dreamcastquote:Op maandag 5 december 2005 19:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vind m'n dreamcast nog altijd ultramodern![]()
Heerlijke appeltaart op zijn tijdquote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaan we nou recepten uitwisselen?.
Mja, het ding claimt tot 4x sneller te zijn dan een conventionele oven. Maar ik heb geen idee wat ik nu dan moet met de baktijden in recepten...quote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaan we nou recepten uitwisselen?.
'k heb ook 'n Master system en Megadrivequote:
Delen door vier dusquote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het ding claimt tot 4x sneller te zijn dan een conventionele oven. Maar ik heb geen idee wat ik nu dan moet met de baktijden in recepten....
Hoeft niet, een heteluchtoven is ook sneller dan een gewone elektrische oven.quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Delen door vier dus![]()
![]()
-edit- ehm, trouwens, bedenk ik me net, dat ding is gewoon 4 maal sneller op temperatuur (ik neem ook aan dat 'ie wel aangeeft dat 'ie op temperatuur is)
Dus die baktijden gelden nog steeds gewoon, hoor.
megadrive heb ik ook nog, mn 1e en tevens op 1 na laatste consolequote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb ook 'n Master system en Megadrive
Maar 'k ga niet m'n hele verzameling consoles/computers opnoemen
Oh? Zou het? Ik denk het eigenlijk niet...quote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Delen door vier dus![]()
![]()
-edit- ehm, trouwens, bedenk ik me net, dat ding is gewoon 4 maal sneller op temperatuur (ik neem ook aan dat 'ie wel aangeeft dat 'ie op temperatuur is)
Dus die baktijden gelden nog steeds gewoon, hoor.
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Leve de Sint.
http://members.home.nl/jan.pieter/oven1.jpg
Nu nog iets anders dan een printerdoos om 'm op te zetten.
Gewoon uitproberen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh? Zou het? Ik denk het eigenlijk niet...
Lasagne of mousaka moet volgens 't boekje 30 minuten in een voorverwarmde oven. En ook een hele kip zou in 30 minuten klaar moeten zijn, en een pizza in 6 minuten...
*stopt Dennis' hoofd in de oven en zet knop op HOOG*quote:Op maandag 5 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Typisch een vrouw. Heerlijk practisch..
Goh, toevalligquote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie heeft zomaar van de Sint een Nintendo DS met Mario Kart gekregen
past dar toevallig geen rocky meid in?!quote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Leve de Sint.
http://members.home.nl/jan.pieter/oven1.jpg
Nu nog iets anders dan een printerdoos om 'm op te zetten.
Harder fluiten, ik sliep al langquote:Op maandag 5 december 2005 01:01 schreef wonderer het volgende:
*fluit en vraagt zich af waar in Veenendaal Angahbar woont*
Nee dankje..quote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat moet je tegen wonderer zeggen!!! dat moet zij wat leuks verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |