En dat is te danken aan Baajguardian. Met zo´n globale post voel je duidelijk op je tenen aan dat dit discussie alle kanten op gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook als deels ervaringsdekundige![]()
Maar ik vraag me af Truth uberhaupt de plek is.
wie zegt dat het de moslims hun schuld is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef Speed-Addicted het volgende:
Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweld
En jawel... ook in Australie hebben Moslims de autochtone bevolking tegen zich in het harnas gejaagd.
Nee moslims kunnen prima leven in een westerse samenleving, hier wederom het bewijs
Nee hoor. Was gewoon het gevolg van associaties die uiteindelijk alle kanten op gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:20 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
En dat is te danken aan Baajguardian. Met zo´n globale post voel je duidelijk op je tenen aan dat dit discussie alle kanten op gaat.
Wie zegt dat die libanezen die de aanleiding waren voor de rellen moslims waren ? het kunnen net zo goed libaneze christenen , phalangisten of joden zijn.. Het feit dat ze libanon verlaten hebben wijst bovendien zeer sterk daarop..quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef Speed-Addicted het volgende:
Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweld jawel... ook in Australie hebben Moslims de autochtone bevolking tegen zich in het harnas gejaagd.
Nee moslims kunnen prima leven in een westerse samenleving, hier wederom het bewijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |