Neuh.. had ik gisteren wel een keer gedaan..quote:
misschien ben ik gewoon een angsthaasquote:Op zondag 4 december 2005 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind gay.nl geen dating-dinges eigenlijk...
't Is een sterk verbeterde cu2-versie. En je kunt het gebruiken zoals je zelf wil..
dankje...quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Engerds heb je overal.. Zelfs hier.
.
Een mietje!quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef davidov het volgende:
[..]
misschien ben ik gewoon een angsthaas
muisjes ookquote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Engerds heb je overal.. Zelfs hier.
.
Uhuh.. was de hele tijd zo'n gedoe om 'mn op te zoeken...quote:Op zondag 4 december 2005 23:45 schreef Stroekie het volgende:
Jeej, Vlarp heeft het LIJSTJE bij de H opgenomen
![]()
Heel goed, en als je dan toch aanpassingen doorvoert, dan mag je m'n avator d'r ook wel plaatsen hoorquote:Op zondag 4 december 2005 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. was de hele tijd zo'n gedoe om 'mn op te zoeken...
quote:Op zondag 4 december 2005 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel goed, en als je dan toch aanpassingen doorvoert, dan mag je m'n avator d'r ook wel plaatsen hoor![]()
Ach ja, dacht dat proeftijd nu wel achter de rug was, en je was toch bezigquote:Op zondag 4 december 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je stond er nog niet in!.. nah ja, nu wel
Mja..quote:Op zondag 4 december 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
De helft van de lui in die 'H' komt volgens mij nooit meer.
En dan kan je morgenavond alsnog genieten van warme bisschopswijn met eigen gebakken speculaas ?quote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ga eens richting bed.
Morgen tussen 7 en 10 uur moet ik een stel bezorgers een stapeltje 50'jes overhandigen.
Stomme rembours. Laat ze gewoon een mobiel pinbetaalautomaatgeval meenemen...
quote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef Stroekie het volgende:
En dan kan je morgenavond alsnog genieten van warme bisschopswijn met eigen gebakken speculaas ?
Sweet Dreams DennisMoorequote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ga eens richting bed.
Morgen tussen 7 en 10 uur moet ik een stel bezorgers een stapeltje 50'jes overhandigen.
Vanaf 2006 gaat dat ook gebeuren..quote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ga eens richting bed.
dat dusquote:Op maandag 5 december 2005 00:04 schreef wonderer het volgende:
Slapertjes truste (c) Petre86
Met de juiste bron vermelding erbijquote:Op maandag 5 december 2005 00:04 schreef wonderer het volgende:
Slapertjes truste (c) Petre86
ik heb de Pquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef davidov het volgende:
heej, jou heb ik nog niet gezien...
waarom is de S? zit toch allemaal evenveel in?
![]()
De M was op. En ik heb liever de M omdat mijn naam met de M begintquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef davidov het volgende:
heej, jou heb ik nog niet gezien...
waarom is de S? zit toch allemaal evenveel in?
![]()
Waar woon je ook alweer?quote:Op maandag 5 december 2005 00:36 schreef davidov het volgende:
Ik heb hier de laatste pepernoten in het huis, en kaas tucjes
In een gevaarlijke wijk van Amsterdam waar je niet wil komen zo laat... Oud Zuidquote:
Vlakbij dusquote:Op maandag 5 december 2005 00:40 schreef davidov het volgende:
[..]
In een gevaarlijke wijk van Amsterdam waar je niet wil komen zo laat... Oud Zuid![]()
Daar ga ik toevallig over twee weken logeren... hou je wat voor me over?quote:Op maandag 5 december 2005 00:40 schreef davidov het volgende:
[..]
In een gevaarlijke wijk van Amsterdam waar je niet wil komen zo laat... Oud Zuid![]()
Voor je het weet word je overreden door een SUV?quote:Op maandag 5 december 2005 00:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Dude..HAL is ook 1 minuut van mijn huis afquote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef davidov het volgende:
Zag eerder toen je je hyves ding liet zien dat je op het amsterdams lyceum zit, dat is 30 sec van mn huis
wie stalkt er nou wie?![]()
![]()
Nou met wat pech idd, ik zit nog te twijfelen tussen de zilveren Range rover van Ruud de wild die voor mn deur staat, of dat zwarte bakbeest van Victor Reinier hier schuin tegenover...quote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor je het weet word je overreden door een SUV?.
Ik heb geen accentquote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie dan ook zo'n bekakt oud-zuid accent?.
Of is dat meer iets voor 't Gooi?
Ben nou wel errug benieuwd waar je woont dan.quote:Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef davidov het volgende:
Nee, en zover ik het weet bestaat het ook niet...![]()
Wel heb ik ooit op hockey gezeten voor een aantal jaar... godzijdank dat ik daar vanaf ben... takke sport![]()
Ah ok..quote:Op maandag 5 december 2005 00:51 schreef davidov het volgende:
Als ik zeg 30 sec bedoel ik ook letterlijk 30 sec lopen![]()
Johannesverhulststraat...gaat er een lampje branden? die straat loopt min of meer dood op het valeriusplein tegenover je school
*pakt stadsplattegrond*quote:Op maandag 5 december 2005 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ok..
Ik zit i/d Havenstraat
Haarlemmermeerstation?quote:Op maandag 5 december 2005 00:54 schreef davidov het volgende:
[..]
*pakt stadsplattegrond*![]()
moet echt eens iets aan mn straten topo van a'dam doen![]()
Dat maakte o.a. het spijbelen (te) gemakkelijkquote:Op maandag 5 december 2005 00:56 schreef davidov het volgende:
haha ow daar, had ik moeten weten... jij maakte ook geen grapje toen je zei 1 minuut![]()
Ik zat op het HLZ (geen idee waarom, zal wel een grap zijn van mn ouders)quote:Op maandag 5 december 2005 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat maakte o.a. het spijbelen (te) gemakkelijk
lol, maar je woont best duur danquote:Op maandag 5 december 2005 00:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik zat op het HLZ (geen idee waarom, zal wel een grap zijn van mn ouders)
*gaat voortaan goed opletten op straat..een Fokker i/d buurt haha*quote:Op maandag 5 december 2005 01:02 schreef davidov het volgende:
Jah maar stel je er niet teveel van voor, 100 jaar oud pand, gehuurd, met hier en daar wat achterstallig onderhoud
Aan de andere kant heeft het ook wel wat, lekkages bij storm, een krakende vloer, en de buren kunnen horen praten door de telefoon
En vriendjes die zich een ongeluk schrikken als je aan het ehm... nou ja enzo, omdat ze denken dat je moeder naar boven komt gelopen, terwijl jij het geluid herkent en weet dat het de buren zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 01:02 schreef davidov het volgende:
Jah maar stel je er niet teveel van voor, 100 jaar oud pand, gehuurd, met hier en daar wat achterstallig onderhoud
Aan de andere kant heeft het ook wel wat, lekkages bij storm, een krakende vloer, en de buren kunnen horen praten door de telefoon
Stadion is ook niet zo ver van jou toch? Walter zit tegenwoordig ook op FOKquote:Op maandag 5 december 2005 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*gaat voortaan goed opletten op straat..een Fokker i/d buurt haha*
idem ditoquote:Op maandag 5 december 2005 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*gaat voortaan goed opletten op straat..een Fokker i/d buurt haha*
Oh, je hebt het al aangepastquote:Op maandag 5 december 2005 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En vriendjes die zich een ongeluk schrikken als je aan het ehm... nou ja enzo, omdat ze denken dat je moeder naar boven komt gelopen, terwijl jij het geluid herkent en weet dat het de buren zijn..
.
Nou heb ik nog geen vriendje gehad dus dat leed heb ik nog niemand aan hoeven doenquote:Op maandag 5 december 2005 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En vriendjes die zich een ongeluk schrikken als je aan het ehm... nou ja enzo, omdat ze denken dat je moeder naar boven komt gelopen, terwijl jij het geluid herkent en weet dat het de buren zijn..
.
Ik zie de Neon ringen vanaf hierquote:Op maandag 5 december 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stadion is ook niet zo ver van jou toch? Walter zit tegenwoordig ook op FOK
Ik ook hoorquote:Op maandag 5 december 2005 01:06 schreef davidov het volgende:
[..]
idem dito![]()
Alleen ik leef soms op ietswat vreemde uren de laatste tijd... studentenleven enzo is zwaar
Zie je die niet in half Amsterdam?quote:Op maandag 5 december 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie de Neon ringen vanaf hier
[..]
Ik ook hoor
Ik leef ook op rare uren..quote:Op maandag 5 december 2005 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie je die niet in half Amsterdam?
Enne... jij... studentenleven?
Amsterdam is cool... *zucht* Maar Concord vast ookquote:Op maandag 5 december 2005 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik leef ook op rare uren..
en die ringen zijn niet zo duidelijk hoor. Maar zit ongev. 3minuten lopen van Stadionplein ja.
Geen vriendje? Hoe doe je dat?quote:Op maandag 5 december 2005 01:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou heb ik nog geen vriendje gehad dus dat leed heb ik nog niemand aan hoeven doen
Maar voor de rest klopt je beschrijving exact
Ik krijg na 1 dag in Krommenie al kriebels!quote:Op maandag 5 december 2005 01:19 schreef davidov het volgende:
Heb daar nooit bij stilgestaan dat sommige mensen daar dus niks hebben... niet dat ik hier er zelf wat van heb gezien, maar zou wel kunnen...
Voor de rest krijg je mij echt niet in een dorp ofzo...![]()
Amsterdam
Heb je de film the 40 year old virgin niet gezien?quote:Op maandag 5 december 2005 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen vriendje? Hoe doe je dat?
KELLY CLARKSON!quote:Op maandag 5 december 2005 01:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je de film the 40 year old virgin niet gezien?
Wat lievigquote:Op maandag 5 december 2005 01:24 schreef davidov het volgende:
Vrij simpel: verlegen en terughoudend zijn (aka schijtluis ) dus:
alleen mensen van je studie / vereniging vertellen over je geaardheid en voor de rest ... sja... er word aan gewerkt zegmaar
Wie was dat? Ik vond die scene van "You know how I know you're gay" eigenlijk wel grappigquote:
Kelly Clarkson is de winnares van American Idol 1.quote:Op maandag 5 december 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie was dat? Ik vond die scene van "You know how I know you're gay" eigenlijk wel grappig
Ooh! Die vent moet zich niet aanstellenquote:Op maandag 5 december 2005 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kelly Clarkson is de winnares van American Idol 1.
En dat gebruikt ie als vloekwoordje tijdens t harsen
Wel, wel! Meer, vertel me alles! Bert, vertel, we schrijven mee! (ik in ieder gevalquote:Op maandag 5 december 2005 01:27 schreef davidov het volgende:
haha ja ach... kzal jullie niet met meer verhalen lastigvallen
Zeg laat je vooral niet tegenhouden door mijn melige geleuter!quote:Op maandag 5 december 2005 01:27 schreef davidov het volgende:
haha ja ach... kzal jullie niet met meer verhalen lastigvallen
quote:Op maandag 5 december 2005 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg laat je vooral niet tegenhouden door mijn melige geleuter!
Dat is 1 van de slechtste grappen die ik in tijden heb gezienquote:
Och schaamte is zo overratedquote:Op maandag 5 december 2005 01:30 schreef davidov het volgende:
Ik laat mij zelden tegenhouden door iemand anders dan mijn eigen schaamte
Wel komisch om te zien hoe voorheen hier posten een drempel te hoog was, en hoe ik nu dit gesprek heb![]()
Uhm, bedankt... gister kreeg ik nog het commentaar dat ik de droogste opmerking van de eeuw had geplaatstquote:Op maandag 5 december 2005 01:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat is 1 van de slechtste grappen die ik in tijden heb gezien![]()
![]()
Je zou een paar mensen van mn studentenvereniging moeten ontmoeten![]()
Je moet het ook niet lezen, je moet je blik er een beetje overheen laten gaan en alleen lezen wat je interessant lijkt.quote:Op maandag 5 december 2005 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan vragen ze zicj af waar ik het altijd zo druk mee heb, nou met deze onzin bijvoorbeeld, alle posts op fok onzin homo lezen
quote:
Vlarp vanaf hoeveel post mag ik ook in de H?quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. had ik gisteren wel een keer gedaan..
Maar deze opende ik direct toen ik zag dat pagina 7 erbij was gekomen
misschien moeten we het lijstje ook gewoon in ons profiel zetten?quote:Op zondag 4 december 2005 23:45 schreef Stroekie het volgende:
Jeej, Vlarp heeft het LIJSTJE bij de H opgenomen
![]()
Je kan hem in ieder geval helpen met het "nooit een vriendje gehad"quote:Op maandag 5 december 2005 01:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bespring m niet gelijk nu die in de buurt woont heur
![]()
Najaaaa...quote:Op maandag 5 december 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan hem in ieder geval helpen met het "nooit een vriendje gehad"
Kortom:quote:Op maandag 5 december 2005 01:41 schreef davidov het volgende:
maareh korte versie: exact 1 jaar terug zetten toevallig 2 vrienden van mn studie me voor het blok. De 1 door me te proberen te koppelen aan een meisje van mn vereniging die me erg leuk vond (had al zo'n idee), de ander door ergens op door te vragen over iets waar ik me eerder in versprak...
Anyway binnen mijn kleine vereniging lekt alles door dus al snel wist de helft het, maar het is altijd geisoleerd gebleven binnen de vereniging...
vrij vreemd want aan de ene kant schaam ik me nergens voor bij de mensen die het wel weten, en dus wel bij de mensen die het niet weten...
Anyway, ik maak van dingen soms een groter punt dan ze zijn, vandaar dat ik nog nooit ergens achteraan ben gegaan.... of het nou gay.nl, dit topic is, of een cafe in bijv de reguliers...
Tuurlijk lijkt het me ook leuk/prettig als iedereen het wist, als het gewoon normaal was, als ik een vriendje had etc... toch doe ik waar ik het beste in ben: alles tot het aller aller laatste moment uitstelllen en als je klem komt te zitten er pas wat aan doen... (oftewel: ideale 2e fase leerling)
soms snap ik mezelf niet eens haha
En nu ga ik snel op enter rammen voordat ik er spijt van krijg of dat IE crashed
[edit] ik had op hout moeten afkloppen... maar goed dat er ctrl+c is
1. uhm... jaquote:Op maandag 5 december 2005 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kortom:
Jij gaat ook binnenkort mee als we weer wat gaan drinken met de [HOMO] Fokkers i/d SoHO!
Ik had vorig weekend mijn ontgroening qua FOKkers in t echt zienquote:
ow jij kijk uit dus nu cdp woont in de buurt, die durft daar best te komen savnds laatquote:Op maandag 5 december 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlakbij dus
*ook OudZuider is*
waar fok toch wel niet goed voor isquote:Op maandag 5 december 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend mijn ontgroening qua FOKkers in t echt zien
Dat was een grapje, oen :pquote:Op maandag 5 december 2005 01:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alsof je zomaar ff 2 mensen kan samengooien voor zoiets!
die woont toch helemaal niet in veenendaal???quote:Op maandag 5 december 2005 01:01 schreef wonderer het volgende:
*fluit en vraagt zich af waar in Veenendaal Angahbar woont*
quote:Op maandag 5 december 2005 01:49 schreef davidov het volgende:
[..]
waar fok toch wel niet goed voor is
Dat had al maaaaaanden eerder kunnen gebeuren als jij was op komen dagenquote:Op maandag 5 december 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend mijn ontgroening qua FOKkers in t echt zien
is het een studentenhuis, of alleen voor jou?quote:Op maandag 5 december 2005 01:02 schreef davidov het volgende:
Volgens mij Anhgabar (weet ik waar die h moet) ook, en Sunjammer en ik.quote:Op maandag 5 december 2005 01:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die woont toch helemaal niet in veenendaal???
dat was jij toch
pappie en mammiequote:Op maandag 5 december 2005 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is het een studentenhuis, of alleen voor jou?
Waar?quote:Op maandag 5 december 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had al maaaaaanden eerder kunnen gebeuren als jij was op komen dagen![]()
Er zit er 1 op de Willemsparkweg volgens mijquote:Op maandag 5 december 2005 01:54 schreef davidov het volgende:
[..]
pappie en mammie
Studentenhuizen zie je niet in deze buurt volgens mij...
Carre?quote:
Owjah hehequote:
zekers te weten niet, ik heb je al in mijn vizier, knijntjequote:Op maandag 5 december 2005 01:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bespring m niet gelijk nu die in de buurt woont heur
![]()
Sluit maar achter Steph aan!quote:Op maandag 5 december 2005 01:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zekers te weten niet, ik heb je al in mijn vizier, knijntje
Er is vast nog wel iemand wakker die je in je reet wil neuken. Ga maar vast liggen.quote:Op maandag 5 december 2005 01:58 schreef DrDentz het volgende:
ik verveel me!
stelletje homo's
en ik heb een TehRockstar wallpaper![]()
mja sjit daar heb je nog gelijk in ook... Maar het is onder elkaar geregeld ofzo... Ik bedoel volgens mij heeft 1 van hen een rijke pappie die het pand even niet nodig heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit er 1 op de Willemsparkweg volgens mij
ik ben daar goed in , ik ben joods, dus de perfecte matchmaker, een avond met mij op stap en je hebt de date van/voor je levenquote:Op maandag 5 december 2005 01:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan hem in ieder geval helpen met het "nooit een vriendje gehad"
Naja het zit er al jaren..met dat vage witte schild met griekse tekens(as usual) op t balkonnetje.quote:Op maandag 5 december 2005 02:00 schreef davidov het volgende:
[..]
mja sjit daar heb je nog gelijk in ook... Maar het is onder elkaar geregeld ofzo... Ik bedoel volgens mij heeft 1 van hen een rijke pappie die het pand even niet nodig heeft.
Geen enkel gezond bedrijf of vereniging zou een pand dat zo duur goedkoop verhuren aan studenten... Tenzij het een studentenvereniging is natuurlijk
Ben je ook besneden?quote:Op maandag 5 december 2005 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben daar goed in , ik ben joods, dus de perfecte matchmaker, een avond met mij op stap en je hebt de date van/voor je leven
welke studentenvereniging zit je?quote:Op maandag 5 december 2005 01:41 schreef davidov het volgende:
maareh korte versie: exact 1 jaar terug zetten toevallig 2 vrienden van mn studie me voor het blok. De 1 door me te proberen te koppelen aan een meisje van mn vereniging die me erg leuk vond (had al zo'n idee), de ander door ergens op door te vragen over iets waar ik me eerder in versprak...
Anyway binnen mijn kleine vereniging lekt alles door dus al snel wist de helft het, maar het is altijd geisoleerd gebleven binnen de vereniging...
vrij vreemd want aan de ene kant schaam ik me nergens voor bij de mensen die het wel weten, en dus wel bij de mensen die het niet weten...
Anyway, ik maak van dingen soms een groter punt dan ze zijn, vandaar dat ik nog nooit ergens achteraan ben gegaan.... of het nou gay.nl, dit topic is, of een cafe in bijv de reguliers...
Tuurlijk lijkt het me ook leuk/prettig als iedereen het wist, als het gewoon normaal was, als ik een vriendje had etc... toch doe ik waar ik het beste in ben: alles tot het aller aller laatste moment uitstelllen en als je klem komt te zitten er pas wat aan doen... (oftewel: ideale 2e fase leerling)
soms snap ik mezelf niet eens haha
En nu ga ik snel op enter rammen voordat ik er spijt van krijg of dat IE crashed
[edit] ik had op hout moeten afkloppen... maar goed dat er ctrl+c is
of er moet een geheime piet ergens vandaan getoverd wordenquote:Op maandag 5 december 2005 01:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is vast nog wel iemand wakker die je in je reet wil neuken. Ga maar vast liggen.
heerlijk tussen de gereformeerden, maar volgens recentelijk onderzoek blijkt daar de homotollerante hoger dan in de grote 4 stedenquote:Op maandag 5 december 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij Anhgabar (weet ik waar die h moet) ook, en Sunjammer en ik.
Ja precies, dat pand...quote:Op maandag 5 december 2005 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja het zit er al jaren..met dat vage witte schild met griekse tekens(as usual) op t balkonnetje.
Mag ik trouwens even het super vinden dat die Bagel & Beans nu op t eind v/d Zeilstraat zit?
TRS is je prooi?quote:Op maandag 5 december 2005 02:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
of er moet een geheime piet ergens vandaan getoverd worden
http://img.photobucket.co(...)gersson/bd73a8f8.jpg cute he
Nou, met al die allochtonen hier weet ik het niet. Maar daar kunnen SJ en Ang vast meer over vertellen. Ik ken weinig Veenendalers.quote:Op maandag 5 december 2005 02:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heerlijk tussen de gereformeerden, maar volgens recentelijk onderzoek blijkt daar de homotollerante hoger dan in de grote 4 steden
Ach..t zal welquote:
jammer ik hoopte dat het voor je alleen was, ik zoek me lens naar een kamer in A'dam, en ik dacht....als hij er alleen woont kan hij mij (een butler, kok, maatschappelijkwerker en gezellig/creatief gezelschap) vast een kamertje biedenquote:Op maandag 5 december 2005 01:54 schreef davidov het volgende:
[..]
pappie en mammie
Studentenhuizen zie je bestaan niet in deze buurt volgens mij...
En Angel danquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer ik hoopte dat het voor je alleen was, ik zoek me lens naar een kamer in A'dam, en ik dacht....als hij er alleen woont kan hij mij (een butler, kok, maatschappelijkwerker en gezellig/creatief gezelschap) vast een kamertje bieden
mag ik die ook eentje?quote:Op maandag 5 december 2005 01:58 schreef DrDentz het volgende:
ik verveel me!
stelletje homo's
en ik heb een TehRockstar wallpaper![]()
Da's minder..je was geen Aziaat?quote:Op maandag 5 december 2005 02:08 schreef DrDentz het volgende:
neh, ik heb het allang opgegeven, hij dumpte me zo uit z'n msn lijst enzo, de slet
Een hele kleine vereniging...ongeveer 80 leden... : Liber (www.svliber.nl)quote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welke studentenvereniging zit je?
toch niet bij het core?
Sounds like me hahaquote:Op maandag 5 december 2005 02:09 schreef davidov het volgende:
Komt er op neer dat ik iedere vrijdag ochtend tot 14:00 met een kater in mn nest lig
Dat begrijp ik dus echt NIET he? Dat je je elke week willens en wetens vergiftigt...quote:Op maandag 5 december 2005 02:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ik iedere vrijdag ochtend tot 14:00 met een kater in mn nest lig
steph wil jou nietquote:Op maandag 5 december 2005 01:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sluit maar achter Steph aan!![]()
is dast nou alles, ik ga voor een full frontal desktopquote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://img.photobucket.co(...)gersson/e318401e.jpg
Christonquote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
steph wil jou niet
ik wil christon en dat gaat me lukken via mij
wordt je wereld beroemd joh als de ontvoerder van Christon
dat is toch altijd al wat je wilde, beroemd worden
Valt wel mee, het is dus idd waar dat ik dus 1-2x per week (aardig) wat drink, maar als ik zeg dat ik altijd een kater heb is dat ook overdreven. Verder ik drink nooit en te nimmer als ik alleen ben.quote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus echt NIET he? Dat je je elke week willens en wetens vergiftigt...
Sounds like me (again) hahaquote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is dus idd waar dat ik dus 1-2x per week (aardig) wat drink, maar als ik zeg dat ik altijd een kater heb is dat ook overdreven. Verder ik drink nooit en te nimmer als ik alleen ben.
MSN!quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef DrDentz het volgende:
ik heb ook een ubergeile met alleen een oranje shirt en een boxershort![]()
ik geef niks meer, straks is die rijko ineens kwaad ofzo, je weet het nooit
nee helaasquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sounds like me (again) haha
ik doelde op te tollerantie bij gereformeerde en streng gelovigen nederlandersquote:Op maandag 5 december 2005 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, met al die allochtonen hier weet ik het niet. Maar daar kunnen SJ en Ang vast meer over vertellen. Ik ken weinig Veenendalers.
quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ChristonDie zit nou in Idols enzo
Lukt toch niet
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
Je drinkt hopelijk wel meer dan alleen "bier"?quote:
ja maar ik woon niet bij ang3l dat is maar 1 x een weekend per 2 weken, dan rijdt ik wel even op en neerquote:Op maandag 5 december 2005 02:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Angel dan![]()
(schiet lekker op zo he, dat bijlezen)
maar goedquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer ik hoopte dat het voor je alleen was, ik zoek me lens naar een kamer in A'dam, en ik dacht....als hij er alleen woont kan hij mij (een butler, kok, maatschappelijkwerker en gezellig/creatief gezelschap) vast een kamertje bieden
goed zo, 3 van mijn jongens zitten bij het core, vreselijk, vind ik dat, ik heb gefaald in mijn opvoedingquote:Op maandag 5 december 2005 02:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Een hele kleine vereniging...ongeveer 80 leden... : Liber (www.svliber.nl)
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Vrij ironisch, had een hekel aan studentenverenigingen... zum kotsenooit daar beland met wat vrienden, lid geworden, inmiddels in het bestuur ...
Hmpf. Nou, okee. Niet dat ik dat wel begrijp, maar goed.quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is dus idd waar dat ik dus 1-2x per week (aardig) wat drink, maar als ik zeg dat ik altijd een kater heb is dat ook overdreven. Verder ik drink nooit en te nimmer als ik alleen ben.
Hoezo helaas? Daar valt toch nog wel wat aan te doen?quote:Op maandag 5 december 2005 02:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee helaas
ik ben joods maar niet joods opgevoed
mijn moeder is van een joods orthodox nest en mijn vader van een verwaterd katholiek nest
Het enige verschil is dat ze niemand in elkaar slaan.quote:Op maandag 5 december 2005 02:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doelde op te tollerantie bij gereformeerde en streng gelovigen nederlanders
Uhm nou... meestal eigenlijk alleen bier.quote:Op maandag 5 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je drinkt hopelijk wel meer dan alleen "bier"?
Dan is het goedquote:Op maandag 5 december 2005 02:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar ik woon niet bij ang3l dat is maar 1 x een weekend per 2 weken, dan rijdt ik wel even op en neer
Ach je bent iig niet gebrainwashed dat het enige wat je nog maar kan denken BIER isquote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhm nou... meestal eigenlijk alleen bier.
Maar dat komt voornamelijk omdat ik dat continu in mn handen gedrukt krijg, en iets anders bestellen is niet geaccepteerd(lees: te duur)...
Desalniettemin sta ik altijd open voor nieuwe drankjes (zolang het maar geen baileys of jenever is)
Yeah, drie bier is vast goedkoper dan een whisky en je wordt er net zo dronken van. Je moet er alleen minder van pissenquote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhm nou... meestal eigenlijk alleen bier.
Maar dat komt voornamelijk omdat ik dat continu in mn handen gedrukt krijg, en iets anders bestellen is niet geaccepteerd(lees: te duur)...
Desalniettemin sta ik altijd open voor nieuwe drankjes (zolang het maar geen baileys of jenever is)
anti alcohol?quote:Op maandag 5 december 2005 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmpf. Nou, okee. Niet dat ik dat wel begrijp, maar goed.
Anti-brainless zuipenquote:
Ik kan best bij mn vrienden zeggen haal even een whisky voor me ipv een biertje, maar mooi niet dat ze dat doenquote:Op maandag 5 december 2005 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, drie bier is vast goedkoper dan een whisky en je wordt er net zo dronken van. Je moet er alleen minder van pissen
Soms doen we een drankspelletje ja, maar meestal is het gewoon gezellig wat drinken ieder in zn eigen tempo... maar na een uurtje of 6-7 merk je het wel en is het tijd om naar huis te gaanquote:Op maandag 5 december 2005 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anti-brainless zuipenIk kan erg genieten van een goeie whisky maar drinken om het drinken begrijp ik niet. Maar ik ben ook een beetje raar.
Ik weet niet hoe het er daar aan toegaat. Zijn vast regels voor of zo... nou ja, 't is jouw leverquote:Op maandag 5 december 2005 02:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kan best bij mn vrienden zeggen haal even een whisky voor me ipv een biertje, maar mooi niet dat ze dat doen
ik dacht dat wij een deal hadden, ben jij zo onbetrouwbaar?quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ChristonDie zit nou in Idols enzo
Lukt toch niet
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
Maak je nou maar geen zorgen over mij, ik ben een heilig boontje in vergelijking met sommige mensen om me heenquote:Op maandag 5 december 2005 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er daar aan toegaat. Zijn vast regels voor of zo... nou ja, 't is jouw lever
hadden ze het toen maar gedaan, dan had ik toen pijn gehad, als ik dat nu nog moet doen,quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Daar valt toch nog wel wat aan te doen?
ik dacht dat ze juist milder waren, accepteerden, de eo jongeren dag promote met nu ook voor homo'squote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ze niemand in elkaar slaan.
Welke deal?quote:Op maandag 5 december 2005 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat wij een deal hadden, ben jij zo onbetrouwbaar?
quote:Op maandag 5 december 2005 02:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
ontvoer hem!!!
![]()
![]()
of je zult stefan nooit meer zien![]()
Dan nog.quote:Op maandag 5 december 2005 02:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ik commandeer niet ik vraag het je met klem
Valt niet te snappenquote:Op maandag 5 december 2005 02:36 schreef davidov het volgende:
Nee ik ben nog niet naar bed, deed het alleen even rustiger aan (en had geen idee waar het over ging)
Tis nog veel te vroeg om te slapen
Ikook hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 02:39 schreef davidov het volgende:
Uhm vandaag jullie
Maar in het algemeen lig ik zelden voor 2en in bed... ben nogal een nachtmens.
Ik krijg het altijd na 12en voor elkaar om zo verdraaide druk bezig te zijn met compleet niks doen, dat het voordat ik het weet alweer een uurtje of 4 is zonder me ook maar even te vervelen.
Overdag echter verveel ik me kapot![]()
Maar voorlopig vermaak ik me wel hiernieuwe mensen kennen blijft leuk
ja sorry! 1e keer las ik erover, 2e keer vergat ik hetquote:Op maandag 5 december 2005 02:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[quote]Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[/quot maar wat vind je van mijn aanbod?e]
will do!quote:Op maandag 5 december 2005 02:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut, maar mocht je mensen weten?
of een kamer vrij weten, dat geld ook voor cdp en andere fok leden
LAAT het me horen
En in de tussentijd ga je foutloos leren tikken?quote:Op maandag 5 december 2005 02:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee, ik kost niets
tegen kost en inwoning, dus ik kook maar eet ook mee, en voor mijn andere werkzaamheden, poetsen, koken, wassen, strijken,nanny-en,maatschappelijk en socijle contactverlener
hoef ik niets te hebben alleen de huurt hoef ik niet te betalen,
ow ja heb je ook nog dieren, die die ik er namenlijk ook nog bij, redelijke deal?
Sluit aan i/d rij..heb meerdere vrienden voor wie ik moet oplettenquote:Op maandag 5 december 2005 02:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut, maar mocht je mensen weten?
of een kamer vrij weten, dat geld ook voor cdp en andere fok leden
LAAT het me horen
Ik ga niet stoppen omdat een ander ervoor kiest om terug te lezenquote:Op maandag 5 december 2005 03:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan verklaar ik bij deze dit fokonderwerp voor vanacht gesloten
anders moet ik morgen nog zoveel nalezen
Jij moet dan maar eens met mij mee,want deze Alexander is vervelendquote:Op maandag 5 december 2005 03:09 schreef davidov het volgende:
Een vervelende davidov/alexander? die bestaan niet...
Ik een uur geleden..heb gelijk een nieuwe desktop!quote:Op maandag 5 december 2005 03:10 schreef davidov het volgende:
neuh kzit een coole reclame te bekijken
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?section=odw_Mag_Entertainment&articlesection=3&article=1128495804802&site=odw_nl_NL
Ik zat toevallig op de engelse sitequote:Op maandag 5 december 2005 03:11 schreef davidov het volgende:
wat, ook al op die site?
quote:Op maandag 5 december 2005 03:13 schreef davidov het volgende:
spooky
Ik scheld helemaal nietquote:Op maandag 5 december 2005 03:15 schreef davidov het volgende:
gaan wel schelden?![]()
maar lijkt er wel op, eerst dat monty python en gummbah gebeuren met DM ofzo en nu dit
Mijn katten liggen te slapen..waarvan waarschijnlijk 1tje opmn bed waardoor ik mn kamer deur niet dicht kan doen of ik word wakker vol schrammenquote:Op maandag 5 december 2005 03:18 schreef davidov het volgende:
hmmm ok, dan is het goed
grmbl kat zit te smeken om aandacht... en ik ken mezelf... als ze doorgaat dan ga ik er nog op in ook
Da's zo keilief..quote:Op maandag 5 december 2005 03:23 schreef davidov het volgende:
hehe katten zijn cool.
Laatst schrok ik me echt de t****.
Lig ik lekker in mn nestje, uitslapen van een extreem lange en vermoeiende nacht...
Voel ik opeens iets op mn neus.
Schrik naar achter en maak een meppend gebaar richting waar het vandaan kwam.
Stond daar heel zielig met grote ogen een poes naast mn bed die gewoon even aan mn neus wou ruiken...![]()
![]()
Ach dat is het risico wat ze nemen denk kdan..quote:Op maandag 5 december 2005 03:28 schreef davidov het volgende:
hehe gelukkig willen die van mij nooit op mn bed slapen, en als ze het wel doen dan doen ze dat aan het voeteneinde...
Met het gevolg dat ik een paar uur later in mijn slaap wakker schrik als ik me omdraai omdat ik zojuist een kat van mn bed heb afgetrapt
Ik heb gelukkig 2 katten die heel goed hun plaats kennen. Nu alleen de onderlinge hiėrarchie nog...quote:Op maandag 5 december 2005 03:31 schreef davidov het volgende:
Honden zijn veel makkelijker nog dan katten volgens mij...
Ik heb het idee dat een hond doet alsof hij bij jou woont.
Een kat doet echter alsof jij bij hem te gast bent
Deze 2 vliegen elkaar constant naar de strot. Wel stoeiend hoor..maar hoe ze soms in een vaag standje 69 tegen elkaars kin aan lopen te trappen is hilarisch om te zien!quote:Op maandag 5 december 2005 03:34 schreef davidov het volgende:
Och met huisdieren die vrij in je huis rondlopen kan je nooit verwachten dat ze exact doen wat je wil... Iets wat soms echt vervelend maar ook komisch kan zijn
Oh de oudste hier jongleerde 2weken terug met een dooie muis uit de tuinquote:Op maandag 5 december 2005 03:38 schreef davidov het volgende:
hehehe
Die van mij zijn broertje en zusje, ze hebben echter niks met elkaar... liggen nooit samen, doen niks samen, vechten ook nooit...Het mannetje is super zwaar en sterk, maar een ENORME schijterd... als de telefoon gaat kruipt hij al onder het bed. Zn zusje echter weet van geen ophouden, is de hele dag bezig met jagen (zover dat kan in een woning op 2 en 3 hoog).
katten en muizen...quote:Op maandag 5 december 2005 03:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh de oudste hier jongleerde 2weken terug met een dooie muis uit de tuin![]()
Gadverredamme..quote:Op maandag 5 december 2005 03:40 schreef davidov het volgende:
[..]
katten en muizen...![]()
Zo vonden wij een jaar terug ooit een halve muis in de woonkamer...
De achterkant met poten en staart is nooit gevonden![]()
Bespaar t me voor dit momentquote:Op maandag 5 december 2005 03:45 schreef davidov het volgende:
Ik ken een nog smeriger voorval, en dat kwam niet eens door de katten
Naja mn maag is vol..erg vol..da's meer t probleemquote:
Get used to it in herequote:Op maandag 5 december 2005 04:06 schreef davidov het volgende:
haha zal best![]()
Ik heb uberhaupt nog nooit zoveel gepost op fok in 1 dag...
Sickquote:Totals van maandag 5 december 2005 - 00:00 uur
680. (687) CrazyDutchPunk 10537 (+96)
Dagcijfers voor zondag 4 december 2005 (00:00 - 23:59)
34. CrazyDutchPunk 96
Nee da's waarquote:
Nog gezoend?quote:Op maandag 5 december 2005 04:41 schreef keizerpinguin het volgende:
nou zo laat en dan nog bedrijvigheid!!
kom net thuis van de danssalon, het was rustig maar zoooo gezellig!!!!
ik ga slapen nu welterusten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meeste blijven nog ff 2 minuten hangen ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 04:48 schreef davidov het volgende:
toen hij zei dat hij ging pitten meende hij het ook![]()
![]()
Ik woonde in de Bijlmer.quote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Hebben jullie dan ook zo'n bekakt oud-zuid accent?.
Of is dat meer iets voor 't Gooi?
goeiemorgen,quote:Op maandag 5 december 2005 03:31 schreef davidov het volgende:
Honden zijn veel makkelijker nog dan katten volgens mij...
Ik heb het idee dat een hond doet alsof hij bij jou woont.
Een kat doet echter alsof jij bij hem te gast bent
waarom kan ik mezelf niet vinden dan?quote:Op maandag 5 december 2005 04:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ontdekte m ook pas vorige week dankzij Vlarp:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86b
ja amsterdams/antiliaans/slnag, echt waar hoor ik heb les gegeven aan een jongen die dat had, was niet meer te genezenquote:Op maandag 5 december 2005 07:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik woonde in de Bijlmer.. Hebben ze daar een accent?
quote:Op maandag 5 december 2005 07:10 schreef creno het volgende:
Goedemorgen,
ik moet werken en mun venje mag nog blijven liggen ! Maar het is maar een korte dag, gelukkig.
wisten jullie dat wij vandaag al precies een half jaar samen zijn, time flies when you are having fun
leg uitquote:Op maandag 5 december 2005 08:43 schreef Sunjammer het volgende:
Ok... nu weet ik het zeker.
Vrachtwagens moeten verboden worden tijdens de spits. Zo. Ik heb gezegd!
Ik hoef de snelweg niet eens op, maar ik heb er 20 minuten langer over gedaan dan normaal, vanwege veel te grote vrachtwagens die zich door wegen proberen te wurmen waar ze niet mogen komen.quote:Op maandag 5 december 2005 08:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leg uit
hele file achter een vrachtwagen gezeten?![]()
FOK! op Canal Pride 2006?quote:Op maandag 5 december 2005 09:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand waar ik dat topic vind over die gay pride canal fok parade boot
Tegen die tijd weet ik vast al hoe ik een glas water kan opwarmen!quote:Dennis sucses met je mangetron zal ik met midwinterpann bij je komen eten?
met je rechterhand zeker?quote:
Je moet niet alles zo persoonlijk nemen joh.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo persoonlijk nemen joh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |