Ach..t zal welquote:
jammer ik hoopte dat het voor je alleen was, ik zoek me lens naar een kamer in A'dam, en ik dacht....als hij er alleen woont kan hij mij (een butler, kok, maatschappelijkwerker en gezellig/creatief gezelschap) vast een kamertje biedenquote:Op maandag 5 december 2005 01:54 schreef davidov het volgende:
[..]
pappie en mammie
Studentenhuizen zie je bestaan niet in deze buurt volgens mij...
En Angel danquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer ik hoopte dat het voor je alleen was, ik zoek me lens naar een kamer in A'dam, en ik dacht....als hij er alleen woont kan hij mij (een butler, kok, maatschappelijkwerker en gezellig/creatief gezelschap) vast een kamertje bieden
mag ik die ook eentje?quote:Op maandag 5 december 2005 01:58 schreef DrDentz het volgende:
ik verveel me!
stelletje homo's
en ik heb een TehRockstar wallpaper![]()
Da's minder..je was geen Aziaat?quote:Op maandag 5 december 2005 02:08 schreef DrDentz het volgende:
neh, ik heb het allang opgegeven, hij dumpte me zo uit z'n msn lijst enzo, de slet
Een hele kleine vereniging...ongeveer 80 leden... : Liber (www.svliber.nl)quote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welke studentenvereniging zit je?
toch niet bij het core?
Sounds like me hahaquote:Op maandag 5 december 2005 02:09 schreef davidov het volgende:
Komt er op neer dat ik iedere vrijdag ochtend tot 14:00 met een kater in mn nest lig
Dat begrijp ik dus echt NIET he? Dat je je elke week willens en wetens vergiftigt...quote:Op maandag 5 december 2005 02:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ik iedere vrijdag ochtend tot 14:00 met een kater in mn nest lig
steph wil jou nietquote:Op maandag 5 december 2005 01:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sluit maar achter Steph aan!![]()
is dast nou alles, ik ga voor een full frontal desktopquote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://img.photobucket.co(...)gersson/e318401e.jpg
Christonquote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
steph wil jou niet
ik wil christon en dat gaat me lukken via mij
wordt je wereld beroemd joh als de ontvoerder van Christon
dat is toch altijd al wat je wilde, beroemd worden
Valt wel mee, het is dus idd waar dat ik dus 1-2x per week (aardig) wat drink, maar als ik zeg dat ik altijd een kater heb is dat ook overdreven. Verder ik drink nooit en te nimmer als ik alleen ben.quote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus echt NIET he? Dat je je elke week willens en wetens vergiftigt...
Sounds like me (again) hahaquote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is dus idd waar dat ik dus 1-2x per week (aardig) wat drink, maar als ik zeg dat ik altijd een kater heb is dat ook overdreven. Verder ik drink nooit en te nimmer als ik alleen ben.
MSN!quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef DrDentz het volgende:
ik heb ook een ubergeile met alleen een oranje shirt en een boxershort![]()
ik geef niks meer, straks is die rijko ineens kwaad ofzo, je weet het nooit
nee helaasquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 02:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sounds like me (again) haha
ik doelde op te tollerantie bij gereformeerde en streng gelovigen nederlandersquote:Op maandag 5 december 2005 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, met al die allochtonen hier weet ik het niet. Maar daar kunnen SJ en Ang vast meer over vertellen. Ik ken weinig Veenendalers.
quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ChristonDie zit nou in Idols enzo
Lukt toch niet
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
Je drinkt hopelijk wel meer dan alleen "bier"?quote:
ja maar ik woon niet bij ang3l dat is maar 1 x een weekend per 2 weken, dan rijdt ik wel even op en neerquote:Op maandag 5 december 2005 02:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Angel dan![]()
(schiet lekker op zo he, dat bijlezen)
maar goedquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer ik hoopte dat het voor je alleen was, ik zoek me lens naar een kamer in A'dam, en ik dacht....als hij er alleen woont kan hij mij (een butler, kok, maatschappelijkwerker en gezellig/creatief gezelschap) vast een kamertje bieden
goed zo, 3 van mijn jongens zitten bij het core, vreselijk, vind ik dat, ik heb gefaald in mijn opvoedingquote:Op maandag 5 december 2005 02:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Een hele kleine vereniging...ongeveer 80 leden... : Liber (www.svliber.nl)
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Vrij ironisch, had een hekel aan studentenverenigingen... zum kotsenooit daar beland met wat vrienden, lid geworden, inmiddels in het bestuur ...
Hmpf. Nou, okee. Niet dat ik dat wel begrijp, maar goed.quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is dus idd waar dat ik dus 1-2x per week (aardig) wat drink, maar als ik zeg dat ik altijd een kater heb is dat ook overdreven. Verder ik drink nooit en te nimmer als ik alleen ben.
Hoezo helaas? Daar valt toch nog wel wat aan te doen?quote:Op maandag 5 december 2005 02:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee helaas
ik ben joods maar niet joods opgevoed
mijn moeder is van een joods orthodox nest en mijn vader van een verwaterd katholiek nest
Het enige verschil is dat ze niemand in elkaar slaan.quote:Op maandag 5 december 2005 02:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doelde op te tollerantie bij gereformeerde en streng gelovigen nederlanders
Uhm nou... meestal eigenlijk alleen bier.quote:Op maandag 5 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je drinkt hopelijk wel meer dan alleen "bier"?
Dan is het goedquote:Op maandag 5 december 2005 02:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar ik woon niet bij ang3l dat is maar 1 x een weekend per 2 weken, dan rijdt ik wel even op en neer
Ach je bent iig niet gebrainwashed dat het enige wat je nog maar kan denken BIER isquote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhm nou... meestal eigenlijk alleen bier.
Maar dat komt voornamelijk omdat ik dat continu in mn handen gedrukt krijg, en iets anders bestellen is niet geaccepteerd(lees: te duur)...
Desalniettemin sta ik altijd open voor nieuwe drankjes (zolang het maar geen baileys of jenever is)
Yeah, drie bier is vast goedkoper dan een whisky en je wordt er net zo dronken van. Je moet er alleen minder van pissenquote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhm nou... meestal eigenlijk alleen bier.
Maar dat komt voornamelijk omdat ik dat continu in mn handen gedrukt krijg, en iets anders bestellen is niet geaccepteerd(lees: te duur)...
Desalniettemin sta ik altijd open voor nieuwe drankjes (zolang het maar geen baileys of jenever is)
anti alcohol?quote:Op maandag 5 december 2005 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmpf. Nou, okee. Niet dat ik dat wel begrijp, maar goed.
Anti-brainless zuipenquote:
Ik kan best bij mn vrienden zeggen haal even een whisky voor me ipv een biertje, maar mooi niet dat ze dat doenquote:Op maandag 5 december 2005 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, drie bier is vast goedkoper dan een whisky en je wordt er net zo dronken van. Je moet er alleen minder van pissen
Soms doen we een drankspelletje ja, maar meestal is het gewoon gezellig wat drinken ieder in zn eigen tempo... maar na een uurtje of 6-7 merk je het wel en is het tijd om naar huis te gaanquote:Op maandag 5 december 2005 02:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Anti-brainless zuipenIk kan erg genieten van een goeie whisky maar drinken om het drinken begrijp ik niet. Maar ik ben ook een beetje raar.
Ik weet niet hoe het er daar aan toegaat. Zijn vast regels voor of zo... nou ja, 't is jouw leverquote:Op maandag 5 december 2005 02:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kan best bij mn vrienden zeggen haal even een whisky voor me ipv een biertje, maar mooi niet dat ze dat doen
ik dacht dat wij een deal hadden, ben jij zo onbetrouwbaar?quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ChristonDie zit nou in Idols enzo
Lukt toch niet
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
Maak je nou maar geen zorgen over mij, ik ben een heilig boontje in vergelijking met sommige mensen om me heenquote:Op maandag 5 december 2005 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er daar aan toegaat. Zijn vast regels voor of zo... nou ja, 't is jouw lever
hadden ze het toen maar gedaan, dan had ik toen pijn gehad, als ik dat nu nog moet doen,quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Daar valt toch nog wel wat aan te doen?
ik dacht dat ze juist milder waren, accepteerden, de eo jongeren dag promote met nu ook voor homo'squote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ze niemand in elkaar slaan.
Welke deal?quote:Op maandag 5 december 2005 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat wij een deal hadden, ben jij zo onbetrouwbaar?
quote:Op maandag 5 december 2005 02:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
ontvoer hem!!!
![]()
![]()
of je zult stefan nooit meer zien![]()
Dan nog.quote:Op maandag 5 december 2005 02:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ik commandeer niet ik vraag het je met klem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |