*post veilig stelt*quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
de kansloosheid druipt ervanaf
Je snapt het niet hè.quote:
Hoi NoNickquote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef Maanvis het volgende:
Kappen met die slowchat. Laatste waarschuwing.
dit wil ik graag even quotenquote:Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef EL_REY het volgende:
organiseerdt
ook snelle typers maken voutenquote:
nee, Dribbel heeft geen actieve kloontjes op dit momentquote:Op maandag 12 december 2005 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dribbel is terug onder de nick sweetsixteen?
Er komt een Fryslân meet [14.gif]quote:Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef EL_REY het volgende:
wanneer komt de volgende meet nou, en wie organiseerdt dit?
Fuck you, ik ben een op zichzelf staand begrip, hoorquote:Op maandag 12 december 2005 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat wordt weer fierljeppen geblazen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er komt een Fryslân meet [14.gif]
jij bekijkt geen usernummers?quote:Op maandag 12 december 2005 14:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jawel, ik ken ze allemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 12 december 2005 18:05 schreef arieribbens het volgende:
[..]
jij bekijkt geen usernummers?
Voor feedback zit je hier goed. Sorry voor de late reactie.quote:Op maandag 12 december 2005 15:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hoi Pool
Waarom is het topic van je kont volproppen met druiven gesloten?
Het is toch "ONZIN"? Ik vond hem eigenlijk wel goed lopen... en erg beledigend voor iemand was ie ookniet?
En bij voorbaat sorry als ik daarvoor hier vout zit.
Geen punt, hij is toch gestopt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:20 schreef Intxaurraga het volgende:
En de avatar van [user 33470] is nog altijd stuk.
Natuurlijk is dit leuk. Surinamergrappen zijn altíjd leuk.quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef remlof het volgende:
Is dit leuk?
ik moest lachen om dat topic mên! dat hoort dus tegenwoordig echt niet meer in Onz.quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef remlof het volgende:
Is dit leuk? Ik vind het nogal bedenkelijk... Verlaag *hier* je normale niveau tot onzinlevel.
Laat je niet misleiden door de TT!
Nee in POL zou het beter passen iddquote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik moest lachen om dat topic mên! dat hoort dus tegenwoordig echt niet meer in Onz.
Ik moet ook vrij vaak lachen om topics in TRU.quote:Op maandag 12 december 2005 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee in POL zou het beter passen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |