dat krijg je met die kut-limbos!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef Suijk het volgende:
Maar zjroentje is niet te verstaan.
eendje, dan krijg je je eendjequote:Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
Adres en route:
hier te vinden
ga je niet weer met vage mannen zoenen??quote:
nope, mijn lief is niet vaag!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je niet weer met vage mannen zoenen??
quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 23:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nope, mijn lief is niet vaag!
kom je ook??
* benieuwd is*quote:Op donderdag 8 december 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan zal ik jou ook ergens mee verrassen
niet weer je mes toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben helemaal niet vaagquote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je niet weer met vage mannen zoenen??
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
Armen alvast gaat inzwachtelen tegen Bloemenbeten.
Dat was op een andere meet zandje!quote:
Ok, ik kom niet meerquote:Op donderdag 8 december 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Is that a promisequote:
Ik kan er natuurlijk nog es over nadenkenquote:
Er is drank er is water, het is dichtbij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef Vom het volgende:
Aah d'r is weer een meet.
Misschien heb ik deze keer wel een keer tijd.
quote:
Sta ik er ook op?quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb een verlanglijstje, als die mensen komen, kom ik ook
Als ik jou op mijn lijstje zet, mag ik dan op jouw lijschtje?quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
* D1 datum in agenda noteertquote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk, iedereen is welkom.
En wie staan daar op?quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
Welke datum, is nog niets zeker natuurlijkquote:
Ik ben je vergetenquote:Op zondag 11 december 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:
Vorige keer stond ik ook nog op je lijstje.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef SCH het volgende:
Op mijn lijstje staan mensen die ik nog nooit heb gezien.
Verder is er een lijstje (B) van mensen die ik graag weer wil zien
en lijstje C van mensen die niet hoeven te komen wmb.
A is natuurlijk Noca en Clauwhee vooral
B is Franky en Sandman voorop
C is Dutchgooner voorop
jij was dan ook op de vorige meetquote:Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
ik heb duidelijk niet genoeg indruk gemaakt op SCH
Insgelijksquote:Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
ik heb duidelijk niet genoeg indruk gemaakt op SCH
quote:
meld*quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef D1 het volgende:
Zijn betrekkelijke newbee's ook welkom?
woon dan toch nog in Breukelen
Oké, zet ik bij die meet ook een nieuw gezicht op.quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Is altijd leuk, nieuwe gezichten.
dealquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:42 schreef VoreG het volgende:
Ik knip mn kop wel half kaal
Okee, ik neem wel genoegen met plaats 3 op de B-lijst hoorquote:Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef SCH het volgende:
Verder is er een lijstje (B) van mensen die ik graag weer wil zien
B is Franky en Sandman voorop
ben je mij ook vergeten, of wil je me niet meer zien om je (en N.) tegen jezelf te beschermen ?quote:
Ik neem wel mijn lief meequote:
Dan alweerquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar dan kan de helft weer niet omdat het een speeldag is voor het amateurvoetbal...
quote:
Als jij voldoende messen meeneemt, kan er iets aan gedaan worden.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij voldoende messen meeneemt, kan er iets aan gedaan worden.
krijg ik weer dat kratje nietquote:
waaromquote:
Waarom? We schuiven gewoon alles bij elkaar, ging vorige keer ook goedquote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef Gollemrulez het volgende:
als de datum bekend is dan wel ff een tafel reserveren he
Maar het werd er niet minder gezellig opquote:Op woensdag 14 december 2005 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar toen moesten we rond zessen ergens anders naartoe.
Het eten daar was in ieder geval beter dan bij Mick O'Connels.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:42 schreef dndiek het volgende:
Maar het werd er niet minder gezellig op
al haar vriendjes komen van FOK, dat weet je toch welquote:Op woensdag 14 december 2005 04:21 schreef rubbereend het volgende:
maar Bloem zit jouw vriendje eigenlijk wel op Fok! ?
daarom heb ik nog hoopquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al haar vriendjes komen van FOK, dat weet je toch wel
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al haar vriendjes komen van FOK, dat weet je toch wel
Dat vraag ik me nu ook afquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:23 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer is het nou?
Hier nog éénquote:
Veel plezier vandaag dan maarquote:
Ook afvraagtquote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef ErikT het volgende:
Lijkt me wel weer eens lachen. Ik denk dat ik dit keer ook eindelijk weer eens kan.
Dat weet jij nog best welquote:
Tip: George Best.quote:
Dat weet jij niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Had je al schaamhaar?
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef ErikT het volgende:
Player!
Initiator: prik een datum.quote:Op zondag 18 december 2005 09:15 schreef Eilanden het volgende:
Is er al een definitieve datum gekozen? Wat Erik al eerder aangaf... er moet gewoon een beslissing over een datum genomen worden
ach ja misschien als ik eens tijd heb dan wil ik natuurlijk wel eens alle illustere figuren van VBL eens ontmoetenquote:
dan heb ik een verjaardagquote:
Go your gang!quote:
Hoe moet datquote:
quote:
Misschien kunnen we het maar beter aan mensen met iets meer poll-ervaring over latenquote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Suijk het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi Hier misschien?
Ik krijg nog knaken van je idd.quote:Op zondag 18 december 2005 00:04 schreef ErikT het volgende:
Dank je. Lijkt me ook weer eens lachen. Neem ik dit keer geld mee
Je lult!quote:Op maandag 19 december 2005 15:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik krijg nog knaken van je idd.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij kun je het beter doen als de vogels weer fluiten of zo. FA cupfinal oid.
Ik kom denk ik niet, zodat er voor een volgende meet toch iets exclusiefs overblijftquote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Januari is te snel, het moet een beetje exclu blijven.
Ik ookquote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook voor een maandje of twee later ofzo.
Dat was ook traditioneel de eerste VBL-meet. Ergens in het voorjaar.quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij kun je het beter doen als de vogels weer fluiten of zo. FA cupfinal oid.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was ook traditioneel de eerste VBL-meet. Ergens in het voorjaar.![]()
Ik heb toendertijd je eten betaald.quote:
Precies, nachtelijk avontuur van maken. Kijken wie er blijft staan en kijken wie er wegrent bij een knokpartij met marokkanen enzo.quote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
En waarom niet gewoon savonds ipv fuckings zaterdagmiddag.
Och, ben geen hooligan en nooit geweesj, maar mensen moeten niet aan mensen komen waar mee uit ben op dat moment .... dus we staan al op tweequote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies, nachtelijk avontuur van maken. Kijken wie er blijft staan en kijken wie er wegrent bij een knokpartij met marokkanen enzo.
Shit hee, zou best kunnen ja. Betaal ik volgende keer jouw eten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd je eten betaald.Lang geleden hè?
tegenwoordig wordt er wel in een sterrenrestaurant gegetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Shit hee, zou best kunnen ja. Betaal ik volgende keer jouw eten.
Bluezz vond haar mandje fish & chips erg lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt er wel in een sterrenrestaurant gegeten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bluezz vond haar mandje fish & chips erg lekker
Mijn "make no miSteak" was wel erg lekker, en de "zalmanders" ofzoiets, pasta met zalm, scheen ook wel goed te zijn![]()
Mocros rammenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies, nachtelijk avontuur van maken. Kijken wie er blijft staan en kijken wie er wegrent bij een knokpartij met marokkanen enzo.
quote:
Ethiopische snackbarquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz neemt nooit meer fish en chips
Next time ga ik weer aan de overkant
Bij de ethiopische snackbar
Ik zou spontaan naar de meet komenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Jij bent ineens een stuk leuker!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ethiopische snackbar![]()
Daar is een grote portie patat toch 4 frietjes .... of is dat nou bij de Somalische
nemen we samen een visje?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Eens met Eend.
Maar dan zonder fisch en tjipsch
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
ik weet niet eens meer wat ik gegeten had
Ja, jijquote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
dat is meestal met mensen die dronken zijn, weet je nog wel dat je tegen de kerk hebt gepist ?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is meestal met mensen die dronken zijn, weet je nog wel dat je tegen de kerk hebt gepist ?
Ja tot tweemaal toequote:Op woensdag 21 december 2005 19:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is meestal met mensen die dronken zijn, weet je nog wel dat je tegen de kerk hebt gepist ?
7/1 kunnen Bluezz en ik sowieso niet, dus maak er inderdaad maar 14/1 van.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef LiverpoolFC het volgende:
Als het de 14/1 is kom ik heel misschien ook langs..
Nou dan moeten we maar eerder een meet organiseren. Noem een tijd en plaats zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:12 schreef popolon het volgende:
He verdikkie, ben ik net weer weg uit Nederland.
Worden weer pittige voetbaldiscussies.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:09 schreef MissBliss het volgende:
Als HW gaat, kom ik misschien wel mee
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:00 schreef Eilanden het volgende:
Is er al een definitieve datum?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:12 schreef Eilanden het volgende:
En Franky ... jij moet gewoon sowieso weer eens een keertje komen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:16 schreef SCH het volgende:
Als het op de 14e is, kan ik persoonlijk Noca en Clauw mee terug sjorren uit Groningen waar we de 13e in de Guldenborg spelen.
Waarom zou ik naast jou gaan zitten?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:45 schreef SCH het volgende:
Zitten rond SCH gegroepeerd
Suijk
Bjoro
ErikT
Gollemrulez
Vaduz
Da_Sandman
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
14 januari? Dan ben ik er niet
Geen smoesjes voor Noca en Clau dit keer ..... gewoon komen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
lijkt mij erg leuk als Noca en Clauw inderdaad ook komen
het valt vies tegen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef raptorix het volgende:
Ik kom alleen als ik mag tongen met sch, die gast ownt me zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |