quote:Police in Sydney will be given tough new powers to crack down on rioters who have rampaged through the city's southern beachside suburbs for two nights, New South Wales state leader Morris Iemma announced Tuesday.
"New South Wales parliament will be recalled for a special emergency sitting on Thursday morning to provide police with extra powers to deal with criminals and thugs who are causing disturbances across our city," Iemma told reporters.
Misschien omdat het begrijpelijker is aangezien de situatie hier ook die kant opgaatquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Wat mij opvalt aan Fok! is hoeveel afkeur er was voor de rellen in Frankrijk (waar Islamieten de grootste boosdoeners waren) en hoeveel verdediging er is voor de rellen in Australie (waar blanke Australiers de grootste boosdoeners zijn.)
welkom op fok!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Wat mij opvalt aan Fok! is hoeveel afkeur er was voor de rellen in Frankrijk (waar Islamieten de grootste boosdoeners waren) en hoeveel verdediging er is voor de rellen in Australie (waar blanke Australiers de grootste boosdoeners zijn.)
"nazi's"..... right das wel makkelijk ja om het meteen op racisme te gooienquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef punkjunk het volgende:
ik werd misselijk toen die beelden op het NOS net waren. wat een stelletje nazi's zijn dat daar zeg.
'This is OUR country. You are NOT welkom, so get outta here'quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
"nazi's"..... right das wel makkelijk ja om het meteen op racisme te gooien
Je vangt een familie op in je huis, de zoon daarvan verkracht eerst je zus, daarna maakt ie je hond af en slaat ie je moeder, dan roep jij ook van ROT OP UIT ME HUIS, je bent NIET meer welkom! de familie kiest elkaars kant, dan wil je ook de hele familie weghebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
'This is OUR country. You are NOT welkom, so get outta here'
dat klinkt erg, ehm, welkom, of niet?
heb jij die beelden van die tientallen mensen op het strad, getoogd in Australische vlaggen, schreeuwend over de onrechtigheid die het door hun voorouders veroverde en verdigde Australië niet gezien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Idd, een stel Aussies in elkaar stampen van buitenlandse komaf terwijl er nog geeneens zekerheid is over wie nu de daders zijn.
En al mochten het wel allochtonen zijn dan rechtvaardigd zo'n lynchparij nog niets.
Down-Under zijn ze duidelijk op hun achterhoofd gevallen.
Ja, tuurlijk joh, blanken zijn weer de grootste boosdoeners.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Mij viel het juist op dat vele mensen hier de rellen in Parijs probeerde goed te pratenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Ach ja...die frustratie van die stoute autraliers is nergens op gebaseerd...die arabieren daar zijn allemaal onschuldige slachtoffers...die strandwacht is ook in elkaar geslagen door als arabier verklede australiers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Het ging er erg hard aan toe ja..quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef punkjunk het volgende:
ik werd misselijk toen die beelden op het NOS net waren. wat een stelletje nazi's zijn dat daar zeg.
Tenminste niet dat slappe geouwehoer van Howard. Die draaide er op z'n Balkenende's omheen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die kutarabieren ook altijd...kunnen nooit wachten met het schreeuwen van dat soort dingen totdat ze de boel echt in handen hebben...beetje dom.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach jah, die 2 stoute vrouwen en een aantal arabische kinderen die onschuldig over het strand liepen hadden het gemunt op de 5000 lieve schattige blanke bevolking met pluizige nazi tatto's op een nek en rug. Die stoute vrouwen toch, het was welverdiend dat ze daar in elkaar geslagen werden, net als die kinderen overigens.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:48 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach ja...die frustratie van die stoute autraliers is nergens op gebaseerd...die arabieren daar zijn allemaal onschuldige slachtoffers...die strandwacht is ook in elkaar geslagen door als arabier verklede australiers.
Arme arme arabieren...overal waar ze komen ontstaan er problemen...en het is hen nooit verwijtbaar.
Ach ja...wederom is de arabier niets verwijtbaar...die komt alleen maar en daar ontstaat ellende.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Een incompetente overheid, dat zit erachter, niets meer niets minder. (En natuurlijk dwaze mongolen aan weerszijde). Maar inderdaad maartena het valt op een gegeven moment wel op, immers toen stelde dezelfde mensen die nu het blanke tuig verdedigd dat het toen WEL aan de relschoppers lag en dat er geen andere achterliggende oorzaken waren.
Jep, kijk maar naar Amerika, de bekendste rassenrellen in LA natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef McCarthy het volgende:
face it: de multiculturele samenleving is een wankel iets wat gemakkelijk fout kan gaan. Voorbeelden te over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |