Laatste nummer ''Like It Or Not'' is ook al te downloadenquote:Op zondag 6 november 2005 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind het een erg lekker album. Heb hem van internet (mis alleen het laatste nummer dus....)
Ben wel van plan om mijn madonna collectie compleet te houden dus deze komt straks zeker origineel in de kast.
Erg swingend...
Tja, ze is dan ook al 47, mag het dan een keertje? Ik vind het overigens niet storend. Bovendien is ze in betere vorm dan jij waarschijnlijk ooit zult worden (niet bedoeld om je af te kraken).quote:Op zondag 6 november 2005 13:59 schreef Vivi het volgende:
Ik vind die clip van Hung up echt ranzig..ik vind haar nu echt zo'n oud vrouwtje worden die ook nog zo nodig moet. Sorry, maar dat is mijn mening.
Dat mag ook, maar ik zou als ik haar was dan nu de tijd rijp vinden om eens lekker te gaan genieten van alles wat ik vergaard zou hebben, ipv mezelf nog zonodig te moeten meten met de Beyonce's en Jennifers, qua sexy-ness. Het kwam op mij een beetje zielig over, en ik vind de hele sfeer in die clip onsmakelijk, weet niet precies waarom. Mis door dat paarse balletpakjequote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef Galamagalam het volgende:
[..]
Tja, ze is dan ook al 47, mag het dan een keertje? Ik vind het overigens niet storend. Bovendien is ze in betere vorm dan jij waarschijnlijk ooit zult worden (niet bedoeld om je af te kraken).
Dan luister je niet goed wizjequote:Op zondag 6 november 2005 20:27 schreef wizarddragon het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat madonna's "Ik ben droevig" eerder op "Ik ben TREURIG" klinkt in het liedje Sorry?
Ach ja.. Ze zal wel droevig bedoelen, maar toch haal ik geen gebrekkkig droevig daar uit. Ik blijf bij treurigquote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan luister je niet goed wizje
Het is een tvoptreden..quote:
bronquote:Peter van der Vorst sprak onlangs in Londen met popster Madonna. Aanleiding voor het gesprek was het nieuwe album van de ‘Queen of Pop’. Op 11 november verschijnt dit onder de titel Confessions on a Dance Floor. Bij het nieuwe album hoort een nieuwe look: de discolook. De eerste single van dit album is Hung Up is op positie tien binnengekomen in de Nederlandse Top 40.
Exclusief voor Nederland praat de 47-jarige popster met Peter van der Vorst onder meer over haar muziek, over haar huidige imago, de opvoeding van haar kinderen en de rol die de Kabbala in haar leven speelt.
Tevens geeft Peter Madonna ‘les’ in de Nederlandse taal. Peter van der Vorst: "Ik vond het spannend om Madonna te interviewen. Het is en blijft een icoon. Toch heb ik geprobeerd ook kritisch te blijven en niet te vervallen in algemeenheden en complimentjes. Toen ze aan het einde van het gesprek de opmerking maakte: 'You haven’t been very nice to me', was ik even bang dat ze het oprecht meende, maar ze begon al snel hard te lachen!" Het interview met Madonna wordt uitgezonden in de laatste Pulse-aflevering van dit seizoen, op vrijdag 11 november rond 21:30 bij RTL 4.
Ik denk dat Madonna nog niet kan inburgeren in ons landjequote:
Music werd aangekondigd als een "techno" album'. Dát kan ik me nog heel goed herinneren.quote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef MadGuy het volgende:
En Music was nooit als een dansplaat aangekondigd. Het was aangekonigd als een 'fun' album. Een tegenhanger van ROL. Klein nuance verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |