Ik weet niet of die gaat komen.quote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef Dagonet het volgende:
Op tijd terug voor de volgende L&S meet. Nu mét bruine Static.
Thanks.quote:Succes Static!
wanneer kan ik de uitnodiging verwachten? ik heb nogal een druk avondschema de komende tijden.quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Er komt een afscheidsborrel voor alleen de mensen die ik mag. Nou, dat zijn er niet veel dus het wordt cosy.
pardon?quote:Op maandag 5 december 2005 02:21 schreef static het volgende:
Niet.
Sorry, ik kan niet die dagquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Er komt een afscheidsborrel voor alleen de mensen die ik mag. Nou, dat zijn er niet veel dus het wordt cosy.
Tuurlijk wel!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef pekel het volgende:
2/3 weken nog? Dan wacht ik met uitzwaaien..
quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet of die gaat komen.
[..]
Thanks.
Valt best mee, ik ga naar Victoria Island, dat ligt voor Lagos, een eilandje met maar enkele toegangswegen welke zwaar bewaakt worden. Op dat eiland zitten alle 'grote' bedrijven.quote:Op maandag 5 december 2005 11:25 schreef What het volgende:
Lagos, wat een kutplek om neergezet te worden.![]()
Ik zal hem niet intikkenquote:
Och kom op jongen. Die andere 33 jaar moet zwaarder geweest zijn.quote:
Veel plezier danquote:
Dat jij nou je neukertjes alleen maar van het forum kent vanwege je kleurtje.quote:
Been there.quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef static het volgende:
Valt best mee, ik ga naar Victoria Island, dat ligt voor Lagos, een eilandje met maar enkele toegangswegen welke zwaar bewaakt worden. Op dat eiland zitten alle 'grote' bedrijven.
misshien kan je zijn moeder voor hem meenemen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:37 schreef What het volgende:
[..]
Been there.
Sterker, ik kom er maandelijks. We kunnen in ieder geval borrelen als het je teveel wordt.
Ik kan ook regelmatig dingen voor je meenemen. Moet je me maar effe mailen, je weet de weg.
Suc7..
(Het valt inderdaad wel mee)
Ohw, please.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misshien kan je zijn moeder voor hem meenemen?
quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Vergeet ook niet voldoende steekpenningen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef static het volgende:
Visum is aangevraagd.
Ben blij dat ik het merendeel niet zelf hoef te doen.A Valid passport (at Least 6 months to expiration) Completed application forms in Quadruplicate for all applicants Four recent full-face passport photographs for all applicants. Four certified copies of expatriate quota approval from Nigeria or approval from Nigeria for STR. Four certified and legalized copies of all credentials and certificates. Four copies of letter of Employment Four copies of letter of Acceptance Four copies of marriage certificate (Original copy must also to shown) Four copies of birth certificate (Original copy must also be shown) if accompanied by a child.
Ben wel wat gewend hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:37 schreef What het volgende:
[..]
Been there.
Sterker, ik kom er maandelijks. We kunnen in ieder geval borrelen als het je teveel wordt.
Ik kan ook regelmatig dingen voor je meenemen. Moet je me maar effe mailen, je weet de weg.
Suc7..
(Het valt inderdaad wel mee)
Zelfde tijdzone.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef teknomist het volgende:
We zullen je missen in FB.
Tut.quote:
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
Heel veel plezier en sterkte bij whatever je daar in Lagos gaat doen, static, en don't be a stranger!
Lagos, Nigeria. Ligt ergens anders, als in Afrika.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:10 schreef Skv het volgende:
Lagos?
Ik dacht dat het zown caraïbisch staatje was ofzo.
Of is dat Laos
Leuke uitdaging dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:22 schreef static het volgende:
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.
Er is daar een mobiel netwerk gebouwd met een support afdeling 'African style' zoals ze het zelf noemen, die moet op de schop en daar kom ik om het hoekje kijken, met name het NOC opnieuw inrichten qua procedures.
Yep, I know.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet ook niet voldoende steekpenningen.
Schijnt in die landen vrij normaal te zijn en heel wat ambtelijke deuren te kunnen openen.
Yep.quote:
och, ff je leuter intapen met hansaplast...quote:
De T&T verslagen waren iig wel leuk om te lezen.Tijdens een slapeloze nacht kwam ik ze tegen en heb ik ze allemaal gelezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Yep, I know.
Zelfs op de 'snel'wegen staan politieposts die het erg interessant vinden om speciaal blanken aan te houden. Een paar euro opent inderdaad vele deuren.
Gelukkig heb ik mijn eigen auto met chauffeur die precies weet hoe dat inelkaar steekt.
Buiten dat, die paar euro's voor een prettiger verblijf: je weet wat ik in Trinidad heb verdiend, dit is vergelijkbaar.
Doe maar openbaar, is altijd leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De T&T verslagen waren iig wel leuk om te lezen.Tijdens een slapeloze nacht kwam ik ze tegen en heb ik ze allemaal gelezenKrijgen we hiervan ook verslagen te zien op FOK!?
Ik heb ook geen medelijden met je hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef static het volgende:
Gelukkig heb ik mijn eigen auto met chauffeur die precies weet hoe dat inelkaar steekt.
Buiten dat, die paar euro's voor een prettiger verblijf: je weet wat ik in Trinidad heb verdiend, dit is vergelijkbaar.
Precies en wanneer?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef HeatWave het volgende:
En waar is die borrel, met een steakje (of 2 ) erbij?.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Blauwe zee, witte palmenstranden. Heerlijk.
Och, een kleine samenvatting van het hotel (je hebt natuurlijk wel de meest romantische foto uitgekozenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Blauwe zee, witte palmenstranden. Heerlijk.
In principe is alles rond, moest nog een management company uitkiezen die voor alle financiele romslomp gaat zorgen (echt niet dat ik een rekening daar in Nigeria ga openen, ik wil alles gewoon hier in Nederland laten binnenkomen), zij zorgen daarvoor: http://www.omnidigitsolutions.com/quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef just me het volgende:
Maarruh... wanneer ga je nu weg static, tussen nu en ????
Uiteraard, een hele tijd geleden al, ik ga het even checken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef nikky het volgende:
Stat? Had je dat ene nog naar me toe gezonden?
Och, je moet toch iets ter compensatie hebben.quote:Enneuh, ben niet jaloers hoor. Klein hotelletje, veel te veel zon. En wat dacht je van al dat zand tussen je tenen?![]()
22.11 afgeschreven.quote:
quote:
ik zou bijna zeggen, succes met het afronden maar aan de andere kantquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef static het volgende:
[..]
In principe is alles rond, moest nog een management company uitkiezen die voor alle financiele romslomp gaat zorgen (echt niet dat ik een rekening daar in Nigeria ga openen, ik wil alles gewoon hier in Nederland laten binnenkomen), zij zorgen daarvoor: http://www.omnidigitsolutions.com/
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
static is nog altijd mijn favoriete (ex-)mod..
Is helemaal niet eng, ik ben niet zo vastgeroest aan Amsterdam (al houd ik mijn apartementje altijd aan, zelfs als ik bij wijze van spreken op Mars ga wonen; zoiets krijg je nooit meer in Zuid).quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
Toch lijkt het mij best een beetje eng, zo ver weg van je favoriete Amsterdam.
Hoevaak kan/mag je in dat half jaar even tussendoor terug komen?
Doe aan carriere-planning en blijf single, no matter what.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook naar het buitenland uitgezonden worden later
Waarschijnlijk wel, al is het alleen maar om mijn moeder gerust te stellen die met knikkende knietjes dit allemaal ondergaat.quote:
Gaat zeker gebeuren, maar ik wil - nuchter als ik ben en na de blamage in Trinidad - eerst de contracten en een visum in hardcopy in mijn bezit hebben.quote:Wanneer gaan we je nog even voor je vertrekt uitdrinken/eten de komende weken?
En terecht!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Gaat zeker gebeuren, maar ik wil - nuchter als ik ben en na de blamage in Trinidad - eerst de contracten en een visum in hardcopy in mijn bezit hebben.
Nee, het zijn er teveel (vraag maar aan Shmoopy en Heatwave, die hebben het gezien; ~29 stuks), dus we zijn op zoek naar een workaround.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je je ingelijste dipoma's en certificaten al van de muur gerukt om te kopiëren?
heb geen zin om uit te loggen voor het volgende antwoord dus: jaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:28 schreef static het volgende:
Nee. Jezus Sunnie, dit is wel je toppunt van een abnormale vraag.
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Lagos? Hebben ze daar nog een beetje lekkere wijven?
Tof! Ze neemt haar poetsdoek mee naar de miss uiteiking. Wat een overgave! Geweldig! IK WIL HAAR!quote:
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagosquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
Tja..het blijft behelpen voor static daar:
[afbeelding]
ziet er goed uit! beetje hiv, maar wel lekker.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagos
[afbeelding]
Aan scheermesjes is een tekort zo te zien.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[..]
[afbeelding]
In Azië is schaamhaar een statussymboolquote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Aan scheermesjes is een tekort zo te zien.
Daar groeit het niet zo snel als in Afrika.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:29 schreef Kloon het volgende:
In Azië is schaamhaar een statussymbool
een Geile knuffelmeet, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik maak wel tijdquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet of die gaat komen.
[..]
Thanks.
Ohw, die.quote:
quote:Safety.
Violent street crime, armed robberies, muggings and car jackings are prevalent in Lagos and elsewhere in the more populous south of the country. Recent gang violence in central Port Harcourt means that visitors should take care when travelling around the town.
Visitors need to be vigilant and cautious. Numerous hazards await unwary and uninformed visitors, from bogus greeters at the airport, to scams involving efforts to extort money from visitors’ relatives back home and even taking hostages for ransom. Visitors should ensure that their local hosts and/or family and friends at home know their travel plans. There are frequent outbreaks of civil unrest and violence, usually caused by ethnic tensions and strikes often cause disruption to transport and other services. Following riots in Kano, travellers are advised to be extremely cautious in the northern region.
Travellers are advised to avoid all protests and demonstrations. Fuel shortages often occur, adding to uncertainty for road travel that is already hazardous because of the risk of armed robbery and car jackings, particularly in traffic jams and rural areas. Public transport is extremely dangerous with buses and taxis poorly maintained and fraud and criminal activity rife among drivers.
Travellers are strongly advised to avoid the Bakassi Peninsula on the border with Cameroon. It is advisable to be vigilant in the Delta region and avoid non-essential travel to the riverine area of the Delta, Rivers and Bayelsa States as hostage taking has occurred.
Och. Ik ben groot, dik, kalende en fors. Ben er niet echt bang voor.quote:
Dat was dan nog mild.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Golf het volgende:
Dat is je straf, omdat je me vies verrot stuk vergif noemde.
Kijk, goed geregeld; jij, laffer en ikquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
Yep, in een restaurant dat in de prijzen is gevallen vanwege hun extreem lekkere vleesjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Prik je binnenkort even een datum voor de afscheidsborrel/vleeseet ?
Bluf, ElisaB.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, goed geregeld; jij, laffer en ik
Welke?quote:
Jummie.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef static het volgende:
Yep, in een restaurant dat in de prijzen is gevallen vanwege hun extreem lekkere vleesjes.
Vraag maar aan Heatwave en Laffer, we wilden er bijna nog eentje nemen.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef static het volgende:
Btw: komen jullie ook een lekker stukje vlees eten binnenkort tijdens de afscheidsborrel?
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:54 schreef static het volgende:
Bluf, ElisaB.
Maar zou wel erg leuk zijn.![]()
Alsof jij zou komen.quote:
Wie weet doe ik jullie nog eens allemaal versteld staanquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Geef de details maar door t.z.t..
Ik zou het echt leuk vinden.quote:
Ik zal het hier even in de gaten houden. Als ik kan... wie weetquote:
Leuk. 16e gaan Bluezz en ik al chique uit eten, kan daarna de 17e ook meteen ingevuld worden en kan ik mijn verjaardag (19e) vast een beetje met jullie vieren.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef static het volgende:
Uiteraard.
Ik ga weg op de 26e, dus ik denk het weekend daarvoor.
19 decemberquote:Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
en kan ik mijn verjaardag (19e) vast een beetje met jullie vieren.
Wat een geweldige bijdrage.quote:
Was gelukkig ook niet zo asoquote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef static het volgende:
[..]
Yep, in een restaurant dat in de prijzen is gevallen vanwege hun extreem lekkere vleesjes.
Vraag maar aan Heatwave en Laffer, we wilden er bijna nog eentje nemen.
Nope is dacht ik best arm corrupt land Zal der niet graag heen willenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:10 schreef Skv het volgende:
Lagos?
Ik dacht dat het zown caraïbisch staatje was ofzo.
Of is dat Laos
Mwoah. Het gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef MUUS het volgende:
Zitten daar een beetje lekkere wijven, stat?
Vraag is vast al gesteld, maar ik ben te lui om alles door te lezen.
quote:
Doe dan ook een condoom om je vinger.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef static het volgende:
[..]
Mwoah. Het gaat.
Maar je hoeft maar naar iemand te wijzen en je hebt volgens mij al een SOA te pakken, dus:
[..]
Maandag de sleutel.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef static het volgende:
hoeistmetu?
Met een soortgelijke suggestie kwam laffer ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe dan ook een condoom om je vinger.
[..]
Great!!quote:Maandag de sleutel..
ga jij maar lekker blindelings posts maken... inhoud boeit je toch nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:19 schreef dolle_hond het volgende:
kenniknie
Zie je, je kan het welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
dit is zo`n beetje het eerste topic wat ik onder deze naam heb geplaatst dat een beetje loopt![]()
de meeste topics worden al na de OP op slot getieftoke, ik heb het dan wel in grote lijnen over FB
niet over GC
![]()
Ik ben mijn slotjesmachine-knopjes kwijt, pisnicht, anders had ik dit kansloze topic natuurlijk wel even gesloten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef laffer het volgende:
dit is zo`n beetje het eerste topic wat ik onder deze naam heb geplaatst dat een beetje loopt![]()
de meeste topics worden al na de OP op slot getieftoke, ik heb het dan wel in grote lijnen over FB
niet over GC
![]()
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkensquote:
Vergeet je talent voor knijpen in damesbillen nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef static het volgende:
Och. Ik ben groot, dik, kalende en fors. Ben er niet echt bang voor.
Geeft nix joh; je komt er welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkens![]()
Lekker op tijd gepost Kloonquote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
3e Lagos HIT op google
Zie hier Static's nieuwe werkzaamheden
mijn klachten e mailtjes hebben dus succes gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben mijn slotjesmachine-knopjes kwijt,
Zolang je psychiater op deze manier schrijft mag je met al mijn mpsjes neuckenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkens![]()
Of borsten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vergeet je talent voor knijpen in damesbillen niet
Ja, dankzij jouw geklaag ben ik die auto van de zaak kwijt en kan ik die 13e maand ook weer vergeten dit jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
mijn klachten e mailtjes hebben dus succes gehad![]()
Mjah, heb ik ook last van de laatste jaren. In het begin ging het nog wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
dan zal ik celibaat blijvenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolang je psychiater op deze manier schrijft mag je met al mijn mpsjes neucken![]()
dan buk jij toch weer lekker ouderwets voor oom lafferquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer sponsor ik jouw gang naar de dames op de wallen mooi niet meer.
Incrowd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Krush het volgende:
Incrowd topic [afbeelding]
OT: ik ga je avatar missen![]()
Die wordt geheid gestolen dus laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Stet, gaat Fok!kie ook mee naar Lagossie?
Niks incrowd, je post hier toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Krush het volgende:
Incrowd topic [afbeelding]
OT: ik ga je avatar missen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef laffer het volgende:
dan buk jij toch weer lekker ouderwets voor oom lafferjij strakke beer van me
![]()
en misschien wel gruwelijk verkrachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Die wordt geheid gestolen dus laat ik dat maar niet doen.
who cares, zolang ik maar lekker kan genieten in jouw interne antiek winkeltjequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel dat dopje van je toch niet.![]()
Ctrl + shiftquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:27 schreef laffer het volgende:
dan zal ik celibaat blijven![]()
m`n toetsenbord doet soms niet wat ik wil , dan moet ik opnieuw opstarten.
bij dit teken: - krijg ik een vraagteken, en bij dit: ` krijg ik dit: &letters totaal anders enz..
dus ik moest ff rebooten![]()
Ieks, jullie zijn toch nie hoowmoow hequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
who cares, zolang ik maar lekker kan genieten in jouw interne antiek winkeltjejij rakkert!!
![]()
die onthou ik even, ik dacht dat m`n toetsenbordt het had begevenquote:
golfer wel, waarom denk je dat ie is getrouwd op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ieks, jullie zijn toch nie hoowmoow he
Ja, dat heb ik ook maanden gedachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef laffer het volgende:
die onthou ik even, ik dacht dat m`n toetsenbordt het had begeven![]()
Iiieekksss, homosuelen, daar mot ik niks van hebben.quote:
Van golfer dacht ik het eigenlijk ook alquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
golfer wel, waarom denk je dat ie is getrouwd op zijn leeftijd![]()
en HW is ook een poot, maar die neuk ik niet meer sinds hij jeugdpuistjes op z`n billen heeft![]()
dat is zelfs voor een part-time homo als ik erg viezig![]()
Zeg, ik heb net gegeten hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
Weet je dat er ook vrouwen zijn die het met elkaar doen?
Het idee alleen al, the horor.
Nou, dit is best belangrijk om even goed uit te spreken onder mekaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef static het volgende:
Zeg, gaan jullie lekker? Straks wordt dit een reeks voordat ik weg ben.
Dat klinkt alsof je er verdomd veel ervaring mee hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van golfer dacht ik het eigenlijk ook alEn een pukkelkontje is wel vies, maar je kan er natuurlijk een handdoek met een gat overheen gooien; zie je dr nix van. En als er dan een knapt, dan zit het gelijk in de handdoek. Slim he
ik stond echt op het punt om een nieuwe te kopen, bedankt voor de tipquote:
Ik heb het alleen van horen zeggen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef static het volgende:
Dat klinkt alsof je er verdomd veel ervaring mee hebt.
En je bent zeker niet de enige die dat leuk zal vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef laffer het volgende:
ff iets anders, zie ik u ook op de afscheids zuip borrel? zou ik wel leuk vinden![]()
![]()
Mijn goede daad van vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef laffer het volgende:
ik stond echt op het punt om een nieuwe te kopen, bedankt voor de tip![]()
You might; als ik kan, dan kom ik ieg even langs. Nog ff Stettik zoenen voor hij enge ziektes heeftquote:ff iets anders, zie ik u ook op de afscheids zuip borrel? zou ik wel leuk vinden![]()
![]()
Beetje spanning opbouwenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog steeds op een datum en plek waar we stettik mogen uitzwaaien.
Klik steeds op mijn mailbox.
En dan blijkt dat jij ook een grote kale kerel bent, ja,ja...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
En dan blijkt dat jij ook een grote kale kerel bent, ja,ja...
Dat is ze niet, heb foto's gezien. En gehost.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan blijkt dat jij ook een grote kale kerel bent, ja,ja...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:07 schreef static het volgende:
Dat is ze niet, heb foto's gezien. En gehost.
Was vanwege een brommertje ofzo toch EB?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:07 schreef static het volgende:
Dat is ze niet, heb foto's gezien. En gehost.
Was vanwege een brommertje ofzo toch EB?
Nee hoor:quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
Mag hier alleen tussen 00:00 en 01:00 uur in gepost worden?
quote:
*meld*quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
Mag hier alleen tussen 00:00 en 01:00 uur in gepost worden?
ik heb de wekker er voor gezetquote:
Ja, dan moet je alleen steeds boodschappen doen en zelf kokenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Een appartement lijk me echt veel relaxter!
Met als gevolg dat je eigenlijk altijd in het hotel zit, en je dus net zo goed daar een kamer had kunnen huren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dan moet je alleen steeds boodschappen doen en zelf koken
Ik zou gaan wonen in een apartement, vlak bij (of horende bij) het hotel, zodat je lekker daar kan ontbijten, lunchen en dineren als je geen zin / tijd / gelegenheid hebt voor boodschappen ende koocken!
Koken doe ik niet aan. Ook niet toen ik in Frankfurt woonde, veel te veel restaurantjes in de buurt, dus echt nodig is het niet. Behalve een magnetron-hap zo nu en dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dan moet je alleen steeds boodschappen doen en zelf koken
Ik zou gaan wonen in een apartement, vlak bij (of horende bij) het hotel, zodat je lekker daar kan ontbijten, lunchen en dineren als je geen zin / tijd / gelegenheid hebt voor boodschappen ende koocken!
Maar het is zo lekker je ook even te kunnen terugtrekken in méér dan 16m2. Nou ja, vind ik danquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef Light het volgende:
Met als gevolg dat je eigenlijk altijd in het hotel zit, en je dus net zo goed daar een kamer had kunnen huren.
Ik gok zo dat de baas betaalt, dan is dat geen issuequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
Een hotel lijkt me daarom ook veel duurder.
Het hotel wat ik op het oog heb heeft een regeling met mijn werkgever dus ik krijg korting, maar goed, dat is van $370 naar $190 terwijl mijn per diem per dag omgerekend $125 is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
Een hotel lijkt me daarom ook veel duurder.
Gewoon een grotere kamer nemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker je ook even te kunnen terugtrekken in méér dan 16m2. Nou ja, vind ik danEn dat je niet op bed tv hoeft te kijken. En dat je koelkast groter is dan een minibar. En dat je meer hebt dan twee harde stoeltjes alleen. En dat je niet in je woonkamer hoeft te slapen en niet in je slaapkamer hoeft te wonen. Dat je een beetje de ruimte hebt als je ziek bent. EN dat je nog eens iemand kunt uitnodigen, zonder dat het meteen klinkt als een oneerbaar voorstel.
In dit geval niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef Light het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de baas betaalt, dan is dat geen issue
Na, zo zwart-wit is het niet; het hotel biedt een aparte slaap- woon- bad- etc. kamer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker je ook even te kunnen terugtrekken in méér dan 16m2. Nou ja, vind ik danEn dat je niet op bed tv hoeft te kijken. En dat je koelkast groter is dan een minibar. En dat je meer hebt dan twee harde stoeltjes alleen. En dat je niet in je woonkamer hoeft te slapen en niet in je slaapkamer hoeft te wonen. Dat je een beetje de ruimte hebt als je ziek bent. EN dat je nog eens iemand kunt uitnodigen, zonder dat het meteen klinkt als een oneerbaar voorstel.
In that case: hotel!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef static het volgende:
Na, zo zwart-wit is het niet; het hotel biedt een aparte slaap- woon- bad- etc. kamer.
Misgegokt dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef static het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Eerste keer dat ik dat meemaak, anders vertoef ik in het Hilton of soortgelijke.
Dat duurt nog altijd meer dan twee wekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Na, zo zwart-wit is het niet; het hotel biedt een aparte slaap- woon- bad- etc. kamer.
Ik ben er gewoon nog niet uit en de 26e komt steeds dichterbij.![]()
Ik had gewoon zin om iets te mollenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Elies, wrom maak je golfer pc ook kapot![]()
Ik krijg een vast bedrag per dag, met daarnaast die per diem en die is voor verblijf, eten, etc.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Light het volgende:
[..]
Misgegokt dusHeb je ook niet een vergoeding voor de verblijfskosten per dag? Of is dat die $ 125, met dan een opmerking dat als je duurder wilt wonen dat je dan zelf het verschil moet bijleggen?
Na 26x rebooten en scandisken werkt de mijne ook weer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik had gewoon zin om iets te mollen![]()
Ik heb nog wel een (inmiddels bijna weer) goede pc over
Hmmm.... niet genoeg gemold dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Na 26x rebooten en scandisken werkt de mijne ook weer.
We hebben nog wat posts te gaan voordat deze reeks vol is.quote:
Nigeriaanse met of zonder haar?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:16 schreef ElisaB het volgende:
Hotel / apartement hebben we gehad. Gooi nog eens een nieuw dilemma in de groep
Da's ook ongeveer wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef static het volgende:
[..]
Ik krijg een vast bedrag per dag, met daarnaast die per diem en die is voor verblijf, eten, etc.
Wat ik daarmee doe bepaal ik zelf, als ik onder een brug ga slapen stop ik het in mijn zak; die keuze is dus aan mij.
Ok. Neuken met de locals of niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:16 schreef ElisaB het volgende:
Hotel / apartement hebben we gehad. Gooi nog eens een nieuw dilemma in de groep
Hadden we al gehad: niet!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef static het volgende:
Ok. Neuken met de locals of niet?
Mag ik twijfelen?quote:
Allemaal!?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef static het volgende:
Bij twijfel...niet inhanglen.quote:
Neem gewoon een neukie mee; wel zo veiligquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef broer het volgende:
Allemaal!?
Als je nu gewoon eens begint met eentje...
Hij neemt zijn rechterhand al mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef ElisaB het volgende:
Neem gewoon een neukie mee; wel zo veilig
Heeft ie op die leeftijd nog niet zo'n turbodoll dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij neemt zijn rechterhand al mee.![]()
Neuken tot je lul er blauw uitziet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:28 schreef bassieVL het volgende:
Het Eko hotel
Dus het Eko hotel is een aanrader? Ik neem aan dat dit dezelfde is? http://www.ekohotels.com/eko_gardens.phpquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:28 schreef bassieVL het volgende:
ben je al bij Pat's Bar geweest of de befaamde Y-not bar?
dacht dat je al op VI zat. Ik vlieg volgende week weer terug naar Amsterdam en zal in januari weer in Lagos zijn.
Het Eko hotel en suites zit vol met expats en flight crews. Ben er een paar keer wezen eten en drinken.
presentquote:Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Ah, we mogen weer reageren in het topic.
een opblaaspop dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem gewoon een neukie mee; wel zo veilig
Wel goed schoonmaken na gebruik dan, lijkt mequote:Op zondag 11 december 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
een opblaaspop dus![]()
die zijn wel veilig denk ik![]()
Of doe gewoon helemaal geen carriere planning (zoals ik)quote:Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef static het volgende:
Doe aan carriere-planning en blijf single, no matter what.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef static het volgende:
[..]
Kan ik me daarvoor melden? Redelijk betalen en geen Irak, andere eisen heb ik niet.quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of doe gewoon helemaal geen carriere planning (zoals ik).
Er komen vanzelf kansen voorbij en die grijp je dan.
Het is vreselijk moeilijk om mensen te vinden die dit soort dingen willen doen.
Mijn ervaring is dat de meeste mensen er wel over lullen maar als de kans zich daadwerkelijk voordoet dan komen ze met rotsmoesjes waarom het niet kan (scheiterts)
[..]
Ik heb al in 5 landen gewoond/ gewerkt (okee 3 als je NL en B niet meeteltquote:Op zondag 11 december 2005 04:19 schreef Ciurlizza het volgende:
Die kansen komen echt niet zomaar aanwaaien hoor...Genoeg mensen die best in het buitenland willen werken.
Yep.quote:Op zondag 11 december 2005 04:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb al in 5 landen gewoond/ gewerkt (okee 3 als je NL en B niet meetelt) en heb eigenlijk nooit iets gepland (afgezien van het kiezen van een internationaal opererende werkgever). Het is allemaal toevallig op mijn weg gekomen.
En genoeg mensen die in het buitenland willen werken? Ik zie elke keer weer hoe moeilijk het is om mensen te vinden die de kwalificaties hebben en het ook willen. De meesten zijn in de eerste instantie geinteresseerd maar als het puntje bij paaltje komt zien ze er vanaf met een of ander lam excuus ("ik kan m'n vriendinnetje niet missen","net een huis gekocht", "wie past er op me hond", "ze hebben daar raar eten", etc).
Ik durf hier wel te stellen dat als je maar zorgt dat je iets kunt, bij een internationaal opererend bedrijf gaat werken en je flexibel opstelt, dat er dan vanzelf kansen komen om in het buitenland te werken.
<insert met een meewarige glimlach nee schuddende smilie>quote:Op zondag 11 december 2005 05:32 schreef iddqd het volgende:
Meer dan honderd doden door vliegtuigongeluk Nigeria
...
Nou, mijn planning bestaat voornamelijk om dit te doen tot ongeveer mijn veertigste en dan ergens te settelen.quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of doe gewoon helemaal geen carriere planning (zoals ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |