Ach jong, als je zoiets doet moetje er helemaal niet aan denken dat iemand gewond kan rakenquote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar dat gaat wel een beetje te ver...
Dat je nou een prullebak opblaast...
Maar hier had iemand echt gewond kunnen raken...
Idd, ik zal je sterker vertellen: het is de enige weg naar buiten, dus stél ik sliep of stél ik zat in de ruime living, dan had ik een veel grotere ruit zélf moeten stukslaan om er vervolgens door naar buiten te klimmen, als dan in het ergste geval het rolgordijntje in de fik was gevlogen. Ik wil niet dramatisch doen, maar stél... Want het hád kúnnen gebeuren. Daarbij zijn de woningen in dit rijtje 300 jaar oud, dus qua brand dat overslaat...quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven is ook vak. Vertel mij eens hoe iemand hier echt gewond had kunnen raken?quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zie boven.quote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Nou nou, overdrijven is ook vak. Vertel mij eens hoe iemand hier echt gewond had kunnen raken?
Je bent echt blij met je jas he?quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ach jong, als je zoiets doet moetje er helemaal niet aan denken dat iemand gewond kan raken
Weetje wat wel kut zou zijn ? als zoeen glasscherf je jas kapot maakt
Is het zo een hendig sjieke dan? Laat eens zien!quote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent echt blij met je jas he?
Ja duh gek, en vooral dat ik iemand vandaag met dezelfde jas zagquote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent echt blij met je jas he?
Wat koste die?quote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh gek, en vooral dat ik iemand vandaag met dezelfde jas zaghet was een breezer gozer maar dat boeit niet.
hoek hem dan!quote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja duh gek, en vooral dat ik iemand vandaag met dezelfde jas zaghet was een breezer gozer maar dat boeit niet.
Is dat geen pleonasme?quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoek hem dan!
ik heb ook wel eens gezien dat 2 lonsdale gozers 1 lonsdale kneus in elkaar hebben gehoekt omdat hij hun imago naar beneden haalde
toen ik nog bokste droeg ik ook vaak lonsdale...quote:
Ik kon redelijkerwijs aannemen dat in deze context niet werd verwezen naar personen die het merk dragen als sportmerk.quote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen ik nog bokste droeg ik ook vaak lonsdale...![]()
en kijk eens naar het buitenland waar het gewoon sportieve kleding is.
quote:
Awww.. zoalshetis, my prince charming.... how fucking sweetquote:Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon grappig, de "weetjes" díe ik heb over jou, zijn telkens zo.... wat is het goede woord.... Naja. In ieder geval, ene keer ben jeover katten aan het praten, en dan nu dat je op boksen hebt gezeten!
Is alleen maar stoer hoor!
Cool! Ik lag na drie cursussen al als een Ken uit elkaar.
Dat is.... zoalshetis.quote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Awww.. zoalshetis, my prince charming.... how fucking sweet![]()
Ik wil wel ff langskomen als jij de reiskosten vergoed ?quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef Waxxer het volgende:
GOED, strijker dus. Raam zit er weer in. Maar het is en blijft een kloterige kutstreek..
En als iemand het maar niet nóg een keer flikt. Laat staan als ik thuis ben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |