Netjes dat je geen oordeel kan geven,quote:Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef mark_03 het volgende:
Sorry kan toch wel een grote hit gaan worden. Verder nog te weinig gehoord om er een oordeel over te geven.
Ik heb ze al een boos mailtje gestuurd dat ze eens die oordoppen uit moeten doen en beter moeten lezen i/d persquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef PowerPoes het volgende:
Madonna bekent dronkenschap
door onze redactie
AMSTERDAM - Madonna heeft op haar nieuwe cd Confessions on the dancefloor een geheime boodschap voor haar Nederlandse fans achtergelaten. In het nummer Sorry zingt ze in het Nederlands "Ik ben dronken..." Dat is wel een heel pikante confession van de 47-jarige superster! Wat wil Madonna ons duidelijk maken?
Met de nieuwe plaat Confessions on the dancefloor weet de ster zichzelf weer te vernieuwen. Niet alleen op muzikaal gebied... De teksten van Madonna liegen er niet om. In het nummer Sorry (track 3) hoor je haar letterlijk zeggen: "Ik ben dronken..." Wil de zangeres zich verontschuldigen voor haar dronken gedrag? En belangrijker nog; aan wie biedt ze haar excuses aan? Aan het Nederlandse publiek in het algemeen of aan een Nederlander in het bijzonder? Heeft de aanhangster van de Kabbala in een dronken bui een misstap begaan? Wij kunnen alleen maar gissen... De cd ligt
*Bron: Prive pagina van de Telegraaf op MSN.NL
Dit is echt een te treurige roddel
haha ja oke maar van de prive pagina van de Telegraaf verwacht ik ook niks anders dan treurige roddels.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef PowerPoes het volgende:
Madonna bekent dronkenschap
door onze redactie
AMSTERDAM - Madonna heeft op haar nieuwe cd Confessions on the dancefloor een geheime boodschap voor haar Nederlandse fans achtergelaten. In het nummer Sorry zingt ze in het Nederlands "Ik ben dronken..." Dat is wel een heel pikante confession van de 47-jarige superster! Wat wil Madonna ons duidelijk maken?
Met de nieuwe plaat Confessions on the dancefloor weet de ster zichzelf weer te vernieuwen. Niet alleen op muzikaal gebied... De teksten van Madonna liegen er niet om. In het nummer Sorry (track 3) hoor je haar letterlijk zeggen: "Ik ben dronken..." Wil de zangeres zich verontschuldigen voor haar dronken gedrag? En belangrijker nog; aan wie biedt ze haar excuses aan? Aan het Nederlandse publiek in het algemeen of aan een Nederlander in het bijzonder? Heeft de aanhangster van de Kabbala in een dronken bui een misstap begaan? Wij kunnen alleen maar gissen... De cd ligt
*Bron: Prive pagina van de Telegraaf op MSN.NL
Dit is echt een te treurige roddel
''Oude hoer"? Mevrouw Osbourne moet zelf maar eens goed in de spiegel kijken en sinds wanneer leest Ozzy kinderboekenquote:Sharon Osbourne zet aanval in op Madonna
Uitgegeven: 7 november 2005 18:22
AMSTERDAM - Sharon Osbourne, de vrouw van rocker Ozzy Osbourne, heeft in het Britse tijdschrift Word Magazine gezegd dat Madonna eruitziet als een 'oude hoer'. Osbourne heeft kritiek op de constante stijlveranderingen van de zangeres. Ze vindt dat de 47-jarige zangeres zich moet gaan gedragen naar haar leeftijd en één stijl moet kiezen.
"Het lijkt wel een verkleedpartijtje. De ene dag loopt ze in een gangster-outfit, de volgende dag in een paardrij-outfit en de dag daarna lijkt het alsof ze een hoer is. En prompt leest ze de dag erna kinderen voor in een bloemetjesjurk alsof ze een bibliothecaresse is", zegt de 52-jarige Osbourne.
Ook heeft de vrouw van Ozzy Osbourne kritiek op Madonna als kinderboekenschrijfster. Ze vindt dat Madonna 'pijnlijk domme kinderboeken' schrijft.
Het is niet de eerste keer dat Sharon Osbourne Madonna bekritiseert. In oktober zei Osbourne dat ze de zangeres zou willen 'slaan' omdat ze 'vol met onzin' zit.
Bron: Nu.nl
Het antwoord daarop is jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef EvilFaith het volgende:
Luister nu voor het eerst via mtv The Leak het hele album, ben erg benieuwd! Weten mensen trouwens al of ze ook weer gaat touren met dit album?
*frons* Madonna beschuldigen dat ze vol onzin zit, terwijl ze al jaren is getrouwd met een man die al 20 jaar geen normale zin meer heeft gezegd...quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:43 schreef wizarddragon het volgende:
''Oude hoer"? Mevrouw Osbourne moet zelf maar eens goed in de spiegel kijken en sinds wanneer leest Ozzy kinderboeken.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef dVTB het volgende:
Album is goed te pruimen. Haar beste sinds Ray Of Light.
"Jump" is trouwens heel sterk gebaseerd op "West End Girls"...
Ja nou je het zegt, een heleboel nummers klinken erg bekend.. wel leuk gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]. En heb je ook Can You Feel It, Music Sounds Better With You en I Feel Love terug gehoord?
Ik ben er overigens morgen óók, bij Fame..
De basslijn van "I Love New York is trouwens" lijkt sterk op die van Archigram - Doggystyle (en die sampled op z'n beurt weer Stooges - I Wanna Be Your Dog)quote:Op woensdag 9 november 2005 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]. En heb je ook Can You Feel It, Music Sounds Better With You en I Feel Love terug gehoord?
Ik ben er overigens morgen óók, bij Fame..
bronquote:A joint venture between America Online, XM Satellite Radio and AEG, today announced that the Company will produce and distribute Madonna’s international album launch event for "Confessions On a Dancefloor" live from KoKo’s in London on November 15th at 10 pm GMT / 5 pm ET to a worldwide audience of millions of music fans via AOL Music LIVE (www.aolmusic.com), XM Satellite Radio and multiple wireless providers internationally. This is the first international production and broadcast for Network LIVE, following Live8.
The KoKo’s show will feature Madonna’s acclaimed band including music visionary and DJ guru Stuart Price who also served as Madonna’s co-producer on her new CD, which is scheduled to be released around the world on November l4th and l5th. "Just as the record is where pop meets dance, the show is where live musicians meet the DJ world," stated Price. Madonna originally played KoKo’s, formerly Camden Palace, at the very beginning of her career in June l983 following the release of the underground club hit ’Everybody’.
An exclusive behind-the-scenes segment will take fans backstage with Madonna right before the show begins. The on-location audience for the show will consist of 1500 Madonna fans who will receive tickets through radio contests in more than 40 countries around the world.
Get Together!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:26 schreef MaartenHG het volgende:
Music Sounds Better With You nog niet gehoord? Welke bedoel je?
Mwoah mwoah hoort t wel een beetje. Vind m meer op Awakening lijken.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:58 schreef Gellarboy het volgende:
Get Together!
Je zou 't zelfs gewoon in één adem door kunnen zingen: "Do you believe in love at first sight? The music sounds better with you!"
quote:Peter van der Vorst verbetert Madonna
AMSTERDAM - Niemand minder dan Peter van der Vorst geeft Madonna ‘les’ in de Nederlandse taal. Gisteren meldden wij nog met een knipoog dat de 47-jarige superster op haar nieuwe cd Confessions on a Dance Floor 'Ik ben dronken...' zingt. Niets is minder waar, de diva zegt namelijk: " Ik ben droevig." Maar Madonna maakt een vertaalfout, de Pulse -presentator confronteert haar daarmee...
In het nummer Sorry, biedt de zangeres haar excuses in meerdere talen aan. Ook onze taal komt aan bod. Maar in plaats van 'het spijt me' zingt Madonna 'Ik ben droevig'. Van der Vorst sprak onlangs in Londen met de Queen of Pop. De Pulse-presentator voelde de diva aan de tand én confronteerde haar met de vertaalfout. De diva was op zijn zachtst gezegd not amused met deze verbetering...
De 47-jarige popster praat onder meer over haar muziek, over haar huidige imago, de opvoeding van haar kinderen en de rol die de kabbala in haar leven speelt.
Van der Vorst: “Ik vond het spannend om Madonna te interviewen. Het is en blijft een icoon. Toch heb ik geprobeerd ook kritisch te blijven en niet te vervallen in algemeenheden en complimentjes."
Toen ze aan het einde van het gesprek de opmerking maakte: “You haven’t been very nice to me”, was ik even bang dat ze het oprecht meende, maar ze begon al snel hard te lachen!”
Het interview met Madonna wordt uitgezonden in de laatste Pulse -aflevering van dit seizoen, op vrijdag 11 november.
Bron: Telegraaf
Ik vind het wel suf dat je hem wel download, maar er vervolgens niet naar luistert.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb de cd op de computer staan maar nog niet geluisterd, suf he? Maar straks met de originele cd en boekje erbij vind ik er wel bij horen. Dat doe ik al sinds True Blue, toen het nog casettebandjes waren. Blijft toch wel iets leuke hebben.
Ik had niet verwacht dat Hung Up N#1 zou worden.
quote:Nieuw album Madonna eerst in België
do 10/11/05 - De acteur Ronn Moss, beter bekend als Ridge Forrester uit "The bold and the beautiful" zal donderdagnacht in wereldprimeur het nieuwe album van Madonna verkopen in een filiaal van de multimediaketen eXtraZone in Brussel.
Moss zal bijgestaan worden door de Belgische zangeres Hadise. De nieuwe cd "Confessions on a dancefloor" zal niet alleen te koop zijn in Brussel, om middernacht openen 13 filialen van eXtraZone voor één uur de deuren.
De officiële releasedatum voor het album is 15 november. De eerste single "Hung up" is al te koop. Het belooft een dansbaar album te worden. "Ik herhaal mezelf niet graag en had zin om te dansen", zei Madonna (foto) over het album.
De zangeres hoopt er beter mee te scoren dan met haar voorganger "American life". Van dat album gingen "maar" vier miljoen exemplaren over de toonbank.
ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef MadGuy het volgende:
Haha, LOL! Is Ron Moss ook Madonna fan?
Overigens klopt dat berichtje niet helemaal. In Nederland wordt het album vanavond om 21:15u als eerste verkocht in Fame, Amsterdam, tijdens de release party!
Ik heb naar Hung Up zitten luisteren van het hele album, maar de kwaliteit was slecht (80kibps) dus heb ik maar besloten om te wachten. Hung up kende ik toch al.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:59 schreef Galamagalam het volgende:
[..]
Ik vind het wel suf dat je hem wel download, maar er vervolgens niet naar luistert.
...
de 256kbps is geweldig hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik heb naar Hung Up zitten luisteren van het hele album, maar de kwaliteit was slecht (80kibps) dus heb ik maar besloten om te wachten. Hung up kende ik toch al.
Wat ik 'droeveriger' vind is de onmiskenbare fout die ze m.i. maakt. Het nummer heet 'Sorry', ze begint in het Frans met 'Je Suis Desolee', wat 'Het spijt me' betekend, ongeveer hetzelfde als 'Sorry' en dan roept ze in het Nederlands: 'Ik ben droevig'. Kan ik niet helemaal snappen, maar wellicht is het wel zo bedoeld.quote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef wizarddragon het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat madonna's "Ik ben droevig" eerder op "Ik ben TREURIG" klinkt in het liedje Sorry?
quote:Madonna geeft in een nieuw nummer vijf vertalingen van het spijt me (I'm sorry). In het Nederlands is het volgens Maggie "ik ben droevig" (Iek ben Troevik). Je vraagt je af hoe zij tot zo'n vertaling komt. Men heeft het antwoord gevonden via de vertaalmachine Babelfish, die geeft op 'I am sorry' de vertaling 'Ik ben droevig'. Dat is droevig, hoewel, bedroevender is het dat Madonna het niet even gecontroleerd heeft.
Ja dat vind ik ook een beetje jammer.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Wat ik 'droeveriger' vind is de onmiskenbare fout die ze m.i. maakt. Het nummer heet 'Sorry', ze begint in het Frans met 'Je Suis Desolee', wat 'Het spijt me' betekend, ongeveer hetzelfde als 'Sorry' en dan roept ze in het Nederlands: 'Ik ben droevig'. Kan ik niet helemaal snappen, maar wellicht is het wel zo bedoeld.
Ik ben benieuwd hoe haar cd klinktquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
Ik heb hem net gehaald en hij is erg goed.
quote:Vrijdagavond is er nieuwe Pulse op RTL4. Naar aanleiding van de nieuwe cd van popdiva Madonna had presentator Peter van der Vorst een exclusief gesprek.
Peter van der Vorst sprak onlangs in Londen niemand minder dan Madonna. Aanleiding voor het gesprek was het nieuwe album van de 'Queen of Pop'. Op 11 november verschijnt dit onder de titel 'Confessions on a Dance Floor'. En zoals het Madonna betaamt, hoort bij een nieuw album een nieuwe look, een discolook dit keer. De eerste single van dit album, 'Hung Up', is nu al hoog in de hitlijsten te vinden. Exclusief voor Nederland praat de 47-jarige popster met Peter onder meer over haar muziek, haar huidige imago, de opvoeding van haar kinderen en de rol die de Kabbala in haar leven speelt. Bovendien geeft Peter Madonna 'les' in de Nederlandse taal.
Ook Bennie Jolink schuift bij Peter aan tafel. Over de voorman van de Achterhoekse rockband Normaal verschijnt een biografie. Jolink komt ondermeer praten over zijn dertigjarige carrière in de vaderlandse muziek.
Verder is onder meer Gerard Joling te gast. In het 5 Minuten Gesprek legt Peter hem vragen en dilemma's voor over zijn werk en zijn privé-leven.
Pulse, vrijdag 11 november om 21.30 uur bij RTL4 | Radiovisie
Apoptygma Berzerkquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef leviathanfd het volgende:
Voor de mensen die deze cd erg goed vinden (zoals ik!), luister voor de gekkerij eens naar Apoptygma Berzerk met de cd Harmonizer. Je zult horen dat de stijl best wel overeen komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |