Ik weet niet of die gaat komen.quote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef Dagonet het volgende:
Op tijd terug voor de volgende L&S meet. Nu mét bruine Static.
Thanks.quote:Succes Static!
wanneer kan ik de uitnodiging verwachten? ik heb nogal een druk avondschema de komende tijden.quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Er komt een afscheidsborrel voor alleen de mensen die ik mag. Nou, dat zijn er niet veel dus het wordt cosy.
pardon?quote:Op maandag 5 december 2005 02:21 schreef static het volgende:
Niet.
Sorry, ik kan niet die dagquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Er komt een afscheidsborrel voor alleen de mensen die ik mag. Nou, dat zijn er niet veel dus het wordt cosy.
Tuurlijk wel!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef pekel het volgende:
2/3 weken nog? Dan wacht ik met uitzwaaien..
quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet of die gaat komen.
[..]
Thanks.
Valt best mee, ik ga naar Victoria Island, dat ligt voor Lagos, een eilandje met maar enkele toegangswegen welke zwaar bewaakt worden. Op dat eiland zitten alle 'grote' bedrijven.quote:Op maandag 5 december 2005 11:25 schreef What het volgende:
Lagos, wat een kutplek om neergezet te worden.![]()
Ik zal hem niet intikkenquote:
Och kom op jongen. Die andere 33 jaar moet zwaarder geweest zijn.quote:
Veel plezier danquote:
Dat jij nou je neukertjes alleen maar van het forum kent vanwege je kleurtje.quote:
Been there.quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef static het volgende:
Valt best mee, ik ga naar Victoria Island, dat ligt voor Lagos, een eilandje met maar enkele toegangswegen welke zwaar bewaakt worden. Op dat eiland zitten alle 'grote' bedrijven.
misshien kan je zijn moeder voor hem meenemen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:37 schreef What het volgende:
[..]
Been there.
Sterker, ik kom er maandelijks. We kunnen in ieder geval borrelen als het je teveel wordt.
Ik kan ook regelmatig dingen voor je meenemen. Moet je me maar effe mailen, je weet de weg.
Suc7..
(Het valt inderdaad wel mee)
Ohw, please.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misshien kan je zijn moeder voor hem meenemen?
quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Vergeet ook niet voldoende steekpenningen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef static het volgende:
Visum is aangevraagd.
Ben blij dat ik het merendeel niet zelf hoef te doen.A Valid passport (at Least 6 months to expiration) Completed application forms in Quadruplicate for all applicants Four recent full-face passport photographs for all applicants. Four certified copies of expatriate quota approval from Nigeria or approval from Nigeria for STR. Four certified and legalized copies of all credentials and certificates. Four copies of letter of Employment Four copies of letter of Acceptance Four copies of marriage certificate (Original copy must also to shown) Four copies of birth certificate (Original copy must also be shown) if accompanied by a child.
Ben wel wat gewend hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:37 schreef What het volgende:
[..]
Been there.
Sterker, ik kom er maandelijks. We kunnen in ieder geval borrelen als het je teveel wordt.
Ik kan ook regelmatig dingen voor je meenemen. Moet je me maar effe mailen, je weet de weg.
Suc7..
(Het valt inderdaad wel mee)
Zelfde tijdzone.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef teknomist het volgende:
We zullen je missen in FB.
Tut.quote:
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
Heel veel plezier en sterkte bij whatever je daar in Lagos gaat doen, static, en don't be a stranger!
Lagos, Nigeria. Ligt ergens anders, als in Afrika.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:10 schreef Skv het volgende:
Lagos?
Ik dacht dat het zown caraïbisch staatje was ofzo.
Of is dat Laos
Leuke uitdaging dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:22 schreef static het volgende:
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.
Er is daar een mobiel netwerk gebouwd met een support afdeling 'African style' zoals ze het zelf noemen, die moet op de schop en daar kom ik om het hoekje kijken, met name het NOC opnieuw inrichten qua procedures.
Yep, I know.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet ook niet voldoende steekpenningen.
Schijnt in die landen vrij normaal te zijn en heel wat ambtelijke deuren te kunnen openen.
Yep.quote:
och, ff je leuter intapen met hansaplast...quote:
De T&T verslagen waren iig wel leuk om te lezen.Tijdens een slapeloze nacht kwam ik ze tegen en heb ik ze allemaal gelezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Yep, I know.
Zelfs op de 'snel'wegen staan politieposts die het erg interessant vinden om speciaal blanken aan te houden. Een paar euro opent inderdaad vele deuren.
Gelukkig heb ik mijn eigen auto met chauffeur die precies weet hoe dat inelkaar steekt.
Buiten dat, die paar euro's voor een prettiger verblijf: je weet wat ik in Trinidad heb verdiend, dit is vergelijkbaar.
Doe maar openbaar, is altijd leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De T&T verslagen waren iig wel leuk om te lezen.Tijdens een slapeloze nacht kwam ik ze tegen en heb ik ze allemaal gelezenKrijgen we hiervan ook verslagen te zien op FOK!?
Ik heb ook geen medelijden met je hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef static het volgende:
Gelukkig heb ik mijn eigen auto met chauffeur die precies weet hoe dat inelkaar steekt.
Buiten dat, die paar euro's voor een prettiger verblijf: je weet wat ik in Trinidad heb verdiend, dit is vergelijkbaar.
Precies en wanneer?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef HeatWave het volgende:
En waar is die borrel, met een steakje (of 2 ) erbij?.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Blauwe zee, witte palmenstranden. Heerlijk.
Och, een kleine samenvatting van het hotel (je hebt natuurlijk wel de meest romantische foto uitgekozenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Blauwe zee, witte palmenstranden. Heerlijk.
In principe is alles rond, moest nog een management company uitkiezen die voor alle financiele romslomp gaat zorgen (echt niet dat ik een rekening daar in Nigeria ga openen, ik wil alles gewoon hier in Nederland laten binnenkomen), zij zorgen daarvoor: http://www.omnidigitsolutions.com/quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef just me het volgende:
Maarruh... wanneer ga je nu weg static, tussen nu en ????
Uiteraard, een hele tijd geleden al, ik ga het even checken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef nikky het volgende:
Stat? Had je dat ene nog naar me toe gezonden?
Och, je moet toch iets ter compensatie hebben.quote:Enneuh, ben niet jaloers hoor. Klein hotelletje, veel te veel zon. En wat dacht je van al dat zand tussen je tenen?![]()
22.11 afgeschreven.quote:
quote:
ik zou bijna zeggen, succes met het afronden maar aan de andere kantquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef static het volgende:
[..]
In principe is alles rond, moest nog een management company uitkiezen die voor alle financiele romslomp gaat zorgen (echt niet dat ik een rekening daar in Nigeria ga openen, ik wil alles gewoon hier in Nederland laten binnenkomen), zij zorgen daarvoor: http://www.omnidigitsolutions.com/
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
static is nog altijd mijn favoriete (ex-)mod..
Is helemaal niet eng, ik ben niet zo vastgeroest aan Amsterdam (al houd ik mijn apartementje altijd aan, zelfs als ik bij wijze van spreken op Mars ga wonen; zoiets krijg je nooit meer in Zuid).quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
Toch lijkt het mij best een beetje eng, zo ver weg van je favoriete Amsterdam.
Hoevaak kan/mag je in dat half jaar even tussendoor terug komen?
Doe aan carriere-planning en blijf single, no matter what.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook naar het buitenland uitgezonden worden later
Waarschijnlijk wel, al is het alleen maar om mijn moeder gerust te stellen die met knikkende knietjes dit allemaal ondergaat.quote:
Gaat zeker gebeuren, maar ik wil - nuchter als ik ben en na de blamage in Trinidad - eerst de contracten en een visum in hardcopy in mijn bezit hebben.quote:Wanneer gaan we je nog even voor je vertrekt uitdrinken/eten de komende weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |