Lijkt me ook!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De 14e heeft natuurlijk m'n voorkeur als het een vrij weekend is.
Bij Tante Rita.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Is het bij Sandman thuis?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont, ik heb laatst een sneeuwbal tegen haar ruit gegooid![]()
Ik meen me te herinneren dat het dit jaar allemaal vrij vroeg was ivm WK...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Heel januari is toch een vrije voetbalmaand voor amateurs qua competitie Sandman?
snel maar een andere smoes verzinnen danquote:Op woensdag 7 december 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Opvallend vroeg, hoofdklasse start pas weer begin februari.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Blumchen het volgende:Dit keer wil ik er zeker bij zijn!!!
oh dan kan ik thuis blijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Blumchen het volgende:Dit keer wil ik er zeker bij zijn!!!
In dat geval verzet ik misschien die geplande begrafenissen wel even.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:42 schreef Blumchen het volgende:Dit keer wil ik er zeker bij zijn!!!
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef VoreG het volgende:
heb ik al gezegd dat 14 januari helemaal geen goede datum is!
Maar dat gebeurt dan dus alleen wanneer Pfaf ook komtquote:Op donderdag 8 december 2005 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Als mitt komt, dan kom ik ook.
Pff doe moeilijk... het is graag of niet, ben je bang dat je geen vriendjes kan maken ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef zjroentje het volgende:
En ik.
Dude.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Pff doe moeilijk... het is graag of niet, ben je bang dat je geen vriendjes kan maken ofzo![]()
dan hoop ik dat "de Tolk" ook komtquote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Zjroentje in gesprek met pascal, dat heeft pas charme
jajajajaj ok, maar er zijn wel mensen die hun eigen aanwezigheid laten afhangen van anderen. Ik bedoel... na een paar bier maakt dat toch niks meer uit hequote:Op donderdag 8 december 2005 12:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dude.Dit was gewoon ff inside humor.
En natuurlijk ben ik niet te verstaan Suijk. Dat is natuurlijk de charme.
Proest!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan hoop ik dat "de Tolk" ook komt
Dan ben jij zelfs te pruimen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
bedoel... na een paar bier maakt dat toch niks meer uit he![]()
![]()
Jullie allemaalquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie allemaal
Zeker als we weer naar een café gaan waar geen vbl wedstrijd is
en geen messen...
Dat krijg je met die kut-limbos!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef Suijk het volgende:
Maar zjroentje is niet te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |