Vergeet 96 niet tong, en 94 toch eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 5 december 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
En de kleine trauma's van 76,90, 92, 98 en 2000 laat ik ook liever in de geschiedenisboeken.
Die naam zit ook al een hele poos (lees: 1,5 jaar) in m'n kop ja...quote:Op maandag 5 december 2005 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Schweinsteiger
* note maaktquote:Op maandag 5 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:
Nederland verliezen van Duitsland, dat is zowat onmogelijk die zijn zo slecht.
Als dat gebeurd dan ga ik naar een concert van Dennie Christiaan.![]()
96 geloofde ik er nooit in. 94 was kwartfinale, had ik kunnen noemen maar5 daar kijk ik toch met een goed gevoel; op terug.quote:Op maandag 5 december 2005 01:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vergeet 96 niet tong, en 94 toch eigenlijk ook wel.
quote:Op maandag 5 december 2005 01:19 schreef Radegast het volgende:
Nederland verliezen van Duitsland, dat is zowat onmogelijk die zijn zo slecht.
Als dat gebeurd dan ga ik naar een concert van Dennie Christiaan.![]()
Ehm, neenquote:Op maandag 5 december 2005 01:28 schreef DrDentz het volgende:
de Duitsers zijn wel de laatsten die je moet onderschatten, ze komen vast weer op een evil manier ver
[afbeelding]
![]()
Zou dat kunnen denk je?quote:
Nee.quote:
porque?quote:
Mexico, zit dat niet evt. in pot 2?quote:
En Nederland toch waarschijnlijk in pot 1.quote:Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mexico, zit dat niet evt. in pot 2?
pot 2 toch?quote:Op maandag 5 december 2005 02:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En Nederland toch waarschijnlijk in pot 1.
Dan nog, als de geruchten van de verplaatsing naar pot 1 niet kloppen, kan NL niet bij Brazilië en Mexico ingedeeld worden.quote:
dit klopt van geen kant. Zuid Korea hoort mintens in 3, USA ook, t gros van die Afrikaanse ploegen in 4, Mexico in 2, Engeland in 2, Nederland in 1, Australië in 4. Ecuador in 2, Oekraïne en Polen in 3. etc etc etcet cquote:Op maandag 5 december 2005 02:45 schreef golfer het volgende:
En mochten ze het niet alsnog veranderen zijn dit de potten:
Groepshoofden: Brazilië, Duitsland, Argentinië, Mexico, Italië, Engeland, Frankrijk en Spanje
Pot 2: Nederland, Polen, Kroatië, Portugal, Zweden, Oekraïne, Servië, Tsjechië en Zwitserland
Pot 3: Paraguay, Ecuador, Australië, Togo, Angola, Ghana, Tunesië en Ivoorkust
Pot 4: Saoedi Arabië, Iran, Japan, Zuid Korea, USA, Costa Rica, Trinidad & Tobago
Ik wist niet dat Mexico in pot 1 zit.quote:Op maandag 5 december 2005 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog, als de geruchten van de verplaatsing naar pot 1 niet kloppen, kan NL niet bij Brazilië en Mexico ingedeeld worden.
Lijkt mij prima.quote:Op maandag 5 december 2005 03:27 schreef cultheld het volgende:
Brazilië
Nederland
Ivoorkust
USA
lijkt me ook een fijne poule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |