Dat is ook inderdaad te vroeg, maar dat komt welquote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.
ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
V.w.b. Rosenberg roep ik al vanaf het begin dat deze jongen er gaat komen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.
ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
Dat lijkt niet alleen zo, het is zo.quote:Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Mr.Johnson het volgende:
Het viel we wel op dat Babel scoorda nadat hij was ingevallen, net als vorig jaar regelmatig het geval was. Hij lijkt het beter te doen als hij is ingevallen.
Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.quote:Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff schaal vergeten....?
Ik heb Sikora ook wel eens een fantastisch doelpunt zien maken.......
Dat zijn allemaal momentopnames die niks zeggen. Elke (prof)voetballer kan een wereldgoal maken....
Wat kunnen mensen toch enorm leven in de waan van de dag.
Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Babel durft acties te maken en scoort voor het eerst sinds eeuwen en dan is hij meteen geweldig![]()
Boukhari speelt met vlagen erg goed maar maakt net zoveel baggeracties, durft het tenminste altijd in tegenstelling tot Babel maar is waardeloos?
Ik heb het ook niet over een heel seizoen. Je geeft aan dat Babel een mooi doelpunt maakte en dat hij dus geweldig was en dat Boukhari dit doelpunt niet maakte en daarom dus ruk was.quote:Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.
Boukhari kan ook niet goed invallen hoorquote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn er bij Ajax wel meer die zich blijkbaar alleen kunnen motiveren als ze geen basisplaats hebben. Boukhari heeft er ook een handje van.....
Ja, hij is gewoon te wisselvallig helaas. Maar hij KAN het wel.. jammer eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boukhari kan ook niet goed invallen hoorEcht mee gehad met die kerel.
Leuk tagje trouwens
Boukhari's kracht ligt hem niet in de actie, het ligt hem in de combinatie.quote:Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef erikh het volgende:
[..]
Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.
En toch waren er duizenden mensen die over Zlatan exact hetzelfde zeiden. Deze mensen zijn nu vreemd genoeg spontaan onvindbaar..........quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de capaciteiten van Rosenberg. Bij Zlatan zag je vanaf dag 1 dat er iets in zat, maar dat heb ik bij Rosenberg nog niet gezien.
Maar goed hij werkt hard, en ik hoop dat mijn ongelijk bewezen word.
Ze zullen er idd nooit 10 miljoen voor krijgen en ze laten hem dadelijk ook niet transfervrij vertrekken.quote:Op maandag 5 december 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij Heerenveen schikken ze nog wel in hoor.
Ik ook hoor. Weet gewoon dat ie het heeft. Zlatan voetbalde in z'n eerste jaar ook kut, maar dat kwam ook goed.quote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef devv05 het volgende:
Ik heb altijd als een van de weinigen vertrouwen gehad in Rosenberg, hoop dat ' ie nou een beetje loskomt en de rest ook kan overtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |