2 surinamers (of 2 laaggeschoolde rechtse rakkers voor de extreemlinkse boomknuffelende negerlovers onder ons) lopen langs een gebouw van het min. van waterstaat.quote:
2 nederlanders (of 2 laaggeschoolde linkse rakkers voor de extreemrechtste boomknuffelde ariërslovers onder ons) lopen lang een gebouw van het min. van waterstaat.quote:Op maandag 12 december 2005 21:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 surinamers (of 2 laaggeschoolde rechtse rakkers voor de extreemlinkse boomknuffelende negerlovers onder ons) lopen langs een gebouw van het min. van waterstaat.
Wat staat daar, zegt de 1.
Wat er staat, zegt de ander.
wheheh ehhe hheheheh![]()
shitquote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef Kreator het volgende:
Komt er een schuttingzetter bij me. Ik zeg, godverdomme dat hout begint nou al uit elkaar te trekken man!
Ja, zegt ie dan had je surinaams hout moeten gebruiken want dat werkt absoluut nooit.
wheheh eheh eheh hhehe
Knobbeltjes op je teelbal.quote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef remlof het volgende:
Bier?
quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel:
In de linkerhand heb ik een surinamer. In de rechter een Marokkaan. Wat is het?
Gescheiden afval.
whehhe heh heheh ehhee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De status 'bagger-user' voorbij
quote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
en daarom mag je er ook niet om lachen
quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Kreator het volgende:
Waarom kan een Surinamer niet op internet?
Hij komt niet verder dan http://WW
haha hahwhw hehe whha hahawh ehhe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |