Nee, niet nors! Streng doch rechtvaardig! En 't is immers feestquote:Op maandag 5 december 2005 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Sinterklaas hoort streng en nors te zijn. [afbeelding]. En niet zo'n dikke giechelnicht als de kerstman..
2 x het zelfde is not donequote:Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef Stroekie het volgende:
Wederom een nieuw topic begonnen
vol met onzin en zo onbezonnen
Daarom snel hier met posten even bijwezen
en daarna de vorige maar gaan teruglezen
De posts vliegen weer om mijn oren
Maar dat is alleen maar goed, als d'r veel mensen bij ons Fok HOMO topic willen horen
laat jullie nu weer even met rust
tot ik in de keuken ben uitgeklust
Een Sint kan niet streng genoeg zijn tegenwoordig, met al die kutkinderen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, niet nors! Streng doch rechtvaardig! En 't is immers feest![]()
je loopt achter, het moet alweer een Xbox 360 zijnquote:Op maandag 5 december 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een Sint kan niet streng genoeg zijn tegenwoordig, met al die kutkinderen. [afbeelding].
"Ik wil een Xbox! Ik wil een Xbox! Ik wil een Xbox!"*krijs, blèr, gil*
Niks ervan! De roe kun je krijgen!![]()
.
.
Ik bedoelde ook die 360.quote:Op maandag 5 december 2005 19:17 schreef davidov het volgende:
[..]
je loopt achter, het moet alweer een Xbox 360 zijn![]()
zie al die zielige kindjes al die om een 360 vroegen en van hun duffe ouders een "oude xbox" krijgen
kindjes: "wat is dit voor sjit...eh ouwe, ken je niet lezen man!"
![]()
Maar de Sint telt dan ook tal van levensjarenquote:Op maandag 5 december 2005 19:09 schreef Stroekie het volgende:
Sint was dus want ongeduldig
en voelt zich wel wat schuldig
post hier twee maal op een rij
en daar was geen enkele nieuwe letter bij
bericht maar in de edit genomen
en daar is dan deze onzin uit voortgekomen
Xbox "OUD"?????quote:Op maandag 5 december 2005 19:17 schreef davidov het volgende:
[..]
je loopt achter, het moet alweer een Xbox 360 zijn![]()
zie al die zielige kindjes al die om een 360 vroegen en van hun duffe ouders een "oude xbox" krijgen
kindjes: "wat is dit voor sjit...eh ouwe, ken je niet lezen man!"
![]()
duhquote:
pffff over duur gesproken :-/quote:
TheaterMang3l.quote:Op maandag 5 december 2005 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg TheaterMama!
Wilde gij de vollegende keer gewoon uitlogge op mijn PC?!!
Ik zat op fok nog onder jouw naam!
En ..... wil je ook m'n MSN uitzetten?
Al die berichtjes met "Waarom zeg je niks terug?"
Correctiepiet is al aan het werkt geweestquote:
dreamcastquote:Op maandag 5 december 2005 19:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vind m'n dreamcast nog altijd ultramodern![]()
Heerlijke appeltaart op zijn tijdquote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaan we nou recepten uitwisselen?.
Mja, het ding claimt tot 4x sneller te zijn dan een conventionele oven. Maar ik heb geen idee wat ik nu dan moet met de baktijden in recepten...quote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaan we nou recepten uitwisselen?.
'k heb ook 'n Master system en Megadrivequote:
Delen door vier dusquote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het ding claimt tot 4x sneller te zijn dan een conventionele oven. Maar ik heb geen idee wat ik nu dan moet met de baktijden in recepten....
Hoeft niet, een heteluchtoven is ook sneller dan een gewone elektrische oven.quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Delen door vier dus![]()
![]()
-edit- ehm, trouwens, bedenk ik me net, dat ding is gewoon 4 maal sneller op temperatuur (ik neem ook aan dat 'ie wel aangeeft dat 'ie op temperatuur is)
Dus die baktijden gelden nog steeds gewoon, hoor.
megadrive heb ik ook nog, mn 1e en tevens op 1 na laatste consolequote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb ook 'n Master system en Megadrive
Maar 'k ga niet m'n hele verzameling consoles/computers opnoemen
Oh? Zou het? Ik denk het eigenlijk niet...quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Delen door vier dus![]()
![]()
-edit- ehm, trouwens, bedenk ik me net, dat ding is gewoon 4 maal sneller op temperatuur (ik neem ook aan dat 'ie wel aangeeft dat 'ie op temperatuur is)
Dus die baktijden gelden nog steeds gewoon, hoor.
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Leve de Sint.
http://members.home.nl/jan.pieter/oven1.jpg
Nu nog iets anders dan een printerdoos om 'm op te zetten.
Gewoon uitproberen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh? Zou het? Ik denk het eigenlijk niet...
Lasagne of mousaka moet volgens 't boekje 30 minuten in een voorverwarmde oven. En ook een hele kip zou in 30 minuten klaar moeten zijn, en een pizza in 6 minuten...
*stopt Dennis' hoofd in de oven en zet knop op HOOG*quote:Op maandag 5 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Typisch een vrouw. Heerlijk practisch..
Goh, toevalligquote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie heeft zomaar van de Sint een Nintendo DS met Mario Kart gekregen
past dar toevallig geen rocky meid in?!quote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Leve de Sint.
http://members.home.nl/jan.pieter/oven1.jpg
Nu nog iets anders dan een printerdoos om 'm op te zetten.
Harder fluiten, ik sliep al langquote:Op maandag 5 december 2005 01:01 schreef wonderer het volgende:
*fluit en vraagt zich af waar in Veenendaal Angahbar woont*
Nee dankje..quote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat moet je tegen wonderer zeggen!!! dat moet zij wat leuks verzinnen
oh nee hé!! word weer slapen metquote:Op maandag 5 december 2005 20:56 schreef creno het volgende:
de sint was mijn goed gezind
ik hoefde maar te gapen
en de sint zag dat hij Ryan_R nog een nachtje liet slapen
euhmmm, ik was het eigenlijk niet echt van plan. Ik ben niet zo'n hondenfan eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goh, toevalligGa je nou ook nog Nintendogs kopen/krijgen?
quote:Op maandag 5 december 2005 02:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk tussen de gereformeerden, maar volgens recentelijk onderzoek blijkt daar de homotollerante hoger dan in de grote 4 steden
Ik ben niet bepaald een zichtbare homo (ik heb mijn directe collega's enkele maanden voor de gek gehouden, en de dames op de marketingafdeling naast ons hebben nog steeds niets in de gaten). Dus reacties lok ik niet echt uit.quote:Op maandag 5 december 2005 02:06 schreef wonderer het volgende:
Nou, met al die allochtonen hier weet ik het niet. Maar daar kunnen SJ en Ang vast meer over vertellen. Ik ken weinig Veenendalers.
Nee hoor, dat lijkt alleen maar zoquote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
[..]
Joehoe. Dat klinkt wel een beetje nichterig, hè?[/sub]
Ga maar vast me je k... oh wacht, jij bent Vlarp.quote:
Oeh, ook al zo lekker dichtbijquote:Op maandag 5 december 2005 21:05 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Harder fluiten, ik sliep al lang.
Ik woon in de componistenbuurt. Hoezo? Wou je een Veenendaal-meet organiseren bij mij thuis?
En het is AnGabhar, Iers voor 'de Steenbok'.
Goed idee, de douche van mijn maatje lekte nog steeds dus ik heb het zonder gedaan vandaag.quote:
Een douche hóórt toch te ehm... lekken als je eronder staat?quote:Op maandag 5 december 2005 21:18 schreef wonderer het volgende:
Goed idee, de douche van mijn maatje lekte nog steeds dus ik heb het zonder gedaan vandaag.
laat maar eens een foto van je zien..... dan zullen we wel eens oordelen, veel homo's denken dat je het niet aan ze ziet terwijl ze met hun chanel tasje op schoot, hun lipgloss opdoenquote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef AnGabhar het volgende:
Ik ben niet bepaald een zichtbare homo (ik heb mijn directe collega's enkele maanden voor de gek gehouden, en de dames op de marketingafdeling naast ons hebben nog steeds niets in de gaten). Dus reacties lok ik niet echt uit.
Joehoe. Dat klinkt wel een beetje nichterig, hè?[/sub]
Okee, okee. De afvoer van de douche lekte.quote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een douche hóórt toch te ehm... lekken als je eronder staat?
KROM LIG IK ER VANquote:Op maandag 5 december 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Het zit gewoon muzikaal goed in elkaar, die CD, lekkere arrangementen..
#.. ik zag je staan, met een banaan, en ik hield van jou ..#
Hmmm, ik heb daar een veel leukere versie van. Iets vlotter en melodieuzer gezongen. Hebben wij verschillende cd's?quote:Op maandag 5 december 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Het zit gewoon muzikaal goed in elkaar, die CD, lekkere arrangementen..
#.. ik zag je staan, met een banaan, en ik hield van jou ..#
Speciaal voor jou dan, een dubbelzinnig liedje.quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef keizerpinguin het volgende:
KROM LIG IK ER VAN![]()
en niet omdat ik die banaan op een bepaalde plek wilde hebben!!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
Wie riep daar op uiterst nichterige wijze joehoe?
Jij hebt dan waarschijnlijk de (originele) cabaret-versie?quote:Op maandag 5 december 2005 21:38 schreef AnGabhar het volgende:
Hmmm, ik heb daar een veel leukere versie van. Iets vlotter en melodieuzer gezongen. Hebben wij verschillende cd's?
Die andere Veenendalerquote:Op maandag 5 december 2005 21:40 schreef Sunjammer het volgende:
Wie riep daar op uiterst nichterige wijze joehoe?
Nou ja, ik heb geen idee welke kleur de cd heeft. Ik heb hem ook maar van het internet gepluktquote:Op maandag 5 december 2005 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt dan waarschijnlijk de (originele) cabaret-versie?
Dit is van: Herman Finkers - Zijn minst beroerde liedjes.
De oranje CD alles in het Nederlands, en de rooie CD dezelfde liedjes in het Twents.
Mooi boekje erbij enzo..
In de context.quote:Op maandag 5 december 2005 21:45 schreef AnGabhar het volgende:
Nou ja, ik heb geen idee welke kleur de cd heeft. Ik heb hem ook maar van het internet geplukt.
Maar ik kan hem zo snel niet meer vinden op het net, en ik heb ook nergens een plekje over om hem ongemerkt neer te zetten voor jullie...
Time Square.quote:Op maandag 5 december 2005 21:46 schreef creno het volgende:
we gaan de jaarwisseling vieren in Londen
iemand suggesties waar we moeten zijn met oud&nieuw ?
Nee, alleen het Bananenlied van de Boswachters.quote:Op maandag 5 december 2005 21:51 schreef AnGabhar het volgende:
Dat wassem!
Hebt u toevallig het bananenlied van Drs. P ook nog?
Dat weet ik. Maar daar moet je zijn met Oud en NIeuw. Dat Creno naar London gaat, kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 5 december 2005 21:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das amerka, new york..................... domme gans!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar moet je zijn met Oud en NIeuw. Dat Creno naar London gaat, kan ik ook niks aan doen.
Dan zijn er dus 2 opties beschikbaarquote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar moet je zijn met Oud en NIeuw. Dat Creno naar London gaat, kan ik ook niks aan doen.
Hm, ik heb van drs. P:quote:Op maandag 5 december 2005 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, alleen het Bananenlied van de Boswachters.
Van Drs. P. heb ik slechts de Aarbeienwals, Ananas, Knolraap, lof, schorseneren en prei, en Sla.
Of ze blijven in hun hotelkamer en zorgen voor vuurwerk in bed.quote:Op maandag 5 december 2005 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zijn er dus 2 opties beschikbaar
Of Creno weet de piloot te overtuigen om even door te vliegen, dus niet landen op Heathrow maar op JFK en anders toch gewoon aansluiten bij de andere Engelsen op Trafelger square
quote:Op maandag 5 december 2005 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb van drs. P:
<knip>
Nou zeg!quote:
en dàt op sinterklaasavond..quote:Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah. Het lijkt wel Huize Avondroze hier, met allemaal ouwe besjes die kei vroeg gaan slapen na hun glaasje warme melk..
Kunnen we lekker een feestje bouwen hier zonder al die besjes!quote:
Hij heet trouwens Miquel.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja en zijn toekomstige stiefboerke is een snol..
quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
Kzit maar aan m'n choco-letter te likken
hehequote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef creno het volgende:
truste allemaal, wij gaan ... slapen
Elk jaar is d'n Sint weer de klosquote:Op maandag 5 december 2005 23:20 schreef Stroekie het volgende:
Ik ga ook slapen
Sweet Dreams allemaal![]()
en mocht ik morgen hier nu niet meer posten, dan ben ik afgelopen jaar dus toch niet lief genoeg geweest, of had de zak van Sinterklaas toch een grotere aantrekkingskracht op mij![]()
aan de P?quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
Kzit maar aan m'n choco-letter te likken
Iz goed johquote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef creno het volgende:
truste allemaal, wij gaan ... vrijen
Iz avond.quote:
Iz S.. van sushiquote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Ik lik aan de 'L' die ik van m'n ex-vriendje heb gekregen..
waz vannacht de baas?quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iz avond.
Iz moe na vanavond
Iz Sinterklaas
Iz toch wel vannacht de baas
Iz geen jonge luie miet
Iz daarom ook geen zwarte piet
vanaaf welquote:
Kijk peet.. Siktirklaas heeft dus echt wel een aapje gestuurd hequote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Beste Peter,
Op je verlanglijstje stond een partijtje vrije
met die Roosendaalse ondeugd, en wel in Wijhe
Maar de periode dat jij je aan je man bindt
is een tijd die menig ouder veel te kort vindt
En twee kerels die in één bed liggen de pitten
dat ziet sowieso niet iedereen helemaal zitten
Maar Peetje-Pietje-Kindervriend, treur maar niet
het is ongehoord wat ik, De Sint jullie tweeën aanbiedt!
Je belt hem op en je zegt: "Wizje, hey..."
"Kom je gezellig een paar daagjes logeren hier in Enschede?!"
Dan komt je gozer met de lange, gele trein
en zeg jij "Leuk dat je hier bent, hartstikke fijn!"
"Iz better", zegt je geliefde man
En als je commentaar krijgt, roep je "De Sint zegt dat het kan!!"
quote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Beste Peter,
Op je verlanglijstje stond een partijtje vrije
met die Roosendaalse ondeugd, en wel in Wijhe
Maar de periode dat jij je aan je man bindt
is een tijd die menig ouder veel te kort vindt
En twee kerels die in één bed liggen de pitten
dat ziet sowieso niet iedereen helemaal zitten
Maar Peetje-Pietje-Kindervriend, treur maar niet
het is ongehoord wat ik, De Sint jullie tweeën aanbiedt!
Je belt hem op en je zegt: "Wizje, hey..."
"Kom je gezellig een paar daagjes logeren hier in Enschede?!"
Dan komt je gozer met de lange, gele trein
en zeg jij "Leuk dat je hier bent, hartstikke fijn!"
"Iz better", zegt je geliefde man
En als je commentaar krijgt, roep je "De Sint zegt dat het kan!!"
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kijk peet.. Siktirklaas heeft dus echt wel een aapje gestuurd he![]()
ziedaar!quote:
Hey huur anders nog ff een drummerquote:Op maandag 5 december 2005 23:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
alleen ben ik al 2 weken niet in wijhe geweest
en Des is vanaaf thuis..
kannie uitrusten![]()
Beste Waxxer aan de buitenkant
zie je nooit zoveel trammeland
maar eens per jaar
speelt hij het klaar
geen sint aan de deur
bij dat raam.. groen/rode kleur
sint galloppeerd voorbij
je hoorde net wat hij zei..
ik kom maar niet binnen zoals je ziet
amerigo in jouw natte cel.. dat past niet
maar je bent toch een goeie knul
dus zuig is lekker aan me... chocoladespul
ik neem je niet mee in de zak
maar hou wel ff je gemak
en scoor eens een leuke kerel
en sta dan niet op voor het fluiten van de merel
Hier is uw antwoord te vinden: Madonna - Confessions on a Dance Floor #2quote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef Weemz het volgende:
Zo. Sinterklaas is weer voorbij.
Zeg, klopt het inderdaad dat Madonna in Hung Up stiekem een Nederlands zinnetje (ik ben droevig) mompelt? Ik hoorde dat zomaar vandaag...
zo dubbelzinnig valt het anderen niet opquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey huur anders nog ff een drummer
en vermeld meteen mijn mooie huisnummer
Voor de user Nuvolequote:
Een kleine letter l zeker?quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Ik lik aan de 'L' die ik van m'n ex-vriendje heb gekregen..
Nah, dan zit er zó weer een strijker tegen de voordeurruit...quote:Op maandag 5 december 2005 23:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
zo dubbelzinnig valt het anderen niet op
en als ze gaan stalken dan mep je ze met je scheve ster op de kop
Ich hab' Trauben, zegt ze...quote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef Weemz het volgende:
Zo. Sinterklaas is weer voorbij.
Zeg, klopt het inderdaad dat Madonna in Hung Up stiekem een Nederlands zinnetje (ik ben droevig) mompelt? Ik hoorde dat zomaar vandaag...
tup tu tuduuuu ( sig afmaakt)quote:Op maandag 5 december 2005 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, dan zit er zó weer een strijker tegen de voordeurruit...
quote:Op maandag 5 december 2005 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor de user Nuvole
is geen enkele motor te dol
RS, R32 of M5
dat het snel moet zijn, staat buiten kijf
Maar oh oh oh, wat zat hij weer te balen
toen hij van mamma op zijn fietsje boodschappen moest halen
En het regende, het goot uit de lucht
Thuis aangekomen slaakte hij een diepe zucht
"Och moeder, ik wensch zo graag een automobiel!"
Maar dat kreeg hij niet, de arme ziel.
Het is wachten op de dag, dat alles keert,
en Nuvole veel poen gaat verdienen, als hij is afgestudeerd.
Neen.. ik klik daar niet op.quote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef TehRockstar het volgende:
http://rapidshare.de/files/8686412/slaapzacht.wav.html![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je een stukje chocolade van me als beloning? Cote d'Or Lait Noisettes Entières.![]()
Waxxer, D1nxp3rd1n9es' snelste correspondent,quote:Op maandag 5 december 2005 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor de user Nuvole
is geen enkele motor te dol
RS, R32 of M5
dat het snel moet zijn, staat buiten kijf
Maar oh oh oh, wat zat hij weer te balen
toen hij van mamma op zijn fietsje boodschappen moest halen
En het regende, het goot uit de lucht
Thuis aangekomen slaakte hij een diepe zucht
"Och moeder, ik wensch zo graag een automobiel!"
Maar dat kreeg hij niet, de arme ziel.
Het is wachten op de dag, dat alles keert,
en Nuvole veel poen gaat verdienen, als hij is afgestudeerd.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waxxer, D1nxp3rd1n9es' snelste correspondent,
is ondertussen al een grote vent.
En al helemaal sinds hij in de binnenstad resideert,
daar zit ie helemaal niet verkeerd.
Hij is verknocht aan zijn eeuwenoud' grachtenpand,
Waar hij werkt aan zijn artikelen voor de krant.
Zopas liet een onverlaat aan z'n deur een strijker knallen,
Gelukkig is onze Waxxer daarbij niet als gewonde gevallen.
De schade bleef beperkt tot een gebroken ruitje,
Voor de glaszetter een cent van een fluitje.
Waxxer heeft wel aangifte gedaan bij de Hermandad,
Hopen dat die de aanstichter vlug pakken gaat.
Kwetterende Kiki, onbetwist zijn beste vriendin,
Ruilde onlangs helaas het tijdige voor het eeuwige in.
En die vlotte aanbieders van 's lands ADSL,
Speelden met hem op de koop toe een vuil concurrentiespel.
Lieve Sint, bespaar ons' Waxxer voor verder geterroriseer,
Zodat hij als een tevreden meneer,
In het nieuwe jaar Tweeduizendenzes,
Voorspoedig op weg kan naar succes!
Niet doen! Blijf nog even open!quote:
Jaja, het duurt een halfuurtje, maar dan heb je ook wat, he.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
KIJK nou!!! Wat lief!!!![]()
n wat een gaaf gedicht, hahaha zo zou ikhem echt kunnen krijgen!
![]()
![]()
Nee joh, vandaag is het pas Sinterklaas!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Sinterklaas is voorbij, op naar het volgende feest. [afbeelding].
Ja nou....quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet doen! Blijf nog even open!
[..]
Jaja, het duurt een halfuurtje, maar dan heb je ook wat, he.![]()
![]()
Minste wat ik kon doen. Jij bent er toch ook even mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou....
Hoor....
Hahahaha je kan hem gewoon écht gebruiken![]()
En je bent er ook echt zo voor gaan zitten...
![]()
Ja maar dat was weer zo'n fantasieding, jij hebt echt een gedicht met feiten enzo geschreven!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Minste wat ik kon doen. Jij bent er toch ook even mee bezig geweest?
trustenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaaaaaaarrrrr..... Mensen..... echt joh.....
Ik ga slapen!Welterusten!
Slaap lekker, Waxx!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaaaaaaarrrrr..... Mensen..... echt joh.....
Ik ga slapen!Welterusten!
??? geheugen = zeefquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
Deze had ik voor mijn maatje geschreven. Gaat over net zo'n knuffel als ik hier een tijdje terug postte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die regenboogknuffelfallus. aka Douwequote:
sorry...quote:Op maandag 5 december 2005 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg TheaterMama!
Wilde gij de vollegende keer gewoon uitlogge op mijn PC?!!
Ik zat op fok nog onder jouw naam!
En ..... wil je ook m'n MSN uitzetten?
Al die berichtjes met "Waarom zeg je niks terug?"
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sorry...
en ik heb je msn history niet gelezen hoor...
echt niet
ik wilde alleen weten waar ik sjoerd kon vinden...
heb niet eens zijn email adres opgeschreven, echt niet![]()
nee ik was heel braaf wat dat betrefd echt waarquote:
naja.. als je Dr. sjoerd vastgebonden op bed achterlaat voor Ang3l ( nog half aangekleedquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik was heel braaf wat dat betrefd echt waar
als hij achter de ontvoering komt word ie wel boos misschien...
wonen jullie met z'n drieen in een huis?quote:Op maandag 5 december 2005 21:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh nee hé!! word weer slapen met [afbeelding] op mijn hoofd![]()
sorry...quote:
Andere Dick.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sorry...
sorry...
was ik te lang van stof
kan je nagaan dat ik tussendoor ook nog alles lees
denk je dat ik dat nog lang vol houdt
Moest eigenlijk andersom he?quote:
Ik nog niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk nu weer alles bij gelezen te hebben is het merendeel al naar bed
als opvangmama mag je toch nie om seksuele diensten vragen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat bedoel je?
ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
als opvangmama mag je toch nie om seksuele diensten vragen?
Ik had wel meegekregen dat je jongens opving, maar ik had niet begrepen dat dat bij je thuis was en dat je dat zeg maar vierentwintig uur per dag doet. Ik dacht dat je bij een opvanghuis werkte. Da's ook weer opgehelderd dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
owk dat heb je dus niet meegekregen
jij leest dus niet alle berichten
ik heb een open-huiskamer-jongeren opvang, een 30tal hanggroep jongeren die ik
opvang/begleidt/onderdak biedt, met een max van 8 per avond
dit klnkt nu vast vreemd of ranzig
maar anders hangen ze op straat
dit is in de meeste gevallen in overleg met de ouders, die ook weten dat ze hier blowen
wat ik overigens zelf niet doe, ik doe dit zelf meer uit een soort maatschappelijk nut of zo, maar zeker ook voor het gezelschap
das idd en dilemma.. gewoon terugplagen dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet er alles van
maar hij speelt echt met mijn gevoelens
is trouwens ook al 19, maar dat terzijde, hij flirt, trekt aan en duwt weg
heel frustrerend
ik heb ook gevoel hoor
je moet me geloven als ik zeg dat ik normaal heel integer werk, moet ook wel anders was ik allang in elkaar geslagen, gevild of gearresteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had wel meegekregen dat je jongens opving, maar ik had niet begrepen dat dat bij je thuis was en dat je dat zeg maar vierentwintig uur per dag doet. Ik dacht dat je bij een opvanghuis werkte. Da's ook weer opgehelderd dan.
In het licht van je vorige post klinkt het inderdaad wel een beetje ranzig, ja...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow jij bent er ook al zo een die vanalles doet in z'n slaap, je gelooft het vast niet maar ik slaap met mijn ogen open, daarom altijd met een masker, vraag maar aan ang3l, ik heb zelfs ooit s'nachts in mijn slaap een wasmand met kleren in mijn kast opgeruimd
zegt de vampier met "adjudant van de steen - uit bassie en aadriaan van tig jaar geleden" fetisch die liever man zou willen zijn en een regenboogkleurige pluche dildoding aan een maatje geeftquote:
hijs ook nog wakker hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:09 schreef Waxxer het volgende:
Zzzzzzzzz... i .... must ..... clean .... de stoep ...... *ronk*
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggg.................
Eh. Point taken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
zegt de vsmpier met "adjudant van de steen - uit bassie en aadriaan van tig jaar geleden" fetisch die liever man zou willen zijn en een regenboogkleurige pluche dildoding aan een maatje geeft
Ik heb 20 meter kabel in me bed legge....quote:
hehequote:Op dinsdag 6 december 2005 02:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb 20 meter kabel in me bed legge....
Maar: DJ Shadow luisteren voor je gaat slapen is not done...
Kutzooi.
wat is coherent?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Point taken.
Maar ik typ tenminste coherent
Niet als je condooms gebruikt. We kwamen er trouwens achter dat ie de lengte en omtrek had van het apparaat van mijn andere maatje en da's best eng.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:12 schreef Waxxer het volgende:
Zo'n pluche dildo.... plakt dat nadien?
na wàt wax??!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:12 schreef Waxxer het volgende:
Zo'n pluche dildo.... plakt dat nadien?
Nee, een Virtual Capability System dat ik van de living mee kan nemen naar de sleeping en ik denk ff MP3'tjes luisteren. Maar naast U2-fan ben ik ook erg into DJ Shadow, en dat is zulke lekkere, gave muziek, dat ik nu in staat ben mezelf qua klets-reisgenoot naar Malaga te rijden.quote:
Ooohhh die van de Intertoys?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet als je condooms gebruikt. We kwamen er trouwens achter dat ie de lengte en omtrek had van het apparaat van mijn andere maatje en da's best eng.
i have climbed.. highests mountains, i have.......quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, een Virtual Capability System dat ik van de living mee kan nemen naar de sleeping en ik denk ff MP3'tjes luisteren. Maar naast U2-fan ben ik ook erg into DJ Shadow, en dat is zulke lekkere, gave muziek, dat ik nu in staat ben mezelf qua klets-reisgenoot naar Malaga te rijden.
Nee, hij kreeg de zijne van de Schepper...quote:
Ja, goed idee!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
i have climbed.. highests mountains, i have.......
snùùùùùuuuuurk
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nadat je met dat ding een fles water hebt ingestraald!
iz trustenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, goed idee!
Oordopjes uit..
Klepje dicht..
Slaap lekker!!! Welterusten!!
Iz nacht.
wear my sunglasses at nightquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:19 schreef wonderer het volgende:
AIM heeft het opgegeven en nou kan ik Bradley niet weltrusten zeggen
Nee, ik vind je geen freak, maar wel... apart. Ik weet eerlijk niet of ik goed met je op ga kunnen schieten. Je komt depressief, ietwat wanhopig en instabiel over en daar kan ik over het algemeen niet goed mee overweg, bang precies dat te zeggen dat iemand over een grens duwt of zo. Ik kan niet goed omgaan met emotionele mensen. Maar we gaan het gewoon proberenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou dan ga ik ook maar slapen
weltrusten
ik hoop dat je me nu geen freak vind wonderer
want behalve mijn slaapgedrag val ik reuze mee
echt...
denk ik
geloof me dat stadium zijn we al weer een aantal jaren voorbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik vind je geen freak, maar wel... apart. Ik weet eerlijk niet of ik goed met je op ga kunnen schieten. Je komt depressief, ietwat wanhopig en instabiel over en daar kan ik over het algemeen niet goed mee overweg, bang precies dat te zeggen dat iemand over een grens duwt of zo. Ik kan niet goed omgaan met emotionele mensen. Maar we gaan het gewoon proberen
Zulke mannetjes moet je uitleggen en zelf ook de lompe boer uit gaan hangen. Daarmee kan je ze goed kwaadmakenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Semisane het volgende:
Wat een uitermate grappig mannetje in dit topic Waar komt homohaat vandaan?
Of hij loopt echt express de botte boer uit te hangen Wat ik dan nog enigsinds kan waarderen, want schoppen tegen tere scheentjes is goed![]()
Maar als hij echt er zo over denkt, dan is hij toch wel een heel zielig mannetje....bijna te triest om uberhaubt er op te reageren....bijna. <:)
Ach ben ook wel op hem in gegaan...niet echt op een botte manier dacht ik, ik hoop op een subtiele manier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zulke mannetjes moet je uitleggen en zelf ook de lompe boer uit gaan hangen. Daarmee kan je ze goed kwaadmaken
Heb je lang over gedaan...koffiezetten. Doe mij maar een kopje thee, wellicht dat je dat wat sneller kan zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:32 schreef davidov het volgende:
*schuift aan met een kopje koffie*
Wat is er gebeurt? Beet de andere gozer tijdens het zoenen op je lip?quote:
Ik kom net uit bed manquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb je lang over gedaan...koffiezetten. Doe mij maar een kopje thee, wellicht dat je dat wat sneller kan zetten.![]()
Vort nou..tempo!![]()
was het dat maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt? Beet de andere gozer tijdens het zoenen op je lip?![]()
Oei....waarom geopereerd daar aan dan? Of is dat een te intieme vraag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was het dat maar
nee k ben er aan geopereerd... dus nu ist beetje opgezwollen en pijnlijk
ik dronk ranja met een rietjeeee
Ik hou niet van suiker in mijn thee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kom net uit bed man![]()
Besides als je thee wil, moet je maar wat cola in de magnetron schuiven... is ook water, suiker en een smaakje![]()
Ook goede middag.quote:
vanwaar al die suiker haat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef Stroekie het volgende:
Zo wie zo suiker![]()
![]()
Geen suiker in mijn thee, koffie maar ook niet in mijn yoghurt![]()
Hier geen suiker haat hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef davidov het volgende:
[..]
vanwaar al die suiker haat?![]()
*gaat al thee zetten*
Even voor de duidelijkheid: ik was al lang uit bed heurjquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook goede middag.Ben je al de zweetlucht kwijt?
er zat een bobbeltje dat weg moestquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oei....waarom geopereerd daar aan dan? Of is dat een te intieme vraag.
Ranja drinken met een rietje mag.![]()
Neu, ik hou het nog wel even opquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef davidov het volgende:
Ik mag hopen dat je inmiddels wel klaar bent?
Ohw ok...niks kwaadaardigs hoop ik. Maar goed...you feel fine, dus das ok.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er zat een bobbeltje dat weg moestmagoed, i feel fine
Nee waxxer, mijn vriend is Spaans...ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik was al lang uit bed heurj
Maar 'middag!De zweetlucht is weg!
![]()
En geen nieuw vuurwerk afgestoken. Nog niet. Hoop dat het zo blijft.
Yo vivo en Holanda y yo estudio periodismo. Yo tengo un kilo de tomates. Que te dedicas? Commo te llamas?
Geen suiker haat, maar ik vind thee gewoon lekkerder zonder suiker.quote:
Tjonge zeg...werd wel tijd he....quote:*gaat al thee zetten*
kvind thee sowieso maar saai...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen suiker haat, maar ik vind thee gewoon lekkerder zonder suiker.![]()
[..]
Tjonge zeg...werd wel tijd he....![]()
ik mag graag ''s avonds toch nog wel een kopje rooibos nuttigen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef davidov het volgende:
kvind thee sowieso maar saai...![]()
En die thee is dus nu allang koud he![]()
Trouwens wat is het toch steeds met dat spaanse gebrabbel hier?
Heb ik een verrassing voor je: hij is Mexicááns! Hij spréékt Spaans, misschien dat je daardoor wat door de war was. Maar het staat in zijn paspoort.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee waxxer, mijn vriend is Spaans...ik niet.![]()
Alwéér? Slik je plaspillen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef wonderer het volgende:
Nou, tijd om te pissen en te eten en dan zien we wel weer verder.
Neuh, ik heb een verrassing voor je, hijis opgegroeit in Mexico, maar is wel degelijk Spaans Spaanse Papa en moeder heeft spaanse ouders, spaanse nationaliteit...en zijn paspoort....ook spaans.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik een verrassing voor je: hij is Mexicááns! Hij spréékt Spaans, misschien dat je daardoor wat door de war was. Maar het staat in zijn paspoort..
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een verrassing voor je, hijis opgegroeit in Mexico, maar is wel degelijk Spaans Spaanse Papa en moeder heeft spaanse ouders, spaanse nationaliteit...en zijn paspoort....ook spaans.Daar boven op is de eerste taal dei hij leerde Catalaans (zijn oma heeft hem dat geleerd) Spaanser kan bijna niet.
Nee, ik moest nogquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Alwéér? Slik je plaspillen?Of ben je pilsjes aan het drinken?
Mwouah....ik heb niet zoveel met auto's, maar we zouden er niks tegen hebben om in Catalonie te gaan wonen hoor, alleen wilt Ramon veel liever in Parijs wonen denk ik. Alleen dan wordt het lastig voor me, Frans vind ik moeilijker dan Spaans. Moet ik dus hard aan de studie..quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef davidov het volgende:
Een eitje zou er nu wel ingaan...![]()
Maar om nou naar beneden te gaan en culinair te gaan doen![]()
Uuuuh....op z'n hondjes vandaag?quote:
In dat geval...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:29 schreef Semisane het volgende:
[..]Eitje koken en Culinair doen in 1 adem door noemen. Pubers zijn soms best schattig...en als je geen puber meer bent....schaam je!
![]()
![]()
Welke taal spreken jullie onderling dan? Spaans? Levert dat geen problemen op?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mwouah....ik heb niet zoveel met auto's, maar we zouden er niks tegen hebben om in Catalonie te gaan wonen hoor, alleen wilt Ramon veel liever in Parijs wonen denk ik. Alleen dan wordt het lastig voor me, Frans vind ik moeilijker dan Spaans. Moet ik dus hard aan de studie..Ramon niet.....nee hij spreekt 5 talen vloeiend Catalaans, Spaans, Frans, Engels en Italiaans en spreeks dan ook nog wel een klein beetje Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |