abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33058601
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ook als deels ervaringsdekundige
Maar ik vraag me af Truth uberhaupt de plek is.
En dat is te danken aan Baajguardian. Met zo´n globale post voel je duidelijk op je tenen aan dat dit discussie alle kanten op gaat.
Verwijderd door Admin.
  woensdag 14 december 2005 @ 00:13:27 #152
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33060453
ik heb tot nu toe zeer weinig postieve ervaringen gehad met moslims...helaas...maar goed ik weet dat het niet aan mijzelf ligt dus jammer maar helaas
  woensdag 14 december 2005 @ 08:17:56 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33064400
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef Speed-Addicted het volgende:
Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweld

En jawel... ook in Australie hebben Moslims de autochtone bevolking tegen zich in het harnas gejaagd.

Nee moslims kunnen prima leven in een westerse samenleving, hier wederom het bewijs
wie zegt dat het de moslims hun schuld is?
persoonlijk denk ik dat het door het klimaat dat door de regering gevormd word komt
(die graaft zich als een zootje strand-duitsers in en roept met vingertje wijzend naar de moslimbevolking , amerika achterna)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 14 december 2005 @ 08:18:54 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33064405
maargoed , proficiat hoor dat de westerse wereld graag ww2 in een ander jasje wil voeren
zoveel haat , zoveel paniek

sneue zaak

miischien nog wat moslims die er iets over kwijt willen?
(in het algemeen)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_33064961
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:20 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

En dat is te danken aan Baajguardian. Met zo´n globale post voel je duidelijk op je tenen aan dat dit discussie alle kanten op gaat.
Nee hoor. Was gewoon het gevolg van associaties die uiteindelijk alle kanten op gaan.

moslims---->Fortuyn en jonge marokkanen----> misbruik.
Maar is gewoon geen truth ding meer. Vandaar dus. Had niks met Baaj te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 14 december 2005 @ 14:19:26 #156
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33071755
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef Speed-Addicted het volgende:
Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweld jawel... ook in Australie hebben Moslims de autochtone bevolking tegen zich in het harnas gejaagd.
Nee moslims kunnen prima leven in een westerse samenleving, hier wederom het bewijs
Wie zegt dat die libanezen die de aanleiding waren voor de rellen moslims waren ? het kunnen net zo goed libaneze christenen , phalangisten of joden zijn.. Het feit dat ze libanon verlaten hebben wijst bovendien zeer sterk daarop..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')