abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 14:40:44 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32835384
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.

ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
Dat is ook inderdaad te vroeg, maar dat komt wel .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 5 december 2005 @ 14:43:09 #77
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32835440
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Opportunisme idd.

ok, de goal van Rosenberg was mooi, en hij speelde wel redelijk. Maar om nou meteen te zeggen dat die jongen er is.......
V.w.b. Rosenberg roep ik al vanaf het begin dat deze jongen er gaat komen.
Hij is er nog lang niet en moet nog veel leren, maar dat hij kan voetballen en (veel) inzicht heeft is mij al vanaf het begin duidelijk.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32835458
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:33 schreef Mr.Johnson het volgende:

Het viel we wel op dat Babel scoorda nadat hij was ingevallen, net als vorig jaar regelmatig het geval was. Hij lijkt het beter te doen als hij is ingevallen.
Dat lijkt niet alleen zo, het is zo.
  maandag 5 december 2005 @ 14:44:39 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32835485
We zullen zien met Rosenberg, ik hoop het iig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 5 december 2005 @ 14:45:45 #80
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32835513
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff schaal vergeten....?
Ik heb Sikora ook wel eens een fantastisch doelpunt zien maken.......
Dat zijn allemaal momentopnames die niks zeggen. Elke (prof)voetballer kan een wereldgoal maken....
Wat kunnen mensen toch enorm leven in de waan van de dag.
Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.
pi_32835646
Jalalala Ajax.
pi_32835679
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Babel durft acties te maken en scoort voor het eerst sinds eeuwen en dan is hij meteen geweldig
Boukhari speelt met vlagen erg goed maar maakt net zoveel baggeracties, durft het tenminste altijd in tegenstelling tot Babel maar is waardeloos?
Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.
  maandag 5 december 2005 @ 14:52:23 #83
53851 BoNi
pi_32835682
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:45 schreef Mr.Johnson het volgende:

[..]

Ik zei toch niet dat Babel het hele seizoen goed speelde, ik heb ook niet gezegd dat Boukhari het hele seizoen slecht speelde. Als je goed had gelezen had je dat er ook uit op kunnen maken.
Ik heb het ook niet over een heel seizoen. Je geeft aan dat Babel een mooi doelpunt maakte en dat hij dus geweldig was en dat Boukhari dit doelpunt niet maakte en daarom dus ruk was.
That doesn't make sense at all..........
Ik quote jou omdat jij het laatste bericht bent met een dergelijke strekking, maar af en toe word ik er zo moe van dat supporters hun mening baseren en vaak zelfs compleet laten omslaan door één enkel incident.
Schitterend!
pi_32835688
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn er bij Ajax wel meer die zich blijkbaar alleen kunnen motiveren als ze geen basisplaats hebben. Boukhari heeft er ook een handje van.....
Boukhari kan ook niet goed invallen hoor Echt mee gehad met die kerel.

Leuk tagje trouwens
  maandag 5 december 2005 @ 14:54:06 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32835732
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Boukhari kan ook niet goed invallen hoor Echt mee gehad met die kerel.

Leuk tagje trouwens
Ja, hij is gewoon te wisselvallig helaas. Maar hij KAN het wel.. jammer eigenlijk.

Goed he? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32836557
Ik heb altijd als een van de weinigen vertrouwen gehad in Rosenberg, hoop dat ' ie nou een beetje loskomt en de rest ook kan overtuigen.
pi_32836593
Ik heb ook altijd wel vertrouwen gehad in de capaciteiten van Rosenberg, maar ik maakte me heel erg zorgen de manier van spelen die Ajax voorschrijft. Maar ik zie zeer zeker dat Rosenberg steeds sterker wordt.
pi_32836701
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef erikh het volgende:

[..]

Geweldig speelde hij niet hoor je mij ook niet zeggen, maar hij speelde toch zeker wel goed en die goal was gewoon een wereldgoal. Boukhari daarentegen kreeg misschien 2 of 3 keer de bal voor maar voor de rest speelde hij echt dramatisch. En je kunt de actie wel willen maken dat is prima maar dan moet je er ook voorbij komen en dat lukt hem gewoon niet, hij komt gewoon te kort.
Boukhari's kracht ligt hem niet in de actie, het ligt hem in de combinatie.
Die liepen met hem goed over links, daardoor kwamen anderen in goede scoringsposities.

En Babel speelde gewoon erg matig. Het is dat hij die goal maakte. Die actie bijvoorbeeld waarbij hij van links komt en een mooie steekbal kan geven op ik geloof Rosenberg.... In plaats van die bal te geven gaat hij helemaal naar rechts om daar op de eerst de beste tegenstander stuk te lopen

Nee, geef mij Boukhari maar, die speelt in dienst van het team.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32836963
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de capaciteiten van Rosenberg. Bij Zlatan zag je vanaf dag 1 dat er iets in zat, maar dat heb ik bij Rosenberg nog niet gezien.

Maar goed hij werkt hard, en ik hoop dat mijn ongelijk bewezen word.
Houd van een lijntje.
  maandag 5 december 2005 @ 15:52:09 #90
53851 BoNi
pi_32837283
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigt van de capaciteiten van Rosenberg. Bij Zlatan zag je vanaf dag 1 dat er iets in zat, maar dat heb ik bij Rosenberg nog niet gezien.

Maar goed hij werkt hard, en ik hoop dat mijn ongelijk bewezen word.
En toch waren er duizenden mensen die over Zlatan exact hetzelfde zeiden. Deze mensen zijn nu vreemd genoeg spontaan onvindbaar..........
Schitterend!
pi_32837435
Rosenberg gaat het redden, roep ik al sinds dat ie er is tot vervelends toe. Heb even wat mensen gebeld gisteren na die goal. Natuurlijk issie er nog niet, maar hij lijkt sinds Blind dat opmerkte inderdaad zijn draai te hebben gevonden. Gaan we nog veel van mogen genieten van die jongen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32837450
Owja,

AJAX
In Southern Sun
pi_32837520
10 miljoen is te veel geld voor Huntelaar. Dan kunnen we beter Nando Rafael weghalen.
pi_32837564
Bij Heerenveen schikken ze nog wel in hoor.
In Southern Sun
  maandag 5 december 2005 @ 16:03:25 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32837597
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij Heerenveen schikken ze nog wel in hoor.
Ze zullen er idd nooit 10 miljoen voor krijgen en ze laten hem dadelijk ook niet transfervrij vertrekken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32837615
Dus een middenweg, die vijf miljoen die geregeld circuleerde lijkt mij een redelijk bedrag...
In Southern Sun
pi_32837635
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef devv05 het volgende:
Ik heb altijd als een van de weinigen vertrouwen gehad in Rosenberg, hoop dat ' ie nou een beetje loskomt en de rest ook kan overtuigen.
Ik ook hoor. Weet gewoon dat ie het heeft. Zlatan voetbalde in z'n eerste jaar ook kut, maar dat kwam ook goed.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 5 december 2005 @ 16:27:06 #98
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32838237
Rosenberg komt er wel, zijn zenuwachtige van het begin is er af..
pi_32838591
Heeft toevallig iemand de filmpjes van de doelpunten van gister nog?
  maandag 5 december 2005 @ 16:43:08 #100
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32838682
AJAX AJAX AJAX

. . . .
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')