Valt niet te snappenquote:Op maandag 5 december 2005 02:36 schreef davidov het volgende:
Nee ik ben nog niet naar bed, deed het alleen even rustiger aan (en had geen idee waar het over ging)
Tis nog veel te vroeg om te slapen
Ikook hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 02:39 schreef davidov het volgende:
Uhm vandaag jullie
Maar in het algemeen lig ik zelden voor 2en in bed... ben nogal een nachtmens.
Ik krijg het altijd na 12en voor elkaar om zo verdraaide druk bezig te zijn met compleet niks doen, dat het voordat ik het weet alweer een uurtje of 4 is zonder me ook maar even te vervelen.
Overdag echter verveel ik me kapot![]()
Maar voorlopig vermaak ik me wel hiernieuwe mensen kennen blijft leuk
ja sorry! 1e keer las ik erover, 2e keer vergat ik hetquote:Op maandag 5 december 2005 02:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[quote]Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer ik hoopte dat het voor je alleen was, ik zoek me lens naar een kamer in A'dam, en ik dacht....als hij er alleen woont kan hij mij (een butler, kok, maatschappelijkwerker en gezellig/creatief gezelschap) vast een kamertje bieden
[/quot maar wat vind je van mijn aanbod?e]
will do!quote:Op maandag 5 december 2005 02:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut, maar mocht je mensen weten?
of een kamer vrij weten, dat geld ook voor cdp en andere fok leden
LAAT het me horen
En in de tussentijd ga je foutloos leren tikken?quote:Op maandag 5 december 2005 02:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee, ik kost niets
tegen kost en inwoning, dus ik kook maar eet ook mee, en voor mijn andere werkzaamheden, poetsen, koken, wassen, strijken,nanny-en,maatschappelijk en socijle contactverlener
hoef ik niets te hebben alleen de huurt hoef ik niet te betalen,
ow ja heb je ook nog dieren, die die ik er namenlijk ook nog bij, redelijke deal?
Sluit aan i/d rij..heb meerdere vrienden voor wie ik moet oplettenquote:Op maandag 5 december 2005 02:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut, maar mocht je mensen weten?
of een kamer vrij weten, dat geld ook voor cdp en andere fok leden
LAAT het me horen
Ik ga niet stoppen omdat een ander ervoor kiest om terug te lezenquote:Op maandag 5 december 2005 03:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan verklaar ik bij deze dit fokonderwerp voor vanacht gesloten
anders moet ik morgen nog zoveel nalezen
Jij moet dan maar eens met mij mee,want deze Alexander is vervelendquote:Op maandag 5 december 2005 03:09 schreef davidov het volgende:
Een vervelende davidov/alexander? die bestaan niet...
Ik een uur geleden..heb gelijk een nieuwe desktop!quote:Op maandag 5 december 2005 03:10 schreef davidov het volgende:
neuh kzit een coole reclame te bekijken
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?section=odw_Mag_Entertainment&articlesection=3&article=1128495804802&site=odw_nl_NL
Ik zat toevallig op de engelse sitequote:Op maandag 5 december 2005 03:11 schreef davidov het volgende:
wat, ook al op die site?
quote:Op maandag 5 december 2005 03:13 schreef davidov het volgende:
spooky
Ik scheld helemaal nietquote:Op maandag 5 december 2005 03:15 schreef davidov het volgende:
gaan wel schelden?![]()
maar lijkt er wel op, eerst dat monty python en gummbah gebeuren met DM ofzo en nu dit
Mijn katten liggen te slapen..waarvan waarschijnlijk 1tje opmn bed waardoor ik mn kamer deur niet dicht kan doen of ik word wakker vol schrammenquote:Op maandag 5 december 2005 03:18 schreef davidov het volgende:
hmmm ok, dan is het goed
grmbl kat zit te smeken om aandacht... en ik ken mezelf... als ze doorgaat dan ga ik er nog op in ook
Da's zo keilief..quote:Op maandag 5 december 2005 03:23 schreef davidov het volgende:
hehe katten zijn cool.
Laatst schrok ik me echt de t****.
Lig ik lekker in mn nestje, uitslapen van een extreem lange en vermoeiende nacht...
Voel ik opeens iets op mn neus.
Schrik naar achter en maak een meppend gebaar richting waar het vandaan kwam.
Stond daar heel zielig met grote ogen een poes naast mn bed die gewoon even aan mn neus wou ruiken...![]()
![]()
Ach dat is het risico wat ze nemen denk kdan..quote:Op maandag 5 december 2005 03:28 schreef davidov het volgende:
hehe gelukkig willen die van mij nooit op mn bed slapen, en als ze het wel doen dan doen ze dat aan het voeteneinde...
Met het gevolg dat ik een paar uur later in mijn slaap wakker schrik als ik me omdraai omdat ik zojuist een kat van mn bed heb afgetrapt
Ik heb gelukkig 2 katten die heel goed hun plaats kennen. Nu alleen de onderlinge hiėrarchie nog...quote:Op maandag 5 december 2005 03:31 schreef davidov het volgende:
Honden zijn veel makkelijker nog dan katten volgens mij...
Ik heb het idee dat een hond doet alsof hij bij jou woont.
Een kat doet echter alsof jij bij hem te gast bent
Deze 2 vliegen elkaar constant naar de strot. Wel stoeiend hoor..maar hoe ze soms in een vaag standje 69 tegen elkaars kin aan lopen te trappen is hilarisch om te zien!quote:Op maandag 5 december 2005 03:34 schreef davidov het volgende:
Och met huisdieren die vrij in je huis rondlopen kan je nooit verwachten dat ze exact doen wat je wil... Iets wat soms echt vervelend maar ook komisch kan zijn
Oh de oudste hier jongleerde 2weken terug met een dooie muis uit de tuinquote:Op maandag 5 december 2005 03:38 schreef davidov het volgende:
hehehe
Die van mij zijn broertje en zusje, ze hebben echter niks met elkaar... liggen nooit samen, doen niks samen, vechten ook nooit...Het mannetje is super zwaar en sterk, maar een ENORME schijterd... als de telefoon gaat kruipt hij al onder het bed. Zn zusje echter weet van geen ophouden, is de hele dag bezig met jagen (zover dat kan in een woning op 2 en 3 hoog).
katten en muizen...quote:Op maandag 5 december 2005 03:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh de oudste hier jongleerde 2weken terug met een dooie muis uit de tuin![]()
Gadverredamme..quote:Op maandag 5 december 2005 03:40 schreef davidov het volgende:
[..]
katten en muizen...![]()
Zo vonden wij een jaar terug ooit een halve muis in de woonkamer...
De achterkant met poten en staart is nooit gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |