Misschien moet je je niet zo druk maken om hem (wie 't ook is), maar kijken hoe je verder kan. Want stil staan bij 'n klootzak heeft geen nut volgens mij, ik denk dat je 't met me eens bent dat klootzakken 't niet eens verdienen om zoveel mee bezig te zijn. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef melismay het volgende:
Ik ben ontzettend boos en verdrietig, waarom altijd nu, waarom laat ie ons niet gewoon met rust... En waarom vooral is het zo'n ontzettende klootzak
Als het om je vader gaat is dat niet zo makkelijk als dat je denkt....quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo druk maken om hem (wie 't ook is), maar kijken hoe je verder kan. Want stil staan bij 'n klootzak heeft geen nut volgens mij, ik denk dat je 't met me eens bent dat klootzakken 't niet eens verdienen om zoveel mee bezig te zijn. Of zeg ik nu iets raars?![]()
Dat heb ik nooit gezegd, maar ik denk dat 't niet onmogelijk is. Ik zou zeggen: "give it a try"quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Als het om je vader gaat is dat niet zo makkelijk als dat je denkt....
Ah, je bent stiekem 1 van mijn beste vrienden die onder een andere nick op fok! zit?quote:Op zondag 4 december 2005 21:46 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar ik denk dat 't niet onmogelijk is. Ik zou zeggen: "give it a try"
Ik weet zeker dat je 't kunt
Ik ken je niet nee, maar ik bedoelde dat ik niet gepost had dat 't makkelijk zou zijn. Maar goed, ik stop maar met reageren voor we in 'n SC belanden.quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, je bent stiekem 1 van mijn beste vrienden die onder een andere nick op fok! zit?
Sorry, maar ik denk niet dat je hier over kunt oordelen, mits je iemand blijkt te zijn die ik ken ofzo
Neequote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn hier nou veel mensen die zich altijd kut voelen?
Altijd, als in... echt altijd?quote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn hier nou veel mensen die zich altijd kut voelen?
Misschien is dat omdat je als je je goed voelt minder de neiging hebt om dat te melden dan als je je niet goed voelt, aangezien de meesten het dan graag even van zich af schrijvenquote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok, maar zie weinig reacties van mensen, waarmee het relax gaat.
Dus hangen er hier vooral veel mensen rond waarmee het kut gaat, en dat was de vraag...quote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat je als je je goed voelt minder de neiging hebt om dat te melden dan als je je niet goed voelt, aangezien de meesten het dan graag even van zich af schrijven
ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus hangen er hier vooral veel mensen rond waarmee het kut gaat, en dat was de vraag...
Maar ik voel me dus niet kutquote:Op maandag 5 december 2005 00:40 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja
hmm ik ben dus toch niet zo wakker als ik dacht
kan me hier wel in vinden... ben bang dat ik mn tentamen zojuist verkloot heb.. voor de f@$# 2e keerquote:Op maandag 5 december 2005 09:13 schreef SynchroSteve het volgende:
Licht teleurgesteld. Waarom verwacht ik altijd zo veel, en blijkt dat niet te gebeuren
Maar ik kom er wel overheen.
Weet je het zeker van dat denkenquote:Op maandag 5 december 2005 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Moe, denk dat ik ziek aan het worden ben en heb last van mijn enkel,
wel goed dus
Relaxquote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef Ayaxola het volgende:
Ok, maar zie weinig reacties van mensen, waarmee het relax gaat.
Natuurlijk niet, maar dat wist je al.quote:Op maandag 5 december 2005 10:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet je het zeker van dat denken![]()
OT: Zo toch echt maar eens wat doen ofzo![]()
Was echt toppie. Zeker een aanraderquote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Relax
(@ Koningin: Hoe was Beauty & The Beast? Aanrader?)
Aangereden worden is niet leuk...hoe is't dan gebeurt?quote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Esto het volgende:
Goed, ben vanochtend aangereden door een auto.
Dus tochquote:Op maandag 5 december 2005 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus hangen er hier vooral veel mensen rond waarmee het kut gaat, en dat was de vraag...
Ik reed op m'n fiets, naar de Waterbus want ik moest in Dordt zijn. Dus ik fiets gewoon normaal op een hele lange doorgaande weg.. Is er zo'n zijstraat waar een auto vandaan komt, die had mij dus over het hoofd gezien (ramen waren beslagen ofzoiets). Maar ik had wel voorang, er stonden voor haar haaientanden etc.quote:Op maandag 5 december 2005 17:00 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Aangereden worden is niet leuk...hoe is't dan gebeurt?
Met mij is het relaxt, alleen de spierpijn is stom
quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me kut.
vertelquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Een stuk beter na een zeer aangename verrassing
Onverwachts sinterklaascadeautje per post.quote:
bijna dronken *hipsquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef ozzyat105 het volgende:
lekker aangeschoten...relaxed
* nixxx wrijft je rugquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef _Cara_ het volgende:
Moe .. en een beetje pijn op de longen.. dat zwemmen vergt toch een hoop...
Op 8 December heb ik met zo'n beetje iedereen ruzie, heb ik zin om een stel roddeltantes de keel door te snijden en ben ik nog steeds 36. Gelukkig heb ik een spiegel van de Sint gekregen, kan ik kijken of het me ook maar iets interesseerdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef Tafkahs het volgende:
best klote, het is al 7 december
... op 8 december is John Lennon 25 jaar dood en ben ik 30
Nou en, jij hebt big brother, daar heb ik dan weer een hekel aanquote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Op 8 December heb ik met zo'n beetje iedereen ruzie, heb ik zin om een stel roddeltantes de keel door te snijden en ben ik nog steeds 36. Gelukkig heb ik een spiegel van de Sint gekregen, kan ik kijken of het me ook maar iets interesseerd![]()
Verder best ok![]()
Oeh, een stalker, geilquote:Op woensdag 7 december 2005 00:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou en, jij hebt big brother, daar heb ik dan weer een hekel aan
Zodat je vast kunt wennen aan vroeg opstaan de rest van je leven.quote:Op woensdag 7 december 2005 07:35 schreef Emel het volgende:
is nog zo vroegwaarom moet er vroeg buluitreiking zijn?
![]()
En zéér terecht!!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:16 schreef _Arual_ het volgende:
De functieomschrijving op mijn eerste loonstrookje: boekenschrijfster.
ik glim!
Doe jij eens even rustig dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik moet echt naar de dokter.. heb gewoon teveel pijn... (ik ben te druk!!)
Dat is wel heel fijn om te horenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:31 schreef Boschjesman het volgende:
Ik heb me al lang niet meer zooo goed gevoeld![]()
Komt waarschijnlijk door de overdosis kerstverlichting op mijn kamer :$. En door toffe muziek!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn om te horen
quote:Ot: ik geloof dat ik ziek aan het worden ben, en daar heb ik echt totaal geen tijd voor![]()
Longen? Rustig aan dan en hopelijk kan ie je helpenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
Ik moet echt naar de dokter.. heb gewoon teveel pijn... (ik ben te druk!!)
Dan moet je die kerstverlichting maar het hele jaar laten hangenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de overdosis kerstverlichting op mijn kamer :$. En door toffe muziek!
[..]Beterschap
chips heb ik ookquote:
quote:
Die ene die eerst in je fotoboek stondquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me gefrustreerd, net weer een foto gezien van de mooiste vrouw op aarde (naar mijn weten van de vrouwen die ik ken) waar ik een dik jaar helemaal verliefd op ben geweest. Ze is zo fucking knap, ik word er niet goed van. Maar ja, helaas pindakaas.![]()
Ze moet dood, echt waar....
Voel me alweer dood en dood ziek en slapen lukt ook niequote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die ene die eerst in je fotoboek stond?
ontopic: Voel me weer beter dan vanmorgen, alhoewel ik nog veel moet hoesten.
![]()
Tuurlijk wel, gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh ja ik ben ook nog eens jarig maar het voelt niet zo.![]()
En toch gefeliciteerd ! !quote:Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh ja ik ben ook nog eens jarig maar het voelt niet zo.![]()
Nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 8 december 2005 03:58 schreef DuchessX het volgende:
Ik word er schijtziek van dat ik zo superslecht slaap en dat ik met geen enkel chemisch hulpmiddel in slaap val![]()
Ik zou zó graag eens een hele week elke nacht binnen een kwartier in slaap vallen in plaats van alleen maar wakker liggen en na uren toch maar weer uit bed te gaan.
Goh, wat herken ik dit gevoel als geen anderquote:Op donderdag 8 december 2005 03:58 schreef DuchessX het volgende:
Ik word er schijtziek van dat ik zo superslecht slaap en dat ik met geen enkel chemisch hulpmiddel in slaap val![]()
Ik zou zó graag eens een hele week elke nacht binnen een kwartier in slaap vallen in plaats van alleen maar wakker liggen en na uren toch maar weer uit bed te gaan.
Ik wens je dit toe:quote:Op donderdag 8 december 2005 05:29 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Goh, wat herken ik dit gevoel als geen ander
Lig nu ook alweer voor de 4e achtereenvolgende nacht "klaarwakker"... Kutzooi
Ik wil 't graag aannemen, maar helaas lukt 't me niet meer om te slapen gok ikquote:
Beter dan mij dus....quote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Tevree en opgelucht en klaar om verder te gaan
Van half 8 tot kwart voor 1quote:Op donderdag 8 december 2005 05:45 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik wil 't graag aannemen, maar helaas lukt 't me niet meer om te slapen gok ikMoet om 7 uur opstaan, dus ik denk dat ik de tijd ga doden met wat surfen of zo
Maar als jij nog wil slapen, dan hoop ik dat 't je lukt
Rustig adem halen, rustig adem halen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef DuchessX het volgende:
Te veel energie, te veel plannen, te veel chaos om ook maar tot iets te komen.
Schandaal!quote:
Whehehequote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rustig adem halen, rustig adem halen.
1,2,3 ...adem in....adem uit.
Ik weet het, ik weet het!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:35 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Behoorlijk uitgeput nu, tsja hoe kan dat nou?!
Héél rustig aan vanavond, that's for sure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |