abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32861005
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:32 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Begint het te dagen? Zo is Femke nou
Joh daar maak ik me momenteel totaal niet druk om . Komt wel weer als er verkiezingen zijn. Voorlopig ga ik voor een plekje in McCarthy's kabinet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:36:25 #252
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32861070
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Joh daar maak ik me momenteel totaal niet druk om . Komt wel weer als er verkiezingen zijn. Voorlopig ga ik voor een plekje in McCarthy's kabinet .
moet je even aan Yvonne vragen: Banmeld topic deel 675
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32861559
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

I.v.m het pasje, of wat
nee het is namelijk een onderzoek onder SNS klanten, het wordt niet duidelijk of linkse ING/Staal/Robeco etc klanten het beter doen dan de rechtse klanten.
pi_32861688
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

nee het is namelijk een onderzoek onder SNS klanten, het wordt niet duidelijk of linkse ING/Staal/Robeco etc klanten het beter doen dan de rechtse klanten.
Tja je kan er wel omheen lullen maar VVD'ers hebben gewoon geen verstand van goed fincancieel beheer. dat is in de politiek ook prima te zien.
pi_32861834
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja je kan er wel omheen lullen maar VVD'ers hebben gewoon geen verstand van goed fincancieel beheer. dat is in de politiek ook prima te zien.
Of VVD'ers geen verstand van financieel beheer hebben is uit dit onderzoek niet af te leiden, lieverd.

Overigens werk ik voor een vermogensbeheerder wat bekend staat als een VVD bolwerk en waar het financiele programma van de VVD geschreven is. Bijna elk fonds wat deze vermogensbeheerder heeft staat dit jaar in de top3 van best presterende fondsen (per segment uiteraard).
pi_32861863
quote:
RampIn Teheran is in een woonwijk een militair Hercules-toestel neergestort. Het vliegtuig had ongeveer 90 mensen aan boord en zou terecht zijn gekomen op een flat van tien verdiepingen hoog. Volgens de autoriteiten was het toestel bezig met een noodlanding.

Op de plek van de ramp in de Iraanse hoofdstad woedt momenteel een enorme brand. Reddingwerkers kunnen in de vuurzee weinig doen om mensen te helpen. De politie vreest dat er mogelijk honderden doden zijn gevallen omdat het gebied dichtbevolkt is.

Later meer..
Heeft iemand dit nieuws al gegeven aan Iran?
pi_32861873
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heeft iemand dit nieuws al gegeven aan Iran?
"Later meer.."

, , !

.
pi_32861903
Zeker in Amerikaanse Wapenindustrie-, Indonesiche Palmoliefondsen, en Halliburton belegd?
pi_32862418
Ik ben niet zo'n actieve belegger en op de lange termijn is(was) Halliburton niet zo'n spannend fonds.
pi_32862756
Heeft iemand deze uitzending van zembla weleens gezien?? Echt te bizar voor woorden. Richt een aantal BV's op en je kan alles maken wat je wilt! Personeel ontslaan gaat niet zomaar, maar als je ze in een BV stopt, en die laat je failliet gaan dan kan je iedereen op straat zetten. Zonder uitkering!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32862795
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:30 schreef Chewie het volgende:
Ik ben niet zo'n actieve belegger
Ik ook niet meer.

Ik heb ze allemaal gehad, UPC, World Online, Newconomy etc.

Slechste advies dat ik ooit gekregen heb: bijkopen als je op verlies staat want dan is je gemiddelde koopprijs lager.

ach, wat is 10.000 euro op een mensenleven...
pi_32862831
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef sizzler het volgende:
Heeft iemand deze uitzending van zembla weleens gezien?? Echt te bizar voor woorden. Richt een aantal BV's op en je kan alles maken wat je wilt! Personeel ontslaan gaat niet zomaar, maar als je ze in een BV stopt, en die laat je failliet gaan dan kan je iedereen op straat zetten. Zonder uitkering!
Gaat dat over de horeca?
pi_32862926
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gaat dat over de horeca?
Onder andere. Die kerel van de Drie Gezusters komt er ook in voor. En zijn handelswijze. Best interessant.
pi_32862998
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:

[..]

Onder andere. Die kerel van de Drie Gezusters komt er ook in voor. En zijn handelswijze. Best interessant.
Ja je ziet hier nog altijd regelmatig kroegen heel kort failliet gaan. De vader van een vriendin van me heeft een installatiebedrijf o.i.d en doet ook alleen maar werk voor kooistra als de facturen naar hem direct gaan en niet naar de pachters... Het lullige is ook dat de 'kleine' bedrijven (schoonmakers leveranciers etc) en het Gak er voor opdraaien maar dat kooistra inderdaad buiten schot blijft.
pi_32863020
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:46 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik ook niet meer.

Ik heb ze allemaal gehad, UPC, World Online, Newconomy etc.

Slechste advies dat ik ooit gekregen heb: bijkopen als je op verlies staat want dan is je gemiddelde koopprijs lager.

ach, wat is 10.000 euro op een mensenleven...
Tja je bent nu eenmaal gevoelig voor hypes zo te zien.
pi_32863063
quote:

[..]

Sjoerd Kooistra

In Groningen al decennia een begrip, heeft de laatste 10 jaar ofzo zijn imperium uitgebreid in de rest van het land. Groningen is al lang bijna helemaal van hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 06-12-2005 15:43:05 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32863085
quote:

[..]

Daar is die groot mee geworden. Vind het nog steeds vreemd dat Amsterdam hem op precies dezelfde wijze wou aanpakken als Groningen (waar die begonnnen is) eind jaren 80 toen ook al zonder succes. Wellicht dat hij ergens op te pakken is maar zoek dan eerst uit wat er allemaal al geprobeerd is.
pi_32863996
Daeg.
pi_32864192
Goedemorgen Koenraad.
pi_32864268
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:40 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen Koenraad.
Dag, kloonboy.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:12:45 #271
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32865016
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

je hebt gelijk, ik las het net in de Volkskrant. Hoewel het stukje over Borat interessanter was natuurlijk.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:36:38 #272
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32865566
Ik hou van je billen Sigme.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:37:48 #273
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32865595
Oh ja, ik heb besloten. Ik heb een baan!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32865603
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Met je achterwerk is helemaal niets mis, behalve dat ik je achterwerk in mijn dromen helemaal
kan uittekenen. Niet dat ik ook maar iets te klagen hebben met de billen van m'n meisje....
Dus je denkt niet aan sigme tijdens de daad?
pi_32865662
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dag, kloonboy.
Het is onverenigbaar met het forumdom iemand die zijn kloongedrag reeds heeft opgebiecht, te betichten van kloongedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')