En terecht!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Gaat zeker gebeuren, maar ik wil - nuchter als ik ben en na de blamage in Trinidad - eerst de contracten en een visum in hardcopy in mijn bezit hebben.
Nee, het zijn er teveel (vraag maar aan Shmoopy en Heatwave, die hebben het gezien; ~29 stuks), dus we zijn op zoek naar een workaround.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je je ingelijste dipoma's en certificaten al van de muur gerukt om te kopiėren?
heb geen zin om uit te loggen voor het volgende antwoord dus: jaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:28 schreef static het volgende:
Nee. Jezus Sunnie, dit is wel je toppunt van een abnormale vraag.
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Lagos? Hebben ze daar nog een beetje lekkere wijven?
Tof! Ze neemt haar poetsdoek mee naar de miss uiteiking. Wat een overgave! Geweldig! IK WIL HAAR!quote:
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagosquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
Tja..het blijft behelpen voor static daar:
[afbeelding]
ziet er goed uit! beetje hiv, maar wel lekker.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagos
[afbeelding]
Aan scheermesjes is een tekort zo te zien.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[..]
[afbeelding]
In Aziė is schaamhaar een statussymboolquote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Aan scheermesjes is een tekort zo te zien.
Daar groeit het niet zo snel als in Afrika.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:29 schreef Kloon het volgende:
In Aziė is schaamhaar een statussymbool
een Geile knuffelmeet, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik maak wel tijdquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet of die gaat komen.
[..]
Thanks.
Er komt een afscheidsborrel voor alleen de mensen die ik mag. Nou, dat zijn er niet veel dus het wordt cosy.
Ohw, die.quote:
quote:Safety.
Violent street crime, armed robberies, muggings and car jackings are prevalent in Lagos and elsewhere in the more populous south of the country. Recent gang violence in central Port Harcourt means that visitors should take care when travelling around the town.
Visitors need to be vigilant and cautious. Numerous hazards await unwary and uninformed visitors, from bogus greeters at the airport, to scams involving efforts to extort money from visitors’ relatives back home and even taking hostages for ransom. Visitors should ensure that their local hosts and/or family and friends at home know their travel plans. There are frequent outbreaks of civil unrest and violence, usually caused by ethnic tensions and strikes often cause disruption to transport and other services. Following riots in Kano, travellers are advised to be extremely cautious in the northern region.
Travellers are advised to avoid all protests and demonstrations. Fuel shortages often occur, adding to uncertainty for road travel that is already hazardous because of the risk of armed robbery and car jackings, particularly in traffic jams and rural areas. Public transport is extremely dangerous with buses and taxis poorly maintained and fraud and criminal activity rife among drivers.
Travellers are strongly advised to avoid the Bakassi Peninsula on the border with Cameroon. It is advisable to be vigilant in the Delta region and avoid non-essential travel to the riverine area of the Delta, Rivers and Bayelsa States as hostage taking has occurred.
Och. Ik ben groot, dik, kalende en fors. Ben er niet echt bang voor.quote:
Dat was dan nog mild.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Golf het volgende:
Dat is je straf, omdat je me vies verrot stuk vergif noemde.
Kijk, goed geregeld; jij, laffer en ikquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Er komt een afscheidsborrel voor alleen de mensen die ik mag. Nou, dat zijn er niet veel dus het wordt cosy.
Yep, in een restaurant dat in de prijzen is gevallen vanwege hun extreem lekkere vleesjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Prik je binnenkort even een datum voor de afscheidsborrel/vleeseet ?
Bluf, ElisaB.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, goed geregeld; jij, laffer en ik
Welke?quote:
Jummie.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef static het volgende:
Yep, in een restaurant dat in de prijzen is gevallen vanwege hun extreem lekkere vleesjes.
Vraag maar aan Heatwave en Laffer, we wilden er bijna nog eentje nemen.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef static het volgende:
Btw: komen jullie ook een lekker stukje vlees eten binnenkort tijdens de afscheidsborrel?
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:54 schreef static het volgende:
Bluf, ElisaB.
Maar zou wel erg leuk zijn.![]()
Alsof jij zou komen.quote:
Wie weet doe ik jullie nog eens allemaal versteld staanquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Geef de details maar door t.z.t..
Ik zou het echt leuk vinden.quote:
Ik zal het hier even in de gaten houden. Als ik kan... wie weetquote:
Leuk. 16e gaan Bluezz en ik al chique uit eten, kan daarna de 17e ook meteen ingevuld worden en kan ik mijn verjaardag (19e) vast een beetje met jullie vieren.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef static het volgende:
Uiteraard.
Ik ga weg op de 26e, dus ik denk het weekend daarvoor.
19 decemberquote:Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
en kan ik mijn verjaardag (19e) vast een beetje met jullie vieren.
Wat een geweldige bijdrage.quote:
Was gelukkig ook niet zo asoquote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef static het volgende:
[..]
Yep, in een restaurant dat in de prijzen is gevallen vanwege hun extreem lekkere vleesjes.
Vraag maar aan Heatwave en Laffer, we wilden er bijna nog eentje nemen.
Nope is dacht ik best arm corrupt land Zal der niet graag heen willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:10 schreef Skv het volgende:
Lagos?
Ik dacht dat het zown caraļbisch staatje was ofzo.
Of is dat Laos
Mwoah. Het gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef MUUS het volgende:
Zitten daar een beetje lekkere wijven, stat?
Vraag is vast al gesteld, maar ik ben te lui om alles door te lezen.
quote:
Doe dan ook een condoom om je vinger.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef static het volgende:
[..]
Mwoah. Het gaat.
Maar je hoeft maar naar iemand te wijzen en je hebt volgens mij al een SOA te pakken, dus:
[..]
Maandag de sleutel.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef static het volgende:
hoeistmetu?
Met een soortgelijke suggestie kwam laffer ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe dan ook een condoom om je vinger.
[..]
Great!!quote:Maandag de sleutel..
ga jij maar lekker blindelings posts maken... inhoud boeit je toch nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:19 schreef dolle_hond het volgende:
kenniknie
Zie je, je kan het welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
dit is zo`n beetje het eerste topic wat ik onder deze naam heb geplaatst dat een beetje loopt![]()
de meeste topics worden al na de OP op slot getieftoke, ik heb het dan wel in grote lijnen over FB
niet over GC
![]()
Ik ben mijn slotjesmachine-knopjes kwijt, pisnicht, anders had ik dit kansloze topic natuurlijk wel even gesloten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
dit is zo`n beetje het eerste topic wat ik onder deze naam heb geplaatst dat een beetje loopt![]()
de meeste topics worden al na de OP op slot getieftoke, ik heb het dan wel in grote lijnen over FB
niet over GC
![]()
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkensquote:
Vergeet je talent voor knijpen in damesbillen nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef static het volgende:
Och. Ik ben groot, dik, kalende en fors. Ben er niet echt bang voor.
Geeft nix joh; je komt er welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkens![]()
Lekker op tijd gepost Kloonquote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
3e Lagos HIT op google
Zie hier Static's nieuwe werkzaamheden
mijn klachten e mailtjes hebben dus succes gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben mijn slotjesmachine-knopjes kwijt,
Zolang je psychiater op deze manier schrijft mag je met al mijn mpsjes neuckenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkens![]()
Of borsten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vergeet je talent voor knijpen in damesbillen niet
Ja, dankzij jouw geklaag ben ik die auto van de zaak kwijt en kan ik die 13e maand ook weer vergeten dit jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
mijn klachten e mailtjes hebben dus succes gehad![]()
Mjah, heb ik ook last van de laatste jaren. In het begin ging het nog wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
dan zal ik celibaat blijvenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolang je psychiater op deze manier schrijft mag je met al mijn mpsjes neucken![]()
dan buk jij toch weer lekker ouderwets voor oom lafferquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer sponsor ik jouw gang naar de dames op de wallen mooi niet meer.
Incrowd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Krush het volgende:
Incrowd topic [afbeelding]
OT: ik ga je avatar missen![]()
Die wordt geheid gestolen dus laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Stet, gaat Fok!kie ook mee naar Lagossie?
Niks incrowd, je post hier toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Krush het volgende:
Incrowd topic [afbeelding]
OT: ik ga je avatar missen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef laffer het volgende:
dan buk jij toch weer lekker ouderwets voor oom lafferjij strakke beer van me
![]()
en misschien wel gruwelijk verkrachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Die wordt geheid gestolen dus laat ik dat maar niet doen.
who cares, zolang ik maar lekker kan genieten in jouw interne antiek winkeltjequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel dat dopje van je toch niet.![]()
Ctrl + shiftquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:27 schreef laffer het volgende:
dan zal ik celibaat blijven![]()
m`n toetsenbord doet soms niet wat ik wil , dan moet ik opnieuw opstarten.
bij dit teken: - krijg ik een vraagteken, en bij dit: ` krijg ik dit: &letters totaal anders enz..
dus ik moest ff rebooten![]()
Ieks, jullie zijn toch nie hoowmoow hequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
who cares, zolang ik maar lekker kan genieten in jouw interne antiek winkeltjejij rakkert!!
![]()
die onthou ik even, ik dacht dat m`n toetsenbordt het had begevenquote:
golfer wel, waarom denk je dat ie is getrouwd op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ieks, jullie zijn toch nie hoowmoow he
Ja, dat heb ik ook maanden gedachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef laffer het volgende:
die onthou ik even, ik dacht dat m`n toetsenbordt het had begeven![]()
Iiieekksss, homosuelen, daar mot ik niks van hebben.quote:
Van golfer dacht ik het eigenlijk ook alquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
golfer wel, waarom denk je dat ie is getrouwd op zijn leeftijd![]()
en HW is ook een poot, maar die neuk ik niet meer sinds hij jeugdpuistjes op z`n billen heeft![]()
dat is zelfs voor een part-time homo als ik erg viezig![]()
Zeg, ik heb net gegeten hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
Weet je dat er ook vrouwen zijn die het met elkaar doen?
Het idee alleen al, the horor.
Nou, dit is best belangrijk om even goed uit te spreken onder mekaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef static het volgende:
Zeg, gaan jullie lekker? Straks wordt dit een reeks voordat ik weg ben.
Dat klinkt alsof je er verdomd veel ervaring mee hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van golfer dacht ik het eigenlijk ook alEn een pukkelkontje is wel vies, maar je kan er natuurlijk een handdoek met een gat overheen gooien; zie je dr nix van. En als er dan een knapt, dan zit het gelijk in de handdoek. Slim he
ik stond echt op het punt om een nieuwe te kopen, bedankt voor de tipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |