20:15quote:Op zondag 4 december 2005 23:45 schreef dndiek het volgende:
Slechte copy-paste OP
Vanaf hoe laat is de loting?
Robbie Williams en Hans Klok.quote:Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig kan je het eerste uur denk ik skippen.
Ik wilde dat ook maar het rare is dat de groepen nog niet bekend zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef DrDentz het volgende:
zet anders even de groepen erbij, Nederland zat toch in de 2e rangs?
hmm... ik hoop op Nederland Duitsland, altijd de beste
Hadden we die nog niet danquote:Op maandag 5 december 2005 00:06 schreef DrDentz het volgende:
in de poule met don leo en de finale tegen de duitsers en die verliezen, hebben wij ook ons eigen trauma
Ok nu snap ik hem. Ik heb er zat meegemaakt als 43jarige, doe maar eens een paar jaartjes nietquote:Op maandag 5 december 2005 00:21 schreef DrDentz het volgende:
van horen zeggen, ik wil er een live meemaken![]()
Wat zei je vader over 74. Dat het wel meeviel ?quote:Op maandag 5 december 2005 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Nee toen zag ik dat we met 3-0 achter kwamen tegen de moffen op het EK als 18-jarigequote:Op maandag 5 december 2005 00:26 schreef DrDentz het volgende:
oh, ik dacht dat je in '80 geboren was![]()
Ik zweer het je, zo'n trauma wil je niet meemaken. NOOIT niet!quote:Op maandag 5 december 2005 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Na 74 en 78 live hoef ik even niet meer.quote:Op maandag 5 december 2005 00:21 schreef DrDentz het volgende:
ik kreeg moordneigingen bij die naamquote:Op maandag 5 december 2005 01:06 schreef DrDentz het volgende:
ach, eentje meer of minder
er hangt gewoon een trauma in de lucht, ik voel het.. iets met Schweinsteiger ofzo
Vergeet 96 niet tong, en 94 toch eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 5 december 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
En de kleine trauma's van 76,90, 92, 98 en 2000 laat ik ook liever in de geschiedenisboeken.
Die naam zit ook al een hele poos (lees: 1,5 jaar) in m'n kop ja...quote:Op maandag 5 december 2005 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Schweinsteiger
* note maaktquote:Op maandag 5 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:
Nederland verliezen van Duitsland, dat is zowat onmogelijk die zijn zo slecht.
Als dat gebeurd dan ga ik naar een concert van Dennie Christiaan.![]()
96 geloofde ik er nooit in. 94 was kwartfinale, had ik kunnen noemen maar5 daar kijk ik toch met een goed gevoel; op terug.quote:Op maandag 5 december 2005 01:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vergeet 96 niet tong, en 94 toch eigenlijk ook wel.
quote:Op maandag 5 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:
Nederland verliezen van Duitsland, dat is zowat onmogelijk die zijn zo slecht.
Als dat gebeurd dan ga ik naar een concert van Dennie Christiaan.![]()
Ehm, neenquote:Op maandag 5 december 2005 01:28 schreef DrDentz het volgende:
de Duitsers zijn wel de laatsten die je moet onderschatten, ze komen vast weer op een evil manier ver
[afbeelding]
![]()
Zou dat kunnen denk je?quote:
Nee.quote:
porque?quote:
Mexico, zit dat niet evt. in pot 2?quote:
En Nederland toch waarschijnlijk in pot 1.quote:Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mexico, zit dat niet evt. in pot 2?
pot 2 toch?quote:Op maandag 5 december 2005 02:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En Nederland toch waarschijnlijk in pot 1.
Dan nog, als de geruchten van de verplaatsing naar pot 1 niet kloppen, kan NL niet bij Brazilië en Mexico ingedeeld worden.quote:
dit klopt van geen kant. Zuid Korea hoort mintens in 3, USA ook, t gros van die Afrikaanse ploegen in 4, Mexico in 2, Engeland in 2, Nederland in 1, Australië in 4. Ecuador in 2, Oekraïne en Polen in 3. etc etc etcet cquote:Op maandag 5 december 2005 02:45 schreef golfer het volgende:
En mochten ze het niet alsnog veranderen zijn dit de potten:
Groepshoofden: Brazilië, Duitsland, Argentinië, Mexico, Italië, Engeland, Frankrijk en Spanje
Pot 2: Nederland, Polen, Kroatië, Portugal, Zweden, Oekraïne, Servië, Tsjechië en Zwitserland
Pot 3: Paraguay, Ecuador, Australië, Togo, Angola, Ghana, Tunesië en Ivoorkust
Pot 4: Saoedi Arabië, Iran, Japan, Zuid Korea, USA, Costa Rica, Trinidad & Tobago
Ik wist niet dat Mexico in pot 1 zit.quote:Op maandag 5 december 2005 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog, als de geruchten van de verplaatsing naar pot 1 niet kloppen, kan NL niet bij Brazilië en Mexico ingedeeld worden.
Lijkt mij prima.quote:Op maandag 5 december 2005 03:27 schreef cultheld het volgende:
Brazilië
Nederland
Ivoorkust
USA
lijkt me ook een fijne poule
Pot 2 heeft 9 landen en pot 4 maar 7, dat kan dus niet denk ik?quote:Op maandag 5 december 2005 02:45 schreef golfer het volgende:
Groepshoofden: Brazilië, Duitsland, Argentinië, Mexico, Italië, Engeland, Frankrijk en Spanje
Pot 2: Nederland, Polen, Kroatië, Portugal, Zweden, Oekraïne, Servië, Tsjechië en Zwitserland
Pot 4: Saoedi Arabië, Iran, Japan, Zuid Korea, USA, Costa Rica, Trinidad & Tobago
voordeel daarvan zou zijn dat we Brazilië niet meer voor de finale tegen zouden komen na de poule fasequote:Op maandag 5 december 2005 03:27 schreef cultheld het volgende:
Brazilië
Nederland
Ivoorkust
USA
lijkt me ook een fijne poule
Costa Rica en Mexico in 1 poule zal niet gebeuren, aangezien ze niet meer dan 1 land van hetzelfde continent in een poule willen. (uitgezonderd europa, daarvoor geldt een maximum van 2 landen per poule).quote:Op maandag 5 december 2005 02:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Nederland, Togo, Costa Rica en Mexico.
Door![]()
Dit kan wel, omdat er maximaal 2 europese landen in 1 poule mogen uitkomen. van de andere continenten mag maximaal 1 land van dat continent in een poule zitten! Dus vandaar dat pot 2 9 landen heeft en pot 4 7 landen! en vandaar ook dat sommige goede landen bijv. in pot 3 of 4 zitten! Pot 1 is de enigste die gebasseerd is op de resultaten die in het verleden gehaald zijn, de rest op datgene wat ik net besproken heb.quote:Op maandag 5 december 2005 08:41 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Pot 2 heeft 9 landen en pot 4 maar 7, dat kan dus niet denk ik?
(Of vergis ik me daar nu in, en is dat opzettelijk zo gedaan om alle Europese landen bij elkaar te krijgen in één pot?)
Zwaarste poule is dan (voor NL) Brazilie. Nederland, Paraguay en USA/Japan/Zuid-Korea (te weinig op de hoogte)quote:Op maandag 5 december 2005 02:45 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat je 2 landen van hetzelfde continent bedoeldquote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, 2 landen (met uitzondering van Europa) kunnen niet in dezelfde groep zitten, dus echt de helft van alle groepen hier genoemd kan alweer doorgestreept worden
Dank jequote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2 landen van hetzelfde continent bedoeldAnders worden het nogal lege poules
Ik ook en in de finale ze weer afdrogenquote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef 9christensen het volgende:
Hoop op Brazilië. Revanche op '98
Dus je wil zoals vroeger dat we beginnen in de groep met een 0-0 tegen Togo.quote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
niet te zwaar he, ze moeten wel de tijd krijgen om te groeien in het toernooi.. niet zo'n kutpoule als vorig jaar
Om daarna met 2-2 gelijk te spelen tegen Mexico en gewoon als eerste de poule uit te wandelenquote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef DrDentz het volgende:
en daarna zoals vroeger een fijne 5-0 zege op Korea
Deze zijn tenminste wél netjes 4 x 8!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:02 schreef Frutsel het volgende:
zoals ik zei in een ander topic..denk ik dat dit de potten gaan worden
denk dat de potindeling als volgt wordt
1. Duitsland, Brazilie, Argentinie, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland, Tsjechie
2. Zweden, Engeland, Portugal, Zuid Korea, Japan, Paraquay, Mexico, Kroatië
3. Ecuador, Oekraine, Servie Montenergo, Ghana, VS, Tunesie, Polen
4. Trinidad, Australie, Iran, Saudi Arabie, Togo, Ivoorkust, Angola, Zwitserland
zo is het altijd geweest dacht ik...kan me herinneren dat ik me dood heb zitten ergeren aan de commentator van het hele lotingsfeestje die op zijn beste engels zei:"cannot go to pot E... " etc etc..quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
dat wordt dan bijna een gestuurde loting aangezien er van elk continent meer 1 land in mag en van Europa maximaal 2. Dan krijg je bijna bij elk land dat ze maar in een paar poules kunnen komen
Ed de Goeij vergeten...of de buitenspel goals van Brazilië..bij mij zit het diep........ Ik kan niet wachten tot we een keer die Brazilianen kunnen vernederen...alleen zit dat er komend jaar denk ik nog niet in, als we winnen is het met mazzel (zoals zij ook altijd van ons winnen overigens)quote:94 was kwartfinale, had ik kunnen noemen maar5 daar kijk ik toch met een goed gevoel; op terug.
Dan hoop ik op de volgende poule...quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:02 schreef Frutsel het volgende:
zoals ik zei in een ander topic..denk ik dat dit de potten gaan worden
denk dat de potindeling als volgt wordt
1. Duitsland, Brazilie, Argentinie, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland, Tsjechie
2. Zweden, Engeland, Portugal, Zuid Korea, Japan, Paraquay, Mexico, Kroatië
3. Ecuador, Oekraine, Servie Montenergo, Ghana, VS, Tunesie, Polen
4. Trinidad, Australie, Iran, Saudi Arabie, Togo, Ivoorkust, Angola, Zwitserland
quote:Fifa to announce World Cup seeds
Fifa will announce the seedings for the 2006 World Cup finals in Germany in Leipzig on Tuesday at 1300 GMT. Hosts Germany are guaranteed seeds and they will be joined by seven other countries in the top pool, who will be kept apart in the main draw on Friday. In 2002, the seedings were based on performances at the previous two finals and a position based on Fifa world rankings from the previous three years. If that remains the case, England will be one of the seeds in Friday's draw.
They will be joined by Brazil, Italy, France, Argentina, Spain and Mexico as well as the host country, Germany. Fifa has not indicated so far how the seedings will be decided but has hinted the method will be the same as that used for Japan/South Korea in 2002. Several countries have complained that the system is unfair in that it rewards countries like Mexico and the USA, who are higher in the rankings because they beat weaker teams in their qualifying groups.
Fifa president Sepp Blatter said recently that some countries might not be happy at the outcome of the draw. "I think the national teams of Holland and England have reason to be worried. Even Italy might not get a place," said Blatter. For the draw on Friday, around 3,700 people will be present in the auditorium at the huge trade fair hall in Leipzig's Neue Messe exhibition centre. It is being transformed into a football stadium for the occasion.
The World Cup finals in Germany begins on 9 June 2006 and the final takes place in Munich on 9 July.
Probable pools for the 2006 World Cup finals in Germany (based on Fifa's system for the 1998 and 2002 tournaments):
Pool One: Germany, Brazil, Italy, France, Argentina, Spain, Mexico, England.
Pool Two: Holland, USA, Czech Republic, Croatia, South Korea, Japan, Paraguay.
Pool Three: Ecuador, Switzerland, Tunisia, Saudi Arabia, Poland, Iran, Costa Rica, Portugal.
Pool Four: Ukraine, Serbia & Montenegro, Ivory Coast, Australia, Ghana, Trinidad & Tobago, Togo, Angola.
Het is een WK, ik vind het wel leuk om tegen landen van buiten-europa te spelen. Teven kunnen continenten dan beter aantonen hoe goed ze zijn ten opzichte van andere continenten. Dat afrika en azië bijvoorbeeld het volgende wk meer landen mogen afvaardigen door de goede prestaties. Is dus in principe hetzelfde als bij de CL en de Uefa cup, mogen teams uit hetzelfde land toch ook niet in de zelfde poule.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het overigens een belachelijk systeem. Dat je met seedings werkt okay, maar dat continenten niet bij elkaar mogen komen etc is echt pure bullshit.
Ik zou banger worden voor Oekraine of Servie dan Australie hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:18 schreef Asap het volgende:
Volgens BBC-football
Probable pools for the 2006 World Cup finals in Germany (based on Fifa's system for the 1998 and 2002 tournaments):
Pool One: Germany, Brazil, Italy, France, Argentina, Spain, Mexico, England.
Pool Two: Holland, USA, Czech Republic, Croatia, South Korea, Japan, Paraguay.
Pool Three: Ecuador, Switzerland, Tunisia, Saudi Arabia, Poland, Iran, Costa Rica, Portugal.
Pool Four: Ukraine, Serbia & Montenegro, Ivory Coast, Australia, Ghana, Trinidad & Tobago, Togo, Angola.
Dan zou kunnen voor Nederland:
Brazilie, Nederland, Portugal en Australie!
Hehe......dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
We kunnen dan in ieder geval Tsjechië eens niet loten...
Nederland zit toch ook alsnog bij de groepshoofden??quote:Op maandag 5 december 2005 02:45 schreef golfer het volgende:
Lees nou eens de laatste reacties in dit topic, en kom dan niet met 1 of ander gedateerd nieuwitem...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef peterh het volgende:
[..]
Nederland zit toch ook alsnog bij de groepshoofden??![]()
Ben BTW benieuwd wanneer oranje weer een oefenwedstrijd heeft!![]()
Bericht klopt niet, lees de quote maar, vertaling klopt niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:00 schreef peterh het volgende:
[..]
Nederland zit toch ook alsnog bij de groepshoofden??![]()
Ben BTW benieuwd wanneer oranje weer een oefenwedstrijd heeft!![]()
bbc.co.ukquote:Sven-Goran Eriksson's side are in a leading pool including hosts Germany, holders Brazil as well as Argentina, France, Italy, Spain and Mexico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |