Geen strijker?quote:Op maandag 5 december 2005 13:40 schreef ForumGek het volgende:
Dat is geen strijker, maar toch sneu !
Ik ook... Maar ja, ik was er niet en áls dat al zo was, lag deze Waxxer op de IC.quote:Op maandag 5 december 2005 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had die lui gewoon met een passer in hun nek gestoken
Mja naja ik ben niet zo van het vuurwerk...quote:Op maandag 5 december 2005 13:42 schreef sr_firewire het volgende:
Volgens mij is het gewoon een astronautje...... Koop je dan ook dubbelglas.....
quote:Op maandag 5 december 2005 13:42 schreef sr_firewire het volgende:
Volgens mij is het gewoon een astronautje...... Koop je dan ook dubbelglas.....
Ja!!! Dat was zo'n ding!!! *pfieuw*, dus toch gelijk...quote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is dus duidelijk wel een strijker
LOL, dikke LOL. Met zulke strijkers blaas je nog geen pakje boter op...... en al helemaal geen ruit....quote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
het is dus duidelijk wel een strijker
ja kneus maar een fiat panda is ook een auto ... en een ferrari ook...quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, dikke LOL. Met zulke strijkers blaas je nog geen pakje boter op...... en al helemaal geen ruit....
Als het nou gele strijkers waren geweest, nitraten, vlinders of doodskopstrijkers......
Enkel glas he?quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, dikke LOL. Met zulke strijkers blaas je nog geen pakje boter op...... en al helemaal geen ruit....
Als het nou gele strijkers waren geweest, nitraten, vlinders of doodskopstrijkers......
Sucks to be you!quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!! Dat was zo'n ding!!! *pfieuw*, dus toch gelijk...
Een Cupra daarentegen weer niet... slechte dag ?quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja kneus maar een fiat panda is ook een auto ... en een ferrari ook...
stumper
Dat ligt eraan. Als je zo een strijker vastklemt tussen het raam en dat ijzeren ding, dan kan het wel zo zijn dat een ruit breekt.quote:Op maandag 5 december 2005 13:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Een Cupra daarentegen weer niet... slechte dag ?
Jongen je weet er volgens mij geen flikker van af. Zo'n groen strijkertje doet helemaal niks met een normale ruit..... of wil je zeggen dat je een expert bent ?
Mjah zou kunnen, maar uit vroegere ervaring met deze groene strijkers kan ik je vertellen dat de kans 1/1000 is ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je zo een strijker vastklemt tussen het raam en dat ijzeren ding, dan kan het wel zo zijn dat een ruit breekt.
Net zoals een austronaut meer schade aanricht aan je hand als je het vasthoudt in een vuist dan wanneer je je hand vlak houdt.
nee maar je zegt het zo stoer... het is een astronautje.. gozer je ziet toch dat dat een normale strijker is... maar volgens mij ben jij een beetje een demolition exprert dus ik zeg niets...quote:Op maandag 5 december 2005 13:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Een Cupra daarentegen weer niet... slechte dag ?
Jongen je weet er volgens mij geen flikker van af. Zo'n groen strijkertje doet helemaal niks met een normale ruit..... of wil je zeggen dat je een expert bent ?
haha, ik werk als bomexpert in het Nederlandse leger. Hoofdzakelijk ben ik de eerste die over een mijnenveld moet lopenquote:Op maandag 5 december 2005 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar je zegt het zo stoer... het is een astronautje.. gozer je ziet toch dat dat een normale strijker is... maar volgens mij ben jij een beetje een demolition exprert dus ik zeg niets...
lees je hoofdstuk over drukladingen nog een keertje door oke
als je in het leger zit moet je zeker wat van drukladingen afwetenquote:Op maandag 5 december 2005 14:07 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
haha, ik werk als bomexpert in het Nederlandse leger. Hoofdzakelijk ben ik de eerste die over een mijnenveld moet lopen
Nee mijn post was gewoon een reactie op wat ik weet van dit spul, verder niets.
Jij kent zeker de pieletrekker nog niet?quote:Op maandag 5 december 2005 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Whehe, van die ventjes die zo sjiek vuurwerk gaan af 'stoken' en dan maken ze ruzie over wie wel niet meer verstand heeft over strijkers en dergelijke.
Knalerwtpaupers!
steek al 3 jaar geen vuurwerk meer afquote:Op maandag 5 december 2005 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Whehe, van die ventjes die zo sjiek vuurwerk gaan af 'stoken' en dan maken ze ruzie over wie wel niet meer verstand heeft over strijkers en dergelijke.
Knalerwtpaupers!
Waar zijn de tijden gebleven dat Caroline Tensen nog voor de deur stond met een bosje bloemenquote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je in het leger zit moet je zeker wat van drukladingen afweten![]()
maar sorry ik was gemeen.... kusje?![]()
Niet eens!quote:Op maandag 5 december 2005 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Jij kent zeker de pieletrekker nog niet?![]()
Mijn voorbeeld was alleen maar om aan te geven dat als "iets" ontploft in je hand terwijl je een vuist maakt, je veel meer schade aanricht dan wanneer "iets" op je hand ontploft terwijl je deze vlak houdt.quote:Op maandag 5 december 2005 14:02 schreef sr_firewire het volgende:
En een astronautDie hou je zo tussen je bovenste vingertoppen vast....
quote:Op maandag 5 december 2005 14:15 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld was alleen maar om aan te geven dat als "iets" ontploft in je hand terwijl je een vuist maakt, je veel meer schade aanricht dan wanneer "iets" op je hand ontploft terwijl je deze vlak houdt.
Je bent sowiezo een josti als nadat je een vuurwerk in je hand laat ontploffen.
goed opgelet bij Armageddonquote:Op maandag 5 december 2005 14:15 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld was alleen maar om aan te geven dat als "iets" ontploft in je hand terwijl je een vuist maakt, je veel meer schade aanricht dan wanneer "iets" op je hand ontploft terwijl je deze vlak houdt.
Je bent sowiezo een josti als je een vuurwerk in je hand laat ontploffen.
Verbaast me niets. Ik hoop dat binnenkort iemand het idee krijgt om een aantal strijkers aan elkaar te binden en in je uitlaat te douwen. Krijg je ook zo een mooie lolleromfgljelfjaoijlofjoiaej@#$&%! knal!quote:
Vuurwerknerd.quote:Op maandag 5 december 2005 13:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee, dan hebben ze wel heeeelllll erg moeten priegelen met dat ding ervoor. En er hangt een gordijn voor he? Dus gooien gaat dan een beetje moeilijk. En geen brandachtige sporen in huis.quote:Op maandag 5 december 2005 15:16 schreef Jerruh het volgende:
hebben ze nie gewoon de ruit ingegooid en het dingetje naar binnen gegooid?
quote:
Maar dat gaat wel een beetje te ver...quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef KoudeVrouw het volgende:
Geintje moet kunnen.
Ach jong, als je zoiets doet moetje er helemaal niet aan denken dat iemand gewond kan rakenquote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar dat gaat wel een beetje te ver...
Dat je nou een prullebak opblaast...
Maar hier had iemand echt gewond kunnen raken...
Idd, ik zal je sterker vertellen: het is de enige weg naar buiten, dus stél ik sliep of stél ik zat in de ruime living, dan had ik een veel grotere ruit zélf moeten stukslaan om er vervolgens door naar buiten te klimmen, als dan in het ergste geval het rolgordijntje in de fik was gevlogen. Ik wil niet dramatisch doen, maar stél... Want het hád kúnnen gebeuren. Daarbij zijn de woningen in dit rijtje 300 jaar oud, dus qua brand dat overslaat...quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven is ook vak. Vertel mij eens hoe iemand hier echt gewond had kunnen raken?quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zie boven.quote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven is ook vak. Vertel mij eens hoe iemand hier echt gewond had kunnen raken?
Je bent echt blij met je jas he?quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ach jong, als je zoiets doet moetje er helemaal niet aan denken dat iemand gewond kan raken
Weetje wat wel kut zou zijn ? als zoeen glasscherf je jas kapot maakt
Is het zo een hendig sjieke dan? Laat eens zien!quote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent echt blij met je jas he?
Ja duh gek, en vooral dat ik iemand vandaag met dezelfde jas zagquote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent echt blij met je jas he?
Wat koste die?quote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh gek, en vooral dat ik iemand vandaag met dezelfde jas zaghet was een breezer gozer maar dat boeit niet.
hoek hem dan!quote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh gek, en vooral dat ik iemand vandaag met dezelfde jas zaghet was een breezer gozer maar dat boeit niet.
Is dat geen pleonasme?quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoek hem dan!
ik heb ook wel eens gezien dat 2 lonsdale gozers 1 lonsdale kneus in elkaar hebben gehoekt omdat hij hun imago naar beneden haalde
toen ik nog bokste droeg ik ook vaak lonsdale...quote:
Ik kon redelijkerwijs aannemen dat in deze context niet werd verwezen naar personen die het merk dragen als sportmerk.quote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen ik nog bokste droeg ik ook vaak lonsdale...![]()
en kijk eens naar het buitenland waar het gewoon sportieve kleding is.
quote:
Awww.. zoalshetis, my prince charming.... how fucking sweetquote:Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon grappig, de "weetjes" díe ik heb over jou, zijn telkens zo.... wat is het goede woord.... Naja. In ieder geval, ene keer ben jeover katten aan het praten, en dan nu dat je op boksen hebt gezeten!
Is alleen maar stoer hoor!
Cool! Ik lag na drie cursussen al als een Ken uit elkaar.
Dat is.... zoalshetis.quote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Awww.. zoalshetis, my prince charming.... how fucking sweet![]()
Ik wil wel ff langskomen als jij de reiskosten vergoed ?quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Waxxer het volgende:
GOED, strijker dus. Raam zit er weer in. Maar het is en blijft een kloterige kutstreek..
En als iemand het maar niet nóg een keer flikt. Laat staan als ik thuis ben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |