Misschien is dat omdat je als je je goed voelt minder de neiging hebt om dat te melden dan als je je niet goed voelt, aangezien de meesten het dan graag even van zich af schrijvenquote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok, maar zie weinig reacties van mensen, waarmee het relax gaat.
Dus hangen er hier vooral veel mensen rond waarmee het kut gaat, en dat was de vraag...quote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat je als je je goed voelt minder de neiging hebt om dat te melden dan als je je niet goed voelt, aangezien de meesten het dan graag even van zich af schrijven
ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus hangen er hier vooral veel mensen rond waarmee het kut gaat, en dat was de vraag...
Maar ik voel me dus niet kutquote:Op maandag 5 december 2005 00:40 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja
hmm ik ben dus toch niet zo wakker als ik dacht
kan me hier wel in vinden... ben bang dat ik mn tentamen zojuist verkloot heb.. voor de f@$# 2e keerquote:Op maandag 5 december 2005 09:13 schreef SynchroSteve het volgende:
Licht teleurgesteld. Waarom verwacht ik altijd zo veel, en blijkt dat niet te gebeuren
Maar ik kom er wel overheen.
Weet je het zeker van dat denkenquote:Op maandag 5 december 2005 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Moe, denk dat ik ziek aan het worden ben en heb last van mijn enkel,
wel goed dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |